Älkää trollatko tällä kertaa, haluaisin vain etsiä vertaistukea ja kuulla muiden samassa tilanteessa olevien miesten ajatuksia.
Ei en ole täysin kokematon seksissä. Mutta jos vertailen toisiin ikäisiini miehiin niin luulen olevani seksin saamisen häntäpäässä.
Olen siis ollut vain yhden naisen kanssa sängyssä 7 vuotta sitten muutamien kuukausien parisuhteen aikana.
Minusta tuntuu siltä että aikaa on kulunut liikaa ja olen väkisin ollut seksittömänä vaikka olisi sitä halunnut harrastaa tai saada enemmän.
Onko muita miehiä joiden seksikerrat on laskettavissa kahden käden sormilla ja ovat jo ylittäneet maagisen 30 vuotiaan rajan?
Tekeekö teillä enää yli 30 vuotiaana mieli seksiä samalla tavalla kuin ennen? Minulla ei enää niin paljoa, ja se harmittaa koska olisin ollut seksuaalisesti aktiivisempi aiemmin, nyt olen jotenkin laiska ehkä kerran viikossa tekee mieli.
Oletteko kärsineet mielenterveysongelmista ja mikä on mielestänne johtanut tilanteeseen?
Oletteko olleet nirsoja naisten suhteen ja panostanut sen oikean kumppanin suhteen? Itse myönnän joskus olleeni.
Enkä halua nyt syytellä ketään tai levittää naisvihaa tässä ketjussa vaan miettiä ja kuulostella asiaa, miten harvinaista tilanteeni on kenties?
Muita kokemattomia yli 30v miehiä?
91
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei huolta. Kun törmäät ihmiseen, johon pökerryttävästi ihastut, alkaa hormonitoiminta käydä ylikierroksilla ja seksiä tekee mieli solkenaan.
Toki nuorena hormonit hyrrää ikään kuuluvalla tasolla ääritehokkaasti, mutta ollos harmittelematta, ihan missä tahansa iässä keho alkaa toimia, kun ihastuminen iskee. Ihminen on fyysinen, mutta myös psykofyysissosiaalisemotionaalinen kokonaisuus, eikä siis; jotain osaa kyllä, jotain osaa ei.... Vaan kaikki vaikuttaa. Fyysisyys, psyykkisyys, emotionaalisuus jne. Sopiva ihminen ja olosuhde herättää loputkin uinuvat osat.
Ja toki, jos seksiä toivoisit lisää, niin se ei ole koskaan "halun odotteluasia", vaan halun herättelyasia. Ei kannata odotella tai päättää, että "Ei tee mieli, olen laiska". Vaan: herätä seksuaaliset halut. Ensinnäkin arvostamalla kehoasi ja itseäsi henkisesti, rauhoittamalla aikaa ja tilaa niin, että sinulla on rento ja hyvä olla. Keskittämällä ajatukset eroottisiin mietteisiin esim kuvien, tarinoiden, videoiden ja koskettelun avulla.
Sinulla tekee vaikka joka päivä mieli, jos tahdot. Halun eteen tulee vaan tehdä töitä.
Joku näkee vaivaa työnsä eteen, toinen perheen, yksi terveyden, joku omaisuuden jne. Keskity sinä näkemään vaivaa seksuaalisuuden eteen.
Se mihin keskittyy, se lisääntyy. - Anonyymi
Kun juo nuorena viinaa ja käy yökerhossa ja bileissä bailaamassa tapaa naisia. Jos viina ei maistu nuorena niin naissuhteita ei löydy ja sitten ollaan kolmekymppisenä kokemattomia.
t. viinamies- Anonyymi
Ei natsaa minulle tuo esittämäsi teoria.
Kävin runsaasti yökerhoissa, jo täytettyäni 18v, mutta tapana oli pelätä isompikokoisia miehiä, sekä porukoissa liikkuvia.
Vedin monesti perskännit jopa 15 kaljaa baarissa. Viinaa, kossua yms. Monesti silti lähdin yksin kotiin, silloin kärsin ehkä jopa liiallisen juojan maineesta, jonka taas korjasin myöhemmin juomalla hillitymmin mutta sekään ei auttanut mitään.
Jos menin baariin useat oli kuin olisin ilmaa. Sain alussa yhden numeron mutta hän katosi illab aikana muun seuraan, soitin seur. Päivänä hän ei vastannut.
Tuhansia baarikertoja takana ainoastaan muutaman kerran joku tullut mukaani. Enää ei jaksa yhden illan juttujakaan koska se ajantuhlaamista elämässä.
Olin arka koulukiusaamisen takia, enkä voinut olla juottoloissa rennosti ennenkuin treenasin itsestä riittävän vahvan. Tähän meni vain aikaa liian kauan ainakin 10 vuotta koska lähtö taso oli omasta mielestä niin heikko. Anonyymi kirjoitti:
Ei natsaa minulle tuo esittämäsi teoria.
