Välis käynyt nikkaroimassa?

TOTTA SE ON! JOHANNA TUKIAINEN VAHVISTAA RASKAUDEN SEISKALLE: "SAAN VAUVAN SYKSYLLÄ!"

https://www.seiska.fi/Uutiset/Totta-se-on-Johanna-Tukiainen-vahvistaa-raskauden-Seiskalle-Saan-vauvan-syksylla/1150691

156

<50

Vastaukset 156

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Välis prkl... 😄

xLiner

• Ehtivä sälli.

• Voi lapsi parkaa.... 🙄

• Anonyymi

Jotenkin surullisesti näen jo juorulehtiotsikot, joissa voivotellaan keskenmenoa. Niin tai näin, ei taida hyvin päättyä.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin surullisesti näen jo juorulehtiotsikot, joissa voivotellaan keskenmenoa. Niin tai näin, ei taida hyvin päättyä.

xLiner

Vielä kamalampi jos lapsi syntyy.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Vielä kamalampi jos lapsi syntyy.

Luulen että Tuksu on lastenvalvojien silmäterä. Jos ei äitiys luonnu, joku muu hoitaa.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

No ehkä itsensä voi elättääkin jollain seiskapäivää otsikoilla ja tempauksilla, mutta vanhempana pitää ottaa elämästään itse enempi vastuuta...

Mutta onneks meillä on joku sosiaalihuolto ja pidetään lasten oikeuksistakin kiinni..🙄

• Samoja mietteitä 😔

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No ehkä itsensä voi elättääkin jollain seiskapäivää otsikoilla ja tempauksilla, mutta vanhempana pitää ottaa elämästään itse enempi vastuuta...

Mutta onneks meillä on joku sosiaalihuolto ja pidetään lasten oikeuksistakin kiinni..🙄

Ei hitto, seiskapäivän kannessa joku vaaleanpunaiseen bling-blingiin puettu vauva.. 😩

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Ei hitto, seiskapäivän kannessa joku vaaleanpunaiseen bling-blingiin puettu vauva.. 😩

xLiner

Niin, tai sitten koittaa rahastaa sillä vauvallakin...🙄

• Lillis2020 kirjoitti:

Samoja mietteitä 😔

Lapsentekoa varten pitäisi olla joku päästötodistus... jokainrn ihminen olisi steriili, kunnes täyttää vähimmäisvanhemmuusvaatimukset. 😂

• Disse kirjoitti:

Lapsentekoa varten pitäisi olla joku päästötodistus... jokainrn ihminen olisi steriili, kunnes täyttää vähimmäisvanhemmuusvaatimukset. 😂

🤭😂 joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Johanna on niin hyvinsyönyt, että tokkopa. Tuskin edes harrastaa mitään raskasta päkerrystä. Onkohan abortteja takana?

Toivottavasti lapsi saa terveen alun. En pidä Johannaa mitenkään pahana ihmisenä, mutta sekopäistä elämäntyyliä, viinaa ja pillereitä..tuolla menolla ei kauaa mene ennenkun sosiaalihuolto nappaa lapsen.

Onko ne lemmikkikoiratkaan selvinneet hengissä vanhoiksi saakka?

• Disse kirjoitti:

Ai kauhea. En kestä edes ajatella sellaista. Toivon että hän nyt rauhoittuu ja arvot muuttuu äitiyden myötä. Oikeasti toivon niin. Ja sitten jos niin tapahtuu, toivon myös että hänet jätettäis rauhaan, eikä koko ajan tikusta tehtäis asiaa.

Mut niin tai näin, lapset ovat ihania 💛

• Lillis2020 kirjoitti:

🤭😂 joo

Jokaiselle nappastas synnytyksessä valtion toimesta joku sterilointi, minkä sais purettua psykologista testiä tms. vastaan. ☝️😃

• Lillis2020 kirjoitti:

Ai kauhea. En kestä edes ajatella sellaista. Toivon että hän nyt rauhoittuu ja arvot muuttuu äitiyden myötä. Oikeasti toivon niin. Ja sitten jos niin tapahtuu, toivon myös että hänet jätettäis rauhaan, eikä koko ajan tikusta tehtäis asiaa.

Mut niin tai näin, lapset ovat ihania 💛

No näinpä. 🤔

Mukerot on kyllä huippuja. Omien kanssa täällä etäkoulussa tehty remppaakin. Neiti tänään pohjamaalas yhden seinän. Mä asensin yhteen kulkuaukkoon paneeleiden tilalle cyproc-levyt ja kittasin ne. Poitsu kittas ruokailuhuoneen muut seinät ja eteisen.

Huomenna lisää. 💪😀

• Disse kirjoitti:

Jokaiselle nappastas synnytyksessä valtion toimesta joku sterilointi, minkä sais purettua psykologista testiä tms. vastaan. ☝️😃

Mmm, tai jos sittenkin kaikki olisi lähtökohtaisesti kelvollisia kuitenkin... kun onhan se niinkin, että ihminen muuttuu tosi paljon vanhemmuuden myötä.

• Disse kirjoitti:

No näinpä. 🤔

Mukerot on kyllä huippuja. Omien kanssa täällä etäkoulussa tehty remppaakin. Neiti tänään pohjamaalas yhden seinän. Mä asensin yhteen kulkuaukkoon paneeleiden tilalle cyproc-levyt ja kittasin ne. Poitsu kittas ruokailuhuoneen muut seinät ja eteisen.

