Hyvää pääsiäistä

Syökää mämmiä ja nauttikaa munia!! 🐣🐤

150

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähti eka anona, sählään.

• Anonyymi

Palstatauko 10.4-13.4.2020

• Joko tuosta tuohon tai toukokuuhun. Alkaa kelit suosia pihatöiden suhteen ja tekemistä riittää. Pihalaatoituksia kun piha kuivaa ja saa tehtyä pohjat. Siistimistä, kohennusta, uudistusta, istutusta vaikka mitä.

Jossain välissä taas, kun ehtii. :)

• Tää oli nyt niin vaikea aloitus, et en oikein osaa kommentoida 😄

Mämmiä ostin 🙄😅

• Jan1 kirjoitti:

Äh, mämmiä. En tykkää. :)

https://youtu.be/7cAbmaBHIFU

Huomenta :). Ei se mämmi mikään suuri herkku ole, minunkaan mielestä, mutta menettelee :)

Olipa hieno biisi. Ihan noin hyvin en osaa tanssia, vaik tanssimisesta tykkäänkin 🤩

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

J1 ihastunut nimimerkki Lillis2020??

No meillä nyt on meidän jutut täällä. Tykätään toisistamme kyllä joo tosi paljon ja juttu luistaa. Jan1 on kuitenkin varattu oikeassa elämässä, niin ei kannata liika yrittää tulkita näitä meidän höpinöitä. 😉

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

J1 ihastunut nimimerkki Lillis2020??

Heh, nooh. Parempi kun en avaudu enempää. :)

• Jan1 kirjoitti:

Heh, nooh. Parempi kun en avaudu enempää. :)

😉🤗

• Lillis2020 kirjoitti:

Huomenta :). Ei se mämmi mikään suuri herkku ole, minunkaan mielestä, mutta menettelee :)

Olipa hieno biisi. Ihan noin hyvin en osaa tanssia, vaik tanssimisesta tykkäänkin 🤩

Huomenta tai päivää. :)

Minä en syö mämmiä ellen ole kuolemassa nälkään, ei kertakaikkiaan pysty. Mites vietät pääsiäistä? Piknikki ystävän kanssa taisin jostain lukea? Nyt sää suosii ainakin täällä 03 suunnalla. Mites siellä? :)

Auton ratissa, pitää spurrata. Palataan.

• Jan1 kirjoitti:

Huomenta tai päivää. :)

Minä en syö mämmiä ellen ole kuolemassa nälkään, ei kertakaikkiaan pysty. Mites vietät pääsiäistä? Piknikki ystävän kanssa taisin jostain lukea? Nyt sää suosii ainakin täällä 03 suunnalla. Mites siellä? :)

Auton ratissa, pitää spurrata. Palataan.

Huomenta :)

Sulle siis voileipäkakkua sitten vaan 😉

Juu, piknik ystävättären kanssa on sovittuna huomiseksi. Silloin pitäisi olla huippuhieno päivä täällä, 8 luvattu. Sunnuntaiksi on sit taas luvattu sadetta, niin se menee varmaan kotona, ehkä joku lyhyt hölkkä, jos viitsii. Maanantaina olisi pitkä kävelylenkki.

Spurrata? Vieras sana. :)

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

No meillä nyt on meidän jutut täällä. Tykätään toisistamme kyllä joo tosi paljon ja juttu luistaa. Jan1 on kuitenkin varattu oikeassa elämässä, niin ei kannata liika yrittää tulkita näitä meidän höpinöitä. 😉

No ei välttämättä ole varattu saati perheellinen. Nyt kun on nähty että muitain juttuja keksinyt, voi tuo perhekin olla keksitty. Oikeastaan täällä joku nikki joskus väittikin että mielikuvitusperhe, ihmettelin asiaa, nyt en enää.. 🤔

• Lillis2020 kirjoitti:

Huomenta :)

Sulle siis voileipäkakkua sitten vaan 😉

Juu, piknik ystävättären kanssa on sovittuna huomiseksi. Silloin pitäisi olla huippuhieno päivä täällä, 8 luvattu. Sunnuntaiksi on sit taas luvattu sadetta, niin se menee varmaan kotona, ehkä joku lyhyt hölkkä, jos viitsii. Maanantaina olisi pitkä kävelylenkki.

Spurrata? Vieras sana. :)

Voileipäkakku kyllä kelpaisi, eikä väliä täytteilläkään ihan välttämättä.

Sehän kuulostaa mukavalta. Aurinko kutittelee nenänpäätä ja ystävän kanssa aika rientää turistessa nopeasti. Eväät mukaan? Tuokkosellinen mämmiä ja jälkkäriksi suklaamunat? ;)

Sunnuntaina köllötellen ja suklaamunia sulatellen tietysti. Hyvää musiikkia, hyvä kirja tai kisu kainaloon ja mukavia ajatuksia niin kyllä kelpaa olla. Hölkkä vielä kissanpäivän kruunaamaan. :)

Spurrata, kaasutella. T. Omituinen höpöttäjä.

Taidan keittää kahvit ja pupeltaa vähän voikkaria ja tonnikalasalaattia.

Ulkona pitää vielä käydä lapioon nojailemassa, mutta vasta kohta. Nyt syömään, alkaa jo puntit tutista ja vatsa krätyää. :D

• Anonyymi kirjoitti:

No ei välttämättä ole varattu saati perheellinen. Nyt kun on nähty että muitain juttuja keksinyt, voi tuo perhekin olla keksitty. Oikeastaan täällä joku nikki joskus väittikin että mielikuvitusperhe, ihmettelin asiaa, nyt en enää.. 🤔

Jokuhan aina 'tietää' paremmin, kun minä itse. Jokut on jänniä, ne on nokkineen kaikkialla ja perillä ei mistään.

• Anonyymi kirjoitti:

Mmm... sehän se netissä on, ei voi koskaan varmaksi tietää. Mutta ei sillä hänen reaalimaailman tilanteella ole minulle tällä hetkellä väliä. Eikä sillä pitäisi olla kenellekään muullekaan mitään väliä.

Jos me tavattaisi kasvotusten odottaisin häneltä rehellisyyttä. Netissä kukin nyt on mikä on. Se on se vapaus ja toisaalta epävarmuuskin tässä.

Jan1 on useasti kertonut tänne, ettei häneen pitäisi rakastua, silti jotkut ovat rakastuneet. Siitä on sitten seurannut itkua kun itse on omassa päässään toisesta maalannut jonkun mielikuvan odotuksineen.

Hän on myös kertonut avoimesti niistä rooleista ja itsensä hakemisesta ja yrittänyt tuoda esille syyt näiden eri roolien taustalla. Uskon että moni ymmärtää kyllä, mutta ei vaan osaa suhtautua asioihin avoimin mielin.

Minä en voi Jan1:stä tietää varmuudella mitään muuta tällä hetkellä kuin sen, että meillä jutut luistaa, tykätään toisistamme ja meillä on hauskaa ja jonkinlainen yhteys vaan on siellä. Onko se sitten joltain pois? Ehkä. Välitänkö siitä? En vähäkään.

• Jan1 kirjoitti:

Voileipäkakku kyllä kelpaisi, eikä väliä täytteilläkään ihan välttämättä.

Sehän kuulostaa mukavalta. Aurinko kutittelee nenänpäätä ja ystävän kanssa aika rientää turistessa nopeasti. Eväät mukaan? Tuokkosellinen mämmiä ja jälkkäriksi suklaamunat? ;)

Sunnuntaina köllötellen ja suklaamunia sulatellen tietysti. Hyvää musiikkia, hyvä kirja tai kisu kainaloon ja mukavia ajatuksia niin kyllä kelpaa olla. Hölkkä vielä kissanpäivän kruunaamaan. :)

Spurrata, kaasutella. T. Omituinen höpöttäjä.

Taidan keittää kahvit ja pupeltaa vähän voikkaria ja tonnikalasalaattia.

Ulkona pitää vielä käydä lapioon nojailemassa, mutta vasta kohta. Nyt syömään, alkaa jo puntit tutista ja vatsa krätyää. :D

Juu, eväät otetaan, ja meinattiin jopa vähän viiniä auringossa nauttia 🤭
        Mämmiä ei kuitenkaan, eikä suklaamuniakaan, mutta salaattia, patonkia, viinirypäleitä ja ehkäpä vähän nakkeja 😉 niistä on kevään eka piknik tehty.

