Tarviiko muuta sanoa?
Vastaukset 26
Ei tarvii ei.
Kommentteja ja kokonaisia ketjuja poisteltu, touhu alkaa olemaan naurettavaa.
- Anonyymi
Muista hymyillä! Elämänmyönteinen asenne auttaa!
Anonyymi kirjoitti:
Muista hymyillä! Elämänmyönteinen asenne auttaa!
Huumori alkaa pikkuhiljaa loppumaan.
- Anonyymi
Poliisin_poika kirjoitti:
Huumori alkaa pikkuhiljaa loppumaan.
Vanhassa laulussa sanotaan: Ole pienistä hetkistä onnellinen
Partakaweri kirjoitti:
Mikä Perttiä harmittaa?
Nää riidat palstalla. Olin muutaman kuukauden pois, ja kun tuun palstaileen hyväntuulisena, niin täällä on päällä täysi sotatila.
- Anonyymi
Nää riidat palstalla. Olin muutaman kuukauden pois, ja kun tuun palstaileen hyväntuulisena, niin täällä on päällä täysi sotatila.
Itsekin kyllä muutaman laukauksen ammuit.
Ajattelin että nauttisit tilanteesta. Mukava olla väärässä.
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin kyllä muutaman laukauksen ammuit.
Lähinnä itsepuolustukseksi, ja umpimähkään.
En nähnyt tarkkaan mistä ammuttiin ja kuka ampui ensin.- Anonyymi
Et sinä ole ikinä poissa ollutkaan. Sen verran ärhäkästi hyökkäsit omalla aloituksellasi Jan1:n kimppuun, että varsin tuoretta tietoa on täytynyt olla tilanteista.
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä ole ikinä poissa ollutkaan. Sen verran ärhäkästi hyökkäsit omalla aloituksellasi Jan1:n kimppuun, että varsin tuoretta tietoa on täytynyt olla tilanteista.
En käsitä mistä puhut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkkiruuvi ei tunnusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkkiruuvi ei tunnusta
Joo ei. Nyt näytellään niin viatonta.
- Anonyymi
En käsitä mistä puhut?
Kyllä sinä käsität. Minäkin osallistuin kyseiseen ketjuun ihmetellen että kannatko jotain kaunaa Jan1:a kohtaan kuin noin kovasti hyökkäät.
Millä lailla?
- Anonyymi
Oikeastaan tarvii, koska en tajunnut aloitusta.
Oikeastaan tarvitsisi, tuollaiset lyhyet kommentit jättää liian paljon arvailujen varaan että mitä siinä sitten oikein tarkoitettiin? mutta menköön nyt tässä yhteydessä vaikka olisihan siinä voinut olla myös tällä lailla, tulipahan tarkistettua myös se että "sillä lailla" tosiaan kirjoitetaan erikseen eikä yhteen.
- Anonyymi
Jospa lienee lukenut päivän ketjut, joissa sinäkin olet pääosissa? Toteaa sitten: ”Sillä lailla”?
- Anonyymi
Tiesitkö muuten että "totta kai" kirjoitetaan myös erikseen? Liian moni vetää sen pötköön.
Anonyymi kirjoitti:
Jospa lienee lukenut päivän ketjut, joissa sinäkin olet pääosissa? Toteaa sitten: ”Sillä lailla”?
Voi olla. Olisikin hyvä jos missP myös ehtinyt nähdä ne, jännästi kun juuri ne aina poistuu joissa kuvio käy selväksi.
Harmaaritari kirjoitti:
Voi olla. Olisikin hyvä jos missP myös ehtinyt nähdä ne, jännästi kun juuri ne aina poistuu joissa kuvio käy selväksi.
Lue aloitus: "Harhaista aikaa, taas". Olisiko siinä syy...
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö muuten että "totta kai" kirjoitetaan myös erikseen? Liian moni vetää sen pötköön.
Enpäs tiennytkään, kiits, vaikken ehken muistakaan sitten kun sitä käytän :)
Partakaweri kirjoitti:
Lue aloitus: "Harhaista aikaa, taas". Olisiko siinä syy...
Voipi olla joo, minusta aika ihmeellistä että vedetään aina keskiöön ja siinäkin melko yllättävältä taholta.
- Anonyymi
Täytyyhän tuohon aloitukseen jotain sanoa. Nyt käsi sydämelle Poliisin poika, Partakaveri, kumpi on Allu. Allua ei löydy enää palstalta, harmi.
- Anonyymi
Allulla on ollut kiireitä kun on puuhastellut aloitukseensa lähes 400 viestiä. Jos poistetut lasketaan mukaan, niin yli 400 viestiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511313Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171021- 93977
- 77673
- 37668
- 26456
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53440Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423