https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/56f8836a-f792-4597-bdf4-2128fa8cb5a2 Kaikilla sama muoti.
Palstanaiset tekevät samaa
57
52
Vastaukset
- Anonyymi
Ovat liuhupartoja vappuna.
Nuita edes parraksi lasketa.
- Anonyymi
Palstanaiset on komeampia parrakkaina. 🙉
Kasvattavat partaa? 😳 aha, onneksi en oo ihan niin trenditietoinen... 😄
- Anonyymi
Ala vaan höyläämään. Haivenet heiluvat tässä seurassa.
- Anonyymi
Kokeillaanpas...🤏 sänki tuntuu..
Anonyymi kirjoitti:
Ala vaan höyläämään. Haivenet heiluvat tässä seurassa.
Kiitti, mut taidan jättää väliin 😂
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Kiitti, mut taidan jättää väliin 😂
Varo vaan. Aamulla kun heräät ....pufff!
Anonyymi kirjoitti:
Varo vaan. Aamulla kun heräät ....pufff!
Wolwerine poskivillat. Ihan päheet olis.
Lillis2020 kirjoitti:
😱😂
Tiedä sit miten tuo ruotsi taipuu, mut riittää kyl kun näkeekin....
https://youtu.be/VnVlHuxgkes
Ihan kauhea assosiaatio 😳😅Lillis2020 kirjoitti:
Tiedä sit miten tuo ruotsi taipuu, mut riittää kyl kun näkeekin....
https://youtu.be/VnVlHuxgkes
Ihan kauhea assosiaatio 😳😅Missä se piilokamera on? ;)
Lillis2020 kirjoitti:
😁🤭 ite sentään teippasin käskystä kamerat aamulla 😂
Kaikkea minäkin menen käskemään. Höh. :)
- Anonyymi
Parta on pahaksi siksi kaikki valtioita suojelevat armeijan ihmisetkin sitä paheksuvat kun on virusten kerääjä kuin koiran karva tuollainen liika karva.
Vieläkö jengi jaksaa käydä edes suihkussa.. pestä hampaat?
Koronan loputtua porukka alkaa ilmestymään yksitellen kaduille toinen toistaan nuhjuisempana ja karvaisempana.. Silmiään hieroen kuin talviunesta heräilisi, aamutakit päällä. Murahdellen ja öristen..- Anonyymi
Mä kasvatan parran lisäksi kaljamahaa 😡
xLiner - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mä häntää..😄
Mä nenää 🤥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä nenää 🤥
Vähän varhaisperunaa(kin) 🥔
Palstan parrakkaat "naiset" muut5enkin muistuttaa lähinnä peikkoja, piereskelevät ja röyhtäilevät estottomasti ja kaikkea muuta mukavaa, antakoot siis parrankin kasvaa.
- Anonyymi
Eip alstll ao nsia
xL Merkku_67 kirjoitti:
Ehei ei kaikki😃
Palstalla ei ole kuin parrakkaita naisia ja feikkinaisia :)
Merkku_67 kirjoitti:
Aijaa😆
On täällä joitakin oikeitakin toisinaan mutta palstan partanaiset ajaa ne aina pois :(
Harmaaritari kirjoitti:
On täällä joitakin oikeitakin toisinaan mutta palstan partanaiset ajaa ne aina pois :(
Tsihi mä tulin vanavedessä partojen perässä 😁👍
Näin miehenä, eli ikuisena pikkupoikana, vekkulina, veijarina ja velikultana saa sentäs röyhtäillä, pierrä, antaa karvojen rehottaa ja kustakin voi julkisesti ilman suurempaa mölinää..
Harmaaritari kirjoitti:
On täällä joitakin oikeitakin toisinaan mutta palstan partanaiset ajaa ne aina pois :(
Sitä minäkin epäilen.
- Anonyymi
Ai "koronaparta" on sääntöjen vastainen sana. No jopas taas..
xLiner - Anonyymi
Mä kasvatan takaluukkuun. 🤫
- Anonyymi
Takatalvi 🤔
- Anonyymi
"..odottava maailmanloppu on saanut vähätkin itsekurin rippeet katoamaan."
