Palstanaiset tekevät samaa

Anonyymi

57

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ovat liuhupartoja vappuna.

    • Nuita edes parraksi lasketa.

    • Anonyymi

      Palstanaiset on komeampia parrakkaina. 🙉

      • Toden totta🤗


    • Kasvattavat partaa? 😳 aha, onneksi en oo ihan niin trenditietoinen... 😄

      • Anonyymi

        Ala vaan höyläämään. Haivenet heiluvat tässä seurassa.


      • Anonyymi

        Kokeillaanpas...🤏 sänki tuntuu..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ala vaan höyläämään. Haivenet heiluvat tässä seurassa.

        Kiitti, mut taidan jättää väliin 😂


      • Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

        Kiitti, mut taidan jättää väliin 😂

        Varo vaan. Aamulla kun heräät ....pufff!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varo vaan. Aamulla kun heräät ....pufff!

        Wolwerine poskivillat. Ihan päheet olis.


      • Jan1 kirjoitti:

        Wolwerine poskivillat. Ihan päheet olis.

        Yääk 😂


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Yääk 😂

        No nyt otin tavoitteeksi, hähää. :)


      • Jan1 kirjoitti:

        No nyt otin tavoitteeksi, hähää. :)

        😱😂


      • Lillis2020 kirjoitti:

        😱😂

        Tiedä sit miten tuo ruotsi taipuu, mut riittää kyl kun näkeekin....
        https://youtu.be/VnVlHuxgkes
        Ihan kauhea assosiaatio 😳😅


      • Jan1 kirjoitti:

        No nyt otin tavoitteeksi, hähää. :)

        No niin, vastasin itselleni 😂


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Tiedä sit miten tuo ruotsi taipuu, mut riittää kyl kun näkeekin....
        https://youtu.be/VnVlHuxgkes
        Ihan kauhea assosiaatio 😳😅

        Missä se piilokamera on? ;)


      • Lillis2020 kirjoitti:

        No niin, vastasin itselleni 😂

        Kuuluu talon tapoihin. :)


      • Jan1 kirjoitti:

        Missä se piilokamera on? ;)

        😅🕵️‍♀️😎


      • Lillis2020 kirjoitti:

        😅🕵️‍♀️😎

        Jemmari. :)


      • Jan1 kirjoitti:

        Kuuluu talon tapoihin. :)

        😄 selkis


      • Jan1 kirjoitti:

        Jemmari. :)

        😁🤭 ite sentään teippasin käskystä kamerat aamulla 😂


      • Lillis2020 kirjoitti:

        😁🤭 ite sentään teippasin käskystä kamerat aamulla 😂

        Kaikkea minäkin menen käskemään. Höh. :)


      • Jan1 kirjoitti:

        Kaikkea minäkin menen käskemään. Höh. :)

        Niinpä 😅


    • Anonyymi

      Parta on pahaksi siksi kaikki valtioita suojelevat armeijan ihmisetkin sitä paheksuvat kun on virusten kerääjä kuin koiran karva tuollainen liika karva.

    • Vieläkö jengi jaksaa käydä edes suihkussa.. pestä hampaat?

      Koronan loputtua porukka alkaa ilmestymään yksitellen kaduille toinen toistaan nuhjuisempana ja karvaisempana.. Silmiään hieroen kuin talviunesta heräilisi, aamutakit päällä. Murahdellen ja öristen..

      • Anonyymi

        Mä kasvatan parran lisäksi kaljamahaa 😡

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä kasvatan parran lisäksi kaljamahaa 😡

        xLiner

        Mä häntää..😄


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä häntää..😄

        Mä nenää 🤥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä nenää 🤥

        Vähän varhaisperunaa(kin) 🥔


    • Palstan parrakkaat "naiset" muut5enkin muistuttaa lähinnä peikkoja, piereskelevät ja röyhtäilevät estottomasti ja kaikkea muuta mukavaa, antakoot siis parrankin kasvaa.

      • Ehei ei kaikki😃


      • Anonyymi

        Eip alstll ao nsia

        xL


      • Merkku_67 kirjoitti:

        Ehei ei kaikki😃

        Palstalla ei ole kuin parrakkaita naisia ja feikkinaisia :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Palstalla ei ole kuin parrakkaita naisia ja feikkinaisia :)

        Aijaa😆


      • Merkku_67 kirjoitti:

        Aijaa😆

        On täällä joitakin oikeitakin toisinaan mutta palstan partanaiset ajaa ne aina pois :(


      • Harmaaritari kirjoitti:

        On täällä joitakin oikeitakin toisinaan mutta palstan partanaiset ajaa ne aina pois :(

        Tsihi mä tulin vanavedessä partojen perässä 😁👍


      • Näin miehenä, eli ikuisena pikkupoikana, vekkulina, veijarina ja velikultana saa sentäs röyhtäillä, pierrä, antaa karvojen rehottaa ja kustakin voi julkisesti ilman suurempaa mölinää..