Kävin runsaasti yökerhoissa, jo täytettyäni 18v, mutta tapana oli pelätä isompikokoisia miehiä, sekä porukoissa liikkuvia.
Vedin monesti perskännit jopa 15 kaljaa baarissa. Viinaa, kossua yms. Monesti silti lähdin yksin kotiin, silloin kärsin ehkä jopa liiallisen juojan maineesta, jonka taas korjasin myöhemmin juomalla hillitymmin mutta sekään ei auttanut mitään.
Jos menin baariin useat oli kuin olisin ilmaa. Sain alussa yhden numeron mutta hän katosi illab aikana muun seuraan, soitin seur. Päivänä hän ei vastannut.
Tuhansia baarikertoja takana ainoastaan muutaman kerran joku tullut mukaani. Enää ei jaksa yhden illan juttujakaan koska se ajantuhlaamista elämässä.
Olin arka koulukiusaamisen takia, enkä voinut olla juottoloissa rennosti ennenkuin treenasin itsestä riittävän vahvan. Tähän meni vain aikaa liian kauan ainakin 10 vuotta koska lähtö taso oli omasta mielestä niin heikko.Pers kännien vetäminen on sama kun ei kävin baareissa ollenkaan. Naiset ei kiinnostu juopoista. Pitää ottaa pari kaljaa ja mennä juttelee naisille ja siinä se tutustumisen idea.
T viinamies- Anonyymi
kalamies411 kirjoitti:
Pers kännien vetäminen on sama kun ei kävin baareissa ollenkaan. Naiset ei kiinnostu juopoista. Pitää ottaa pari kaljaa ja mennä juttelee naisille ja siinä se tutustumisen idea.
T viinamiesEt jaksanu lukea tekstiä kunnolla?
Juopottelun alkuvaiheessa veti liikaa parina eka vuonna ja sitte teki just noi kuten sanoit ja kumpikaa ei.
Tässä iässä voi jo ruveta kiroamaan ku on menny nii huonosti nii on siihen oikeus. kalamies411 kirjoitti:
Pers kännien vetäminen on sama kun ei kävin baareissa ollenkaan. Naiset ei kiinnostu juopoista. Pitää ottaa pari kaljaa ja mennä juttelee naisille ja siinä se tutustumisen idea.
T viinamiesLaitoit omalla nikilläs..
Viinamies on kalamies, vai niin.kalamies411 kirjoitti:
T viinamiesViinamies:
"Olen luotettava ja sinkkumies 44 vuotta raumalta."- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Laitoit omalla nikilläs..
Viinamies on kalamies, vai niin.Unohti nääs että on kirjautuneena ;)
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Viinamies:
"Olen luotettava ja sinkkumies 44 vuotta raumalta."Löytyi viinamiehen profiilista vanha kommentti :D
"Vaikka salilla voi tulla juttelee. En käy baareissa enkä pippaloissa." Anonyymi kirjoitti:
Löytyi viinamiehen profiilista vanha kommentti :D
"Vaikka salilla voi tulla juttelee. En käy baareissa enkä pippaloissa."Ei helv.. Sieltähän löytyy vaikka mitä.. 😄🤪
"Bilehile en ole koskaan juurikaan ollut. Baareissa en ole käynyt 13 vuoteen."
"Naiset löytää aina sen alkoholistin joka haisee röökille ja viinalle ja joka öykkäröi myös.
Normi mies ei kelpaa vaikka niitä on satoja tuhansia.
Itse en viinaa juo enkä röökii koskaan ole polttanut. Eri seuroissa urheilin 30 vuoden ajan salibandya, jalkapalloa, pesäpalloa."- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Viinamies:
"Olen luotettava ja sinkkumies 44 vuotta raumalta."kalamies411
29.12.2019 20:52
Bilehile en ole koskaan juurikaan ollut. Baareissa en ole käynyt 13 vuoteen. - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ei helv.. Sieltähän löytyy vaikka mitä.. 😄🤪
"Naiset löytää aina sen alkoholistin joka haisee röökille ja viinalle ja joka öykkäröi myös.
Itse en viinaa juo enkä röökii koskaan ole polttanut. Eri seuroissa urheilin 30 vuoden ajan salibandya, jalkapalloa, pesäpalloa."Kyllä ymmärsin viinamiehen pointin. En oo rupeemassa absolutistiksi. Mut 30v ei jaksa enää juosta menoissa jatkuvasti.
Ehkä vika on muualla siis ku siinä. Anonyymi kirjoitti:
kalamies411
29.12.2019 20:52
Bilehile en ole koskaan juurikaan ollut. Baareissa en ole käynyt 13 vuoteen.Mikähän sitä tohon trollaukseen on motivoinu?