Sunnuntaina voisi tosiaan lukea. Vaikkapa riippumatossa (kyllä, sellainen oli pakko hommata viime vuonna parvekkeelle 😄) kissa vaan ei ole vielä ymmärtänyt sen päälle. Josko ylihuomenna sekin pääsisi siihen loikoilemaan? 😉

Aa, kaasuttelemaan. Mä ajattelin että jotain sinnepäin 😅

Uih, mullekin maistuisi. Taidan itsekin keittää kahvia. Keitin kananmunia kyllä tuossa hetki sitten... tuli well done. Kyllä ne siellä kiehui sen 20 min ainakin..... 😂🤭

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Mmm... sehän se netissä on, ei voi koskaan varmaksi tietää. Mutta ei sillä hänen reaalimaailman tilanteella ole minulle tällä hetkellä väliä. Eikä sillä pitäisi olla kenellekään muullekaan mitään väliä.

Jos me tavattaisi kasvotusten odottaisin häneltä rehellisyyttä. Netissä kukin nyt on mikä on. Se on se vapaus ja toisaalta epävarmuuskin tässä.

Jan1 on useasti kertonut tänne, ettei häneen pitäisi rakastua, silti jotkut ovat rakastuneet. Siitä on sitten seurannut itkua kun itse on omassa päässään toisesta maalannut jonkun mielikuvan odotuksineen.

Hän on myös kertonut avoimesti niistä rooleista ja itsensä hakemisesta ja yrittänyt tuoda esille syyt näiden eri roolien taustalla. Uskon että moni ymmärtää kyllä, mutta ei vaan osaa suhtautua asioihin avoimin mielin.

Minä en voi Jan1:stä tietää varmuudella mitään muuta tällä hetkellä kuin sen, että meillä jutut luistaa, tykätään toisistamme ja meillä on hauskaa ja jonkinlainen yhteys vaan on siellä. Onko se sitten joltain pois? Ehkä. Välitänkö siitä? En vähäkään.

"Jan1 on useasti kertonut tänne, ettei häneen pitäisi rakastua, silti jotkut ovat rakastuneet. "

Ketkä muka on rakastuneet? :D

• Anonyymi kirjoitti:

"Jan1 on useasti kertonut tänne, ettei häneen pitäisi rakastua, silti jotkut ovat rakastuneet. "

Niin, en tiedä itse asiassa oliko siinä rakastumisesta/ihastumisesta kyse... saatoinhan minä tulkita väärinkin kyllä, mutta jotain sen tyylistä olin jossain lukevinani. Olin kylläkin niin vastikään silloin tullut palstalle, että saatoin joitain asioita ymmärtää väärinkin toki.

• Lillis2020 kirjoitti:

Rooleja joo. Paitsi sun kanssa ei tee mieli esittää. Pidän susta, sinussa on jotain mikä vetää puoleensa. Yritän pysyä välillä loitommalla, mutta se on hankalaa.

Olen ihan oikeasti varattu, perheellinen ja ihan väärällä palstalla, mutta suhtaudun keskustelupalstana tai yritän suhtautua. Se on kuitenkin sanottava, että jos olisin sinkku olisin jo pyytänyt sinua tärskyille. Silläkin uhalla, että rukkaset saisin. Nyt vaan pidän pään kylmänä ja keskityn. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Parempi kun et kuule mitään kulissien takaisesta elämästä, vedä vaan punkku napaan ja sammu. :)

• Lillis2020 kirjoitti:

Juu, eväät otetaan, ja meinattiin jopa vähän viiniä auringossa nauttia 🤭
        Mämmiä ei kuitenkaan, eikä suklaamuniakaan, mutta salaattia, patonkia, viinirypäleitä ja ehkäpä vähän nakkeja 😉 niistä on kevään eka piknik tehty.

Sunnuntaina voisi tosiaan lukea. Vaikkapa riippumatossa (kyllä, sellainen oli pakko hommata viime vuonna parvekkeelle 😄) kissa vaan ei ole vielä ymmärtänyt sen päälle. Josko ylihuomenna sekin pääsisi siihen loikoilemaan? 😉

Aa, kaasuttelemaan. Mä ajattelin että jotain sinnepäin 😅

Uih, mullekin maistuisi. Taidan itsekin keittää kahvia. Keitin kananmunia kyllä tuossa hetki sitten... tuli well done. Kyllä ne siellä kiehui sen 20 min ainakin..... 😂🤭

Ihan aito piknikpaketti. :)

Niin se riippumatto, onko se kahdelle kissalle? Eikös kissat tykkää lämpimässä loikoilla, jos siinä on mukavan lämmintä auringossa ja emännän lämmin kainalo luulisi kelpaavan. Mulle ainakin kelpaisi, samalla voi kynnet 'nyppiä' kankaaseen, riippumattoon tai emännän vaatekappaleisiin. :D

Hyvin ajattelit.

Munat on nyt hyvin kypsät. Ronskisti vaan 20 minuuttia.

• Jan1 kirjoitti:

Rooleja joo. Paitsi sun kanssa ei tee mieli esittää. Pidän susta, sinussa on jotain mikä vetää puoleensa. Yritän pysyä välillä loitommalla, mutta se on hankalaa.

Olen ihan oikeasti varattu, perheellinen ja ihan väärällä palstalla, mutta suhtaudun keskustelupalstana tai yritän suhtautua. Se on kuitenkin sanottava, että jos olisin sinkku olisin jo pyytänyt sinua tärskyille. Silläkin uhalla, että rukkaset saisin. Nyt vaan pidän pään kylmänä ja keskityn. :)

Täällä oli niin mielenkiintoista, niin tarvitsi juuri tähän kohtaan tulla soveltamaan. 😁 Jan1 on todellakin varattu, hän on kaunis nuori nainen jonka avomies on Lilli. Tiedän tämän kun olen Jan1:sen täti ja heidän yhteiset lapset ovat taas minulla hoidossa, että pääsevät nauttimaan aurinkoisesta päivästä viinilasin äärellä. 😬🙄🤣

• Jascal kirjoitti:

Täällä oli niin mielenkiintoista, niin tarvitsi juuri tähän kohtaan tulla soveltamaan. 😁 Jan1 on todellakin varattu, hän on kaunis nuori nainen jonka avomies on Lilli. Tiedän tämän kun olen Jan1:sen täti ja heidän yhteiset lapset ovat taas minulla hoidossa, että pääsevät nauttimaan aurinkoisesta päivästä viinilasin äärellä. 😬🙄🤣

Hah hah saakeli. Sä olet kyllä ihan paras tossa hommassa. :D

• Jascal kirjoitti:

😂😂😂 voi Jascal. Sä oot ihan huippu!

• Jan1 kirjoitti:

Mä menin nyt vähän hämilleni.... 🥰
        En osaa nyt sanoa mitään tähän, mut mä luotan siihen et sä aistit kaiken tarvittavan.

• Jan1 kirjoitti:

Ihan aito piknikpaketti. :)

Niin se riippumatto, onko se kahdelle kissalle? Eikös kissat tykkää lämpimässä loikoilla, jos siinä on mukavan lämmintä auringossa ja emännän lämmin kainalo luulisi kelpaavan. Mulle ainakin kelpaisi, samalla voi kynnet 'nyppiä' kankaaseen, riippumattoon tai emännän vaatekappaleisiin. :D

Hyvin ajattelit.

Munat on nyt hyvin kypsät. Ronskisti vaan 20 minuuttia.

Mmmm..... vaatekappaleita emännällä varmaan vähän niukanlaisesti, mut ehkä sitä bikininarua voi nyppiä 😉
        Tää riippumatto on yhden aikuisen kissan, et se olis varmaan hankittava se kahden sit 😉

• Lillis2020 kirjoitti:

En osaa nyt sanoa mitään tähän, mut mä luotan siihen et sä aistit kaiken tarvittavan.

Sori, olin ehkä turhan suorasukainen. Mä olen vaan niin väsynyt esittämään mitään. Pääsee sammakoitakin suusta ja tulee tyhjennettyä päätä kai liiankin avoimesti.

Mä halua enää takas siihin purkkiin, missä olen suurimman osan elämääni elänyt, sitä se vaan on. Mutta hei, äläpä hämmenny hyvinhän me tässä pärjätään. On keskusteluyhteys ja kyky kommunikoida.

