Jos naiset osaisivat vielä kotona leipoa pullaa

Ei tarvitsisi jonotella teollisuuspullia 4,5h ajan tehtaanmyymälän drive-in jonossa:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/acbecb1f-23bd-46c2-a215-d79472cff8b6

"Jonotin minä imeläpullia 4,5h, paloihan siinä kytkin ja bensaa mutta sainpas, ähhähhähhää!" Olis nyt jakaneet noille vielä ämpäreitä kaupanpäällisiksi niin ei tarvitsisi sitten eri reissua tehdä niiden takia jonnekin muuhun hölmöjenveto -kampanjaan.

91

<50

Vastaukset 91

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyl me osataan. Sulla toukka housussa ja kriteerit niin tiukat, ettei pullaa kotona leipova nainen riitä :)

• Kyllä nuo valtavat jonot fazer-pullien perässä kertovat osaamattomuudesta, joskus aikoinaan 50-kuvulla on joka pirtissä emännät osanneet leipoa, ei ole tarvinnut lähteä tehdaspullia jahtaamaan.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Kyllä nuo valtavat jonot fazer-pullien perässä kertovat osaamattomuudesta, joskus aikoinaan 50-kuvulla on joka pirtissä emännät osanneet leipoa, ei ole tarvinnut lähteä tehdaspullia jahtaamaan.

Miksei mies voi sitten opetella leipomaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Me osataan vaan syödä ja paskoa..

• Wwuwuw kirjoitti:

Me osataan vaan syödä ja paskoa..

Ja valittaa.

• Jan1 kirjoitti:

Ja valittaa.

Tepä sen sanoitte :)

• Anonyymi kirjoitti:

Söinpä tuossa justiin ihan itse tekemää pannaria :)

• Harmaaritari kirjoitti:

Tepä sen sanoitte :)

Niinpä.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Söinpä tuossa justiin ihan itse tekemää pannaria :)

Mutta ohjeesta katottu vai itsekö sävelsit?

• Anonyymi

Naiset ei osaa vatkata taikinaa enää.

• Anonyymi

Jos joku jättää leipomatta syynä varmaankin enemmän laiskuus kuin taidottomuus. Leipominen nyt ei vaikeaa ole.

• Miehet sentäs taitaa munien vatkauksen..

• Wwuwuw kirjoitti:

Miehet sentäs taitaa munien vatkauksen..

Sekin on yritetty ulkoistaa naisille.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Miehet sentäs taitaa munien vatkauksen..

Ei sullakaan muuta ole mielessä.

• Anonyymi

nainen tunnetaan pullastaan eli kunnon nainen leipoo äkkiä lonkaa ja puusteja ja jopa kääretortunkin ja kunnon naisen motto on mieheni saa minun tekemää pullaa

• Anonyymi

ja naiset jotka ei tee pullaa ja pitkoja niin on äkkiä tinderissä ikuisena tinderityttönä tinderimiehille ja ne miehet ei pullasta välitä

• Anonyymi

Kukaan s...tana täysjärkinen ole pullasta kiinnostunut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää puhuko pullasta, alkoi tehdä mieli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kunnon miehet on niin kunnon pulla kahveita ei voita mikään niin ihminen tykkää pullasta

• Anonyymi kirjoitti:

Ne muuten vaan huvikseen jonottaa 4,5h pullatehtaan drive-iniin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää puhuko pullasta, alkoi tehdä mieli.

No suksi sitten v...ttuun.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Ne muuten vaan huvikseen jonottaa 4,5h pullatehtaan drive-iniin.

No v...ttu ko muutakaan ole tekemistä! Jonottasivat varmaan rintamaidollekin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No suksi sitten v...ttuun.

Kuka täällä puskassa ärisee jatkuvasti. Jo toinen kerta kun käsketään painumaan just tuonne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka täällä puskassa ärisee jatkuvasti. Jo toinen kerta kun käsketään painumaan just tuonne.

Täällä saa äristä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä puhe mistä puute.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä saa äristä!

Ei saa 🙁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa 🙁

Saa! Pikkuisen tasoa aloituksiin! Pulla pulla pulla pulla!!! S...na kohta tähän ..tun känttyyn tukehtuu jokainen!! Eikö muuten muuta ole!! Pillu tai pulla tai munan vatkaus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa! Pikkuisen tasoa aloituksiin! Pulla pulla pulla pulla!!! S...na kohta tähän ..tun känttyyn tukehtuu jokainen!! Eikö muuten muuta ole!! Pillu tai pulla tai munan vatkaus!

Ota pulla 🥐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota pulla 🥐

Tuo ei edes ole pulla!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei edes ole pulla!!!!!!!

