tulee lumipyörteitä tuulessa. Niin kuin pieniä tornadoja.
Katsokaapa kun ulkona
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jaah, täällä etelässä jo krookukset ja sinivuokot kukkivat.
Täällä Etelässä, karanteenissa sijaitsevalla Uudellamaalla näyttäisi olevan lunta tulvillaan ja eiköhän aamulla ole raikas talvisää.
- Anonyymi
Mitähän seuraavaksi ?
- Anonyymi
Täälä ne leijailee hassusti ihan sokin sokin joka suuntaan. Alas, ylös, sivulle... Levottomia hiutaleita.
xLiner - Anonyymi
Tuosta lumisateesta tulee vain yksi asia mieleen: lumihiutaleet ovat kuin korona virukset, siellä ne leijuvat joka puolella ja ulos mennessään on koronaviruksia takki täynnä.
- Anonyymi
No siksi hän ne hiutaleet tietysti leijailee edes takaisin, ne etsii saalista 👹
xLiner
Täällä mitään sada...
Mutta ruoka on kyllä uunissa. Kakskyt yli läsäytän siihen vielä hunnun juustoraastetta päälle ja jos lämmittäis saunan ennen työvuoron alkua? 😀
Mutta kyllä on ollut tänä vuonna kelit hanurista. Ei käy kieltäminen....
Miksköhän poika teippaa nallen ikkunaan? 🤔- Anonyymi
Ai niin ne nallet! Mun pitäis kans hakea säkillinen pehmoelukoita varastosta ja asetella ne ikkunoille 😊
Niitä bongaillaan ny 😄
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Ai niin ne nallet! Mun pitäis kans hakea säkillinen pehmoelukoita varastosta ja asetella ne ikkunoille 😊
Niitä bongaillaan ny 😄
xLinerNo niin kuulemma, mutta ei kait niitä jokakohtaan pidä kylvää, yks pieni ja piiloon, että etityttää. ☝️😜
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No niin kuulemma, mutta ei kait niitä jokakohtaan pidä kylvää, yks pieni ja piiloon, että etityttää. ☝️😜
Jos bongailevat vain nalleja, muita pehmoelukoita ei lasketa. Vähän haastetta ja vaihtelua etsimiseen 🦉
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Jos bongailevat vain nalleja, muita pehmoelukoita ei lasketa. Vähän haastetta ja vaihtelua etsimiseen 🦉
xLinerAiiiivan! 😁👌
Ovela pirulainen olet! 🤣
Mä nappasin saunankin lämpiimään. Vika yövuoro ja sit vasta sunnuntsins töihin... mä taijan vähän maalailla ja laitella kämppää. 🤔 Pitää käydä yks kyproclevykin ostaa... isonnan nyt tuon keittiön oviaukon. 😀- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Aiiiivan! 😁👌
Ovela pirulainen olet! 🤣
Mä nappasin saunankin lämpiimään. Vika yövuoro ja sit vasta sunnuntsins töihin... mä taijan vähän maalailla ja laitella kämppää. 🤔 Pitää käydä yks kyproclevykin ostaa... isonnan nyt tuon keittiön oviaukon. 😀Sulla on touhuaminen aina päällä 😁
Mä olen enemmän suunnittelijatyyppiä 🙄 Lisäksi vaivaa ryhtymisrajoitteisuus. No vetelin sentään hyvät sarjat leukoja tänään, mutta muuten vähän tympii..
Rautakaupoilla pitää käydä tänään. Rakentelen vähän treenauskalustoa, tai siis ainakin suunnittelen rakentelevani 😄
xLiner Disse kirjoitti:
No niin kuulemma, mutta ei kait niitä jokakohtaan pidä kylvää, yks pieni ja piiloon, että etityttää. ☝️😜
Mieskin on noista nalleista puhunut. Pistätkö itsesikin ikkunalle?
Eikö se näy Nallesta?? 😁Anonyymi kirjoitti:
Sulla on touhuaminen aina päällä 😁
Mä olen enemmän suunnittelijatyyppiä 🙄 Lisäksi vaivaa ryhtymisrajoitteisuus. No vetelin sentään hyvät sarjat leukoja tänään, mutta muuten vähän tympii..
Rautakaupoilla pitää käydä tänään. Rakentelen vähän treenauskalustoa, tai siis ainakin suunnittelen rakentelevani 😄
xLinerJoo. Jotain äksönii pitää olla. 😬👌
valtakunta kirjoitti:
Mieskin on noista nalleista puhunut. Pistätkö itsesikin ikkunalle?
Eikö se näy Nallesta?? 😁No eipä jaksa itse ikkunassa käihäillä pitkään...😄
Disse kirjoitti:
No eipä jaksa itse ikkunassa käihäillä pitkään...😄
Nallen pongaus.
sun pitää pistää itsenäisille, naisille kutsu tiettyyn kellon aikaan.
Ja sit monistaa ikkunaan kuvasi kun puhti loppuu nallelta.valtakunta kirjoitti:
Nallen pongaus.
sun pitää pistää itsenäisille, naisille kutsu tiettyyn kellon aikaan.
Ja sit monistaa ikkunaan kuvasi kun puhti loppuu nallelta.Noh, naikkoset saa bongata mut sitten muualta. 😀
Ens kesänä sellainen viininpunainen vilaus ja murahdus oon mä, eikä se oo nalle mikä murahtaa, vaan Kawasakin rivinelonen. 😬
- Anonyymi
Emmä jaksa nousta nyt sängystä..
Näyttee tuulevan ja tuiskuavan.
Kauhee keli
Miten siekään kehtoot ulos ies männä
Pysyköö sisällä teki peiton alla - Anonyymi
Minä kävin eilen ulkoilemassa ja hakemassa tonneittain ruokia, aavistin jotenkin alitajuisesti että eilen kannattaa käydä, vaikka Ilmatieteen Laitos ennusti täksi päiväksi parempaa keliä... joo lunta tulee täälläkin.
Muutama hiutale, mutta kylmä pohjoistuuli.
Lumikellot ja leskenlehdet kukkii siitä huolimatta :)- Anonyymi
Täällä on lumiblizzardeja, valtavia pyörteitä peltojen yllä. Kyllä näitä katsoo. Kukkaisia ei vielä ole. Ostin kyllä pari narssissia ruukkuihin pääsiäistä ajatellen :)
- Anonyymi
Ollapa lumihiutale! :)
- Anonyymi
Tai näkyvä virus, bakteeri tai basilli: olisi jännä jos ne näkisi sellaisina pieninä lentävinä kiiltävinä pisteinä ilmassakin missä tuokin virus tai bakteeri lentää ilmassa ja mihin se laskeutuu.
Niitä voisi silloin väistellä jos ne näkisi missä mene, kuin jossain FPS-taistelupelissä: tartuttava kun yskäisee tai aivastaa: suusta ja nenästä syöksyisi hirveä määrä kiiltäviä pieniä tartuttavia pikseleitä :D
- Anonyymi
Telmi https://www.youtube.com/watch?v=_t773h9UolY kanssain <3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372228Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse651511Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611095
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171088TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42844- 70842