Mätän jäitä hattuun, jos riehaannun liikaa. :)

• Jan1 kirjoitti:

Sori, olin ehkä turhan suorasukainen. Mä olen vaan niin väsynyt esittämään mitään. Pääsee sammakoitakin suusta ja tulee tyhjennettyä päätä kai liiankin avoimesti.

Mä halua enää takas siihin purkkiin, missä olen suurimman osan elämääni elänyt, sitä se vaan on. Mutta hei, äläpä hämmenny hyvinhän me tässä pärjätään. On keskusteluyhteys ja kyky kommunikoida.

En mä pahalla hämmentyny 🤗

• Jan1 kirjoitti:

Toi oli just hyvä, tykkäsin 🤗
        (paitsi siitä osasta tietty missä sanot et et oot varattu 😄🤭).

• Lillis2020 kirjoitti:

Ja reilusti vaan stoppaat, jos tungen liikaa 'iholle', yritän pysyä pöksyissäni ja järjissäni. Ja nyt lähden lapion kanssa treffeille. :)
        Kesää kohti. 🌹

https://youtu.be/m_SSr-tbY_M

• Jan1 kirjoitti:

Ja reilusti vaan stoppaat, jos tungen liikaa 'iholle', yritän pysyä pöksyissäni ja järjissäni. Ja nyt lähden lapion kanssa treffeille. :)
        Kesää kohti. 🌹

Mä stoppaa mitään... ite oot... 😅🥰

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Niin, en tiedä itse asiassa oliko siinä rakastumisesta/ihastumisesta kyse... saatoinhan minä tulkita väärinkin kyllä, mutta jotain sen tyylistä olin jossain lukevinani. Olin kylläkin niin vastikään silloin tullut palstalle, että saatoin joitain asioita ymmärtää väärinkin toki.

Luultavasti olet väärin tulkinnut. Täällä aika moni tulkitsee ihastumiseksi tai vähintään kateudeksi sen jos ei vaan satu pitämään jonkun tyypin jutuista ja kenties vähän ilkeästikin sanoo.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä. 😏😋🤤😘😘😘

• Jan1 kirjoitti:

Kesää kohti. 🌹

Tulella jos leikkii niin näpit voivat palaa. 😉 Mitä sinä sitä lapiota treffata tai laita edes puhelin kiinni siihen lapioon.

• Jascal kirjoitti:

Minä. 😏😋🤤😘😘😘

😂😂😂😂

• Lillis2020 kirjoitti:

😂😂😂😂

Jos täysin rehellisiä ollaan niin teillä molemmilla vaikuttaa olevan ihanan raikas persoonallissus ja siihen on helppo rakastua. 😉

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Jos täysin rehellisiä ollaan niin teillä molemmilla vaikuttaa olevan ihanan raikas persoonallissus ja siihen on helppo rakastua. 😉

Tuleeko se fiilis noista hymiöistä? Minä saan hysteerisen kuvan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko se fiilis noista hymiöistä? Minä saan hysteerisen kuvan.

Ei vaan siitä sielukkaasta ulosannista, hymiöillä korkeintaan ilmennetään lisää tunnetilaa tai merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti olet väärin tulkinnut. Täällä aika moni tulkitsee ihastumiseksi tai vähintään kateudeksi sen jos ei vaan satu pitämään jonkun tyypin jutuista ja kenties vähän ilkeästikin sanoo.

alruna, nosserakas, kumpulainen.....

• Anonyymi
        Jascal kirjoitti:

Ei vaan siitä sielukkaasta ulosannista, hymiöillä korkeintaan ilmennetään lisää tunnetilaa tai merkitystä.

Aijaa. Näen itse vain nuo hymiörivit, teksti vähän niin kuin hukkuu alle. Tulee jotenkin hysteerinen kuva, jos "itkunauraa" joka lauseen perään.

• Anonyymi kirjoitti:

Aijaa. Näen itse vain nuo hymiörivit, teksti vähän niin kuin hukkuu alle. Tulee jotenkin hysteerinen kuva, jos "itkunauraa" joka lauseen perään.

Ai, sä oot täällä taas.... moi :D
        Ihan sua varten tollanen mustavalkoinen setti :):):)

• Anonyymi kirjoitti:

Jokainen näkee, kokee ja tulkitsee eri tavalla. Molemmilla heillä on huomattavan paljon viestejä, hymiöitä. On leikkisää ja rempseää viestiä, pidempää analyyttistä viestiä ja kaikkea siltä väliltä. Rivien ja hymiöiden välissä on paljon sanatonta luettavaa ja tulkintaa.

• Jascal kirjoitti:

Jokainen näkee, kokee ja tulkitsee eri tavalla. Molemmilla heillä on huomattavan paljon viestejä, hymiöitä. On leikkisää ja rempseää viestiä, pidempää analyyttistä viestiä ja kaikkea siltä väliltä. Rivien ja hymiöiden välissä on paljon sanatonta luettavaa ja tulkintaa.

🙂🤗 ...kiitos Jascal

• Jascal kirjoitti:

Kiitos 🙃🙂

• Lillis2020 kirjoitti:

Kiitos 🙃🙂

Se oli muuten kuperkeikka 😄

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Ai, sä oot täällä taas.... moi :D
        Ihan sua varten tollanen mustavalkoinen setti :):):)

No moi 😅🤣😅🤣😃😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herrasmies ymmärtää naisen tarpeita ja kohtelee naista erityisenä ilmestyksenä. Hänen huomionosoituksensa voivat olla yksinkertaisia, mutta ne ovat toistuvuudessaan tehokkaita. Jan1 herrasmiesmäisesti notkauttaa :)))

• Anonyymi kirjoitti:

Herrasmies ymmärtää naisen tarpeita ja kohtelee naista erityisenä ilmestyksenä. Hänen huomionosoituksensa voivat olla yksinkertaisia, mutta ne ovat toistuvuudessaan tehokkaita. Jan1 herrasmiesmäisesti notkauttaa :)))

Heh, herrasmies? No miehen tulee olla sellainen mies, josta itsekin voisi pitää. Niin hyvä versio miestä, kun pystyy olemaan. Ei sen kummempaa.

Eikö se nyt ole itsestäänselvää, että muita ihmisiä kohdellaan lähtökohtaisesti hyvin? Läheisiä ja rakkaita vielä speciaalimmin. Ja ihan ilman herrastelua.

Tietysti nainen joka vetoaa ja saa sydämen poukkoilemaan vie huomion kaikesta muusta ja kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä. Kuin kauneinta ja herkintä kukkaiskeijua, jonka siipipölyä ei saa pyyhkiä pois. Millä muuten katselet, kuinka hän kauniisti keijuna leijuu ja iloisesti liihottaa ja lumoaa siipiensä sipinällä? :)

• Jascal kirjoitti:

Tulella jos leikkii niin näpit voivat palaa. 😉 Mitä sinä sitä lapiota treffata tai laita edes puhelin kiinni siihen lapioon.

Aki Sirkesalon sanoin, annoin pikkusormen ja se vei koko ryökäleen käden. :D

Menee vaikeeksi lapioida ja surffata netissä. :)
        Lentää pian luuri huithelvettihin maapaakun mukana.