"kulli seisoo varmasti, en juo viinaa ja sitä rataa."- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ei helv.. Sieltähän löytyy vaikka mitä.. 😄🤪
Itse en viinaa juo enkä röökii koskaan ole polttanut. Eri seuroissa urheilin 30 vuoden ajan salibandya, jalkapalloa, pesäpalloa."🍷==>🏃♂️ Vai miten päin se nyt oli?
On täällä monenmoista velmua. Wwuwuw kirjoitti:
Mikähän sitä tohon trollaukseen on motivoinu?
"kulli seisoo varmasti, en juo viinaa ja sitä rataa."Kauan se on jo jatkanut?
Se yrittää saada meidät muut juomaan, niin sille jäis itelleen enemmän saalista :)Wwuwuw kirjoitti:
Laitoit omalla nikilläs..
Viinamies on kalamies, vai niin.Laita muistikirjaan ylös, niin tiedät ensi kerran kun istumajärjestyksiä laadit.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mikähän sitä tohon trollaukseen on motivoinu?
"kulli seisoo varmasti, en juo viinaa ja sitä rataa."Niin, kumpi lieneekään trollia - viinapaasaus vai tuon kalaprofiilin kommentit? Jännittävää kun trolleista löytyy uusia puolia!
Thymallus kirjoitti:
Laita muistikirjaan ylös, niin tiedät ensi kerran kun istumajärjestyksiä laadit.
No mähän laitoin sen suoraan pöydän alle..
kalamies411 kirjoitti:
T viinamiesIhana nähdä oot rekkaantunut ja muuttunut sitä myöten kiehtovammaksi🥰
Lämmittää ihanasti mieltä kun oot tajunnut rentoutuakseen, ei järjettömäksi muutosta.Anonyymi kirjoitti:
Niin, kumpi lieneekään trollia - viinapaasaus vai tuon kalaprofiilin kommentit? Jännittävää kun trolleista löytyy uusia puolia!
Niin, näähän on mokomat ihmisiä vaikka ne puhuvilta päiltä tuntuukin. :)
Anonyymi kirjoitti:
🍷==>🏃♂️ Vai miten päin se nyt oli?
On täällä monenmoista velmua.Palsta ja sen kirjoittajat on palstauneen oikeen mukkelismakkelis talon asukkaiksi. Kaikki on juuri toisinpäin, kun mitä kirjoitetaan. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohti nääs että on kirjautuneena ;)
Wiinamäjen miehet aina sekaisin :)
- Anonyymi
"Kun juo nuorena viinaa ja käy yökerhossa ja bileissä bailaamassa tapaa naisia. Jos viina ei maistu nuorena niin naissuhteita ei löydy ja sitten ollaan kolmekymppisenä kokemattomia."
t. viinamies
Mä oon juonut viinaa ja muuta alkoholia ihan vitusti jo alaikäisestä lähtien ja käynyt myös baareissa siitä lähtien kun täytin 18. Silti en saa naista kun jään aina sinne baarin pimeimpään nurkkapöytään yksin istumaan. Jos taas uskallan tulla sieltä ulos ja rohkenen tehdä naisille aloitteen niin sieltä tulee se tyypillinen vastaus "painu vittuun rumilus!"
KilttiMies89 - Anonyymi
kalamies411 kirjoitti:
T viinamies"Pers kännien vetäminen on sama kun ei kävin baareissa ollenkaan. Naiset ei kiinnostu juopoista. Pitää ottaa pari kaljaa ja mennä juttelee naisille ja siinä se tutustumisen idea."
Pari kaljaa ei riitä siihen että uskaltaa mennä naisten juttusille. Perskännissä ei taas enää pysty kuin örveltämään, kaatuilemaan ja oksentamaan kaikkialle.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ymmärsin viinamiehen pointin. En oo rupeemassa absolutistiksi. Mut 30v ei jaksa enää juosta menoissa jatkuvasti.
Ehkä vika on muualla siis ku siinä."Kyllä ymmärsin viinamiehen pointin. En oo rupeemassa absolutistiksi. Mut 30v ei jaksa enää juosta menoissa jatkuvasti."
Mä tunnen yhden 45-vuotiaan miehen joka jaksaa ryypätä harva se viikonloppu ja käydä nuorisolle tarkoitetuissa yökerhoissa. On vetänyt usein siellä klo 5 asti aamulla. Saa myös pillua baareista aina silloin tällöin.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohti nääs että on kirjautuneena ;)
Niin sitä käy kun juo viinaa. Muisti ei toimi.