No v ittu croissantti!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No v ittu croissantti!!

Se olis pitäny lukea HETI siinä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olis pitäny lukea HETI siinä!!!

Lopettakaa känttyily.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopettakaa känttyily.

En.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopettakaa känttyily.

Leipä miehen tiellä pitää!

• No kyllä pulla on vähän eri kuin croissantti kuitenkin. Pullan nyt taikoo varmaan se uusavutonkin, mutta croissantin tekeminen alusta pitäen vaatii jo vähän enemmän sekä aikaa että taitoa. Sekin taipuu kyllä itseltäni, mutta niin hyvää miestä en ole tähän mennessä tavannut kenelle sitä alkaisin kaulimaan, ainakaan keskellä viikkoa 😂

Et joo, jos croissantteja kaipaisi viikolla aamupalaksi, niin saisi kaulia ihan itse tai mennä jonoon vaan.

• Kysymys onkin oikeastaan siitä että yrittääkö edes, ei ne kovin kummoisia pullasia tarvitsekaan olla joilla pärjää mutta jos asenne on että ei huvita, osta pullas niin kyllä se vähän huonoa ennustaa parisuhteelle.

Kohta tähän tulee varmaan disse selittämään että miten vanhanaikaista on naisen alistua leipomishommiin, pullaa saa kaupasta jne. että tärkeämpää on tuntea itsensä jne. schaissea mutta kyllä ne oikeasti ne pienet teot merkitsee.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Kysymys onkin oikeastaan siitä että yrittääkö edes, ei ne kovin kummoisia pullasia tarvitsekaan olla joilla pärjää mutta jos asenne on että ei huvita, osta pullas niin kyllä se vähän huonoa ennustaa parisuhteelle.

Kohta tähän tulee varmaan disse selittämään että miten vanhanaikaista on naisen alistua leipomishommiin, pullaa saa kaupasta jne. että tärkeämpää on tuntea itsensä jne. schaissea mutta kyllä ne oikeasti ne pienet teot merkitsee.

Ja mitähän ne miehet sitten tekee? Pieninä tekoina lutkittelee. Se ennustaakin hyvää parisuhteille.

Kysymys onkin oikeastaan siitä että yrittääkö edes, ei ne kovin kummoisia pullasia tarvitsekaan olla joilla pärjää mutta jos asenne on että ei huvita, osta pullas niin kyllä se vähän huonoa ennustaa parisuhteelle.

Mmm... joo. Samaa mieltä. Totta kai, jos toinen tykkäis itseleivotusta pullasta niin tietysti sitä koittais toiselle välillä tehdä. Pieni juttu millä saa toisen hyvälle tuulelle ja osoittaa että välittää.

En mä näe sitä mitenkään huonona. Se on vähän sama juttu kuin se, että jos mä naisena haluaisin saada taulun seinälle tai vaikkapa haluaisin että makkarin päätyseinää maalattais eri väriseksi, niin kaipa mä nyt toivon että se mies on aktiivinen ja kstsoisi että se myös toteutuis (vetkuttelematta ensin sen puoli vuotta).

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Mites, saisiko se nainen sitten syödä niitä leipomiaan pullasia ettei vyötärö levene?

• Anonyymi

joutuuko se kotona käyvä siivooja nainen leipomaan niin taitaa miehesi lähteä siivooja naisen matkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites, saisiko se nainen sitten syödä niitä leipomiaan pullasia ettei vyötärö levene?

Ei tietenkään.

• Anonyymi kirjoitti:

joutuuko se kotona käyvä siivooja nainen leipomaan niin taitaa miehesi lähteä siivooja naisen matkaan

Heh, no moi :)

• Anonyymi kirjoitti:

No mä en syö pullia, mut ehkä tää oli harmikselle tää kysymys? 😉

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

No mä en syö pullia, mut ehkä tää oli harmikselle tää kysymys? 😉

Miksi et syö?!?!!! Niitä on jokaisen pakko syödä!

• Anonyymi kirjoitti:

Ja mitähän ne miehet sitten tekee? Pieninä tekoina lutkittelee. Se ennustaakin hyvää parisuhteille.

Ei varmaan tarvitse lutkitella kenenkään miehen naista joka leipoo sillle pullaa :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tottakai kohtuudella pitää miehen sekä naisen pullaakin syödä vaikka miten hyvää olisi :)

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei varmaan tarvitse lutkitella kenenkään miehen naista joka leipoo sillle pullaa :)

Juu ei ole tae. Aamulla kun pullat loppuu, illalla on jo lutka.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi et syö?!?!!! Niitä on jokaisen pakko syödä!

Eikä ole 😄
        Mä en pullia syö, enkä makeita kakkujakaan. Voileipakakkua syön, ja muutakin suolaista.....mutta en syö makeita pullia yms.