• Jascal kirjoitti:

Äp äp, älä rupee rakastumaan yhtään. Lilliksen ymmärrän, häneen on melkein mahdotonta olla hullaantumatta.
        💞
        👀
        👃🏼
        👅
        💓

• Jan1 kirjoitti:

Älä hävitä sitä! 😱
        Aki sirkessalo... oih...
        https://youtu.be/CcbiZRMSLYc
        Siitä tuli mieleen kaunis kappale

• Jan1 kirjoitti:

Äp äp, älä rupee rakastumaan yhtään. Lilliksen ymmärrän, häneen on melkein mahdotonta olla hullaantumatta.
        💞
        👀
        👃🏼
        👅
        💓

Totta, totta. Mutta valitettavasti sinustakin voi hullaantua. 😂😘😘🤗

• Jan1 kirjoitti:

💞
        👀
        👃🏼
        👅
        💓

Ihana oot 😘

• Jan1 kirjoitti:

Lapioon jokin järeä teline puhelimelle, joka ei helpolla irtoa vaikka kuinka rajusti lapioisi. 😉

• Jascal kirjoitti:

Totta, totta. Mutta valitettavasti sinustakin voi hullaantua. 😂😘😘🤗

Hmph. 😲

• Lillis2020 kirjoitti:

Ihana oot 😘

Sinä oot. 😁

• Jascal kirjoitti:

Lapioon jokin järeä teline puhelimelle, joka ei helpolla irtoa vaikka kuinka rajusti lapioisi. 😉

Teline on helppo kehittää ja tehdä, syntyy. Entäs ne sormet, mitkä on lapionvarressa kiinni? Millä selaan, kirjoitan? 😉

• Jan1 kirjoitti:

Teline on helppo kehittää ja tehdä, syntyy. Entäs ne sormet, mitkä on lapionvarressa kiinni? Millä selaan, kirjoitan? 😉

Koronaystävällisesti kielellä
        👀
        👅

• Jan1 kirjoitti:

Äänikomennoilla ja puhelin kirjaa sanelun palstalle. 😁

• Jan1 kirjoitti:

Sinä oot. 😁

Minä olen. 🙄😜 Eikun te olette. 😘🤗

• Lillis2020 kirjoitti:

👀
        👅

Tai, jos mä tuun kirjuriksi?😁

• Lillis2020 kirjoitti:

Älä hävitä sitä! 😱
        Aki sirkessalo... oih...
        https://youtu.be/CcbiZRMSLYc
        Siitä tuli mieleen kaunis kappale

Nätti kappale. :)
        Sullahan oli jo kekäleen punainen silmä ja ainakin yksi sarvi tässä päivä pari sitten, joten sopii hyvin tämäkin. :)

https://youtu.be/j_2IskCKUBM

• Lillis2020 kirjoitti:

👀
        👅

🤣 Mahtaa vahingossa tulla videona ulos, mutta eihän se haittaa.

• Jan1 kirjoitti:

Nätti kappale. :)
        Sullahan oli jo kekäleen punainen silmä ja ainakin yksi sarvi tässä päivä pari sitten, joten sopii hyvin tämäkin. :)

https://youtu.be/j_2IskCKUBM

niin oli 😅 Se kuva on onneksi vaan silloin kun vähän harmittaa.

• Lillis2020 kirjoitti:

👀
        👅

Lärpyn lärpyn. Mitähän hepreaa sillain tulisi kirjoitettua. 😜

• Jascal kirjoitti:

Minä olen. 🙄😜 Eikun te olette. 😘🤗

Olet olet. Rutistetaan nyt niin, että luut rutajaa suakin. 😄

• Lillis2020 kirjoitti:

Tai, jos mä tuun kirjuriksi?😁

Heh, sitten ei tuu lapioimisesta enää yhtään mitään. 😅

Lähtee nekin istutukset mitkä vasta piti laittaa.

• Jan1 kirjoitti:

Lärpyn lärpyn. Mitähän hepreaa sillain tulisi kirjoitettua. 😜

Ei voi tietää ennen kuin kokeilee 🤷‍♀️
        👀
        👄

• Jan1 kirjoitti:

Heh, sitten ei tuu lapioimisesta enää yhtään mitään. 😅

Lähtee nekin istutukset mitkä vasta piti laittaa.

🤭😄😉

• Lillis2020 kirjoitti:

niin oli 😅 Se kuva on onneksi vaan silloin kun vähän harmittaa.

Aika kuvaava kuva. 👿🤗

Mäpä kipasen suihkuun tässä kohdin. Kylmä hiki ei tunnu kivalta iholla. 😣

• Jascal kirjoitti:

Äänikomennoilla ja puhelin kirjaa sanelun palstalle. 😁

Kaikki kirosanatkin mitkä osuessa kiveen tulee sanottua. No perkele mikä hel. 😅

• Jan1 kirjoitti:

Olet olet. Rutistetaan nyt niin, että luut rutajaa suakin. 😄

Tuo herrasmies kommentti oli aivan mainio, juuri noin täytyy ihmisiä kohdella. Kohta siivistä ja keijusta oli niin kaunis tulkinta että nainen joka tuon kokee täytyy vaalia sitä sydämessä. Siinä oli paljon sanomaa ja merkitystä. Kohta on naisia (ja yksi mies mekkoon pukeutuneena 🙄) oven takana. Vitsi lopusta olisi täytynyt jättää kokonaan pois.

• Jascal kirjoitti:

Tuo herrasmies kommentti oli aivan mainio, juuri noin täytyy ihmisiä kohdella. Kohta siivistä ja keijusta oli niin kaunis tulkinta että nainen joka tuon kokee täytyy vaalia sitä sydämessä. Siinä oli paljon sanomaa ja merkitystä. Kohta on naisia (ja yksi mies mekkoon pukeutuneena 🙄) oven takana. Vitsi lopusta olisi täytynyt jättää kokonaan pois.

Totta, tosi kauniisti kirjoitti. 🧚‍♀️

• Lillis2020 kirjoitti:

Ei voi tietää ennen kuin kokeilee 🤷‍♀️
        👀
        👄

[5 ý4ry tuolleen onnistuu kielellä kirjoitus. Ja nyt on näyttö märkä. :)

• Jan1 kirjoitti:

[5 ý4ry tuolleen onnistuu kielellä kirjoitus. Ja nyt on näyttö märkä. :)

😄🤭

Mulle tuli migreenikohtaus, niin pitåä levätä vähän aikaa, ei näe kunnolla 🤕😔

• Lillis2020 kirjoitti:

😄🤭

Mulle tuli migreenikohtaus, niin pitåä levätä vähän aikaa, ei näe kunnolla 🤕😔

Tuttu vaiva mullekin migreeni.😐 Lepäile rauhassa, minäkin käyn huilimaan. Meni kaikki happi unikeskukseen.

🤗 Peiito päälle, tyyny hyvin, huone hämäräksi, äänet pois. Hali.

• Jan1 kirjoitti:

Tuttu vaiva mullekin migreeni.😐 Lepäile rauhassa, minäkin käyn huilimaan. Meni kaikki happi unikeskukseen.

🤗 Peiito päälle, tyyny hyvin, huone hämäräksi, äänet pois. Hali.

🤗 hali

• Lillis2020 kirjoitti:

🤗 hali

Helpottiko päänsärky? :)

• Jan1 kirjoitti:

Helpottiko päänsärky? :)

Mmm... no joo... kyllähän tämä on vähän nyt arpapeliä olla koneella taas, kun kyllähän tuo vielä taustalla jomottaa 😟, mutta kun halusin tulla katsomaan oletko täällä 😉

• Lillis2020 kirjoitti:

Mmm... no joo... kyllähän tämä on vähän nyt arpapeliä olla koneella taas, kun kyllähän tuo vielä taustalla jomottaa 😟, mutta kun halusin tulla katsomaan oletko täällä 😉

Kurjaa, todella kaikki kipuilu, migreeni on kyllä riesojen riesa. Mahtaako pahentua näytön tuijottamisesta? Mulla tekee usein pahaa migreenissä nämä kännyköiden ja tietokoneen ruudun valot. Vaikka säätäisi himmeäksikin.

Täällähän minä, tulin piipahtamaan. Yökyöpeli. :)

• Jan1 kirjoitti:

Kurjaa, todella kaikki kipuilu, migreeni on kyllä riesojen riesa. Mahtaako pahentua näytön tuijottamisesta? Mulla tekee usein pahaa migreenissä nämä kännyköiden ja tietokoneen ruudun valot. Vaikka säätäisi himmeäksikin.

Juu, tämä koneella oleminen on ihan pahinta. Nyt vaihdoin Maciin, siinä on jotenkin silmille ystävällisempi valo, varsinkin kun säätää sen yömodeen ja himmeäksi, niin sillä pärjää jollain tavalla. :)

• Jan1 kirjoitti:

Saitko paljon niitä pihahommia tehty tänään?

• Lillis2020 kirjoitti:

Juu, tämä koneella oleminen on ihan pahinta. Nyt vaihdoin Maciin, siinä on jotenkin silmille ystävällisempi valo, varsinkin kun säätää sen yömodeen ja himmeäksi, niin sillä pärjää jollain tavalla. :)

Ethän nyt rasita silmiä liikaa lukemalla? Kunpa pystyisi taikomaan sun kivun pois. Ei pysty. :(

'Saitko paljon niitä pihahommia tehty tänään?'