- Anonyymi
Se on nyt kuules viinamies sellanen homma, että uskottavuutesi karisi kuin joulukuusi loppiaisena 🤗
- Anonyymi
Viinamiehessä on uskottavuutta. Kun juo viinaa ja käy yökerhossa tapaa naisia.
Ei kannata uskoa raittiita miehiä jotka väittävät muka tapaavansa naisia ilman viinaa.
Katsokaa kenellä on naisseuraa ja kenellä ei. Viinamies ei ole yksin, raitis mies on.
t. viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata uskoa raittiita miehiä jotka väittävät muka tapaavansa naisia ilman viinaa.
Katsokaa kenellä on naisseuraa ja kenellä ei. Viinamies ei ole yksin, raitis mies on.
t. viinamiesTurha se on enää viinamiehen räpiköidä 😀
Anonyymi kirjoitti:
t. viinamiesMikset sitten juo viinaa?
Wwuwuw kirjoitti:
Mä olen paljon kovempi viinamies kuin viinamies.
Juu sen näkee tosta ilmeestä. :P
Jan1 kirjoitti:
Ei Suomessa hymyile kuin hullut ja humalaiset.
Niin ja ruotsinsuomalaiset. ☝️Wwuwuw kirjoitti:
Niin ja ruotsinsuomalaiset. ☝️Jasså, sa på svenska. :)
Jan1 kirjoitti:
Jasså, sa på svenska. :)
Jag har ont i magen. Ensimmäinen ruotsiksi oppimani lause..
Wwuwuw kirjoitti:
Jag har ont i magen. Ensimmäinen ruotsiksi oppimani lause..
Ont i magen kan bero på många olika saker. Olen varmaan sukuni häpeäpilkku, kun en oikein osaa ruotsia kunnolla. Isoisoisäni oli vaimonsa kanssa täysin ruotsinkielinen, se kielipää vain hyppäsi kaksi sukupolvea ylitse. Taino isä sanoo, että pikkupoikana puhui ruotsia isoisänsä ollessa paikalla ja serkkujen kanssa. Mutta se taito sitten jotenkin hiipui ja unohtui, kun ruotsinkieliset ihmiset poistui elämästä.
Olen ennekin kertonut olevani aatelista ( en kerskaa sillä vain kerron asiayhteydessä)sukua sukujuuriltani ja sukutaulu löytyy ritarihuoneelta selostuksineen. Sen verran ymmärrän, että sen osaan kääntää suomeksi, mutta laajempia selostuksia ruotsiksi meinaa olla vaikeaa ymmärtää. Ruotsinkielisenä niitä löytyy pilvin pimein ja olisi kiva päästä perille vähän sukujuurista ruottinmaallekin päin. Saksan suunnalta on enemmän käännettynä suomeksi tietoa saatavilla sukuun liittyen.
Jäi jotenkin ruotsin opiskelu hopealle, kun englanti kiinnosti enemmän.Jan1 kirjoitti:
Ont i magen kan bero på många olika saker. Olen varmaan sukuni häpeäpilkku, kun en oikein osaa ruotsia kunnolla. Isoisoisäni oli vaimonsa kanssa täysin ruotsinkielinen, se kielipää vain hyppäsi kaksi sukupolvea ylitse. Taino isä sanoo, että pikkupoikana puhui ruotsia isoisänsä ollessa paikalla ja serkkujen kanssa. Mutta se taito sitten jotenkin hiipui ja unohtui, kun ruotsinkieliset ihmiset poistui elämästä.
Olen ennekin kertonut olevani aatelista ( en kerskaa sillä vain kerron asiayhteydessä)sukua sukujuuriltani ja sukutaulu löytyy ritarihuoneelta selostuksineen. Sen verran ymmärrän, että sen osaan kääntää suomeksi, mutta laajempia selostuksia ruotsiksi meinaa olla vaikeaa ymmärtää. Ruotsinkielisenä niitä löytyy pilvin pimein ja olisi kiva päästä perille vähän sukujuurista ruottinmaallekin päin. Saksan suunnalta on enemmän käännettynä suomeksi tietoa saatavilla sukuun liittyen.
Jäi jotenkin ruotsin opiskelu hopealle, kun englanti kiinnosti enemmän.En ole kuullut sun aatelisista sukujuurista..
Omistani en tiedä, varmaan jotain maaorjia ollaan.. tai tarpeeksi kauas kun mennään, niin mehän ollaan nekkereitä kaikki.Wwuwuw kirjoitti:
En ole kuullut sun aatelisista sukujuurista..
Omistani en tiedä, varmaan jotain maaorjia ollaan.. tai tarpeeksi kauas kun mennään, niin mehän ollaan nekkereitä kaikki.Okei, muistin väärin. Olen ehkä Disselle tai jollekin muulle sitten asiasta joskus maininnut ja muistelin, että sulle olisin puhunut. Joo, Hitler parkakin niin vihasi juutalaisia ja mustia tietämättömänä tai sietämättömänä sukujuuristaan.
