Naiset haluaa pillua heti vonkaavan pelimiehen eikä mitään kilttiä asiallista ätmiä. Monta kertaa olen saanut naista kun olen sanonut naiselle että mennään jonnekkin sekstaamaan. Kerran metsässäkin panin naista kun oltiin kävelyllä.
Naiset ei vaan syty jos mies huulet väpätten yrittää olla kunnollinen ja herrasmies.
Kiltteydellä ei tee mitään
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sä mainostat kiltteyttäs, jota et selkeesti aidosti oo. So simple. Naiset haluaa aidon miehen seurusteluun. Kelpaat ap seksiin ja sitähän näytät haluavan.
- Anonyymi
Viinaa pitää juoda jotta nainen näkee että mies osaa juhlia. Viinaa juomalla mies tapaa naisia baareissa ja viinaa juova mies on tarpeeksi kiinnostava naiset haluuaa seurustella viinamiesten kanssa. Kunnollinen raitis mies ei tapaa naisia.
T viinamies - Anonyymi
Sä mitään naista koskaa oo saanu
- Anonyymi
Hän on niin kade jännämiehille ja syyttää siitä naisia kun jää itse nuoleen näppejään.hokee tuota vaikka tietää että aikustenoikeesti asia on toisinpäin.
- Anonyymi
Monet täällä valittaa ettei ole vuosiin ollut naista elämässä. Siksi koska ette juo viinaa ettekä käy missään missä naisille voisi jutella. Valittaminen ei auta eikä netissä kohtaa naisia. Viinaa juomalla mies tapaa naisia baareissa ja juhlissa. Tuhlaatte elämäänne täällä ettekä koskaan tapaa ketään.
T viinamiesJuon, juon, mutta yksin tai tietyssä seurassa. Käyn töissä, sielläkin joutuu törmäämään naisiin, ei ole vielä päästy irti työelämästä. Netissäkin kohtaa naisia, valitettavasti. Miksiköhän tulin tänne? Tuhlaamaan loppuelämäni ja etten tapaisi ketään. 😋😜😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604516Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352069Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591455- 1641436
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481422Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2531214Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1881137- 2031102
- 801017
- 61978