https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/56f8836a-f792-4597-bdf4-2128fa8cb5a2 Kaikilla sama muoti.
Palstanaiset tekevät samaa
57
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ovat liuhupartoja vappuna.
Nuita edes parraksi lasketa.
- Anonyymi
Palstanaiset on komeampia parrakkaina. 🙉
Kasvattavat partaa? 😳 aha, onneksi en oo ihan niin trenditietoinen... 😄
- Anonyymi
Ala vaan höyläämään. Haivenet heiluvat tässä seurassa.
- Anonyymi
Kokeillaanpas...🤏 sänki tuntuu..
Anonyymi kirjoitti:
Ala vaan höyläämään. Haivenet heiluvat tässä seurassa.
Kiitti, mut taidan jättää väliin 😂
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Kiitti, mut taidan jättää väliin 😂
Varo vaan. Aamulla kun heräät ....pufff!
Anonyymi kirjoitti:
Varo vaan. Aamulla kun heräät ....pufff!
Wolwerine poskivillat. Ihan päheet olis.
Lillis2020 kirjoitti:
😱😂
Tiedä sit miten tuo ruotsi taipuu, mut riittää kyl kun näkeekin....
https://youtu.be/VnVlHuxgkes
Ihan kauhea assosiaatio 😳😅Lillis2020 kirjoitti:
Tiedä sit miten tuo ruotsi taipuu, mut riittää kyl kun näkeekin....
https://youtu.be/VnVlHuxgkes
Ihan kauhea assosiaatio 😳😅Missä se piilokamera on? ;)
Lillis2020 kirjoitti:
😁🤭 ite sentään teippasin käskystä kamerat aamulla 😂
Kaikkea minäkin menen käskemään. Höh. :)
- Anonyymi
Parta on pahaksi siksi kaikki valtioita suojelevat armeijan ihmisetkin sitä paheksuvat kun on virusten kerääjä kuin koiran karva tuollainen liika karva.
Vieläkö jengi jaksaa käydä edes suihkussa.. pestä hampaat?
Koronan loputtua porukka alkaa ilmestymään yksitellen kaduille toinen toistaan nuhjuisempana ja karvaisempana.. Silmiään hieroen kuin talviunesta heräilisi, aamutakit päällä. Murahdellen ja öristen..- Anonyymi
Mä kasvatan parran lisäksi kaljamahaa 😡
xLiner - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mä häntää..😄
Mä nenää 🤥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä nenää 🤥
Vähän varhaisperunaa(kin) 🥔
Palstan parrakkaat "naiset" muut5enkin muistuttaa lähinnä peikkoja, piereskelevät ja röyhtäilevät estottomasti ja kaikkea muuta mukavaa, antakoot siis parrankin kasvaa.
- Anonyymi
Eip alstll ao nsia
xL Merkku_67 kirjoitti:
Ehei ei kaikki😃
Palstalla ei ole kuin parrakkaita naisia ja feikkinaisia :)
Merkku_67 kirjoitti:
Aijaa😆
On täällä joitakin oikeitakin toisinaan mutta palstan partanaiset ajaa ne aina pois :(
Harmaaritari kirjoitti:
On täällä joitakin oikeitakin toisinaan mutta palstan partanaiset ajaa ne aina pois :(
Tsihi mä tulin vanavedessä partojen perässä 😁👍
Näin miehenä, eli ikuisena pikkupoikana, vekkulina, veijarina ja velikultana saa sentäs röyhtäillä, pierrä, antaa karvojen rehottaa ja kustakin voi julkisesti ilman suurempaa mölinää..
Harmaaritari kirjoitti:
Sitä minäkin epäilen.
- Anonyymi
Ai "koronaparta" on sääntöjen vastainen sana. No jopas taas..
xLiner - Anonyymi
Mä kasvatan takaluukkuun. 🤫
- Anonyymi
Takatalvi 🤔
- Anonyymi
"..odottava maailmanloppu on saanut vähätkin itsekurin rippeet katoamaan."