Jan1 kirjoitti:
Okei, muistin väärin. Olen ehkä Disselle tai jollekin muulle sitten asiasta joskus maininnut ja muistelin, että sulle olisin puhunut. Joo, Hitler parkakin niin vihasi juutalaisia ja mustia tietämättömänä tai sietämättömänä sukujuuristaan.
Oothan sä voinut kertoakin..
Mun mielestä on käsittämätöntä että porukka vieläkin suostuu elättämään jotain aatelisten kermapersuselämää..Wwuwuw kirjoitti:
Oothan sä voinut kertoakin..
Mun mielestä on käsittämätöntä että porukka vieläkin suostuu elättämään jotain aatelisten kermapersuselämää..Juu, eipä niitä oikeasti aatelisia sukuja enää paljon jäljellä ole. Minunkin suvussa oli aateloituja ritareita ja sotaherroja, muutama kirkonmieskin. Mutta herroja tietysti on aina kansa ylläpitänyt.
Jan1 kirjoitti:
Juu, eipä niitä oikeasti aatelisia sukuja enää paljon jäljellä ole. Minunkin suvussa oli aateloituja ritareita ja sotaherroja, muutama kirkonmieskin. Mutta herroja tietysti on aina kansa ylläpitänyt.
Niin enhän mä Suomea tarkoittanut.. vaan näitä kuninkaallisia..mitä niitä nyt on, ei kiinnosta tippaakaan.
Wwuwuw kirjoitti:
Niin enhän mä Suomea tarkoittanut.. vaan näitä kuninkaallisia..mitä niitä nyt on, ei kiinnosta tippaakaan.
Jaa joo. Kaarle Kustaat jne. :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Oletko syntynyt Suomessa? Jos olet, oletko syntynyt perinteisillä suomenruotsalaisilla alueilla?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Jäi jotenkin ruotsin opiskelu hopealle, kun englanti kiinnosti enemmän.Onko sinun molemmat vanhemmat suomenruotsalaisia?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko syntynyt Suomessa? Jos olet, oletko syntynyt perinteisillä suomenruotsalaisilla alueilla?
Olen syntynyt suomessa. Suomalaisella alueella. Paljasjalkainen Päijät-Hämäläinen. Niin on vanhemmatkin. Isää edeltävät on suomenruotsalaisia, ruotsalaisia ja ruotsiin tulleita saksalaisia. Alkujaan isän suku on lähtenyt saksasta ruottiin ja sieltä suomeen.
Äidin suvusta en tiedä tarkemmin. Sielläkin ruotsalaista sukua on sukunimistä päätellen. Ja venäjältäkin kuulemma minun mummon juuria.Anonyymi kirjoitti:
Olen syntynyt suomessa. Suomalaisella alueella. Paljasjalkainen Päijät-Hämäläinen. Niin on vanhemmatkin. Isää edeltävät on suomenruotsalaisia, ruotsalaisia ja ruotsiin tulleita saksalaisia. Alkujaan isän suku on lähtenyt saksasta ruottiin ja sieltä suomeen.
Äidin suvusta en tiedä tarkemmin. Sielläkin ruotsalaista sukua on sukunimistä päätellen. Ja venäjältäkin kuulemma minun mummon juuria.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Äidin suvusta en tiedä tarkemmin. Sielläkin ruotsalaista sukua on sukunimistä päätellen. Ja venäjältäkin kuulemma minun mummon juuria.Ok. Mielenkiintoista.
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Mielenkiintoista.
Ihan mielenkiintoista kyllä. En olisi ikinä uskonut, että sukulaisiani löytyy historiakirjoista ja kirkkoon lattiankin alle haudattuna. Mutta kun pääsin tiedolle, niin tekisi mieli tietää lisää.
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Mielenkiintoista.
Sen tiedän, että äidin äidin sukunimi on niin harvinainen, että sen pyysi itsellee 2 serkuista, jottei katoa kokonaan. Omakin sukunimi suomessa on aika harvalla, ei passaa hukata. :)
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Niin ja ruotsinsuomalaiset. ☝️Mustat miehetkin hymyilevät ja moikkaavat kadulla vastaan tullessa. Suomalaiset eivät moikkaa. Kokeile vaikka.
- Anonyymi
Naiset haluaa jännämiehiä, siksi ette saa naisia. Ei auta viinan juonti tai raittius kaikkea on kokeiltu. Pitää olla väkivaltainen jännämies jotta nainen kiinnostuu.
Thymallus kirjoitti:
Ääh,
Naiset haluaa höpöttää. Höpöttäkää jos naisseuraa kaipaatte.Paitsi jos ne käskee olemaan hiljaa..