Huomenna lisää. 💪😀

Oi, oi... reippaita pikku apulaisia sulla 🤗. Teetkö isonkin remontin?

• Disse kirjoitti:

No näinpä. 🤔

Huomenna lisää. 💪😀

Meinaatko nyt jonkun emännän kaaksittaa pesään, kun pesänrakennusvimmakin on päällä? Kyllä ei ole ikävä remppoja, vaikka päivitykset ihan tarpeen välillä onkin.

Sittenhän saa taas jokusen vuoden nautiskella siisteistä nurkista.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Sitä mä just meinasin.

xLiner

• Lillis2020 kirjoitti:

Mmm, tai jos sittenkin kaikki olisi lähtökohtaisesti kelvollisia kuitenkin... kun onhan se niinkin, että ihminen muuttuu tosi paljon vanhemmuuden myötä.

No joo. Mutta välillä näkee, että periaatteessa lapset saa lapsia... ei mitään älyä rahankäytöstä, taloudenpidosta tai mistään muustakaan lapsille tärkeissä asioissa... 🙄

• Lillis2020 kirjoitti:

Oi, oi... reippaita pikku apulaisia sulla 🤗. Teetkö isonkin remontin?

Pari huonetta maalaan ja lattialistat. Tytön huoneesta yks seinä ja listat.

Sit myöhemmin vähän tekstiilejä ja tauluja, verhotangot ja verhot.

Mutta ihan tarpeeksi...

No poika intoutui maalaamaan eteisenkin näköjään. 😁

• Jan1 kirjoitti:

Meinaatko nyt jonkun emännän kaaksittaa pesään, kun pesänrakennusvimmakin on päällä? Kyllä ei ole ikävä remppoja, vaikka päivitykset ihan tarpeen välillä onkin.

Sittenhän saa taas jokusen vuoden nautiskella siisteistä nurkista.

No en mä tänne nyt mitään emäntää hilaa, vaan ihsn tää lähtee omista ja muksujen ideoista. Tympinyt jo nää nurkat...🤨
        Mutta vähän piristystä ja sellaista stailausta, niin viihtyy taas paremmin. 😬👌

Ei minuakaan rempat natsaa, mutta ei nää trkrmättäkn mikskään muutu ja sen verta nuuka oon, että teen itse lapsityövoimsn kanssa. 😄

• Disse kirjoitti:

No joo. Mutta välillä näkee, että periaatteessa lapset saa lapsia... ei mitään älyä rahankäytöstä, taloudenpidosta tai mistään muustakaan lapsille tärkeissä asioissa... 🙄

Mmm.... mutta en usko että ikä on tuossa se ainoa vaikuttava tekijä, koska olin itse vasta 19 kun lapseni sain. Ja olen aina tehnyt parhaani ja koittanut antaa lapselleni mahdollisimman hyvät valmiudet selvitä elämästä, ja ilahduttavaa kyllä, hän pärjää tosi hyvin elämässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä mä just meinasin.

xLiner

No näkeehän tuon jo ilmeestä ja jalkaterirn asennosta, että niin varmaan käykin, mutta jospa tapahtuis ihme...🤔
        Tietääköhän isä, tai tietääkö Tuksukaan kuka on isä? 😬

• Disse kirjoitti:

Pari huonetta maalaan ja lattialistat. Tytön huoneesta yks seinä ja listat.

Sit myöhemmin vähän tekstiilejä ja tauluja, verhotangot ja verhot.

Mutta ihan tarpeeksi...

No poika intoutui maalaamaan eteisenkin näköjään. 😁

Kuulostaa hyvältä! 😊 Sellainen piristää kummasti. Ja tosi kiva kun touhuatte yhdessä 🤗

• Disse kirjoitti:

No en mä tänne nyt mitään emäntää hilaa, vaan ihsn tää lähtee omista ja muksujen ideoista. Tympinyt jo nää nurkat...🤨
        Mutta vähän piristystä ja sellaista stailausta, niin viihtyy taas paremmin. 😬👌

Ei minuakaan rempat natsaa, mutta ei nää trkrmättäkn mikskään muutu ja sen verta nuuka oon, että teen itse lapsityövoimsn kanssa. 😄

On se hyvä välillä päivittää. Ihan viihtyisyyden vuoksi, mutta talon arvokin pysyy paremmin yllä, kun ei päästä ihan kulahtamaan. Ja helpommalla pääseekin, kun ajoissa tekee, vaikka nyt pintaremonttia teetkin. Mutta näin yleistäen.

Jo kshden ok-talon perusteellisen rempan jälkeen on kyllä sanottava, että yhtään vastaavaa en enää jaksa läpi viedä.

Sulla on teinit siinä hyvä apu. Hyvää tekee oppia heillekin käytännöntöitä ja kodin entraamista. Taidot on tarpeen.

• Lillis2020 kirjoitti:

Mmm.... mutta en usko että ikä on tuossa se ainoa vaikuttava tekijä, koska olin itse vasta 19 kun lapseni sain. Ja olen aina tehnyt parhaani ja koittanut antaa lapselleni mahdollisimman hyvät valmiudet selvitä elämästä, ja ilahduttavaa kyllä, hän pärjää tosi hyvin elämässä.

En tarkoitakaan iän puolesta lapsi, vaan jos ihmisellä on vaikeaa aikuisenakin pitää huolta itsestään, ei pitäisi lasta tehdä siihen enää lisää sotkemaan.

