Tuota touhua kun katsoo, ei käy kateeksi.
https://www.is.fi/perhe/art-2000006455334.html
Onneksi ei ole lapsia
14
<50
Vastaukset
Siellähän oli ihan kansakuntamme tulevaisuudentoivokin.
Hammaskeijulta fyffet ilman hammasta.- Anonyymi
Naiset tekee lapsia jännämiesten kanssa ja kasvatus on sitten huonoa.
- Anonyymi
Jännä kommentti.
Älä nyt tuo on arkea.
Onneksi minulla on lapsia.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kun huomioit ”äitin oleva paska” mutta 5vuotias kirjoittanut, saa olla hyvin ylpeä äiti.
Tai siis pasna.
Taiteellista asioiden käsittelyä kyllä, sommittelu ja kiteytys myös kohdillaan. Anonyymi kirjoitti:
Tai siis pasna.
Taiteellista asioiden käsittelyä kyllä, sommittelu ja kiteytys myös kohdillaan.Ooppas suloinen🥰
Heh, aikansa kutakin. Onneksi on lapsia.
Voih, mulle ei sekamelskat, pyykkivuoret sun muut merkkaa mitään. Lapset ovat ihania! ❤
- Anonyymi
Montako löytyy?
- Anonyymi
Käy ja ei käy kateeksi. Piisaa tuossa varmaan iloa vaivojen vastineiksi. Moni kuva hymyilyttää erakkoakin eristyksissä.
- Anonyymi
Tuo ämpäripää oli hauska.
- Anonyymi
Minulla on kaksi, jotka ihan yksi kasvatin isoiksi nuoriksi aikuisiksi todella hyvin tuloksin. Meillä oli tiivis rakastava perhe, jossa säännöt antoivat turvaa, ja kaikesta sai tulla puhumaan. Siitä he ovat nyt jälkeenpäin kiitelleetkin. Äiti oli turvallinen ja kotona hyvä olla. Meille oli tervetulleet myös lasten kaverit, ja kyllä he tulivatkin. Ruoka-aikoina istuivat pöytään kuten muutkin, kertoivat minulle huoliaan. Se oli todella mukavaa aikaa jota muistelen suurella lämmöllä.
Poika lähti ensin, armeijaan ja sen jälkeen alkoi opiskelut toisella paikkakunnalla. Tytön kanssa elettiin kahden, kunnes tuli hänen vuoronsa lähteä opiskelun perässä muualle ja kun valmistui poikakaverin kanssa yhteen muutto. Poika oli myös muuttanut omilleen.
Oli se vaikeaa aikaa pari vuotta ainakin. Ikävöin ihan mielettömästi, mutta kun totuin siihen että asun yksin aloin viihtyä toden teolla. Nyt pidetään yhteyttä säännöllisesti ja edelleen minulle avaudutaan asioista ja yritämme yhdessä ratkoa niitä. Olen elänyt sinkkuna lasten kanssa siitä asti kun nuorempi oli 3-vuotias. Isänsä ei osallistunut mitenkään vaan häipyi. En perään itkenyt, niin oli paras. Uutta miestä en ole voinut edes ajatella, ja vuosien kuluessa koko ajatus on käynyt yhä mahdottomammaksi. Elämä on ollut hyvää ja rikasta. Tämä on ollut minulle hyvä ratkaisu, toisille on joku toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2251968Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551237Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784