- Kyllä kulta.Wwuwuw kirjoitti:
Paitsi jos ne käskee olemaan hiljaa..
- Kyllä kulta.Joka tapauksessa miehellä on viimeinen sana :)
Mutta asiaa jatkaaksemme, se on myös sillä tavalla, että jos höpöttömään alkaa niin höpötystä on sitten myös valitettavasti kestettävä.Thymallus kirjoitti:
Joka tapauksessa miehellä on viimeinen sana :)
Mutta asiaa jatkaaksemme, se on myös sillä tavalla, että jos höpöttömään alkaa niin höpötystä on sitten myös valitettavasti kestettävä.Öö.. Sanoitsä jotain? Koitas nyt keskittyä ja kuuntele..
- Anonyymi
Viinaa pitää juoda nuoresta lähtien jottei kolmekymppisenä ala ihmettelemään missä se oma kumppani on. Viinaa juomalla mies tutustuu naisiin baareissa.
t viinamies- Anonyymi
Kalamies ei kuitenkaan itse viinaan koske ;) Kunhan täällä vaan jauhaa lämpimikseen!
- Anonyymi
En mäkään ole kastanut munaani kuin kahteen naiseen ja saanut suihinoton yhteensä neljältä naiselta. Kaikki naiset ollu mua vanhempia eikä ihan niitä kaikkein hehkeimpiä ja kaikki hieman ylipainoisia. En koe olevani kovinkaan onnekas enkä ole todellakaan saanut seksiä niin paljon kuin mun kuuluisi saada. Kyllähän se ahdistaa ja mielenterveysongelmia on. Lääkkeitä syön ja juon liikaa alkoholia koska en saa pillua.
Mies31v- Anonyymi
Niin ja mulla ole edes seksihalut laimentunu yhtään, melkein vain kasvanut näin päälle kolmekymppisenä. Sekään ei toisaalta helpota asiaa ollenkaan kun ei ole mitään helpotusta tarjolla tähän tuskaan. Ei oikein enää huvittaisi edes kävellä veteen mutta pakkohan se on.
Mies31v - Anonyymi
Miksi sun olisi "kuulunut" tai "kuuluisi" jatkossa saada paljon seksiä?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sun olisi "kuulunut" tai "kuuluisi" jatkossa saada paljon seksiä?
Narsismi-sukupolvea.. ja - puolta.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Narsismi-sukupolvea.. ja - puolta.
Kukas se tässä narsisti on? Kato peiliin!
KilttiMies89 Anonyymi kirjoitti:
KilttiMies89Nooo..rauha rauha..
Kyllähän sulle kuuluu kaikenlaista, esim tutti suuhuun..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Nooo..rauha rauha..
Kyllähän sulle kuuluu kaikenlaista, esim tutti suuhuun..Vai niin. Shaming language, henkilöhyökkäys!!!
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KilttiMies89Onhan se äärimmäisen narsistista odottaa että asioita "kuuluisi" tapahtua itselle vain siksi koska niin sattuu tahtomaan. Jokainen on oman onnensa seppä. Kaikille ei ole suotu samanlaisia eväitä elämään ja juu, se on epäreilua - mutta niin vaan se elämä on epäreilua. Jos yhdellä ei rahkeet riitä johonkin, ei ole kenenkään muun asia sitä tämän nokan alle kantaa. Kyllähän se toki harmittaa niitä joille jää jaossa luu käteen, mutta yksinkertaisesti kaikki nallekarkit ei vaan tässä maailmassa mene aina tasan.
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin. Shaming language, henkilöhyökkäys!!!
KilttiMies89Itsepä tuon aloitit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se äärimmäisen narsistista odottaa että asioita "kuuluisi" tapahtua itselle vain siksi koska niin sattuu tahtomaan. Jokainen on oman onnensa seppä. Kaikille ei ole suotu samanlaisia eväitä elämään ja juu, se on epäreilua - mutta niin vaan se elämä on epäreilua. Jos yhdellä ei rahkeet riitä johonkin, ei ole kenenkään muun asia sitä tämän nokan alle kantaa. Kyllähän se toki harmittaa niitä joille jää jaossa luu käteen, mutta yksinkertaisesti kaikki nallekarkit ei vaan tässä maailmassa mene aina tasan.
Tuohan se on parempiosaisten vakioselitys joka asiaan, että nallekarkit ei aina mee tasan vaikka eivät itsekään tilannetta hyväksyisi jos olisivat huonompiosaisten saappaissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan se on parempiosaisten vakioselitys joka asiaan, että nallekarkit ei aina mee tasan vaikka eivät itsekään tilannetta hyväksyisi jos olisivat huonompiosaisten saappaissa.