Mä kun puheskelen täällä sellaisen henkisen kasvun puolesta. Vanhemmuus kasvattaa sekin, mutta jollain tavalla pitää ottaa vastuu omastakin elämästään jo, ennenkuin muksuja tekee. 😊

Ja just tässä Tuksussakin näen lapsenomaisen ihmisen tekemässä lasta... ei kovin vastuullista ja aikuismaista touhua ole ollut naisella....

• Lillis2020 kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä! 😊 Sellainen piristää kummasti. Ja tosi kiva kun touhuatte yhdessä 🤗

Joo. Meillä on hyvä kolmikko tässä. 😊👌

Touhutaan kaikenlaisia juttuja yhdessä. Ja se on oikeesti huikeaa. 😃

• Disse kirjoitti:

En tarkoitakaan iän puolesta lapsi, vaan jos ihmisellä on vaikeaa aikuisenakin pitää huolta itsestään, ei pitäisi lasta tehdä siihen enää lisää sotkemaan.

Mä kun puheskelen täällä sellaisen henkisen kasvun puolesta. Vanhemmuus kasvattaa sekin, mutta jollain tavalla pitää ottaa vastuu omastakin elämästään jo, ennenkuin muksuja tekee. 😊

Ja just tässä Tuksussakin näen lapsenomaisen ihmisen tekemässä lasta... ei kovin vastuullista ja aikuismaista touhua ole ollut naisella....

Aa.. joo, okei 👍🏻tulkitsin väärin.. Juu, viisaita puhelet. Mutta yleisesti ottaen, jos nyt ei vaikka ole suunnitellut tulevansa raskaaksi, niin minusta sekin riittää, että aloittaa sen vastuun ottamisen ja kantamisen viimeistään siinä kohtaa kun raskaus on selvinnyt.

• Jan1 kirjoitti:

On se hyvä välillä päivittää. Ihan viihtyisyyden vuoksi, mutta talon arvokin pysyy paremmin yllä, kun ei päästä ihan kulahtamaan. Ja helpommalla pääseekin, kun ajoissa tekee, vaikka nyt pintaremonttia teetkin. Mutta näin yleistäen.

Jo kshden ok-talon perusteellisen rempan jälkeen on kyllä sanottava, että yhtään vastaavaa en enää jaksa läpi viedä.

Sulla on teinit siinä hyvä apu. Hyvää tekee oppia heillekin käytännöntöitä ja kodin entraamista. Taidot on tarpeen.

No kyllä sitä vaan ajoittain pitääkin tehdä sitä sun tätä remppaa. Ikävä kyllä...

Mutta muksut saa tätäkin nähdä ja tehdä. Neitikin halus omaan huoneeseen muutosta, niin nyt näkee mitä se on...käytännössä. Mutta myös toivottavasti mieluisan huoneen palkkioksi. 😊

Poitsu kyllä jo tietää, kun on rempannut omaa huonettaan, mutta opettelee yhä tekemään loppuun asti hommia. 😊

• Lillis2020 kirjoitti:

Aa.. joo, okei 👍🏻tulkitsin väärin.. Juu, viisaita puhelet. Mutta yleisesti ottaen, jos nyt ei vaikka ole suunnitellut tulevansa raskaaksi, niin minusta sekin riittää, että aloittaa sen vastuun ottamisen ja kantamisen viimeistään siinä kohtaa kun raskaus on selvinnyt.

Kyllä samaa mieltä. Ja iltalenkille. Moro. :)

• Lillis2020 kirjoitti:

• Lillis2020 kirjoitti:

• Jan1 kirjoitti:

No nyt se triplasi. Tää on jo ennätys 😅

• Lillis2020 kirjoitti:

No tietenkin sitä voi ottaa aina jämäkästi vastuun itsestään, eikä sitä lasta edes tarvitse siihen.

Kaikista parasta ihmiselle olisi se, että huomaisi itse ottaa sen kopin itsestään, eikä vasta pakon edestä... mutta jokin hätä/kriisihän sen herättää usein katsomaan väkisin itseäänkin peilistä...

• Lillis2020 kirjoitti:

No nyt se triplasi. Tää on jo ennätys 😅

Pitää keulia! 😁

• Disse kirjoitti:

Pitää keulia! 😁

Näköjään 😅

• Disse kirjoitti:

No tietenkin sitä voi ottaa aina jämäkästi vastuun itsestään, eikä sitä lasta edes tarvitse siihen.

Kaikista parasta ihmiselle olisi se, että huomaisi itse ottaa sen kopin itsestään, eikä vasta pakon edestä... mutta jokin hätä/kriisihän sen herättää usein katsomaan väkisin itseäänkin peilistä...

Toi on kyllä niin totta!

• Lillis2020 kirjoitti:

Toi on kyllä niin totta!

No mä huomaan monia perheitä, missä jotkut perusasiat on ihan kunnossa jotenkin, mutta vanhemmat silti ei osaa olla aikuisia. Sen huomaa lapsista... ne ei voi oikeasti olla lapsia...🙄

Mutta eipähän sillekään mitään voi... jokainen vaan omalla kohdallaan...🤔

• Disse kirjoitti:

No mä huomaan monia perheitä, missä jotkut perusasiat on ihan kunnossa jotenkin, mutta vanhemmat silti ei osaa olla aikuisia. Sen huomaa lapsista... ne ei voi oikeasti olla lapsia...🙄

Mutta eipähän sillekään mitään voi... jokainen vaan omalla kohdallaan...🤔

Totta, tosi surullista 😔. Lasten pitäisi saada olla lapsia.