Joops on jengi aika heränneen näköistä, kun poikkeilevat kaupoilla..
Koitan kyllä pysyä kuosissa itse. En käytä kauneudenhoito/kampaamopalveluja joten ei vaikuta omaan laittautumiseen joka on suht naturel ja perusmeikki. Ei saadana, en halua lihoa ja pilata ihoa sokerin mässäilyillä. Kyllä riittää tää kokonaispaskatilanne, en lisäksi halua pilata ulkonäköäni. Kohta pyörällä kauppaan!
"Kerran vuodessa"-mieskin (eli kun tulee tarpeeksi ikävä-mies) otti taas yhteyttä eilen. Juteltiin mukavia ja ei niin mukavia, en viitsinyt tylyttää, kun tyttöystävänkin oli korona ajanut sulkemaan luukkunsa😏😂 Täytyy myöntää, että piristi☀- Anonyymi
Samaa mieltä; on semmosta takkup.rzettä liikkeellä ettei uskoisi. Ei kai se korona sitä tarkoita, että pitää seittiä ja naavaa alkaa kasvamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä; on semmosta takkup.rzettä liikkeellä ettei uskoisi. Ei kai se korona sitä tarkoita, että pitää seittiä ja naavaa alkaa kasvamaan?
Eikai se kuulu kellekään kuka mitäkin omille karvoilleen tekee. Itse kasvata pillukarvoja pitkiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai se kuulu kellekään kuka mitäkin omille karvoilleen tekee. Itse kasvata pillukarvoja pitkiksi.
No älä kompastu..,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai se kuulu kellekään kuka mitäkin omille karvoilleen tekee. Itse kasvata pillukarvoja pitkiksi.
Ei se havina kuulu, mutta näkyy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No älä kompastu..,
😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä; on semmosta takkup.rzettä liikkeellä ettei uskoisi. Ei kai se korona sitä tarkoita, että pitää seittiä ja naavaa alkaa kasvamaan?
No ei tosiaankaan. Tänään pyöräilyn ja suihkun jälkeen lakkasin kynnet ja laitoin korun ja hajuvettä. Usein teen näin päivän päätteeksi.
Mutta kukin hoitaa kriisinsä tavallaan, ehkä ne, jotka joutuvat joka aamu laittautumaan kello 0600, nyt suorastaan nauttivat hoboilustaan.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tosiaankaan. Tänään pyöräilyn ja suihkun jälkeen lakkasin kynnet ja laitoin korun ja hajuvettä. Usein teen näin päivän päätteeksi.
Mutta kukin hoitaa kriisinsä tavallaan, ehkä ne, jotka joutuvat joka aamu laittautumaan kello 0600, nyt suorastaan nauttivat hoboilustaan..Suihkun jälkeen hajuvettä? Päivän päätteeksi eli yöksi???
Parta ei kaikille kasva, kateellisten panettelua sanon minä.
- Anonyymi
Parta ei kasva viisaille, eivätkä hiuksetkaan, vain tyhmille ne kasvavat, Kekkosen sanomia :D
Anonyymi kirjoitti:
Parta ei kasva viisaille, eivätkä hiuksetkaan, vain tyhmille ne kasvavat, Kekkosen sanomia :D
Heh, etukekkonen. :)
Jan1 kirjoitti:
Kaikki fiksut naiset tykkää. :)
Ei kai se nyt ihan noin suoraviivaisesti, mene fiksuuden kanssa?
Minähän asiasta palstalla mainitsin jo ennen iltalehteä.
Mitäpä sitä partaa ajamaan, kun missään ei näy ketään ja kaupassa pikaisesti käydään, ei kukaan näissä olosuhteissa välitä miltä jonkun miehen parta näyttää, on suurempiakin huolia, että pysyy loitolla koronasta.
Jutussa mainittiin myös hiusten itse leikkaamisesta, joka taitaa olla joillekin uusi kokemus, mutta meikäläinen on ajanut hiukset jo pari vuotta ihan itse.
Se on erittäin helppoa ja säästyy vuodessa yli 100€.- Anonyymi
Tuttu mies ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625