Ei tarvitsisi jonotella teollisuuspullia 4,5h ajan tehtaanmyymälän drive-in jonossa:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/acbecb1f-23bd-46c2-a215-d79472cff8b6
"Jonotin minä imeläpullia 4,5h, paloihan siinä kytkin ja bensaa mutta sainpas, ähhähhähhää!" Olis nyt jakaneet noille vielä ämpäreitä kaupanpäällisiksi niin ei tarvitsisi sitten eri reissua tehdä niiden takia jonnekin muuhun hölmöjenveto -kampanjaan.
Jos naiset osaisivat vielä kotona leipoa pullaa
91
<50
Vastaukset 91
- Anonyymi
Kyl me osataan. Sulla toukka housussa ja kriteerit niin tiukat, ettei pullaa kotona leipova nainen riitä :)
Kyllä nuo valtavat jonot fazer-pullien perässä kertovat osaamattomuudesta, joskus aikoinaan 50-kuvulla on joka pirtissä emännät osanneet leipoa, ei ole tarvinnut lähteä tehdaspullia jahtaamaan.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä nuo valtavat jonot fazer-pullien perässä kertovat osaamattomuudesta, joskus aikoinaan 50-kuvulla on joka pirtissä emännät osanneet leipoa, ei ole tarvinnut lähteä tehdaspullia jahtaamaan.
Miksei mies voi sitten opetella leipomaan?
Anonyymi kirjoitti:
Me osataan vaan syödä ja paskoa..
Anonyymi kirjoitti:
Söinpä tuossa justiin ihan itse tekemää pannaria :)
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Söinpä tuossa justiin ihan itse tekemää pannaria :)
Mutta ohjeesta katottu vai itsekö sävelsit?
- Anonyymi
Naiset ei osaa vatkata taikinaa enää.
- Anonyymi
Jos joku jättää leipomatta syynä varmaankin enemmän laiskuus kuin taidottomuus. Leipominen nyt ei vaikeaa ole.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Miehet sentäs taitaa munien vatkauksen..
Ei sullakaan muuta ole mielessä.
- Anonyymi
nainen tunnetaan pullastaan eli kunnon nainen leipoo äkkiä lonkaa ja puusteja ja jopa kääretortunkin ja kunnon naisen motto on mieheni saa minun tekemää pullaa
- Anonyymi
ja naiset jotka ei tee pullaa ja pitkoja niin on äkkiä tinderissä ikuisena tinderityttönä tinderimiehille ja ne miehet ei pullasta välitä
- Anonyymi
Kukaan s...tana täysjärkinen ole pullasta kiinnostunut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää puhuko pullasta, alkoi tehdä mieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kunnon miehet on niin kunnon pulla kahveita ei voita mikään niin ihminen tykkää pullasta
Anonyymi kirjoitti:
Ne muuten vaan huvikseen jonottaa 4,5h pullatehtaan drive-iniin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää puhuko pullasta, alkoi tehdä mieli.
No suksi sitten v...ttuun.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ne muuten vaan huvikseen jonottaa 4,5h pullatehtaan drive-iniin.
No v...ttu ko muutakaan ole tekemistä! Jonottasivat varmaan rintamaidollekin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No suksi sitten v...ttuun.
Kuka täällä puskassa ärisee jatkuvasti. Jo toinen kerta kun käsketään painumaan just tuonne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka täällä puskassa ärisee jatkuvasti. Jo toinen kerta kun käsketään painumaan just tuonne.
Täällä saa äristä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä puhe mistä puute.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä saa äristä!
Ei saa 🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa 🙁
Saa! Pikkuisen tasoa aloituksiin! Pulla pulla pulla pulla!!! S...na kohta tähän ..tun känttyyn tukehtuu jokainen!! Eikö muuten muuta ole!! Pillu tai pulla tai munan vatkaus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa! Pikkuisen tasoa aloituksiin! Pulla pulla pulla pulla!!! S...na kohta tähän ..tun känttyyn tukehtuu jokainen!! Eikö muuten muuta ole!! Pillu tai pulla tai munan vatkaus!
Ota pulla 🥐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota pulla 🥐
Tuo ei edes ole pulla!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei edes ole pulla!!!!!!!
No v ittu croissantti!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No v ittu croissantti!!
Se olis pitäny lukea HETI siinä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olis pitäny lukea HETI siinä!!!
Lopettakaa känttyily.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaa känttyily.
En.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaa känttyily.
Leipä miehen tiellä pitää!