Aika hyvin. Vähän piti ojittaa takapihalla. Siellä seisoo vesi näin keväällä, kun ei olekunnon salaojitusta tehty kasvimaan puolelle. Mikä nyt kasvaa vain marjapensaita ja epämääräistä heinää ja sammalta. Sitten kaivoin useamman vanhan marjapensaan ylös. Hyvin heinittyneet ja pystyyn kuolleita.
        Tässä on n. 1800 neliön tontti, josta isoin osa kasvaa jotain. :)

Huomenna tai maanantaina kaivelen vanhat vuorenkilvet ylös ja siitä vierestä laattoja n. 30 metrin alalta pois. Lista on pitkä. :)

• Jan1 kirjoitti:

Ethän nyt rasita silmiä liikaa lukemalla? Kunpa pystyisi taikomaan sun kivun pois. Ei pysty. :(

'Saitko paljon niitä pihahommia tehty tänään?'

Aika hyvin. Vähän piti ojittaa takapihalla. Siellä seisoo vesi näin keväällä, kun ei olekunnon salaojitusta tehty kasvimaan puolelle. Mikä nyt kasvaa vain marjapensaita ja epämääräistä heinää ja sammalta. Sitten kaivoin useamman vanhan marjapensaan ylös. Hyvin heinittyneet ja pystyyn kuolleita.
        Tässä on n. 1800 neliön tontti, josta isoin osa kasvaa jotain. :)

Huomenna tai maanantaina kaivelen vanhat vuorenkilvet ylös ja siitä vierestä laattoja n. 30 metrin alalta pois. Lista on pitkä. :)

Kyllä sulla vähän jotain taikavoimia on. Viestitkin helpottaa oloa vähäsen ☺️ Mmm... en mä oikein saisi nyt lueskella. Olet oikeassa. Kiva kun välität ja huolehdit 🥰

Huh, iso homma, mutta palkitseva. Ansaitsisit kyllä kokovartalohieronnan kun rehkit noin. Mä oon itse asiassa aika hyvä hieromaan (kehumatta). Joskus harkitsin ihan ammattihierojaksi ryhtymistäkin, mutta yli-liikkuvat nivelet eivät ole optimaaliset siihen hommaan, niin en lähtenyt koskaan kouluttautumaan. Harrastan kuitenkin mielelläni sitä :)

Iso tontti! Vaude... Siinä kyllä riittää tekemistä. Huh... :)

• Lillis2020 kirjoitti:

Kyllä sulla vähän jotain taikavoimia on. Viestitkin helpottaa oloa vähäsen ☺️ Mmm... en mä oikein saisi nyt lueskella. Olet oikeassa. Kiva kun välität ja huolehdit 🥰

Huh, iso homma, mutta palkitseva. Ansaitsisit kyllä kokovartalohieronnan kun rehkit noin. Mä oon itse asiassa aika hyvä hieromaan (kehumatta). Joskus harkitsin ihan ammattihierojaksi ryhtymistäkin, mutta yli-liikkuvat nivelet eivät ole optimaaliset siihen hommaan, niin en lähtenyt koskaan kouluttautumaan. Harrastan kuitenkin mielelläni sitä :)

Iso tontti! Vaude... Siinä kyllä riittää tekemistä. Huh... :)

Heh, hyvä jos edes vähän tulee parempi mieli. :)

No on kahdenvuosikymmen kokemus rajuista migreeneistä, enkä toivo pahimmalle vihamiehellekään niitä kipuja. Saati sinulle, keijulle. :)

Hierominen olis kyllä oikeasti mahtavaa, vähän jäpittää lapa. Mutta ehkä se huomenna taas vetristyy. Mullakin on yliliikkuvat nivelet. Onkohan tämä mahdollistakaan? Yhteensattumia, yhteneviä asioita valtavasti.

Onhan siinä työtä. Edellinen maalaustalo oli 2000 neliön tontilla. Monta vuotta yksin sitä hoidin, taloa ja pihapiiriä. Ostin se paikan 21-vuotiaana. Ja lähdin sieltä sitten osake paritaloon.

Ehkä on hyvä mennä nukkumaan? Minäkin tästä menen, jaksaa taas uuden päivän heilua. Hyvää yötä ja parane pian. 🤗

• Jan1 kirjoitti:

No on kahdenvuosikymmen kokemus rajuista migreeneistä, enkä toivo pahimmalle vihamiehellekään niitä kipuja. Saati sinulle, keijulle. :)

Hierominen olis kyllä oikeasti mahtavaa, vähän jäpittää lapa. Mutta ehkä se huomenna taas vetristyy. Mullakin on yliliikkuvat nivelet. Onkohan tämä mahdollistakaan? Yhteensattumia, yhteneviä asioita valtavasti.

Onhan siinä työtä. Edellinen maalaustalo oli 2000 neliön tontilla. Monta vuotta yksin sitä hoidin, taloa ja pihapiiriä. Ostin se paikan 21-vuotiaana. Ja lähdin sieltä sitten osake paritaloon.

Ehkä on hyvä mennä nukkumaan? Minäkin tästä menen, jaksaa taas uuden päivän heilua. Hyvää yötä ja parane pian. 🤗

ihana olet... 🤗

No huh, ihan hurjan reipas olet. Myönnettävää on, että itse koin tosi rankaksi hoitaa 1500 neliön rinnetonttia, varsinkin kun en nyt todellakaan ole mikään muskelimimmi, vaan ihan vaan tällainen pikkuinen keiju. Mutta parhaani tein kyllä, ja opin ehkä jotain puutarhanhoidosta kantapäänkin kautta siinä samalla 🤭

Mennään nukkumaan joo, hyvää yötä. Nuku hyvin 🤗

🧚🏼‍♀️

• Jan1 kirjoitti:

"Yhteensattumia, yhteneviä asioita valtavasti."
        Niitä olen tässä itsekin ihmetellyt, Aika hienoa, sanoisin. Hurjaa ja mahtavaa ☺️

• Lillis2020 kirjoitti:

ihana olet... 🤗

No huh, ihan hurjan reipas olet. Myönnettävää on, että itse koin tosi rankaksi hoitaa 1500 neliön rinnetonttia, varsinkin kun en nyt todellakaan ole mikään muskelimimmi, vaan ihan vaan tällainen pikkuinen keiju. Mutta parhaani tein kyllä, ja opin ehkä jotain puutarhanhoidosta kantapäänkin kautta siinä samalla 🤭

🧚🏼‍♀️

🤗😄😴💭🧚‍♀️

• Lillis2020 kirjoitti:

ihana olet... 🤗

🧚🏼‍♀️

Huomenta. Toivottavasti ei enää päänsärkyä? Nukuin kun tukki. Saitko sinä nukuttua kunnolla? :)

Olen minä reippaampikin ollut, nykyään laiskottelen enemmän kun saan aikaan. Jonkinlainen välivuosi jatkuvassa puurtamisessa kaiketi. Viimeiset noin parivuotta meni opiskellessa ja töissä juostessa pikkulapsi arkeen yhdistettynä, nyt ei huvita hötkyillä.

Rinnetontit aiheuttaa omat haasteensa, mutta keväällä eteläiseen suuntaan kuivuukin nopeasti. Käsin tyrkättävällä ruohonleikkurilla käy ihan kuntoilusta kesäkuumalla.

Eihän sitä muuta voikkaan tehdä, kun parhaansa tekee sen pitää riittää. Tai jos ei riitä, tehköön joku muu(kenelle ei riitä). ;)

Kestävyyttä se oikeastaan vaan vaatii, ei muskeleita ehkä niinkään. Riippuu mitä tekee. Vaikka kyllähän nekin fyysisessä rasituksessa saa jonninverran kasvamaan. Mä nyt tykkään itseni rääkkäämisestä puutarhatöissä, niin eipä se oikeastaan tunnu edes raskaalle sen vuoksi. Pihanrakentaminen on yksi sellainen työ mitä voisin tehdä, koulut pitäisi ensin käydä.

Aurinkoista lauantaita Turkuun. :)

https://youtu.be/JShdnOiKHeU

• Jan1 kirjoitti:

Huomenta. Toivottavasti ei enää päänsärkyä? Nukuin kun tukki. Saitko sinä nukuttua kunnolla? :)

Olen minä reippaampikin ollut, nykyään laiskottelen enemmän kun saan aikaan. Jonkinlainen välivuosi jatkuvassa puurtamisessa kaiketi. Viimeiset noin parivuotta meni opiskellessa ja töissä juostessa pikkulapsi arkeen yhdistettynä, nyt ei huvita hötkyillä.

