Ruma mies tiedottaa.....

Anonyymi

Ruma mies haluaa tiedottaa suomalaisille, että jos Ruma mies saa tartunnan, niin Ruma mies ei hälytä apua ja kuormita teho-osastoa, vaan Ruma mies on päättänyt kuolla kotona.
Rumalle miehelle ei kannata antaa teho hoitoa, eikä Ruma mies halua viedä teho hoito paikkaa, eikä resursseja normaalin näköisiltä miehiltä, joilla on mahdollisuus parisuhteeseen.
Ruma mies on roska, jonka paras sijoituspaikka on 2 metriä maan alla.

t. Ruma Mies

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruman miehen mentävä heti hoitoon jos tulee pahat oireet.

• Anonyymi

Ei mene hoitoon ruma mies, vaan käpristelee kotona, jos oireita tulee, mutta Ruma mies on päättänyt, että tästä selvitään sairastumatta.
        Rumalla mies on vapaaehtoisesti eristyksessä.
        Ruma mies herättyään avaa tietokoneen ja virittää Euro Truck 2 rekkapelin tulille ja alkaa pelaamaan Rekkapeliä ja pelaa koko päivän.
        Tänäänkin pelasin 12 tuntia rekkapeliä, välillä kävin tunkemassa ruokaa kurkkutorveen, että jaksaa ja rekkapelin pelaminen jatkuu toukokuun loppuun ja siitä varmaan koko kesä pelaan rekkapeliä, se on hyvin koukuttava peli.
        Rumaa miestä enää kiinnosta ulkoilu, Rekkapelissä näkee hienoja maisemia, kun kaahaa euroopassa.
        Nyt alkaa kuljetukset olemaan mallillaan yli 60 000€ keikkoja ja 1500km matkoja vedellään, Rahaa on kohta miljoona ja uutta rekkaa ostetaan, kun saavutetaan taso 25.

• Anonyymi

Kyllä kannattaa mennä heti ulos tartuttamaan ihmisiä. Saat huomiota ja pääset uutisiin ja sitten sanot ettet välitä koska et saa naista koskaan eikä sinustakaan välitetä.

• Anonyymi

Kunpa kaikki muutkin turhat rumat miehet älyäisivät tehdä saman.
      Taitaa olla ainoa järkevä teko ruman miehen elämässä?
      Miten kaunis maailma olisikaan kun kaikki tämä on ohi ja päästän taas vapaasti turuille ja toreille!
      Sitä paitsi; miten se priorisointi? Menisikö ruma mies automaattisesti kuitenkin jonon hännille kun apua jaetaan? Hmmmm...

• Anonyymi

Jos rumuus on tauti joka tarttuu ilman välityksellä. Tai ruostekin voi hypätä autosta toiseen 10 metrin etäisyydeltä.

Rumuus on katsojan peilissä.

• On se tapa tämäkin lyödä lyötyjä. Välillä vähän oksettaa, mutta koitan nieleskellä.

• Anonyymi

Aina kun itse katsoo jonkun toisen sisustuspeiliinkin ja näkee oman kuvansa tokaisee: ompa ruma peili kun näkee oman naamansa siitä peilistä.

Peilin kauneuden näkee siitä minkälainen kuva siitä heijastuu.

• Anonyymi

Näin tuollaisen todella suuren melkein 2 metrinen hienoilla kehyksillä oleva suuri peili eräässä kaupassa, ajattelin että pitäisikö ostaa, näkisi aina oman kuvansa kokonaisena kun kävelisi ohi ja seinällä tuollainen, olisi ehkä pitänyt tarkistaa miten paksua lasia se on, koska rikkoutuvat helposti jos ovat kovin ohuesta lasista tehtyjä.

Mökkipaikoilla eräässä torimyynnissä oli kun kävimme katsomassa mitä ihmiset myyvät.

• Voit vapaasti viedä minun paikkani. Mikäli saan tartunnan taitaa se hus olla toiseksi, ellei peräti kolmanneksi viimeinen lepopaikka. Se tehohoito ei välttämättä minua hyödytä, pääsen hussista lepäämään ruumiinavauspöydälle ja saatan levätä siellä jossakin kaapissa lappu varpaassa jossa lukee parasta ennen kunnes hävittävät ruhoni biojätteeseen. 😏

• Anonyymi

Vähän hassultahan tuo tuntuu kun korona on vallannut kaikki kaikkialta, uutiset ja kaikki.

Mutta jos kukaan ei olisi ikinä maininnutkaan mistään viruksesta, silloin ihmiset ajattelisivat että jaaha joillain ihmisillä oli vain nuha.

Suuri peili on sinänsä hyvä: näkee miten ruma itse on oikeasti toisten silmin.

Tuollainen voi olla rumalle miehelle vaarallista jos sanoo jotain oikein kohteliasta jollekin naiselle, niin se tykästyy takertuu ja ennenpitkää on pakko tehdä lapsukaisiakin sen naisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2348
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1838
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      69
      1623
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1265
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1164
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1138
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1028
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1020
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      874
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      862
    Aihe