Mitenkäs sitä sitten pitäisi selittää, että olisi enemmän heikko-osaisten mieleen? Ei narsistinen kitinä että "mullekin kuuluu samat asiat!!" auta yhtään mitään, koska ei vaan oikeasti kenellekään automaattisesti kuulu esim seksi tai parisuhde. Itse ne on ansaittava.
- Anonyymi
Minä olin harrastanut 18 vuotiaana jo 15 eri naisen kanssa seksiä. Aloin sitten käymään baareissa kaverin kanssa ja yhden yön juttuja kertyi aika paljon. Eka suhteeni alkoi 23 vuotiaana vasta ja kesti 11 vuotta. Toinen suhde menossa joka kestänyt 9 vuotta.
- Anonyymi
Et ollut ja ei kertynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ollut ja ei kertynyt.
P.S. vaikka olit siinä onnellisessa asemassa, että vietit nuoruutesi ilman Tinderiä, joten naiset eivät voineet valita seksiin sinua komempaa miestä parilla puhelimen näppäyksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.S. vaikka olit siinä onnellisessa asemassa, että vietit nuoruutesi ilman Tinderiä, joten naiset eivät voineet valita seksiin sinua komempaa miestä parilla puhelimen näppäyksellä.
Vietithän sä itsekin nuoruutesi ilman mitään tinderiä ja muita treffipalveluita, mutta et siltikään onnistunut naista löytämään, vaikka mielestäsi se oli silloin helpompaa kun nykyään.
- Anonyymi
On suomessa kokemattomia miehiä satoja tuhansia, Kun miettii naisten nirsoutta niin ei se ole mikään ihme.
- Anonyymi
Linkitätkö tuon tilaston josta selviää, että sadattuhannet aikuiset suomalaiset miehet eivät ole koskaan olleet seksuaalisesti aktiivisia? Mielenkiinnolla lukisin moisen tutkimuksen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkitätkö tuon tilaston josta selviää, että sadattuhannet aikuiset suomalaiset miehet eivät ole koskaan olleet seksuaalisesti aktiivisia? Mielenkiinnolla lukisin moisen tutkimuksen!
Ei ole merkitystä onko noilla miehille poikuus tallella vai ei, merkitystä on vain sillä onko heillä tyydyttävä seksielämä haluamansa naisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole merkitystä onko noilla miehille poikuus tallella vai ei, merkitystä on vain sillä onko heillä tyydyttävä seksielämä haluamansa naisen kanssa.
"Tyydyttävä" seksielämä ei ole mikään tae, vaikka se kumppani vierellä olisikin. Kaikki eivät myöskään saa vierelleen sitä "haluamaansa" naista tai miestä.
Tuossa kommentissa puhuttiin "kokemattomista" miehistä. Kyseinen sana viittaa siihen ettei olla oltu seksuaalisesti aktiivisia. Jos poikuudesta on päästy, sitten ei olla enää täysin kokemattomia.
- Anonyymi
Kyllä niitä kohtalotovereita varmasti on kymmeniä tuhansia ellei 100 000. Onkohan paljon totaalikokemattomia yli 30-vuotiaita?
Mies31v- Anonyymi
Ai on varmasti? Kuule linkitähän väitteesi tueksi tutkittua tilastotietoa sitten aiheesta! Tiedäthän että väitteen esittäjällä on nääs se todistustaakka. Ei nimittäin nyt ihan ole uskottavaa, että kymmenet tai sadattuhannet aikuiset suomalaiset miehet olisivat seksuaalisesti täysin kokemattomia.
Valtaosa miehistä on aivan tavallisia miehiä joilla on ollut aivan normaali kehitys, johon kuuluu siis myös seksuaalinen aktiivisuus.
Seksuaalisesti täysin kokemattomat aikuiset miehet ovat poikkeus tilastoissa, vain äärimmäisen pieni prosentuaalinen määrä miehiä onnistuu pitämään poikuuden tallessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai on varmasti? Kuule linkitähän väitteesi tueksi tutkittua tilastotietoa sitten aiheesta! Tiedäthän että väitteen esittäjällä on nääs se todistustaakka. Ei nimittäin nyt ihan ole uskottavaa, että kymmenet tai sadattuhannet aikuiset suomalaiset miehet olisivat seksuaalisesti täysin kokemattomia.
Valtaosa miehistä on aivan tavallisia miehiä joilla on ollut aivan normaali kehitys, johon kuuluu siis myös seksuaalinen aktiivisuus.