Rinnetontit aiheuttaa omat haasteensa, mutta keväällä eteläiseen suuntaan kuivuukin nopeasti. Käsin tyrkättävällä ruohonleikkurilla käy ihan kuntoilusta kesäkuumalla.

Eihän sitä muuta voikkaan tehdä, kun parhaansa tekee sen pitää riittää. Tai jos ei riitä, tehköön joku muu(kenelle ei riitä). ;)

Kestävyyttä se oikeastaan vaan vaatii, ei muskeleita ehkä niinkään. Riippuu mitä tekee. Vaikka kyllähän nekin fyysisessä rasituksessa saa jonninverran kasvamaan. Mä nyt tykkään itseni rääkkäämisestä puutarhatöissä, niin eipä se oikeastaan tunnu edes raskaalle sen vuoksi. Pihanrakentaminen on yksi sellainen työ mitä voisin tehdä, koulut pitäisi ensin käydä.

Aurinkoista lauantaita Turkuun. :)

https://youtu.be/JShdnOiKHeU

Huomenta 🤗

Päänsärky jäi onneksi yön aikana. Nukuin hyvin, kiitos. Näin unta kesästä 🤩. Kevät on niin ihanaa aikaa, kun kaikki herää eloon ja mennään kohti kesää. ☀️☀️☀️

No juu, työstä se kyllä kävi se ruohonleikkuu. Minun oli ostettava sellainen vetävä malli ( olikohan oikea termi) kun oli niin jyrkkä rinne. Silti olin aina aivan läpimärkä hiestä kun ruohot oli leikattu 🥵

Mutta se oli merenrantatontti, niin palkitsin itseni aina uinnilla lopuksi ja kylmällä juomalla, usein jäävedeĺlä.
        Mä oon huono noissa ilmansuunnissa, mutta etelään se ei ollut se rinne. Aika varjoisa tontti. Ilta-aurinko paistoi.

Ihanaa, kun tykkäät puutarhanhoidosta. Ihailen! Jos se kiinnostaa noin, niin toivon mukaan pääset vielä toteuttamaan. Meillä on vain tää yksi elämä. Mitään sellaista ei kannata jättää tekemättä, mikä jäisi kaivelemaan. Koskaan ei ole liian myöhäistä.

Mäkin kyl tykkäisin, mutta kukat ovat asiasta eri mieltä, ja niin olisit sinäkin 😄. Ei ne nyt kuole, mutta kyl ne palkkais toisen puutarhurin jos osaisivat puhua.... Se on kyllä sellainen juttu missä suosiolla tyydyn vaan nauttimaan lopputuloksesta.

Espanjassa on muuten todella kauniita puistoja ja puutarhoja. Kauneimmillaan ne ovat auringon laskiessa. Joissakin puutarhoissa on isohko lampi keskellä missä voi myös käydä soutamassa. 😊

Mukavaa ja aurinkoista lauantaita sinne Lahteen myös 🤗

• Lillis2020 kirjoitti:

Huomenta 🤗

Päänsärky jäi onneksi yön aikana. Nukuin hyvin, kiitos. Näin unta kesästä 🤩. Kevät on niin ihanaa aikaa, kun kaikki herää eloon ja mennään kohti kesää. ☀️☀️☀️

No juu, työstä se kyllä kävi se ruohonleikkuu. Minun oli ostettava sellainen vetävä malli ( olikohan oikea termi) kun oli niin jyrkkä rinne. Silti olin aina aivan läpimärkä hiestä kun ruohot oli leikattu 🥵

Mutta se oli merenrantatontti, niin palkitsin itseni aina uinnilla lopuksi ja kylmällä juomalla, usein jäävedeĺlä.
        Mä oon huono noissa ilmansuunnissa, mutta etelään se ei ollut se rinne. Aika varjoisa tontti. Ilta-aurinko paistoi.

Ihanaa, kun tykkäät puutarhanhoidosta. Ihailen! Jos se kiinnostaa noin, niin toivon mukaan pääset vielä toteuttamaan. Meillä on vain tää yksi elämä. Mitään sellaista ei kannata jättää tekemättä, mikä jäisi kaivelemaan. Koskaan ei ole liian myöhäistä.

Mäkin kyl tykkäisin, mutta kukat ovat asiasta eri mieltä, ja niin olisit sinäkin 😄. Ei ne nyt kuole, mutta kyl ne palkkais toisen puutarhurin jos osaisivat puhua.... Se on kyllä sellainen juttu missä suosiolla tyydyn vaan nauttimaan lopputuloksesta.

Espanjassa on muuten todella kauniita puistoja ja puutarhoja. Kauneimmillaan ne ovat auringon laskiessa. Joissakin puutarhoissa on isohko lampi keskellä missä voi myös käydä soutamassa. 😊

Mukavaa ja aurinkoista lauantaita sinne Lahteen myös 🤗

Kiva kuulla, että kipu helpotti ja uni kuulostaa aurinkoiselta. Tänään meinaa olla kylmää, lumikuurokin kulki ylitse. Jatkan huomenna, ei enää tänään jaksa myllätä.

Joo itsevetävä ruohonleikkuri, ei tarvitse kun ohjata. Olen tainnut yhden kerran sellaistakin käyttää pihatöissä yhdellä vanhainkodilla. Päältäajettavia ruohonleikkureita tai itsetyönnettäviä pääasiassa tullut käytettyä ja hankittua.

Merenrantatontti on varmasti ollut mahtava asustaa. Pääsee veden ääreen, uimaan ja näkymätkin varmasti huikeat. Itse haaveilen asunnosta tai talosta Espanjassa merenranta näkymällä edes. Olisi mahtavaa istua terassilla tai edes partsilla aamuin ja illoin katselemassa kauas horisonttiin. :)

Menee vilunväristykset pelkästä ajatuksesta, niin miellyttävä jo ajatuksena. Espanjassa olen käynyt vain kerran, ensi kuussa piti lähteä toisen kerran, mutta koronan vuoksi matka peruuntui. Silti ekasta kerrasta jo menetin sydämeni Espanjalle. Veri vetää sinne jatkuvasti takaisin, päähänpinttymänä.

Pitäisi saada työasiat järjestettyä niin, että pystyy kustantamaan elämän siellä. Ja perhekin innostumaan ajatuksesta jäädä sinne pidemmäksi aikaa, jos ei pysyvästi.

Se on oikeastaan ainoa haave, joka valvottaa joskus öisinkin. :)

Kukista, etten minäkään ihan kaikkien kukkien kanssa toimeen tule. Sisäkukista viherkasvit ainoat mitkä menestyy, pihalla sitten monivuotiset ja sitkeimmät perennat ja pensaat.

Joo. Espanjassa on varmasti paljon nähtävää. Pidin suihkulähteistä ja kaupungeissa oli paljon miellyttäviä yksityiskohtia mitä täällä ei näe juuri missään, jos missään. Kunhan nyt koronat on saatu alta pois, ehkä 2021 täytyy suunnata välittömästi Espanjaan. :)

Yksi elämä todellakin, joskus mietin miten sen olisi voinut elää toisinkin. Ja miten eläisin, jos jäisin vaikkapa yksin tai sinkuksi. Parisuhde on aina jonkunlainen kompromissi, kun kaksi erilaisia asioita haluavaa siinä yhteen sovittelee. :)

• Jan1 kirjoitti:

Kiva kuulla, että kipu helpotti ja uni kuulostaa aurinkoiselta. Tänään meinaa olla kylmää, lumikuurokin kulki ylitse. Jatkan huomenna, ei enää tänään jaksa myllätä.

Joo itsevetävä ruohonleikkuri, ei tarvitse kun ohjata. Olen tainnut yhden kerran sellaistakin käyttää pihatöissä yhdellä vanhainkodilla. Päältäajettavia ruohonleikkureita tai itsetyönnettäviä pääasiassa tullut käytettyä ja hankittua.

Merenrantatontti on varmasti ollut mahtava asustaa. Pääsee veden ääreen, uimaan ja näkymätkin varmasti huikeat. Itse haaveilen asunnosta tai talosta Espanjassa merenranta näkymällä edes. Olisi mahtavaa istua terassilla tai edes partsilla aamuin ja illoin katselemassa kauas horisonttiin. :)

Menee vilunväristykset pelkästä ajatuksesta, niin miellyttävä jo ajatuksena. Espanjassa olen käynyt vain kerran, ensi kuussa piti lähteä toisen kerran, mutta koronan vuoksi matka peruuntui. Silti ekasta kerrasta jo menetin sydämeni Espanjalle. Veri vetää sinne jatkuvasti takaisin, päähänpinttymänä.