No kyllä pulla on vähän eri kuin croissantti kuitenkin. Pullan nyt taikoo varmaan se uusavutonkin, mutta croissantin tekeminen alusta pitäen vaatii jo vähän enemmän sekä aikaa että taitoa. Sekin taipuu kyllä itseltäni, mutta niin hyvää miestä en ole tähän mennessä tavannut kenelle sitä alkaisin kaulimaan, ainakaan keskellä viikkoa 😂
Et joo, jos croissantteja kaipaisi viikolla aamupalaksi, niin saisi kaulia ihan itse tai mennä jonoon vaan.Kysymys onkin oikeastaan siitä että yrittääkö edes, ei ne kovin kummoisia pullasia tarvitsekaan olla joilla pärjää mutta jos asenne on että ei huvita, osta pullas niin kyllä se vähän huonoa ennustaa parisuhteelle.
Kohta tähän tulee varmaan disse selittämään että miten vanhanaikaista on naisen alistua leipomishommiin, pullaa saa kaupasta jne. että tärkeämpää on tuntea itsensä jne. schaissea mutta kyllä ne oikeasti ne pienet teot merkitsee.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kysymys onkin oikeastaan siitä että yrittääkö edes, ei ne kovin kummoisia pullasia tarvitsekaan olla joilla pärjää mutta jos asenne on että ei huvita, osta pullas niin kyllä se vähän huonoa ennustaa parisuhteelle.
Kohta tähän tulee varmaan disse selittämään että miten vanhanaikaista on naisen alistua leipomishommiin, pullaa saa kaupasta jne. että tärkeämpää on tuntea itsensä jne. schaissea mutta kyllä ne oikeasti ne pienet teot merkitsee.Ja mitähän ne miehet sitten tekee? Pieninä tekoina lutkittelee. Se ennustaakin hyvää parisuhteille.
Harmaaritari kirjoitti:
Kysymys onkin oikeastaan siitä että yrittääkö edes, ei ne kovin kummoisia pullasia tarvitsekaan olla joilla pärjää mutta jos asenne on että ei huvita, osta pullas niin kyllä se vähän huonoa ennustaa parisuhteelle.
Kohta tähän tulee varmaan disse selittämään että miten vanhanaikaista on naisen alistua leipomishommiin, pullaa saa kaupasta jne. että tärkeämpää on tuntea itsensä jne. schaissea mutta kyllä ne oikeasti ne pienet teot merkitsee.Mmm... joo. Samaa mieltä. Totta kai, jos toinen tykkäis itseleivotusta pullasta niin tietysti sitä koittais toiselle välillä tehdä. Pieni juttu millä saa toisen hyvälle tuulelle ja osoittaa että välittää.
En mä näe sitä mitenkään huonona. Se on vähän sama juttu kuin se, että jos mä naisena haluaisin saada taulun seinälle tai vaikkapa haluaisin että makkarin päätyseinää maalattais eri väriseksi, niin kaipa mä nyt toivon että se mies on aktiivinen ja kstsoisi että se myös toteutuis (vetkuttelematta ensin sen puoli vuotta).- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kohta tähän tulee varmaan disse selittämään että miten vanhanaikaista on naisen alistua leipomishommiin, pullaa saa kaupasta jne. että tärkeämpää on tuntea itsensä jne. schaissea mutta kyllä ne oikeasti ne pienet teot merkitsee.Mites, saisiko se nainen sitten syödä niitä leipomiaan pullasia ettei vyötärö levene?
- Anonyymi
joutuuko se kotona käyvä siivooja nainen leipomaan niin taitaa miehesi lähteä siivooja naisen matkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites, saisiko se nainen sitten syödä niitä leipomiaan pullasia ettei vyötärö levene?
Ei tietenkään.
Anonyymi kirjoitti:
joutuuko se kotona käyvä siivooja nainen leipomaan niin taitaa miehesi lähteä siivooja naisen matkaan
Heh, no moi :)
Anonyymi kirjoitti:
Mites, saisiko se nainen sitten syödä niitä leipomiaan pullasia ettei vyötärö levene?
No mä en syö pullia, mut ehkä tää oli harmikselle tää kysymys? 😉
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
No mä en syö pullia, mut ehkä tää oli harmikselle tää kysymys? 😉
Miksi et syö?!?!!! Niitä on jokaisen pakko syödä!
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitähän ne miehet sitten tekee? Pieninä tekoina lutkittelee. Se ennustaakin hyvää parisuhteille.
Ei varmaan tarvitse lutkitella kenenkään miehen naista joka leipoo sillle pullaa :)
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai kohtuudella pitää miehen sekä naisen pullaakin syödä vaikka miten hyvää olisi :)
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ei varmaan tarvitse lutkitella kenenkään miehen naista joka leipoo sillle pullaa :)
Juu ei ole tae. Aamulla kun pullat loppuu, illalla on jo lutka.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et syö?!?!!! Niitä on jokaisen pakko syödä!