• Lillis2020 kirjoitti:

Totta, tosi surullista 😔. Lasten pitäisi saada olla lapsia.

Juu... mutta elämä on välillä...

Ja itse voi aina pitää huolen itsestään ja omista lapsistaan. Siinä onkin jo tarpeeksi tekemistä ja miettimistä välillä. 😊

• Eikös se ole jo tosi vanhakin? Vai näyttääkö se vaan siltä?

• Anonyymi

Sekä että.

• 41?

• Jan1 kirjoitti:

41?

Näyttää lähes 60-vuotiaalta.

• Partakaweri kirjoitti:

Oiskohan keitto maistunut turhankin hyvin.

• Jan1 kirjoitti:

41?

Häh? Minua nuorempi 😳

• Lillis2020 kirjoitti:

Häh? Minua nuorempi 😳

Niin kai? 1978 näkyy syntyneen.

• Jan1 kirjoitti:

No huhhu....

• Partakaweri kirjoitti:

Vaikka olet kiukkunen mutta minusta ihan näyttää ikäiseltään.

• valtakunta kirjoitti:

Vaikka olet kiukkunen mutta minusta ihan näyttää ikäiseltään.

Olen kiukkuinen, koska lyttäsit persoonani ja vertasit kuinka toisen persoon on parempi verrattuna omaani.

• Partakaweri kirjoitti:

Olen kiukkuinen, koska lyttäsit persoonani ja vertasit kuinka toisen persoon on parempi verrattuna omaani.

Voi kultaseni sinä olet söpömpi sanoissa vaikka vallattovampi.🥰

• Partakaweri kirjoitti:

Minä luulen että olisi pitänyt enemmän rapsuttaa ja olisit siten rauhoittunut mutta kielsit.
        Mutta haluatko oikeasti että en puhu sinulle?

• valtakunta kirjoitti:

Minä luulen että olisi pitänyt enemmän rapsuttaa ja olisit siten rauhoittunut mutta kielsit.

Hmph, no en...

• valtakunta kirjoitti:

Siis voidaan puhua :D

• Partakaweri kirjoitti:

Hmph, no en...

Sinä olet suloinen.
        Missi on minua myös hurmaavampi ja sosiaalisesti lahjakkaampi keskustelemaan ja villimpi. Varmasti löytyy paljon enemmän parempia puolia kuin minulla on.

• valtakunta kirjoitti:

Sinä olet suloinen.
        Missi on minua myös hurmaavampi ja sosiaalisesti lahjakkaampi keskustelemaan ja villimpi. Varmasti löytyy paljon enemmän parempia puolia kuin minulla on.

Miksi pitää edes vertailla? Meillä kaikilla on erilaisia vahvuuksia.

• Partakaweri kirjoitti:

Miksi pitää edes vertailla? Meillä kaikilla on erilaisia vahvuuksia.

Niin joten en sano enää ulkopuolisin silmin kun etsit vastauksia kun näkemällä minun silmin kun luet niin tiedät, miksi sanoin niin .
        minä näin asian siten, miten pitäisi sitten muuttua. Jos toisen haluaa kiinnostuvan enemmän.

• valtakunta kirjoitti:

Niin joten en sano enää ulkopuolisin silmin kun etsit vastauksia kun näkemällä minun silmin kun luet niin tiedät, miksi sanoin niin .
        minä näin asian siten, miten pitäisi sitten muuttua. Jos toisen haluaa kiinnostuvan enemmän.

Aa, no nyt ymmärrän mitä hait takaa. En minä missiä tavoitteile sen kummemmin. Asutaankin ihan eri puolilla Suomea. Minä vaan tykkään siitä. Ei sen tarvitse mihinkään johtaa.

• Partakaweri kirjoitti:

Aa, no nyt ymmärrän mitä hait takaa. En minä missiä tavoitteile sen kummemmin. Asutaankin ihan eri puolilla Suomea. Minä vaan tykkään siitä. Ei sen tarvitse mihinkään johtaa.

Olen pahoillani kun tuotin harmitusta.

• valtakunta kirjoitti:

Olen pahoillani kun tuotin harmitusta.

Minun olisi pitänyt kysyä mitä tarkoitat, eikä vetää omia johtopäätöksiä. Loppu hyvin, kaikki hyvin :)

• Jan1 kirjoitti:

Onpas hyvää vuosikertaa... Syntymävuodesta ei siis ainakaan toi habitus johdu. ☝️😁

• Disse kirjoitti:

Onpas hyvää vuosikertaa... Syntymävuodesta ei siis ainakaan toi habitus johdu. ☝️😁

No ei varmaan johdukkaan ei. Hyvää se on tämä 1976 vuosikertakin. :)

• Jan1 kirjoitti:

No ei varmaan johdukkaan ei. Hyvää se on tämä 1976 vuosikertakin. :)

On vai? Tai no oikeastaan, niin taitaa olla, mitä sinusta sen huomaa. 😊

• Disse kirjoitti:

On vai? Tai no oikeastaan, niin taitaa olla, mitä sinusta sen huomaa. 😊

Pakkohan tässä on itselle kehuja laittaa, kun muutkaan ei kehu. Sä nyt vähäsen. :)

Pian se on 44 mittarissa jo.

• Jan1 kirjoitti:

Pakkohan tässä on itselle kehuja laittaa, kun muutkaan ei kehu. Sä nyt vähäsen. :)

Pian se on 44 mittarissa jo.

No mähän tietty läpsytän lavoille aina kun sille tuntuu ja monesti tuntuu. Oot huippu. 😊👌

No nelkeetkaks taitas mulle kopsahtaa enskesänä... mutta numeroita vaan. 😬

• Disse kirjoitti:

No mähän tietty läpsytän lavoille aina kun sille tuntuu ja monesti tuntuu. Oot huippu. 😊👌

No nelkeetkaks taitas mulle kopsahtaa enskesänä... mutta numeroita vaan. 😬

Me ollaan sit samaa vuosikertaa :)

• Lillis2020 kirjoitti:

Me ollaan sit samaa vuosikertaa :)

Joo. -78 heinäkuussa tuli aloiteltua täällä nää hommat. 😃 Eli 6;lla eri vuosikymmenellä jo seikkailua! ☝️😬

• Disse kirjoitti:

Joo. -78 heinäkuussa tuli aloiteltua täällä nää hommat. 😃 Eli 6;lla eri vuosikymmenellä jo seikkailua! ☝️😬

Mitäs junnut? ;)

• Jan1 kirjoitti:

Mitäs junnut? ;)

No mitäs tässä.. just hörpin vikaa kahvikupillista, sitten pitäis sännätä tästä maalaushommiin.. tai siis sitä sun tätä.... tasoittelua, hiomista, cyprockin laittelua..😅

Helekatti taas yhden kerran...😄 No psinetaan nämä tässä sivussa nippuun vielä. 😊

• Disse kirjoitti:

No mitäs tässä.. just hörpin vikaa kahvikupillista, sitten pitäis sännätä tästä maalaushommiin.. tai siis sitä sun tätä.... tasoittelua, hiomista, cyprockin laittelua..😅

Helekatti taas yhden kerran...😄 No psinetaan nämä tässä sivussa nippuun vielä. 😊

Juujuu. No hommat ei siellä sitten lopu kesken ihan heti. Joskushan ne on alta tehtävä pois, kun on inspiraatio kannattaa ryhtyä hommiin. Mä ajattelin tänään pitää treenailu päivän. Menen autotalliin kolistelemaan ja kiskon taas käsivarret kipeiksi. Kyllä haba kasvaa. :)

• Jan1 kirjoitti:

Juujuu. No hommat ei siellä sitten lopu kesken ihan heti. Joskushan ne on alta tehtävä pois, kun on inspiraatio kannattaa ryhtyä hommiin. Mä ajattelin tänään pitää treenailu päivän. Menen autotalliin kolistelemaan ja kiskon taas käsivarret kipeiksi. Kyllä haba kasvaa. :)

No ei lopu ei... tuossa on noita pohjatöitäkin niin paljon... ja vielä ei ole millilitraakaan varsinaista pintamaalia mennyt mihinkään.. mutta tälläistähän tämä on kun itse tekee ja pikkuhiljalleen.

Mutta nyt liikkuu. 😁

Palataan...

• Disse kirjoitti:

No ei lopu ei... tuossa on noita pohjatöitäkin niin paljon... ja vielä ei ole millilitraakaan varsinaista pintamaalia mennyt mihinkään.. mutta tälläistähän tämä on kun itse tekee ja pikkuhiljalleen.

Mutta nyt liikkuu. 😁

Palataan...

Jep. Palataan.

• Tässä alkoi ikävä tulee jo välimerkintöntäkin.

• Anonyymi

Miten tuossa saadaan aisa pystyyn?

• Anonyymi

Hedelmöittymisen ihme.

• Mielikuvituksella?

• Jan1 kirjoitti:

Mielikuvituksella?

Taitaa olla näitä petrimalja- / koeputkitapauksia.

• Thymallus kirjoitti:

Taitaa olla näitä petrimalja- / koeputkitapauksia.

Se on todennäköinen vaihtoehto.

• Anonyymi

Myöhäinen aprillipila?

• Heh, en kehtaa sanoa.

• Ai sitä sanotaan nykyään nikkaroinniksi..

Ps. Mulla meni Maisa ja Johanna sekasin..torpat ja tukiaiset..

• Kivaa puuhastelua voidaan sanoa nikkaroinniksi. Kiva taisi kuitenkin romuttua Thymalluksen (Harrin) lyödessä kortit pöytään petrimaljasta ja koeputkista.

• Jan1 kirjoitti:

Kivaa puuhastelua voidaan sanoa nikkaroinniksi. Kiva taisi kuitenkin romuttua Thymalluksen (Harrin) lyödessä kortit pöytään petrimaljasta ja koeputkista.

Nikkarointiin kuuluu naula ja vasara. Ainakin..

• Wwuwuw kirjoitti:

Nikkarointiin kuuluu naula ja vasara. Ainakin..

Viime yönä frouvan kanssa vähän nikkaroitiin..🤔

• Meille se on rukoilua.🥰

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Meille se on rukoilua.🥰

Valtakunta mitä sitten rukoiley, Jeesusta vai Jumalaa? Kumpi Sinun mielestäsi on voimakkaampi: Jeesus vai Jumala?

• valtakunta kirjoitti:

Meille se on rukoilua.🥰

Kumpi sanoo ensin Amen?

• Wwuwuw kirjoitti:

Viime yönä frouvan kanssa vähän nikkaroitiin..🤔

Niin, pultit ja mutterit, joillain on pulttipyssytkin.

• Jan1 kirjoitti:

Niin, pultit ja mutterit, joillain on pulttipyssytkin.

Nyt taas meni huoltohommiin?
        Enäs leipominen? Pullat uuniin ja piirakan voitelut.. Lihapiirakka nakilla, tai jopa kahdella..🤪

• valtakunta kirjoitti:

Meille se on rukoilua.🥰

Rukoilijasirkka syö koiraan, ethän sinä syö?

• Wwuwuw kirjoitti:

Enäs leipominen? Pullat uuniin ja piirakan voitelut.. Lihapiirakka nakilla, tai jopa kahdella..🤪

Putkihuollot..

• Wwuwuw kirjoitti:

Kumpi sanoo ensin Amen?

Se kumpi on saanut ensin rukouksen suoritetuksi loppuun.

• Wwuwuw kirjoitti:

Putkihuollot..

Nukkasihdin siivousta..

What..😳

• Wwuwuw kirjoitti:

Hmm. Täytyy johtua orientaatiosta. Piirakka kahdella nakilla kuulostaa hyvältä, mutta työläältä.:D

Nyt tuli näläkä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Nukkasihdin siivousta..

What..😳

Rouvan kanssa vähän remontoitiin..
        Liisteröitiin tapettia.
        Suti oli aamulla ihan kova..

• Wwuwuw kirjoitti:

Putkihuollot..

Putkimiestä aina tarvitaan, paitsi vuotoviikoilla keskitytään perämoottoriin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Liisteröitiin tapettia.

Onhan tuota puutarhaakin kunnostettu..
        Siellä jo siemenet itää..

• Wwuwuw kirjoitti:

Nukkasihdin siivousta..

What..😳

Lankamaton pesua.

• Wwuwuw kirjoitti:

Liisteröitiin tapettia.

Jääny pesemättä. ;)

• Jan1 kirjoitti:

Rukoilijasirkka syö koiraan, ethän sinä syö?

Vaikka se naaras syö koiraan pään, niin se koiras jatkaa silti puuhia..

• Jan1 kirjoitti:

Lattiakaivoon?

• Wwuwuw kirjoitti:

Onhan tuota puutarhaakin kunnostettu..
        Siellä jo siemenet itää..

Jäikö mitään jemmaan pussin pohjalle?

• Jan1 kirjoitti:

Lankamaton pesua.

Onkiminen..
        Uutta matoa vaan koukkuun, kun onhan meri kaloja täynnä..

• Wwuwuw kirjoitti:

Auts. Kauhea ämmä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Päätöntä menoa.

• Wwuwuw kirjoitti:

Onkiminen..

Metsästys..

Nyt mie vasta naaraan kaadoin.

Ratsastus..

Noh.

• Wwuwuw kirjoitti:

Lattiakaivoon?

Röörin rassaamiseen?

• Wwuwuw kirjoitti:

Metsästys..

Ratsastus..

Noh.

Kohta vaihdan lakanat, eli heiluttelen peittoa..

• Wwuwuw kirjoitti:

Onkiminen..

Jopa vain, hajusta päätellen silliparvi lähestyy.

• Wwuwuw kirjoitti:

Saattais olla helpompi keksiä tekemisiä mistä ei saa mitään kaksimielistä väännettyä..

• Wwuwuw kirjoitti:

Metsästys..

Ratsastus..

Noh.

Hirvikivääri.

Oliko palstalainen?

Yes please.

Niin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Älä sitten sotke niitä heti.

• Wwuwuw kirjoitti:

Saattais olla helpompi keksiä tekemisiä mistä ei saa mitään kaksimielistä väännettyä..

Nojaa. Ehkä vika on meissä?

• Jan1 kirjoitti:

Nojaa. Ehkä vika on meissä?

NO EI KAI NY SENTÄS..😄

• Jan1 kirjoitti:

Syöttöpuoleenkin voi perehtyä, jos prutku nikottelee.

• Wwuwuw kirjoitti:

NO EI KAI NY SENTÄS..😄

NO EI HELVETISSÄ! Kyllä se vika on aina muissa. :D

• Jan1 kirjoitti:

Se kumpi on saanut ensin rukouksen suoritetuksi loppuun.

vai yhtä aikaa?

• Lillis2020 kirjoitti:

vai yhtä aikaa?

Sehän tietysti mannaa olisi.

• Wwuwuw kirjoitti:

Kumpi sanoo ensin Amen?

olemme hiljaisia.🥰

• valtakunta kirjoitti:

olemme hiljaisia.🥰

Kai edes vähän pientä puhinaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Valtakunta mitä sitten rukoiley, Jeesusta vai Jumalaa? Kumpi Sinun mielestäsi on voimakkaampi: Jeesus vai Jumala?

Sehän on yhtä leikkiä kuin nikkarointi tässä miehen kanssa tapauksessa mut tuohon kysymykseen

Jumalahan on voimakkaampi, pidän kyllä sitä muiden jumalien tavoin kun kautta aikain monia jumalia on. Jeesushan on jumalan poika kuin kaikki me ihmiset on tehty jumalan kuvaksi
        Itse kuulun ev. lut.
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Suomen_evankelis-luterilainen_kirkko

Minähän en ole tosi uskovainen vaikka nuorena uskoin joidenkin mukaan pitäisi oikeasti rukoilla päivittäin, opettaa ruokarukoiset ja muut mutta minulle riittää moraalin opit, opetuksen 10 käskyä ja minä en ole kokenut henkistä yhteyttä, joten uskoni on hiipunut vaikka on sitten ihmeellisesti lapsiani siunattu ihmiset myös minun raskauteni minkä olemassa olosta , en tiennyt vielä ihan kaupassa uimarannalla parkkipaikalla.

Toiset kokee yhteyden mutta minä en.

Osittain jos minun siskojeni heidän uskomuksien mukaan mennää toisilla on vastaanottaminen herkempää, joten koen sisaruksistani itseni ulkopuoliseksi koska en ole ennenäkijä tai en ole vastaanottavaisempi. Väsyynä sitä voi nähdä vaikka mitä tai kuulla tai kipeänä mutta pistän sen niiden piikkiin, ettei ole kunnossa ja todella harvoin.
        Eikä se mikää jumala joka edes puhuisi. Jotain lapsien varjoja nähnyt tai muita sarjakuvia lentäviä ilmapalloja mutta väsyneenä herätessä kuin kipeänä tai kuullut jospa joku on sanonut postiluukussa ottaa nyt selvää, en minä ota selvää.

Sisarukseni on mennyt tapaamaan ihmistäkin jonka halissa on voimaa , en muista kuka.Toinen sisko kokee etiäisiä. Ja kolmas oli käynyt jossain hyvin tärkeässä paikassa jokin uskollinen juttu löytämään henkisen yhteyden vahvistamista, jota ei kokenut.

Voin sanoa etten tiedä, mitä näistä pitää sanoa olemme kaikki erilaisia lapsillani on enkelien nimiä ja kastettuja ja kirkon kerhoissa käy. Minusta nuo suojaa ja lapselle minusta kunnia saada suojelusta, pelkästää jo sen vuoksi kaikki varmuudella kun en voi tietää kuin perinteiden vaalimista.

Voin vaan ihmetellä miten jollain voi olla niin paljon voimaa mutta kuitenkaan minä en näe, koe herkistyessä itken kun en koe tuollaisia yhteyksiä ihmisten kanssa yhteenkuuluvuuden tunne on tullut ei jumalan.

• Jan1 kirjoitti:

Kai edes vähän pientä puhinaa?

Palstatotuuksien mukaan ainakin karvaperseet ähisee.

• Wwuwuw kirjoitti:

Odotas, pitää käydä tsekkaamassa peilin edessä karvatilanne.

• Wwuwuw kirjoitti:

Hmm. Nyt täytyy äkkiä keksiä tekosyy ähinällle.

• Jan1 kirjoitti:

Hmm. Nyt täytyy äkkiä keksiä tekosyy ähinällle.

Astma.

• Wwuwuw kirjoitti:

Astma.

Kiitti.

• Jan1 kirjoitti:

Kiitti.

Tekosyyt kiertoon..☝️

• Jotenkin surullista että ihmisille tuo on vain vitsi mutta sille lapselle tuo jos toteutuu se tulee olemaan täyttä totta :( olen joskus täällä maininnut siitäkin asiasta että jos itsellä ei ole väliä pitäisi ajatella lapsia aina sekoillessaan, tuo tuksun lapsi toteutuessaan tulee saamaan niskaansa sellaisen menneisyyden taakan että siitä varmaan melkein mahdotonta selviytyä.

• Järkytyksestä tässä vaan nauretaan, shokissa. Hermostunutta hörinää.

Ehkä toi on aprillipila? Tai sitten ei.

• Se on kyllä ihme juttu ettei miehet osaa yhtään katsoa missä sitä heppiään uittavat..

• Wwuwuw kirjoitti:

Se on kyllä ihme juttu ettei miehet osaa yhtään katsoa missä sitä heppiään uittavat..

Ihan hävettää näin meidän miesten puolesta..☹

• Wwuwuw kirjoitti:

Se on kyllä ihme juttu ettei miehet osaa yhtään katsoa missä sitä heppiään uittavat..

Mut jos Thymallus on oikeassa, se heppi laukes purkkiin.

• Jan1 kirjoitti:

Järkytyksestä tässä vaan nauretaan, shokissa. Hermostunutta hörinää.

Ehkä toi on aprillipila? Tai sitten ei.

Oli mikä oli surullinen juttu silti. Joo, kyllä tuossa tapauksessa pakkosterilisaatio olisi ollut paikallaan.

• Jan1 kirjoitti:

Mut jos Thymallus on oikeassa, se heppi laukes purkkiin.

No en usko, kyllä tommoset ytnit aina miehiä saa.. maisat ja johannat..jonossa olis tulijoita.

• Harmaaritari kirjoitti:

Oli mikä oli surullinen juttu silti. Joo, kyllä tuossa tapauksessa pakkosterilisaatio olisi ollut paikallaan.

Jospa se siitä viisastuu.

• Wwuwuw kirjoitti:

No en usko, kyllä tommoset ytnit aina miehiä saa.. maisat ja johannat..jonossa olis tulijoita.

Niin tietysti.

• Wwuwuw kirjoitti:

Niin tietysti.

• Jan1 kirjoitti:

Valitettavasti en jaksa uskoa oikein siihen ja silti olisi se menneisyyden taakka lapsella jo niskassa.

Valitettavasti en jaksa uskoa oikein siihen ja silti olisi se menneisyyden taakka lapsella jo niskassa.

Saatat olla aivan oikeassa.

• Noh minulle ei ole vitsi, iskee vain suru koska ihmiset ei anna toisen olla siunatussa tilassa, nauttia äitiydestä ja mahdollisuudesta äitiyteen. Välimerkitöntä tulee ikävä koska hän osaisi puolustaa koska on seurannut hänen elämää.

Lapsen elämästä voisi uskoa tulla hyvin suojeltu koska uskon tukiaisten suojelevan lastaan äidin vaistot heräävät ja toisilla on hyvin voimakkaat äidinvaistot.

Sinä olet hyvin tuomitseva🙁

• valtakunta kirjoitti:

Noh minulle ei ole vitsi, iskee vain suru koska ihmiset ei anna toisen olla siunatussa tilassa, nauttia äitiydestä ja mahdollisuudesta äitiyteen. Välimerkitöntä tulee ikävä koska hän osaisi puolustaa koska on seurannut hänen elämää.

Lapsen elämästä voisi uskoa tulla hyvin suojeltu koska uskon tukiaisten suojelevan lastaan äidin vaistot heräävät ja toisilla on hyvin voimakkaat äidinvaistot.

Minusta tukiaisen ei enää pitäisi lasta tehdä, olisi silloin aikoinaan tehnyt kun ei olltu vielä ryvettänyt itseään julkisuudessa. Nyt kun se omankin elämän hallinta taitaa olla niin ja näin niin ei varmaan kykene lapselle tarjoamaan turvallista kasvuympäristöä, enkä siihenkään oikein usko että malttaisi ilman alkoa olla raskausaikaa edes.

Minusta tukiaisen ei enää pitäisi lasta tehdä, olisi silloin aikoinaan tehnyt kun ei olltu vielä ryvettänyt itseään julkisuudessa. Nyt kun se omankin elämän hallinta taitaa olla niin ja näin niin ei varmaan kykene lapselle tarjoamaan turvallista kasvuympäristöä, enkä siihenkään oikein usko että malttaisi ilman alkoa olla raskausaikaa edes.

Tuota tuota äidin vaisto on iso askel minä uskon korkki pysyy kiinni
        Olen ymmärtänyt hänen olevan uskossa
        https://www.iltalehti.fi/viihde/a/201705042200119786
        En ole seurannut mutta joskus silmiin osuu asioita jotka jää mieleen kun tukiaisesta puhuttu palstalla, siitä on jonkin verran lukenut.

• valtakunta kirjoitti:

Tuota tuota äidin vaisto on iso askel minä uskon korkki pysyy kiinni
        Olen ymmärtänyt hänen olevan uskossa
        https://www.iltalehti.fi/viihde/a/201705042200119786
        En ole seurannut mutta joskus silmiin osuu asioita jotka jää mieleen kun tukiaisesta puhuttu palstalla, siitä on jonkin verran lukenut.

Tuo sun luotto kyllä ihan hyväkin, silleen että jaksat uskoa mutta minä vaan oon kyyninen kun tuo tukiainen on alkoholisti, retkahtaa kun joku tarjoaa juomat:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Kuukausia-raittiina-pysynyt-Johanna-Tukiainen-retkahti-juomaan-Lankesin-kun-ystavani-toi

Tuo sun luotto kyllä ihan hyväkin, silleen että jaksat uskoa mutta minä vaan oon kyyninen kun tuo tukiainen on alkoholisti, retkahtaa kun joku tarjoaa juomat:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Kuukausia-raittiina-pysynyt-Johanna-Tukiainen-retkahti-juomaan-Lankesin-kun-ystavani-toi

kaverit siltä pitää vaihtaa kun on noin ikäviä kun tietää toisella olevan kuivilla niin menee tarjoamaan siltikin.

Minä tiedän ettet sinä tekisi niin vaan kunnioittaisit kaverisi päätöstä etkä syöksyisi sitä takasin kadotukseen.

• valtakunta kirjoitti:

Noh minulle ei ole vitsi, iskee vain suru koska ihmiset ei anna toisen olla siunatussa tilassa, nauttia äitiydestä ja mahdollisuudesta äitiyteen. Välimerkitöntä tulee ikävä koska hän osaisi puolustaa koska on seurannut hänen elämää.

Hienosti kirjoitettu.Minäkin toivon että hän saisi olla rauhassa, sekä raskauden ajan että synnytyksen jälkeen.

• valtakunta kirjoitti:

Ja että kaikki menee hyvin.

• valtakunta kirjoitti:

kaverit siltä pitää vaihtaa kun on noin ikäviä kun tietää toisella olevan kuivilla niin menee tarjoamaan siltikin.

Minä tiedän ettet sinä tekisi niin vaan kunnioittaisit kaverisi päätöstä etkä syöksyisi sitä takasin kadotukseen.

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että Tuksun on parempi vaihtaa kaveriporukka, että pääsee toilailuista eroon. Eipä se raitistuminen ryyppyremmissä tule onnistumaan.

• Anonyymi

Jokuhan aina panee rumiakin naisia. Rumia miehiä ei halua kukaan panna.

• Se on niin kaunis nuorena että kauneus kyllä jää lapselle.

• Anonyymi

Kyllä rumakin mies seksiä saa, jos on mukava

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta

Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on
      Maailman menoa
      48
      1511
    2. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      64
      941
    3. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      677
    4. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      87
      647
    5. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      618
    6. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      615
    7. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      24
      591
    8. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      56
      584
    9. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      8
      579
    10. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      531
    11. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      61
      525
    12. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      523
    13. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      70
      520
    14. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      14
      511
    15. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      37
      506
    16. 47
      480
    17. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      472
    18. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      132
      469
    19. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      45
      419
    20. Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?

Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.
      Ikävä
      26
      409
    Aihe