Pitäisi saada työasiat järjestettyä niin, että pystyy kustantamaan elämän siellä. Ja perhekin innostumaan ajatuksesta jäädä sinne pidemmäksi aikaa, jos ei pysyvästi.

Se on oikeastaan ainoa haave, joka valvottaa joskus öisinkin. :)

Kukista, etten minäkään ihan kaikkien kukkien kanssa toimeen tule. Sisäkukista viherkasvit ainoat mitkä menestyy, pihalla sitten monivuotiset ja sitkeimmät perennat ja pensaat.

Joo. Espanjassa on varmasti paljon nähtävää. Pidin suihkulähteistä ja kaupungeissa oli paljon miellyttäviä yksityiskohtia mitä täällä ei näe juuri missään, jos missään. Kunhan nyt koronat on saatu alta pois, ehkä 2021 täytyy suunnata välittömästi Espanjaan. :)

Yksi elämä todellakin, joskus mietin miten sen olisi voinut elää toisinkin. Ja miten eläisin, jos jäisin vaikkapa yksin tai sinkuksi. Parisuhde on aina jonkunlainen kompromissi, kun kaksi erilaisia asioita haluavaa siinä yhteen sovittelee. :)

Mmm... itsekin voisin Espanjaan muuttaa kyllä. Siellä on sitä paitsi mukava ilmastokin, mun atooppinen iho tykkää. Toivottavasti matkasi toteutuu, ja kaikki unelmasi! 🤗❤️

Älä murehdi menneitä, eteenpäin aina vaan. Jokainen päätös on sillä hetkellä ollut paras mahdollinen ja vienyt eteenpäin.
        https://youtu.be/DkJkOl4qv0I
        Tää on tän päivän biisi sulle :)

• Lillis2020 kirjoitti:

Mmm... itsekin voisin Espanjaan muuttaa kyllä. Siellä on sitä paitsi mukava ilmastokin, mun atooppinen iho tykkää. Toivottavasti matkasi toteutuu, ja kaikki unelmasi! 🤗❤️

Älä murehdi menneitä, eteenpäin aina vaan. Jokainen päätös on sillä hetkellä ollut paras mahdollinen ja vienyt eteenpäin.

Ilmasto on mahtava. Tyttärelläkin on atopiaa, iselläkin lievempänä. Monta asiaa miksi siellä olisi mukavempaa.:)

Matka ainakin toteutuu, jos elossa pysytään. Muista haaveista taas, hmm tuskin niin kauan, kun olen nykyisessä parisuhteessa. On niin ääripää näkemys, että ei jousta tuumaakaan.

Näinhän se on, sen tiedon ja tietämyksen, tuntemuksen hetkellä tehtyjä valintoja. :)

Kiitos biisistä. Periksi antaminen ei ole mun juttu, joustaminen on. ;)

• Lillis2020 kirjoitti:

Migreeni ja atooppinen iho, ikäviä vaivoja molemmat. Onneksi molempia voi hoitaa pimeässä samanaikaisesti. Migreenistä kärsivä lepää kun toinen leikkii pimeässä hiljaa runsaalla rasvalla. 😏😋 Onneksi en itse kärsi migreenistä, mutta joskus, kuten tänä aamuna oli sellainen päänsärky että voisi lähellä vastata migreeniä ilman siihen kuuluvia oireita. Olikohan klo 7 ylös ja klo 8 aamulla takaisin sänkyyn. Kohta varmaan pari tuntia ollut normaali olo.

• Jascal kirjoitti:

Migreeni ja atooppinen iho, ikäviä vaivoja molemmat. Onneksi molempia voi hoitaa pimeässä samanaikaisesti. Migreenistä kärsivä lepää kun toinen leikkii pimeässä hiljaa runsaalla rasvalla. 😏😋 Onneksi en itse kärsi migreenistä, mutta joskus, kuten tänä aamuna oli sellainen päänsärky että voisi lähellä vastata migreeniä ilman siihen kuuluvia oireita. Olikohan klo 7 ylös ja klo 8 aamulla takaisin sänkyyn. Kohta varmaan pari tuntia ollut normaali olo.

Piti sit istuttaa sellainen mielikuva päähän 😬 😉 ei huonoo...
        Toivottavasti sinunkin päänsärky pysyy poissa. Meillä on kyl varmaan palstakorona kaikilla 😄

• Lillis2020 kirjoitti:

Piti sit istuttaa sellainen mielikuva päähän 😬 😉 ei huonoo...
        Toivottavasti sinunkin päänsärky pysyy poissa. Meillä on kyl varmaan palstakorona kaikilla 😄

Piti, Jan1 pakotti. 🙄😁 Toivottavasti pysyy poissa, hiukan veikkaan että tulee illalla takaisin. Onneksi löytyy tuollainen päänhierontalaite ja geelityyny. Siihen vielä kevyttä musiikkia tai luonnon ääniä.

• Jascal kirjoitti:

Piti, Jan1 pakotti. 🙄😁 Toivottavasti pysyy poissa, hiukan veikkaan että tulee illalla takaisin. Onneksi löytyy tuollainen päänhierontalaite ja geelityyny. Siihen vielä kevyttä musiikkia tai luonnon ääniä.

Älä yhtään syytä Jan1:a nyt siinä 😂.....

• Lillis2020 kirjoitti:

Älä yhtään syytä Jan1:a nyt siinä 😂.....

Tunnustan, tilaisuus pakotti. 😁

• Täytyyhän mämmiä maistaa, vaikkei hyvää olekaan

• Anonyymi

Äös kakksasi maista

• Anonyymi

Jep, keitin 3kpl valkoisia kananmunia munia, värjäsin ne keltaisiksi, keitinvedessä oli currya. Mulla ei ollut tuoreit sipuleita joista oisin saanut päälikuoret keitinveteen ja kauniin ruskeita munia syntymään puhtaan valkoisista. Mulla ei ole myöskään punakaalia juuri tällä hetkellä... saisi kuulemma sinisiä munia niistä puhtaan valkoisista.

Juttelin tänään kokin kanssa puhelimessa ja hän kertoi värjäävänsä valkoisia munia munia pääsiäiseksi hoivan asukkaille, hoitajat saavat kysyä minkä värisen munan kukin heistä haluaa aamiaisella viis väri vaihtoehtoa tulee tarjolle. Munat maistuu aivan tavallisille kananmunille, mutt kuoret on värjätty luonnonmukaisesti eri värisiksi.

Tuli nyt kokeiltua ja tosi somiahan nuo 3 munaa on... Vois olla ihan hassun hauskan näköistä, jos niitä eri värisiä munia olis esim. noutopöydässä pyöreä leipäkorillinen!
      Se pitää nyt vaan kuvitella, mulla on ainoastaan seinät ympärilläni ja syön ypöyksin,
      jos nyt nälkä sattuu tulemaan.

Mämmiä yks rove ja kuohukermaa 2dl, broilerin koipi ja keitettyä riisiä sekä thai-vokkivihanneksia, vielä pakasteena.
      En ole leiponut mitään pääsiäistä varten, enkä ole tehnyt edes pashaa, en ihan itseäni vaten ala värkkäämään mitään erikoista. Näkkileivällä ja rasvattomalla piimälläkin saa nälän sammumaan. Kertakaikkiaan surkea pääsiäinen, yksinäni, mutt aika lyhyt aikahan tämä karenssi lopulta on... lusia!
      Loppuu aikanaan, ja pääsen taas ihmisten pariin takaisin.

Mutt hyvää alkavaa pääsiäistä kaikille muille palstalaisille!
      trollikka

• Samoin.
      Liitelin möhnämunat on niin äklömakeita että pieni rasia riittää koko viikoksi.

• Kiitos samoin. Hyvää Pääsiäistä. 🐰🌼🐤
      Mämmiin en koske. Suklaamunat on hyviä.

• Anonyymi

Minulla on Amerikan pastilleja, nämä suklaata sisätävät suuret kerrasaan valtaavat suusikin, ja Turkin pippureita.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla on Amerikan pastilleja, nämä suklaata sisätävät suuret kerrasaan valtaavat suusikin, ja Turkin pippureita.