Seksuaalisesti täysin kokemattomat aikuiset miehet ovat poikkeus tilastoissa, vain äärimmäisen pieni prosentuaalinen määrä miehiä onnistuu pitämään poikuuden tallessa.Sillä ei edelleenkään ole mitään käytännön merkitystä onko poikuus tallella vai ei, sillä saadaan ainoastaan kaunisteltua tilastoja. Miehiä, joilla ei ole tyydyttävää seksielämää ja joiden viime kerrasta on vuosia on satoja tuhansia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei edelleenkään ole mitään käytännön merkitystä onko poikuus tallella vai ei, sillä saadaan ainoastaan kaunisteltua tilastoja. Miehiä, joilla ei ole tyydyttävää seksielämää ja joiden viime kerrasta on vuosia on satoja tuhansia.
P.S. puhut poikuuden pitämiestä kuin se olisi jokin saavutus, ei ole, sen sijaan siitä eroon pääseminen on saavutus silloinkin kun se jää siihen yhteen kertaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei edelleenkään ole mitään käytännön merkitystä onko poikuus tallella vai ei, sillä saadaan ainoastaan kaunisteltua tilastoja. Miehiä, joilla ei ole tyydyttävää seksielämää ja joiden viime kerrasta on vuosia on satoja tuhansia.
Löytyy myös enemmän kuin runsaasti naisia joilla ei ole TYYDYTTÄVÄÄ seksielämää tai joiden viime kerrasta on vuosia.
"...onnistuu pitämään poikuuden tallessa" oli vinoilua, sillä kaikkihan me tiedämme että neitsyydestä eroon pääseminen on jokaisen teinin suuri missio.
- Anonyymi
Se on vain mieltä ylentävää jos ei ole luojan luomaa tappiaan enempää kuluttanut.
Ei muuta kommentoitavaa.
AsianVierestä - Anonyymi
Ettei nyt vain olisi käynyt sillä tavalla, etteivät aloittajan ulkonäkö ja seksitaidot riitä yhden illan juttuja harrastavien naisten vaatimustasolle?
- Anonyymi
Miten ne seksitaidot voi harjaantua jos naiset ei anna mahdollisuutta harjoitella?
Mies31v - Anonyymi
Sinähän se varsinainen Einstein olet. Kukapa olisi tajunnut, että tuhansia kertoja tyhjin käsin baarista kotiin lähteneen miehen ulkonäkö ei ole riittänyt yhden illan juttuja harrastavien naisten vaatimustasolle. Unohdetaan nyt se, että ne naiset ovat itse sitä miestä rumempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ne seksitaidot voi harjaantua jos naiset ei anna mahdollisuutta harjoitella?
Mies31vEi kaikkia naisia kiinnosta yhden yön jutut. Aloittaja saisi aivan varmasti harjoitella seksitaitojaan, jos hänelle kelpaisi parisuhde. Mutta ei, aloittaja yrittää saada seksisuhteita hyvännäköisten naisten kanssa, joilla kuitenkin on muutakin tekemistä kuin hyväntekeväisyyttään "harjoituttaa" kokemattomia miehiä. Vaatimattomammat naiset puolestaan eivät kelpaa, eivätkä varsinkaan parisuhteeseen. Toivottavasti aloittaja ymmärtää asetelman naurettavuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikkia naisia kiinnosta yhden yön jutut. Aloittaja saisi aivan varmasti harjoitella seksitaitojaan, jos hänelle kelpaisi parisuhde. Mutta ei, aloittaja yrittää saada seksisuhteita hyvännäköisten naisten kanssa, joilla kuitenkin on muutakin tekemistä kuin hyväntekeväisyyttään "harjoituttaa" kokemattomia miehiä. Vaatimattomammat naiset puolestaan eivät kelpaa, eivätkä varsinkaan parisuhteeseen. Toivottavasti aloittaja ymmärtää asetelman naurettavuuden.
Ätmit ei koskaan huomaa roskaa omassa silmässään :D Valittelevat KAIKKIEN naisten käyttäytyvän AINA niin, näin ja noin. Ätmeiltä jää huomaamatta että käyttäytyvät itse aivan samoin kuin mistä kaikkia naisia aina syyttelevät :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ätmit ei koskaan huomaa roskaa omassa silmässään :D Valittelevat KAIKKIEN naisten käyttäytyvän AINA niin, näin ja noin. Ätmeiltä jää huomaamatta että käyttäytyvät itse aivan samoin kuin mistä kaikkia naisia aina syyttelevät :D
Niin, jos tuon nyt vähän toisella tavalla muotoilisi niin aloittaja harjoittaa hypergamiaa suhteessa naisiin, joilla on korkeampi seksuaalinen markkina-arvo kuin mihin aloittajalla on edellytystensä puolesta mahdollisuuksia.
Palstallahan on keskusteltu iät ja ajat siitä, miten naisen "pariutumisongelmat" johtuvat vain ja ainoastaan naisten hypergamiasta. Kyseisen teorian selityksen mukaan aloittaja yrittää paritella hypergamisesti ja turhautuu, koska omantasoiset parittelukumppanit eivät sytytä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283