Joops on jengi aika heränneen näköistä, kun poikkeilevat kaupoilla..
Koitan kyllä pysyä kuosissa itse. En käytä kauneudenhoito/kampaamopalveluja joten ei vaikuta omaan laittautumiseen joka on suht naturel ja perusmeikki. Ei saadana, en halua lihoa ja pilata ihoa sokerin mässäilyillä. Kyllä riittää tää kokonaispaskatilanne, en lisäksi halua pilata ulkonäköäni. Kohta pyörällä kauppaan!
"Kerran vuodessa"-mieskin (eli kun tulee tarpeeksi ikävä-mies) otti taas yhteyttä eilen. Juteltiin mukavia ja ei niin mukavia, en viitsinyt tylyttää, kun tyttöystävänkin oli korona ajanut sulkemaan luukkunsa😏😂 Täytyy myöntää, että piristi☀- Anonyymi
Samaa mieltä; on semmosta takkup.rzettä liikkeellä ettei uskoisi. Ei kai se korona sitä tarkoita, että pitää seittiä ja naavaa alkaa kasvamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä; on semmosta takkup.rzettä liikkeellä ettei uskoisi. Ei kai se korona sitä tarkoita, että pitää seittiä ja naavaa alkaa kasvamaan?
Eikai se kuulu kellekään kuka mitäkin omille karvoilleen tekee. Itse kasvata pillukarvoja pitkiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai se kuulu kellekään kuka mitäkin omille karvoilleen tekee. Itse kasvata pillukarvoja pitkiksi.
No älä kompastu..,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se havina kuulu, mutta näkyy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No älä kompastu..,
😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tosiaankaan. Tänään pyöräilyn ja suihkun jälkeen lakkasin kynnet ja laitoin korun ja hajuvettä. Usein teen näin päivän päätteeksi.
Mutta kukin hoitaa kriisinsä tavallaan, ehkä ne, jotka joutuvat joka aamu laittautumaan kello 0600, nyt suorastaan nauttivat hoboilustaan.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tosiaankaan. Tänään pyöräilyn ja suihkun jälkeen lakkasin kynnet ja laitoin korun ja hajuvettä. Usein teen näin päivän päätteeksi.
Mutta kukin hoitaa kriisinsä tavallaan, ehkä ne, jotka joutuvat joka aamu laittautumaan kello 0600, nyt suorastaan nauttivat hoboilustaan..Suihkun jälkeen hajuvettä? Päivän päätteeksi eli yöksi???
Parta ei kaikille kasva, kateellisten panettelua sanon minä.
- Anonyymi
Parta ei kasva viisaille, eivätkä hiuksetkaan, vain tyhmille ne kasvavat, Kekkosen sanomia :D
Anonyymi kirjoitti:
Parta ei kasva viisaille, eivätkä hiuksetkaan, vain tyhmille ne kasvavat, Kekkosen sanomia :D
Heh, etukekkonen. :)
Jan1 kirjoitti:
Kaikki fiksut naiset tykkää. :)
Ei kai se nyt ihan noin suoraviivaisesti, mene fiksuuden kanssa?
Minähän asiasta palstalla mainitsin jo ennen iltalehteä.
Mitäpä sitä partaa ajamaan, kun missään ei näy ketään ja kaupassa pikaisesti käydään, ei kukaan näissä olosuhteissa välitä miltä jonkun miehen parta näyttää, on suurempiakin huolia, että pysyy loitolla koronasta.
Jutussa mainittiin myös hiusten itse leikkaamisesta, joka taitaa olla joillekin uusi kokemus, mutta meikäläinen on ajanut hiukset jo pari vuotta ihan itse.
Se on erittäin helppoa ja säästyy vuodessa yli 100€.- Anonyymi
Tuttu mies ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059