Kenet pistetään pihalle, ku oma etu ei mennytkään kunnan edun edelle. Annikako kirjoitti oikaisupyynnön, ku onhan hän sen velkaa ja varmaan Antti lupasi hoitaa asian maaliin?
Voi, voi Elina
10
903
Vastaukset
- Anonyymi
Erään pelkosenniemeläisen viisauden mukaan "Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa. Jos tässä nyt kukaan nauraa."
Joka toiselle kuoppaa kaivaa,......... - Anonyymi
Mitämitä on tapahtunut? En ole päässyt baariin pitkään aikaan,enkä tiedä viimeisimpiä tapahtumia!
- Anonyymi
Esimerkki AAA toiminnasta, näin sitoutetaan toveri Elina myös jatkossa päätösten taakse
- Anonyymi
Kertokaa kuvio kuntalaisille/äänestäjille perinpohjin ts. vastasenvaralle.
- Anonyymi
Aiheeseen voi perehtyä lukemalla hyvinvointilautakunnan kaksi viimeistä pöytäkirjaa, Räty pätevänä hakijana uhrattiin AAA- kerhon alttarilla.
- Anonyymi
Pätevin ja kaikenlisäksi sopivin syrjäytettiin.
- Anonyymi
Antakaa tytön ensin aloittaa,arvostellaan sitten.
- Anonyymi
On läpinäkyvää touhua, toistensa esityksien kannattajat hyväksyvät oikaisuvaatimuksia ja nostavat hyvävelijärjestelmällä työntekijäksi suojatyöpaikkaan.
Työpaikkailmoituksessa haettiin iloista työntekijää....onkohan tämä oikaisuvaatimuksella valittu iloinen? Useassa eri työtehtävissä sukkuloinut niemessä eikä mikään ole oikein kelvannut. Työhalutonko? - Anonyymi
Kirjotippa oikeaa tekstiä ja loppuosa varsinki täyttä totta !
- Anonyymi
Vai toisinpäin, mikään työyhteisön kanssa homma ei toimi. Persoona non grata.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838