• Lillis2020 kirjoitti:

Eikä ole 😄
        Mä en pullia syö, enkä makeita kakkujakaan. Voileipakakkua syön, ja muutakin suolaista.....mutta en syö makeita pullia yms.

Sama vika. :)

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Eikä ole 😄

Tästä päivästä eteenpäin syöt. Pulla on tärkein!!

• Jan1 kirjoitti:

Vitsit me ollaan samiksia monessa sinä ja minä. Aika hienoa, hei :)

Ps. Näitkö, tänään kasvoi pienet pirunsarvet 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä päivästä eteenpäin syöt. Pulla on tärkein!!

Haista minttua, en syö! 😄

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

No se on kyllä tosiaan vika jos ei herkut maistu!

• Anonyymi kirjoitti:

Suolaiset herkut maistuu, ei makeat.

• Anonyymi kirjoitti:

Suolaiset herkut maistuu, ei makeat.

• Lillis2020 kirjoitti:

Vitsit me ollaan samiksia monessa sinä ja minä. Aika hienoa, hei :)

Ps. Näitkö, tänään kasvoi pienet pirunsarvet 😉

Huomasin sarvet ja kekäleenä punoittavan silmän. :D

• Jan1 kirjoitti:

Huomasin sarvet ja kekäleenä punoittavan silmän. :D

🤭🤫😉

• Anonyymi kirjoitti:

Höpsis nyt. Suolainen herkku on monin verroin herkumpi kuin mikään makea pulla.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Entäs jos nainen leipoo pullia mielelälän ja sitten ne on aina ihan hirveän pahoja

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Teikäläiseen ei voi tuossa asiassa luottaa. Valitettavasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos nainen leipoo pullia mielelälän ja sitten ne on aina ihan hirveän pahoja

Ei nainen leivo pahoja pullia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäisellä kerralla vedetään ne napaan ja hymyillään. Toisella kerralla ehdotetaan, että leivottaisko yhdessä :) Jos kumppaniehdokas osoittaa merkkejä, että kuuntelee myös neuvoja, niin hommassa voi olla toivoa.

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Ei nainen leivo pahoja pullia.

Ei niin, en ole koskaan tavannut naista joka leipoisi pahoja pullia. Yksikään pulla ei ole jäänyt syömättä :)

• Lillis2020 kirjoitti:

🤭🤫😉

x-)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei niin, en ole koskaan tavannut naista joka leipoisi pahoja pullia. Yksikään pulla ei ole jäänyt syömättä :)

😄 ei niin. Noin minäkin vastaan aina ystävättärelleni kun hän (onneksi todella harvoin) on nähny efforttia ja tarjoaa hiiltyneen nisun kahvin kanssa. Se on ainoa oikea vastaus naiselle. Jopa parhaalta ystävältä 😄
        Ja se on myös ainoa kerta kun sitä pullaa oikeasti on pakko syödä 🤣

• Anonyymi

Eivät nykyajan naiset osaa mitään muuta, kuin piereksiä kakden pään paskaa.

• Kyllä se onnistuu,onhan se nähty.
      Tyttökin leipoo kauralastuja ja muffinseja

• Ikävä puoli noissa on, niistä lihoo.
        Niitä ei viitti ihan aina.

• valtakunta kirjoitti:

Ikävä puoli noissa on, niistä lihoo.
        Niitä ei viitti ihan aina.

Juu, ei aina mutta toisinaan on hyvä :)

• Paljon tärkeämpää on osata tehdä tavallista kotiruokaa, kun pullaa. Pullahiiri tietysti tykkää musuttaa pullaa ja voi opetella itse leipomaan.

• Anonyymi

Näin on!

• Sellainen nainen joka osaa leipoa ihan varmasti osaa myös muunkin ruuanlaiton :) semmoinen taas joka ei osaa eio välttämättä osaa mitään muutakaan, siksi juurikin pullantekotaito on hyvä mittari :)

Sellainen nainen joka osaa leipoa ihan varmasti osaa myös muunkin ruuanlaiton :) semmoinen taas joka ei osaa eio välttämättä osaa mitään muutakaan, siksi juurikin pullantekotaito on hyvä mittari :)

Ei välttämättä, kaveri on leipuri mutta ruoka on ihan paskaa kun suoraan sanotaan. Ei mitään makua, eikä koostumusta.

• Tämä on totta! :)

• Jan1 kirjoitti:

Ei välttämättä, kaveri on leipuri mutta ruoka on ihan paskaa kun suoraan sanotaan. Ei mitään makua, eikä koostumusta.

