Asunnon ostajat / myyjät KATSOKAA

Anonyymi

36

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mitäs tuosta meinasit nyt itse hyötyä?? Saatko siitä jotain kiksejä?

      Eihän tuo ole tänäpäivänä mitenkään outoa. Pitäs suhteuttaa vallitsevassa olevaan tilanteeseen nyt! Eikä kirjoitella paskaa!

      Voi jestas..'kenelle annatte myyntiin'.. Joka puolella on nyt, varsinkin asunnon myyjillä/välittäjillä, tiukkaa..kunhan rahat monien välikäsien kautta tilille saapuvat, varmaan ne yrittäjät myös velvoitteensa hoitavat. Varsinkin kiinteistöalalla.

      • Anonyymi

        Ei nämä nyt listoille tulleet ole vielä KORONA epidemian saannoksia, nämä on syksyn/alkutalven saannoksia.

        Vastuut loppuu ku firma konkurssissa. Niin se menee rakennusalallakin.


    • Anonyymi

      Aika paljon ja miltä ajalta.Verottaja on hidas häiritsemään yrittäjää listoillaan.

    • Anonyymi

      Alkaa leuka osua vähitellen kravattiin,kyllä maailma opettaa.

    • Anonyymi

      Nyt ei kuitenkaan kannata kusettajilta ostaa....

      • Anonyymi

        Myyjä pitää valita tarkasti. Se on oikeus.


    • Anonyymi

      Niin mikä riski tässä on jos antaa asunnon myyntiin?

      Eihän asunto siirry välittäjän omistukseen missään vaiheessa, hän tekee vain välitystyönsä ja saa siitä palkan.

    • Anonyymi

      LKV vähät välittää onko hinta mikä? Pääasia aina on kauppa tietenkin muuten jää kaikki nuolemaan näppejään.

    • Anonyymi

      Eihän kukaan semmosten kanssa kauppaa tee jotka ei hoida velvoitteitaan-EI MUUTA KUN BOIKOTTIIN.

      • Nyt on sellaiset ajat markkinoilla useilla toimialoilla, että saat kohta boikotoida jokaista yritystä koska rahat loppuvat.

        Asenteen pitäisi olla päinvastainen: vaikeuksissa olevaa yritystä kannattaa tukea jotta kilpailu markkinoilla säilyisi. Tämä siis jos ostamisessa ei ole riskiä.


    • Anonyymi

      Voisin lyödä muutaman markan vetoa, että tämän "uutisen" kirjoittaja on ko. putiikin kilpailijalla töissä.

      • Anonyymi

        Siltä vaikuttaa, mutta IS ja Suomi24 ovat yksityisiä yrityksiä. Perusta oma yritys, joka ei kerro näistä protestilistoista.


    • Anonyymi

      Minä ainakin katson tarkkaan millaisen yrityksen kanssa asioin.

    • Anonyymi

      Puhuivat,että lähtevät koko sakilla puolukoita poimimaan.

      • Anonyymi

        Minä ainakin tutkin huolella ko. yrityksen myyntikohteet. KM:sta olen aina saanut huippupalvelua..... siis olen supertyytyväinen asiakas. Asioin heidän kanssa jatkossakin.


    • Anonyymi

      Eiköhän se ole jo kiinni.Ulosottomies veisi mielellään ainakin pöydät ja puolet tuoleista.

    • Anonyymi

      Lappu oli ovella. Aikataulut supistunut ja henkilökunta oli vissiin jo puolittunut !

    • Anonyymi

      Hieno homma.

      • Anonyymi

        Rovakadun loppupäästäkin on kadonnut yksi kiinteistönvälittäjä (Marttila) .
        Montako vielä katoaakaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rovakadun loppupäästäkin on kadonnut yksi kiinteistönvälittäjä (Marttila) .
        Montako vielä katoaakaan ?

        eipä niitä tarvita,sanotaan vain heippa ja lehmapelti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eipä niitä tarvita,sanotaan vain heippa ja lehmapelti

        konkkadekonkka


    • Anonyymi

      Nyt tuli kyllä yllätyksenä tällainen uutinen !

    • Anonyymi

      Voi mahoton,mikä firma tämä on,kuka se tämmöstä pyörittää.

      • Anonyymi

        WWW-sivuillaan ilmoittavat, miten toimivat nyt korona- epidemian aikana. Hyvin on hoitanut asiansa ja palvellut minua asunnon etsinnässä!


    • Anonyymi

      Luvataan ja luvataan ... Jätetään verot maksamatta. Verottajan mukaan tällainen katsotaan harmaaksi taloudeksi.

      En halua missään nimessä asioida tällaisen firman kanssa !

      • Anonyymi

        .. eipä tuo minun asuntokauppoja estä. Verotusasiat ovat heidän omia asioita. Eivät ne vaikuta meikäläisen asiointiin Kiinteistömaailman kanssa. Ykkösvaihtoehto aina miullle.


    • Anonyymi

      on mahotonta hommaa tämmönen

    • Anonyymi

      Täyttä roska koko Km, yrittäjä myös RoPSin johtokunnassa ja katsokaa RoPSin taloudellinen tilanne nyt. No konkkaan vaan ja uusi yritys pystyyn, näinhän sitä toimitaan.

    • Anonyymi

      Kyllä se olikin hurjaa touhua,kysyppäs joltain välittäjältä niin kertoo tarkemmin.

    • Anonyymi

      Myynti puhdas nolla.

    • Anonyymi

      Miten voi luottaa elämänsä kalleimman hankinnan tällaisen yrityksen vastuulle, jos ei edes omia raha-asioita osaa hoitaa.

      Ei jatkoon

    • Anonyymi

      Kuulemma on lomauttanut välittäjiä. Mitä hyötyä, eikö ne ole provikkapalkalla töissä.
      No oli rouva saanut uuden auton.

    • Anonyymi

      Kohta pääsevät rentoutumaan ja katsomaan potkupalloa.

    • Anonyymi

      Asuntojen hinnat laskee ja pankit ovat tiukkana uusien kauppojen rahoituksessa.

      Alamäki alkanut, kannattaa lehdistönkin tarkastaa, keneltä He kysyvät asiantuntija neuvoja.

      Kohta on rovakadulla liiketilaa tyhjillään.

    • Anonyymi

      JOO,siitä tulee semmonen yhen miehen pulju.

    • Anonyymi

      Uskomatonta!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      257
      4230
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2398
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2151
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2096
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      103
      1740
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1432
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1382
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      327
      1333
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe