Eikö se ole sama kuin tankkaisi auton vedellä? Ei taatusti liiku sillä olemattomalla energialla metriäkään. Elimistö kaipaa rasvaa polttoaineekseen, läskipäät. Kyllä - aivot ovat rasvaa.
Mitä vähärasvaisella lihalla tekee?
Anonyymi
2
86
Vastaukset
- Anonyymi
Läskitynnyrit haluaa pysyä "hyvässä" lihassa. Olkoon mutta sairaanhoitokulut pitäisi ehdottomasti maksaa itse.
- Anonyymi
Ihan itse olen keksinyt pitää kolesterolia kohtuullisella tasolla kun meinaa nousta vaikka miten eläisi. Laitan rasvatonta lihaa, mutta kastikkeeksi sen kanssa syömiini kasviksiin lisään kylmäpuristettua öljyä. Ei rasvattomalla ruoalla todellakaan pärjää, mutta rasvan laadulla uskon olevan olla merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869