Kittilässä pandemia, rajat kiinni

Anonyymi

Poliisisit valvomaan kunnan rajoja. Kittilä on suljettava viruksen leviämisen estämiseksi.

16

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhut asiaa. Kittilästä ei saa päästää ketään mihinkään ennenkuin virus o selätetty. Kittiläläisten omiin lukuihin ei pidä luottaa. Täytyy olla täysin ulkopuolinen ja luotettava tilastoija. Kittilässä on niin eårehellistä sakkia ettei missään muualla.

      Viruksen selättämisen jälkeen on syytä harkita rajataanko Kittilän alue vain kittiläläisille. Kaikkien kannalta lienee parasta rajata.

      • Anonyymi

        Kannatetaan, Kittilä kittiläläisille, vain ja ainoastaan. Nyt ensi alkuun jos vaikkapa 5 v. Met saisimme olla rauhassa täällä Kittilässä. Jo meän passaa täällä nautiskella hyvistä laduista ja hohtavista hangista. Kun ajelee moottorikelkalla tuolla selkosissa, niin poliisia ei näy mishän kyttäämässä. Voi ottaa "napanteeria" vähän ja vielä tohtii lähteä reishun kelkalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatetaan, Kittilä kittiläläisille, vain ja ainoastaan. Nyt ensi alkuun jos vaikkapa 5 v. Met saisimme olla rauhassa täällä Kittilässä. Jo meän passaa täällä nautiskella hyvistä laduista ja hohtavista hangista. Kun ajelee moottorikelkalla tuolla selkosissa, niin poliisia ei näy mishän kyttäämässä. Voi ottaa "napanteeria" vähän ja vielä tohtii lähteä reishun kelkalla.

        Ja menisitte konkurssiin sittenkö olis hyvä.


    • Anonyymi

      Luulekko oikiasti ettei oman kylän piripäillä oo tautia ja ymmärtävät jottain hykieniasta?

      • Anonyymi

        No mutta hyvänen aika, miehän ajattelen vain teidän parastanne. Joku kirjoitti jo, että koko koronaepisodi on lähtöisin täältä Kittilästä. Laitamma Kittilä eristykseen, niin eipähän tauti tartu sitten teihin "hykieniasteihin". Ei sunkhan tänne ole teillä semmoista halua,ettei asiata kestä edes mainita.


    • Anonyymi

      Parantuneetkin kuulemma taruttavat koronaa. Kiinassa todettu. Joten lyhyestä virsi kaunis. Mikäli kuulut riskiryhmään niin tulet KUOLEMAAN. Vain ajan kysymys

      • Anonyymi

        Onko sinulla sitte tunne, ettet itse kuole? Kyllä me kuulessie kuollaan ajallamme itte kukanenki. Oli sitte koronavirus tai ei. Vain ajan kysymys milloin lähdemme "tuonpuoleiseen". Joten sensuhteen voit mennä huoletta nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla sitte tunne, ettet itse kuole? Kyllä me kuulessie kuollaan ajallamme itte kukanenki. Oli sitte koronavirus tai ei. Vain ajan kysymys milloin lähdemme "tuonpuoleiseen". Joten sensuhteen voit mennä huoletta nukkumaan.

        Kyse taitaa olla siitä miten ?? Itse en haluaisi että keuhkot täyttyy verestä ja kuolisin tukehtuen.
        Karmiva tapa lähteä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse taitaa olla siitä miten ?? Itse en haluaisi että keuhkot täyttyy verestä ja kuolisin tukehtuen.
        Karmiva tapa lähteä

        Ei viikatemies kysele, miten haluat lähteä. Ainoa tapa jolla voi itse määrätä lähtönsä tyypin on oman käden kautta ja sitä en suosittele kenellekkän. Kyllä täällä kannattaa yrittää pyristellä mahdollisimman pitkään. Ehtii sitä tuonelaan sitten myöhemminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei viikatemies kysele, miten haluat lähteä. Ainoa tapa jolla voi itse määrätä lähtönsä tyypin on oman käden kautta ja sitä en suosittele kenellekkän. Kyllä täällä kannattaa yrittää pyristellä mahdollisimman pitkään. Ehtii sitä tuonelaan sitten myöhemminkin.

        https://mvlehti.net/2020/04/04/paivan-video-toimeentulo-ja-harrastelu-taataan-pakolaisille-3-vuodeksi-ei-tunnu-oikealta/

        TV-uutisissa todettiin, että pakolaiset ovat erilainen ryhmä, koska he saavat jopa kolmen vuoden taatun toimeentulotuen yhdellä päätöksellä, ja myös harrastusrahan.


    • Anonyymi

      Rikollisuus kunniaan kittilässä.

      • Anonyymi

        Villilänsi heräämässä


    • Anonyymi

      Te viruksen levittäjät menitte jo sinne Etelään takaisin. Loppui täällä korona! Piti sulkea paikat kun lähditte tänne sankoin joukoin sitä levittämään. Ettehän te pysy edes karanteenissa siellä Uudellamaalla vaikka on saatu positiivinen korona testi tulos. Herätkää taulapäät!

      • Anonyymi

        Ei kait se nyt voi niin vaarallista olla, vaikka porukassamme muutama positiivinen kun hirvestämme täällä Pokan kairassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait se nyt voi niin vaarallista olla, vaikka porukassamme muutama positiivinen kun hirvestämme täällä Pokan kairassa?

        Positiivisella mielellä komeita sarvipäitä nurin myös täällä Aakenuksella.. ei ole muuta pyydettykään, kaikki puhallustestit kunnialla suoritettu, ainakin kuskit.


    • Anonyymi

      Onko Kittilässä karanteeni?? Onneksi täällä etelässä ei ole. Eikös siellä Kittilässä pitänyt panna portit kiinni ettei sieltä pääse kukaan pöpöjään levitelemään? Pysykää siellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1559
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      19
      1181
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1039
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      904
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      892
    Aihe