Eikä ole 😄
Mä en pullia syö, enkä makeita kakkujakaan. Voileipakakkua syön, ja muutakin suolaista.....mutta en syö makeita pullia yms.Lillis2020 kirjoitti:
Eikä ole 😄
Mä en pullia syö, enkä makeita kakkujakaan. Voileipakakkua syön, ja muutakin suolaista.....mutta en syö makeita pullia yms.Sama vika. :)
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Eikä ole 😄
Mä en pullia syö, enkä makeita kakkujakaan. Voileipakakkua syön, ja muutakin suolaista.....mutta en syö makeita pullia yms.Tästä päivästä eteenpäin syöt. Pulla on tärkein!!
Jan1 kirjoitti:
Sama vika. :)
Vitsit me ollaan samiksia monessa sinä ja minä. Aika hienoa, hei :)
Ps. Näitkö, tänään kasvoi pienet pirunsarvet 😉Anonyymi kirjoitti:
Tästä päivästä eteenpäin syöt. Pulla on tärkein!!
Haista minttua, en syö! 😄
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Sama vika. :)
No se on kyllä tosiaan vika jos ei herkut maistu!
Anonyymi kirjoitti:
Suolaiset herkut maistuu, ei makeat.
Anonyymi kirjoitti:
Suolaiset herkut maistuu, ei makeat.
Lillis2020 kirjoitti:
Vitsit me ollaan samiksia monessa sinä ja minä. Aika hienoa, hei :)
Ps. Näitkö, tänään kasvoi pienet pirunsarvet 😉Huomasin sarvet ja kekäleenä punoittavan silmän. :D
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis nyt. Suolainen herkku on monin verroin herkumpi kuin mikään makea pulla.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kohta tähän tulee varmaan disse selittämään että miten vanhanaikaista on naisen alistua leipomishommiin, pullaa saa kaupasta jne. että tärkeämpää on tuntea itsensä jne. schaissea mutta kyllä ne oikeasti ne pienet teot merkitsee.Entäs jos nainen leipoo pullia mielelälän ja sitten ne on aina ihan hirveän pahoja
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Teikäläiseen ei voi tuossa asiassa luottaa. Valitettavasti.
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos nainen leipoo pullia mielelälän ja sitten ne on aina ihan hirveän pahoja
Ei nainen leivo pahoja pullia.
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos nainen leipoo pullia mielelälän ja sitten ne on aina ihan hirveän pahoja
Ensimmäisellä kerralla vedetään ne napaan ja hymyillään. Toisella kerralla ehdotetaan, että leivottaisko yhdessä :) Jos kumppaniehdokas osoittaa merkkejä, että kuuntelee myös neuvoja, niin hommassa voi olla toivoa.
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Ei nainen leivo pahoja pullia.
Ei niin, en ole koskaan tavannut naista joka leipoisi pahoja pullia. Yksikään pulla ei ole jäänyt syömättä :)
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin, en ole koskaan tavannut naista joka leipoisi pahoja pullia. Yksikään pulla ei ole jäänyt syömättä :)
😄 ei niin. Noin minäkin vastaan aina ystävättärelleni kun hän (onneksi todella harvoin) on nähny efforttia ja tarjoaa hiiltyneen nisun kahvin kanssa. Se on ainoa oikea vastaus naiselle. Jopa parhaalta ystävältä 😄
Ja se on myös ainoa kerta kun sitä pullaa oikeasti on pakko syödä 🤣
- Anonyymi
Eivät nykyajan naiset osaa mitään muuta, kuin piereksiä kakden pään paskaa.
Kyllä se onnistuu,onhan se nähty.
Tyttökin leipoo kauralastuja ja muffinsejavaltakunta kirjoitti:
Ikävä puoli noissa on, niistä lihoo.
Niitä ei viitti ihan aina.Juu, ei aina mutta toisinaan on hyvä :)
Paljon tärkeämpää on osata tehdä tavallista kotiruokaa, kun pullaa. Pullahiiri tietysti tykkää musuttaa pullaa ja voi opetella itse leipomaan.
- Anonyymi
Näin on!
Sellainen nainen joka osaa leipoa ihan varmasti osaa myös muunkin ruuanlaiton :) semmoinen taas joka ei osaa eio välttämättä osaa mitään muutakaan, siksi juurikin pullantekotaito on hyvä mittari :)
Harmaaritari kirjoitti:
Sellainen nainen joka osaa leipoa ihan varmasti osaa myös muunkin ruuanlaiton :) semmoinen taas joka ei osaa eio välttämättä osaa mitään muutakaan, siksi juurikin pullantekotaito on hyvä mittari :)
Ei välttämättä, kaveri on leipuri mutta ruoka on ihan paskaa kun suoraan sanotaan. Ei mitään makua, eikä koostumusta.
