Tuota touhua kun katsoo, ei käy kateeksi.
https://www.is.fi/perhe/art-2000006455334.html
Onneksi ei ole lapsia
14
67
Vastaukset
Siellähän oli ihan kansakuntamme tulevaisuudentoivokin.
Hammaskeijulta fyffet ilman hammasta.- Anonyymi
Naiset tekee lapsia jännämiesten kanssa ja kasvatus on sitten huonoa.
- Anonyymi
Jännä kommentti.
Älä nyt tuo on arkea.
Onneksi minulla on lapsia.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kun huomioit ”äitin oleva paska” mutta 5vuotias kirjoittanut, saa olla hyvin ylpeä äiti.
Tai siis pasna.
Taiteellista asioiden käsittelyä kyllä, sommittelu ja kiteytys myös kohdillaan. Anonyymi kirjoitti:
Tai siis pasna.
Taiteellista asioiden käsittelyä kyllä, sommittelu ja kiteytys myös kohdillaan.Ooppas suloinen🥰
Heh, aikansa kutakin. Onneksi on lapsia.
Voih, mulle ei sekamelskat, pyykkivuoret sun muut merkkaa mitään. Lapset ovat ihania! ❤
- Anonyymi
Montako löytyy?
- Anonyymi
Käy ja ei käy kateeksi. Piisaa tuossa varmaan iloa vaivojen vastineiksi. Moni kuva hymyilyttää erakkoakin eristyksissä.
- Anonyymi
Tuo ämpäripää oli hauska.
- Anonyymi
Minulla on kaksi, jotka ihan yksi kasvatin isoiksi nuoriksi aikuisiksi todella hyvin tuloksin. Meillä oli tiivis rakastava perhe, jossa säännöt antoivat turvaa, ja kaikesta sai tulla puhumaan. Siitä he ovat nyt jälkeenpäin kiitelleetkin. Äiti oli turvallinen ja kotona hyvä olla. Meille oli tervetulleet myös lasten kaverit, ja kyllä he tulivatkin. Ruoka-aikoina istuivat pöytään kuten muutkin, kertoivat minulle huoliaan. Se oli todella mukavaa aikaa jota muistelen suurella lämmöllä.
Poika lähti ensin, armeijaan ja sen jälkeen alkoi opiskelut toisella paikkakunnalla. Tytön kanssa elettiin kahden, kunnes tuli hänen vuoronsa lähteä opiskelun perässä muualle ja kun valmistui poikakaverin kanssa yhteen muutto. Poika oli myös muuttanut omilleen.
Oli se vaikeaa aikaa pari vuotta ainakin. Ikävöin ihan mielettömästi, mutta kun totuin siihen että asun yksin aloin viihtyä toden teolla. Nyt pidetään yhteyttä säännöllisesti ja edelleen minulle avaudutaan asioista ja yritämme yhdessä ratkoa niitä. Olen elänyt sinkkuna lasten kanssa siitä asti kun nuorempi oli 3-vuotias. Isänsä ei osallistunut mitenkään vaan häipyi. En perään itkenyt, niin oli paras. Uutta miestä en ole voinut edes ajatella, ja vuosien kuluessa koko ajatus on käynyt yhä mahdottomammaksi. Elämä on ollut hyvää ja rikasta. Tämä on ollut minulle hyvä ratkaisu, toisille on joku toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site395767Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2155317Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers354443SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun514068Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto374020Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813756SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt853680Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään443110Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062440SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het462382