Eipä taida suuremmasti huolettaa omistajia veroparaatissa Länsi-Pohjan koronavirustilanne.
Epidemia painaa päälle. Mehiläinen lomauttaa väkeä.
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luetun ymmärtäminen ois valttia.pyydä jotakin tuttuasi vääntämään rautalangasta sulle mitämehiläinen uutisoi.
- Anonyymi
Mitä tuo koronaan kuuluu? Nosta vielä muutama uus puu tällekin illalle johan niitä nousee päivittäin eli mitä sylki suuhun tuo.
- Anonyymi
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
- Anonyymi
Älkää olko aloittajalle liian ankaria.ihmisten ymmärrystaso vaihtelee.itse syytän mehiläistä tulevista kemijoen tulvista ja porojen nälkiintymisestä.ihan pihalla.
Kommarit inisee, mutta maapallo pyörii.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078833
- 936760
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656520Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345361Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634557- 553521
- 503355
- 513112
- 562922
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512906