Ok. Minulla on nyt kulhossa omenalohkoja (tietysti omena on kuorittu). Hyviä! :)

• Anonyymi

Mämmiä jokisella askellaa ku kulukoo, asel ja mämmä-tulijo jo voimaa jotta jaksaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Isä toivotti aikanaan naisille pääsiäisenä, että isomunaista pääsiäsitä!

• Helkkari tulen syömään sun ruokas. On vähän nälkä nimittäin. Ulkona heilunut jokusen tunnin. Johnny B good joo. :)

• Jan1 kirjoitti:

Helkkari tulen syömään sun ruokas. On vähän nälkä nimittäin. Ulkona heilunut jokusen tunnin. Johnny B good joo. :)

Tuu vaan. Vielä on yks pihvi. Ranujs tulee uunissa lisää ja pihvikin lämpee sit uudestaan, kun sullahan kestää. 😁

Laitan saunsn lämpiimään, niin ota pyyhe ja vsihtokalsaritkin. 😀

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Helkkari tulen syömään sun ruokas. On vähän nälkä nimittäin. Ulkona heilunut jokusen tunnin. Johnny B good joo. :)

On hyvä pikkurokki-mosaIIKKI tuo Johnny: Judas Priestin versio: https://www.youtube.com/watch?v=2zxoGFjFJlk

• Disse kirjoitti:

Tuu vaan. Vielä on yks pihvi. Ranujs tulee uunissa lisää ja pihvikin lämpee sit uudestaan, kun sullahan kestää. 😁

Laitan saunsn lämpiimään, niin ota pyyhe ja vsihtokalsaritkin. 😀

Juu, ehdin pupeltaa tässä kotona jo. Unikin tuli silmään. Sitä se ulkoilu tietää, väsyttää hyvin kun rauhoittuu paikoilleen. Taidan vetää vartin parin elbat.

• Jan1 kirjoitti:

Juu, ehdin pupeltaa tässä kotona jo. Unikin tuli silmään. Sitä se ulkoilu tietää, väsyttää hyvin kun rauhoittuu paikoilleen. Taidan vetää vartin parin elbat.

Mä änkeydyin saunaan jo. Kajari völjyssä ja kuuntelen musaa.

https://youtu.be/xQwTTalT5u0

Kyllä nyt kelepoo! 😁👌

Vetäsehän Elbath Johnnyt! 😃

• Disse kirjoitti:

Mä änkeydyin saunaan jo. Kajari völjyssä ja kuuntelen musaa.

https://youtu.be/xQwTTalT5u0

Kyllä nyt kelepoo! 😁👌

Vetäsehän Elbath Johnnyt! 😃

Entistä ehompana elbattien jälkeen. 😄

• Jan1 kirjoitti:

Entistä ehompana elbattien jälkeen. 😄

Sitkö isketään? 💪😬

• Disse kirjoitti:

Sitkö isketään? 💪😬

Iskemisestä tiedä. Mutta katohan, nukkuminen auttoi. Ihan on uuden näköinen. :)

• Merkku_67 kirjoitti:

No sieltähän tuli valloittava hymynaama. 😊

• Anonyymi
        Merkku_67 kirjoitti:

Tuo alkaa oikeesti jo pelottaa kun vaihtelet tuolla tavalla henkilöä :(

• Disse kirjoitti:

No sieltähän tuli valloittava hymynaama. 😊

Juu, ilmeisesti raitis ilma ja uni piristää. Hymyilyttää. :)

• Anonyymi kirjoitti:

No? Minä naisena, minä miehenä. Henkilö on yksi ja sama.

• Anonyymi kirjoitti:

• Merkku_67 kirjoitti:

Tuplaten.

• Merkku_67 kirjoitti:

Juu, ilmeisesti raitis ilma ja uni piristää. Hymyilyttää. :)

Joo. Munkin olis tehnyt mieli ottaa tirsat tuossa välissä vaan jätin yöksi nukkumiset. 😃

Tässä kuunnellut musaa, vähän jazzin vibaa...😊
        Ja ice agea katellut toisella silmällä. 😬

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä siinä pelottaa? Kuvissa on sama henkilö tietysti meikki muuttaa kasvoja ja filtteri. Transmies on mies syntyjään naisen kropassa, kunnes transformaatio miehistyminen. Ei pidä unohtaa. :)

• Disse kirjoitti:

Joo. Munkin olis tehnyt mieli ottaa tirsat tuossa välissä vaan jätin yöksi nukkumiset. 😃

Tässä kuunnellut musaa, vähän jazzin vibaa...😊
        Ja ice agea katellut toisella silmällä. 😬

Jazzia sinä? Mezzfortea? Fuusiojazzia? Vapaata kuitenkin nyt?

• Merkku_67 kirjoitti:

Jazzia sinä? Mezzfortea? Fuusiojazzia? Vapaata kuitenkin nyt?

Juu. Vaikka tätä....

https://youtu.be/YuKfiH0Scao

Mä oon niin kaikkiruokainen...😊

• Disse kirjoitti:

Juu, tälleen...

https://youtu.be/TcFDOBQJ43I

Letkeesti vaan.... rennot ranteet ja silleen. 😌

Just. Ihan hyvä tyyli. :)

• Jan1 kirjoitti:

Just. Ihan hyvä tyyli. :)

Nyt tää lähtöö unis kahtelemmaan. 🥱😴

• Disse kirjoitti:

Se on öitä. Teen kohta samat.

• Disse kirjoitti:

Se on öitä. Teen kohta samat.

• Anonyymi
        Merkku_67 kirjoitti:

Mikä siinä pelottaa? Kuvissa on sama henkilö tietysti meikki muuttaa kasvoja ja filtteri. Transmies on mies syntyjään naisen kropassa, kunnes transformaatio miehistyminen. Ei pidä unohtaa. :)

Koska tulee mieleen multipersoonallisuushäiriö.

• Anonyymi
        Merkku_67 kirjoitti:

Se pelottaa että tulet toisella kuvalla tänne ikään kuin uutena henkilönä. Niin kuin toisessa ketjussa "moi, mitäs tänne" vaikka olit jo janina keskustellut siellä pitkän tovin.

• Anonyymi kirjoitti:

Se pelottaa että tulet toisella kuvalla tänne ikään kuin uutena henkilönä. Niin kuin toisessa ketjussa "moi, mitäs tänne" vaikka olit jo janina keskustellut siellä pitkän tovin.

Jaa, itse en ajatellut sitä noin. Sen enempää, kun että joku on toimistolta pois viikon ja palaa hyvin ruskettuneena lomaltaan. :)

Mulle se on kai niin arkipäivää, ihmiset näkee mun kuoren muttei sisintä. Ihan sama mikä kuva, persoona on mikä se on.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska tulee mieleen multipersoonallisuushäiriö.

Suhtaudu asiaan vaikka niin, että tänään kutsua minua etunimellä. Huomenna lempinimellä ja kuvia älä katso sukupuolittuneesti. Luota enemmän tietoon ja informaation, minkä teksti antaa.

Persoonallisuushäiriöstä ei ole kyse. :)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Jaa, itse en ajatellut sitä noin. Sen enempää, kun että joku on toimistolta pois viikon ja palaa hyvin ruskettuneena lomaltaan. :)

Mulle se on kai niin arkipäivää, ihmiset näkee mun kuoren muttei sisintä. Ihan sama mikä kuva, persoona on mikä se on.

Mutta ajattele jos se tyyppi tulis naama ruskeana vaikka puolen tunnin päästä mukaan ikään kuin ei olisi aiemmin osallistunut keskusteluun.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta ajattele jos se tyyppi tulis naama ruskeana vaikka puolen tunnin päästä mukaan ikään kuin ei olisi aiemmin osallistunut keskusteluun.

Ää, sä tulkitset liikaa. Kaveri oli solariumissa ja kysyi mihinasti istunnossa on päästy. Kuis kulkee?

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Ää, sä tulkitset liikaa. Kaveri oli solariumissa ja kysyi mihinasti istunnossa on päästy. Kuis kulkee?

No ok 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ok 😁

Selitys hyväksytty.

• Anonyymi kirjoitti:

No ok 😁

Hyvä. :)

• Anonyymi kirjoitti:

No ok 😁

Hyvä. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Selitys hyväksytty.

Tykkään välillä herätellä nukkuvia. ;D

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3242
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      108
      1020
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      42
      1012
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      981
    Aihe