Mitä voi tehdä? Onko missään hiihtokuntoisia latuja? Take away ruokaa myyviä ravintoloita? Oma mökki, tulen varmasti jos haluan ja kelit on hyvät.
Pääsiäisenä Ylläkselle?
15
80
Vastaukset
- Anonyymi
Älä tule. Pysy kotona. Ladut on hiekotettu. Ruokaa ei saa mistään. Mökissäsi vesivahinko.
- Anonyymi
Miksi ei voi noudattaa hallituksen antamia suosituksia?
Korona alkaa lapissa olemaan nyt enemmän valloilaan joten onko tänne pakko nyt tulla kun hoitopaikoista voi muutenkin tulla pula.
en jaksa ymmärtää ihmisten välinpitämättömyyttä. Vaikka on oma mökki jne, mutta ei sitä kuitenkaan pelkästään sielä neljän seinän sisälä ole. Hiihtoladuista ei nyt huolehdita.- Anonyymi
Justiin näin!
- Anonyymi
Pysy vittu sielä etelässä! Polta mätö mökkisti!
- Anonyymi
Kuten varmaan jo tiesitkin, on Ylläs yhdessä muiden hiihtokeskusten kanssa lopettanut tältä kaudelta niin ladut, fatbikereitit, hissit jne. Tänään sulkeutuvat loputkin ravintolat hallituksen linjausten mukaan. Kuitenkin tuo ainoa kauppa on auki. On selvää kun turistit ovat kaikonneet ja myös täällä on jo todennettuja koronatapauksia ja hallitus on yhdessä hiihtokeskusten linjausten kanssa ajanut palvelut alas, ei ole normaaleja harrastusmahdollisuuksia. Huomioituna myös jos tarvitset terveydenhoitoa on lääkäri kaukana ja koko Lapin alueelle on varattu vain 9 tehohoitopaikkaa. Jos siitä huolimatta koet tarvetta mökillesi tulla voi varautua nyt siihen ettei välttämättä koe oloaan tervetulleeksi . Ja kannattaa huomioida tosiaan että latuja ei ole oikeasti missään, niitä ei kukaan aja, asun täällä enkä pääse itsekään hiihtämään.
- Anonyymi
Pysy vaan poissa.
- Anonyymi
Joo, tässä tilanteessa ei kaivata boksiautoja jonossa. Pidetään pohjoinen viruksitta.
- Anonyymi
Tervetuloa!
Mitä nopeammin palaamme normaaliin arkeen, sen nopeammin selviämme pandemioista.- Anonyymi
Selvitätkö mitä oikein tarkoitat ? Ai kun matkaillaan nyt niin selvitään pandemiasta?sehän se levittää pandemiaa! Nyt pitää pysyä kotona jotta tauti saadaan hiljennettyä jotta tästä selvitään. Onko ymmärryksessäsi jotain vikaa, oletko muuten tyhmä vai vain yksinkertainen ?
- Anonyymi
Mene mätöperse töihin äläkä tule saastuttamhan meän Lappia!
- Anonyymi
Juuri näin!
- Anonyymi
Itsekeskeisyyden huipentuma olet sinä tämän aloituksen tekijä!
Minun loma, minun mökki, minä minä minä!
Sinullekin vinkiksi, että ala sivistämään itseäsi. Lue vaikka vähän ajankohtaisia uutisia niin voi mieli muuttua.- Anonyymi
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu.
Yhdyn edelliseen.
- Anonyymi
Ylläkseltäkin sitä löytyy, nimittäin koronaa https://www.lapinkansa.fi/epidemia-alkoi-jo-kittilassa-tapauksia-myos-yllaks/764798
joten älä tule, olemme jo omavaraisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389