Jan1 kirjoitti:
Ei välttämättä, kaveri on leipuri mutta ruoka on ihan paskaa kun suoraan sanotaan. Ei mitään makua, eikä koostumusta.
Komppaan tätä. Kaksi täysin eri ammattiakin. Minulla kumpaakin veressä, jos niin voi sanoa.
Lillis2020 kirjoitti:
Komppaan tätä. Kaksi täysin eri ammattiakin. Minulla kumpaakin veressä, jos niin voi sanoa.
Niinhän ne on. Jotenkin näkisin, että ruokaa mielummin syö, kun leivoksia. Mulla on ihan sama vaikkei osaa leipoa mitään. Jos jotain mieli tekee, eikä toinen osaan, opettelen tekemään itse tai olen ilman. Ei ole maailmanloppu sekään. :)
Jan1 kirjoitti:
Niinhän ne on. Jotenkin näkisin, että ruokaa mielummin syö, kun leivoksia. Mulla on ihan sama vaikkei osaa leipoa mitään. Jos jotain mieli tekee, eikä toinen osaan, opettelen tekemään itse tai olen ilman. Ei ole maailmanloppu sekään. :)
Jep! Ja yhdessä on kiva kokeilla kaikkea myös :)
Lillis2020 kirjoitti:
Jep! Ja yhdessä on kiva kokeilla kaikkea myös :)
Ompahan sitten yhdessä tyritty, jos pieleen menee yhdessä kokeilut. ;)
Jan1 kirjoitti:
Ompahan sitten yhdessä tyritty, jos pieleen menee yhdessä kokeilut. ;)
Just näin 😅
Mites metsäporovaara ja lämpimät voikkarit?
Kuka muistaa?
Samojen aihepiirien ympärillä pyöritään vuosikymmenestä toiseen.
Kunnon lihakeittoa pöytään, niin alkaa miestä kaatumaan.Jan1 kirjoitti:
Relasilmä. Muistan. Mr. Orgasmitakuu.
Myös Lumitaistelija ja mitä muuta lie. Mies joka teki testamentin palstalle. Ei oo näkynyt?
Ihmeellisen kehittymätön tämä ihmisen perusolemus. Ainakaan suhteet ja tunteet palstoilla vuosikymmenen poissaolo ei tunnu missään.Thymallus kirjoitti:
Myös Lumitaistelija ja mitä muuta lie. Mies joka teki testamentin palstalle. Ei oo näkynyt?
Ihmeellisen kehittymätön tämä ihmisen perusolemus. Ainakaan suhteet ja tunteet palstoilla vuosikymmenen poissaolo ei tunnu missään.Joo. En ole havainnut eloa, liekö puukko seljässä teki kuitenkin tehtävänsä.
- Anonyymi
Jos naisen tulis leipoo miehelle pullaa niin myös toisinpäin. Pullan syönti on vaan tosi vanhanaikaista. Voileipäkakkukin parempaa ja siinä miehellekin haastetta :)
Lisäänpä tähän vielä että aina kun palstalla näistä keskustellaan niin palstan naiset kertoo etteivät leivo pullaa eivätkä varsinkaan syö sitä.
kuka ne sitten muka nuo kaikki linkkien mukaiset ostaa:
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/mtv-testasi-kaupan-laskiaispullat-yksi-nousi-ylitse-muiden-kuin-oman-aidin-tekemaa/7303408
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/mtv-n-runebergintorttujen-makutestissa-yllatysvoittaja-edullisin-leivos-hurmasi-raadin-kostea-liki-taydellinen/7264062
https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/leivonnaiset/
Nuohan ne juurikin on mahdottomia kalorisokeripommeja ja väitänpä että miehet niitä harvemmin ostaa, paitsi pujis mutta sitä ei lasketa, niin kyllä se näyttää makea naisille maistuvan kun ei noita kukaan tekisi jos ei menisi kaupaksi. Itse kun leipoisi terveellisiä tavallisia pullia voisi painokin pudota kun jäisi nuo sokeripommit pois :)- Anonyymi
Syön vähemmän tavallista pullaa, mutta laskiaispullat menevät laskiaisena ja muunlaiset leivokset muina aikoina.
- Anonyymi
En tarvitse naista leipomaan mitään. Netistä löytyy ohjeet jos sattuu jotain leipomuksia mieli tekemään. Eipä kyllä tule juuri mitään höttöherkkuja syötyä, niin se naisen leipomistaito ei muutenkaan ole korkealla sijalla kriteerilistallani.
- Anonyymi
Mitä siinä kriteerilistalla on sitten?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1551428Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58648- 47572
- 34564
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542