Eikö kannattaisi syödä ennemmin vaikka yksi kunnon ateria joka sisältää vain täyttä ravintoa, kuin että syödään koko päivä koska on kokoajan nälkä?
Ainakin itse olen onnistunut laihduttamaan vasta kun olen ymmärtänyt tämän asian.
Kun syö kunnon ruokaa ei tule se huutava sudennälkä muutaman tunnin välein.
Siinä välillä elimistö sitten ehtii polttaa niitä rasvavarastoja navan seudulta.
Vähäkalorisen ravinnon järkevyys
1
86
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu täysin ihmisestä. Joku syö viisi pientä ateriaa päivässä, jolloin ei ole koskaan varsinaisesti nälkä eikä koskaan täynnä. Näiden pienten aterioiden myötä voi saada kaikki tarvittavat ravintoaineet.
Jollekin sopii se, että on iltaan asti syömättä, sitten vetaisee parin kilon lautasen ruokaa. Usein näillä suuremman annoksien syöjillä on ongelmana, että se lautanen saattaa olla sitä yhtä ja samaa ruokaa. Esim. tekee illalla laatikollisen makaronilaatikkoa ja vetasee sen.
Viiden ruokalajin syöjä on saattanut syödä sen pari desiä makaroni laatikkoa lounaaksi, mutta aamulla onkin syönyt pari desiä puuroa, päivälliseksi puoli kiloa kasviksi, illalliseksi rahkan, minkä myötä ruokavalio onkin itse asiassa paljon monipuolisempi kuiin yhden ateria syöjällä. Yhtälailla ne pienet annokset ovat siis sisältäneet täyttä ravinto, ehkä täydempääkin kuin yhden aterian hotkijalla.
Ymmärrän kuitenkin mitä tarkoitat, sillä itse olisin enemmän tuollainen yhden aterian syöjä. On ihana saada se ähky tunne, kun maha on täynnä lämmintä voita ja kermaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1084261- 1483667
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361556Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140