      • Harmaaritari kirjoitti:

        On täällä joitakin oikeitakin toisinaan mutta palstan partanaiset ajaa ne aina pois :(

        Sitä minäkin epäilen.


    • Anonyymi

      Ai "koronaparta" on sääntöjen vastainen sana. No jopas taas..

      xLiner

    • Anonyymi

      Mä kasvatan takaluukkuun. 🤫

      • Anonyymi

        Takatalvi 🤔


    • Anonyymi

      "..odottava maailmanloppu on saanut vähätkin itsekurin rippeet katoamaan."

      Joops on jengi aika heränneen näköistä, kun poikkeilevat kaupoilla..

      Koitan kyllä pysyä kuosissa itse. En käytä kauneudenhoito/kampaamopalveluja joten ei vaikuta omaan laittautumiseen joka on suht naturel ja perusmeikki. Ei saadana, en halua lihoa ja pilata ihoa sokerin mässäilyillä. Kyllä riittää tää kokonaispaskatilanne, en lisäksi halua pilata ulkonäköäni. Kohta pyörällä kauppaan!

      "Kerran vuodessa"-mieskin (eli kun tulee tarpeeksi ikävä-mies) otti taas yhteyttä eilen. Juteltiin mukavia ja ei niin mukavia, en viitsinyt tylyttää, kun tyttöystävänkin oli korona ajanut sulkemaan luukkunsa😏😂 Täytyy myöntää, että piristi☀

      • Anonyymi

        Samaa mieltä; on semmosta takkup.rzettä liikkeellä ettei uskoisi. Ei kai se korona sitä tarkoita, että pitää seittiä ja naavaa alkaa kasvamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä; on semmosta takkup.rzettä liikkeellä ettei uskoisi. Ei kai se korona sitä tarkoita, että pitää seittiä ja naavaa alkaa kasvamaan?

        Eikai se kuulu kellekään kuka mitäkin omille karvoilleen tekee. Itse kasvata pillukarvoja pitkiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai se kuulu kellekään kuka mitäkin omille karvoilleen tekee. Itse kasvata pillukarvoja pitkiksi.

        No älä kompastu..,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai se kuulu kellekään kuka mitäkin omille karvoilleen tekee. Itse kasvata pillukarvoja pitkiksi.

        Ei se havina kuulu, mutta näkyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No älä kompastu..,

        😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä; on semmosta takkup.rzettä liikkeellä ettei uskoisi. Ei kai se korona sitä tarkoita, että pitää seittiä ja naavaa alkaa kasvamaan?

        No ei tosiaankaan. Tänään pyöräilyn ja suihkun jälkeen lakkasin kynnet ja laitoin korun ja hajuvettä. Usein teen näin päivän päätteeksi.

        Mutta kukin hoitaa kriisinsä tavallaan, ehkä ne, jotka joutuvat joka aamu laittautumaan kello 0600, nyt suorastaan nauttivat hoboilustaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tosiaankaan. Tänään pyöräilyn ja suihkun jälkeen lakkasin kynnet ja laitoin korun ja hajuvettä. Usein teen näin päivän päätteeksi.

        Mutta kukin hoitaa kriisinsä tavallaan, ehkä ne, jotka joutuvat joka aamu laittautumaan kello 0600, nyt suorastaan nauttivat hoboilustaan..

        Suihkun jälkeen hajuvettä? Päivän päätteeksi eli yöksi???


    • Parta ei kaikille kasva, kateellisten panettelua sanon minä.

      • Anonyymi

        Parta ei kasva viisaille, eivätkä hiuksetkaan, vain tyhmille ne kasvavat, Kekkosen sanomia :D


      • Minä tykkään parroista.🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parta ei kasva viisaille, eivätkä hiuksetkaan, vain tyhmille ne kasvavat, Kekkosen sanomia :D

        Heh, etukekkonen. :)


      • valtakunta kirjoitti:

        Minä tykkään parroista.🥰

        Kaikki fiksut naiset tykkää. :)


      • Jan1 kirjoitti:

        Kaikki fiksut naiset tykkää. :)

        Ei kai se nyt ihan noin suoraviivaisesti, mene fiksuuden kanssa?


    • Minähän asiasta palstalla mainitsin jo ennen iltalehteä.
      Mitäpä sitä partaa ajamaan, kun missään ei näy ketään ja kaupassa pikaisesti käydään, ei kukaan näissä olosuhteissa välitä miltä jonkun miehen parta näyttää, on suurempiakin huolia, että pysyy loitolla koronasta.
      Jutussa mainittiin myös hiusten itse leikkaamisesta, joka taitaa olla joillekin uusi kokemus, mutta meikäläinen on ajanut hiukset jo pari vuotta ihan itse.
      Se on erittäin helppoa ja säästyy vuodessa yli 100€.

      • Anonyymi

        Tuttu mies ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe