Katsoo silmiin ja antaa merkkejä, että voisin lähestyä. Sitten kun lähestyy niin kertoo olevansa jo suhteessa. Sitten kuukausia myöhemmin iskee yllättäen silmää, vaikka muuten ollut ajan "neutraalisti".
Pitääkö vain hauskaa vai mitä?
Miksi varattu nainen osoittaa kiinnostusta?
11
106
Vastaukset
- Anonyymi
En ole sun naises mutta tuon pari seikkaa esille. Olen ihastunut ja osoittanut sen, flirttaillut ym eräälle miehelle. Välien lähentyessä aloin tuntea syyllisyyttä häntä kohtaan siitä ettei hän tiennyt (?) että olen varattu. Tämän vuoksi toin sen hänelle ilmi, jotta hän ei tuntisi oloaan huijatuksi. Olen myös antanut ymmärtää että en ole onnellinen suhteessani.
On vaikea tietää naisen vaikututinta. Itse toin varattuna olemisen esille siksi, että toinen voi miettiä omaa suhtautimistaan siihen. En siksi että torjuisin.- Anonyymi
Miten olet tuonut esille, ettet ole onnellinen?
- Anonyymi
Kiitos hyvästä vastauksesta!
Kun hän kertoi minulle olevansa parisuhteessa, niin koin sen silloin torjuntana. Sen takia en ole enää uskaltanut olla läsnä tilanteissa hänen kanssaan, vaikka tunteita ja varovaista haluakin olisi. Aika vaikea tilanne kun en tiedä hänen tunteistaan, mutta hän tietää minun.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos hyvästä vastauksesta!
Kun hän kertoi minulle olevansa parisuhteessa, niin koin sen silloin torjuntana. Sen takia en ole enää uskaltanut olla läsnä tilanteissa hänen kanssaan, vaikka tunteita ja varovaista haluakin olisi. Aika vaikea tilanne kun en tiedä hänen tunteistaan, mutta hän tietää minun.
apPakko vielä palata tämän vastauksen äärelle. Kun tarkemmin tänään tapahtumia ja asioita mietin, niin voisin pitää todennäköisenä että kyseinen nainen toimi vastaajan tavoin. Minä itse olen saattanut sekoittaa kaiken vaan niin pahasti, kun ajattelin hänen vain torjuneen minut. Kaikki vain ei olekkaan ehkä niin, kuin kuvittelen?
Pitää ruveta toimiin IRL. En ota sitä riskiä että homma kaatuisi mahdollisen väärinkäsityksen takia.
Kiitos vielä vastanneelle naiselle. Et ehkä usko kuinka paljon vastauksesi auttoi minua "sisäisesti". :)
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko vielä palata tämän vastauksen äärelle. Kun tarkemmin tänään tapahtumia ja asioita mietin, niin voisin pitää todennäköisenä että kyseinen nainen toimi vastaajan tavoin. Minä itse olen saattanut sekoittaa kaiken vaan niin pahasti, kun ajattelin hänen vain torjuneen minut. Kaikki vain ei olekkaan ehkä niin, kuin kuvittelen?
Pitää ruveta toimiin IRL. En ota sitä riskiä että homma kaatuisi mahdollisen väärinkäsityksen takia.
Kiitos vielä vastanneelle naiselle. Et ehkä usko kuinka paljon vastauksesi auttoi minua "sisäisesti". :)
-apOlen 17:03 ja jatkan ....kun välit lähentyivät niin mulle todellakin tuli se pakottava tarve ilmaista että olen varattu. Tunsin päivä päivältä enemmän syyllisyyttä siitä että hän kokisi olonsa huijatuksi jos se tulisi myöhemmin ilmi, kun paljon olimme tekemisissä. Suunnittelin monta päivää miten kertoa jotta hän ei ymmärtäisi väärin (torjuntana). Kerroin tilanteesta aika avoimesti.
- Anonyymi
Hyvin epäilen että pitää hauskaa!
- Anonyymi
Miksihän sitä vanhaa suhdetta ei voi vain lopettaa ennen kuin aloittaa uuden? Tarvitaanko siihen joku ihmismäinen kainalokeppi avuksi, vai pitääkö muuten vaan sotkea omia ja toisten asioita lisää?
En ole ikinä ymmärtänyt liian pitkälti. Eikä sillä, että olisi itselle ongelmia aiheuttanut, mutta monille kai aiheuttaa.
En edes luottaisi ihmiseen, jonka "vien" toiselta. Kuvioilla kun on mm. tapana toistua, ja erinäisistä muistakin asioista ne usein kertovat samalla.- Anonyymi
Ehkä ei uskalleta elää yksin ja pitää olla uusi valmiina, ennenkuin uskalletaan erota? Tämä voisi olla yksi syy.
- Anonyymi
Leikkii ja pitää todellakin vain hauskaa. Aikuinen ja tasapainoinen nainen ei noin käyttäydy.
- Anonyymi
En lähtisi yleistämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lähtisi yleistämään.
En minäkään yleistäisi. Enemmän uskon, että eronneet leikkii ja vaihtaa partnereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368662Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1671242Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17896Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657