Komppaan tätä. Kaksi täysin eri ammattiakin. Minulla kumpaakin veressä, jos niin voi sanoa.

• Lillis2020 kirjoitti:

Komppaan tätä. Kaksi täysin eri ammattiakin. Minulla kumpaakin veressä, jos niin voi sanoa.

Niinhän ne on. Jotenkin näkisin, että ruokaa mielummin syö, kun leivoksia. Mulla on ihan sama vaikkei osaa leipoa mitään. Jos jotain mieli tekee, eikä toinen osaan, opettelen tekemään itse tai olen ilman. Ei ole maailmanloppu sekään. :)

• Jan1 kirjoitti:

Niinhän ne on. Jotenkin näkisin, että ruokaa mielummin syö, kun leivoksia. Mulla on ihan sama vaikkei osaa leipoa mitään. Jos jotain mieli tekee, eikä toinen osaan, opettelen tekemään itse tai olen ilman. Ei ole maailmanloppu sekään. :)

Jep! Ja yhdessä on kiva kokeilla kaikkea myös :)

• Lillis2020 kirjoitti:

Jep! Ja yhdessä on kiva kokeilla kaikkea myös :)

Ompahan sitten yhdessä tyritty, jos pieleen menee yhdessä kokeilut. ;)

• Jan1 kirjoitti:

Ompahan sitten yhdessä tyritty, jos pieleen menee yhdessä kokeilut. ;)

Just näin 😅

• Lillis2020 kirjoitti:

Just näin 😅

🌻😬👍

• Lillis2020 kirjoitti:

Just näin 😅

Hyvää yötä. 😴

• Mites metsäporovaara ja lämpimät voikkarit?
      Kuka muistaa?

Samojen aihepiirien ympärillä pyöritään vuosikymmenestä toiseen.

Kunnon lihakeittoa pöytään, niin alkaa miestä kaatumaan.

• Relasilmä. Muistan. Mr. Orgasmitakuu.

• Jan1 kirjoitti:

Relasilmä. Muistan. Mr. Orgasmitakuu.

Myös Lumitaistelija ja mitä muuta lie. Mies joka teki testamentin palstalle. Ei oo näkynyt?

Ihmeellisen kehittymätön tämä ihmisen perusolemus. Ainakaan suhteet ja tunteet palstoilla vuosikymmenen poissaolo ei tunnu missään.

• Thymallus kirjoitti:

Myös Lumitaistelija ja mitä muuta lie. Mies joka teki testamentin palstalle. Ei oo näkynyt?

Ihmeellisen kehittymätön tämä ihmisen perusolemus. Ainakaan suhteet ja tunteet palstoilla vuosikymmenen poissaolo ei tunnu missään.

Joo. En ole havainnut eloa, liekö puukko seljässä teki kuitenkin tehtävänsä.

• Anonyymi

Jos naisen tulis leipoo miehelle pullaa niin myös toisinpäin. Pullan syönti on vaan tosi vanhanaikaista. Voileipäkakkukin parempaa ja siinä miehellekin haastetta :)

• Lisäänpä tähän vielä että aina kun palstalla näistä keskustellaan niin palstan naiset kertoo etteivät leivo pullaa eivätkä varsinkaan syö sitä.

kuka ne sitten muka nuo kaikki linkkien mukaiset ostaa:

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/mtv-testasi-kaupan-laskiaispullat-yksi-nousi-ylitse-muiden-kuin-oman-aidin-tekemaa/7303408

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/mtv-n-runebergintorttujen-makutestissa-yllatysvoittaja-edullisin-leivos-hurmasi-raadin-kostea-liki-taydellinen/7264062

https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/leivonnaiset/

Nuohan ne juurikin on mahdottomia kalorisokeripommeja ja väitänpä että miehet niitä harvemmin ostaa, paitsi pujis mutta sitä ei lasketa, niin kyllä se näyttää makea naisille maistuvan kun ei noita kukaan tekisi jos ei menisi kaupaksi. Itse kun leipoisi terveellisiä tavallisia pullia voisi painokin pudota kun jäisi nuo sokeripommit pois :)

• Anonyymi

Syön vähemmän tavallista pullaa, mutta laskiaispullat menevät laskiaisena ja muunlaiset leivokset muina aikoina.

• Anonyymi

En tarvitse naista leipomaan mitään. Netistä löytyy ohjeet jos sattuu jotain leipomuksia mieli tekemään. Eipä kyllä tule juuri mitään höttöherkkuja syötyä, niin se naisen leipomistaito ei muutenkaan ole korkealla sijalla kriteerilistallani.

• Anonyymi

Mitä siinä kriteerilistalla on sitten?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      155
      1428
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1150
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      648
    6. 47
      572
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      564
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      542
    Aihe