Jaahas, huomaan ettei mikään ole muuttunut täällä, eikä tule varmaan muuttumaankaan. Tässä on ollut taas paljon melua tyhjästä, mitään ei ole tapahtunut, mutta työttömät palstalaiset ovat saaneet hieman sisältöä tyhjään elämäänsä.
Oliko Abris tunnustanut jotakin: ei
Oliko Pönttistä häiriköity s-postitse: ei
Ainoa mitä tapahtui, palstalle synnytettiin draamaa ilman mitään todellisia tapahtumia. Niin sinkut-palstaa, eikä ihme että palsta ei kiinnosta ketään muita kuin suppeaa sisäpiiriä.
Palstadraamaa vailla draamaa
41
<50
Vastaukset
Onkos Pertti yhä tyhmä pelle? No on!
Ei maailmassa moni asia muutukkaan. :oDMoni asia on muuttunut minun kohdallani, yksi niistä on vaikuttanut sinuunkin.
En ole enää viime aikoina ollut kiinnostunut palstaleikeistänne. Sinulle ja kumppaneillesi tämä on varmasti tärkeä foorumi, minulla on elämässäni tärkeämpääkin tekemistä.Poliisin_poika kirjoitti:
Moni asia on muuttunut minun kohdallani, yksi niistä on vaikuttanut sinuunkin.
En ole enää viime aikoina ollut kiinnostunut palstaleikeistänne. Sinulle ja kumppaneillesi tämä on varmasti tärkeä foorumi, minulla on elämässäni tärkeämpääkin tekemistä.Huomenta. Tämä se jaksaa aina huvittaa, että joku ilmestyy rinta rottingilla ilmoittamaan, että teille tämä palsta on tärkeä minulle ei, korostaen asetelmaa. Mutta ihan vaan joutessani käyn täällä säännöllisesti kukkoilemassa ja pätemässä. :D
Eiköhän se ole juurikin niin päin, että ne egoaan pönkittävät tyypit kaipaa tätä mikä meille muille on vaan pelkkää ajankulua ja viihdettä.
Nyt talvikeliin kokeilemaan vieläkö pysyy autolla baanalla. :)Jan1 kirjoitti:
Huomenta. Tämä se jaksaa aina huvittaa, että joku ilmestyy rinta rottingilla ilmoittamaan, että teille tämä palsta on tärkeä minulle ei, korostaen asetelmaa. Mutta ihan vaan joutessani käyn täällä säännöllisesti kukkoilemassa ja pätemässä. :D
Eiköhän se ole juurikin niin päin, että ne egoaan pönkittävät tyypit kaipaa tätä mikä meille muille on vaan pelkkää ajankulua ja viihdettä.
Nyt talvikeliin kokeilemaan vieläkö pysyy autolla baanalla. :)Eiköhän se egon pönkittäminen ole juuri sinun ja muun trollikerhon juttuja.
Moni muu kaipaisi asiallista keskustelua sinkut-palstalle, mutta teidän takianne se on mahdotonta.Poliisin_poika kirjoitti:
Moni asia on muuttunut minun kohdallani, yksi niistä on vaikuttanut sinuunkin.
En ole enää viime aikoina ollut kiinnostunut palstaleikeistänne. Sinulle ja kumppaneillesi tämä on varmasti tärkeä foorumi, minulla on elämässäni tärkeämpääkin tekemistä.Silti kirjoitat niistä... Ja kirjoitat kokoajan palstalaisista....palstasta ja jankutijaa...
Joo, olet tosiaan muuttunut siinä, että ennen keksit aloituksia arkisistakin asioista, mutta et sen kummemmin palstasta ja palstalaisista....nyt et enää mitään muuta täällä näekään.
Mutta pokkaa sulla on yhä pistää itsesi pelleksi....koska...noh? Olet Pertti?Disse kirjoitti:
Silti kirjoitat niistä... Ja kirjoitat kokoajan palstalaisista....palstasta ja jankutijaa...
Joo, olet tosiaan muuttunut siinä, että ennen keksit aloituksia arkisistakin asioista, mutta et sen kummemmin palstasta ja palstalaisista....nyt et enää mitään muuta täällä näekään.
Mutta pokkaa sulla on yhä pistää itsesi pelleksi....koska...noh? Olet Pertti?En minä ole täällä kokoajan, käyn täällä aika harvoin.
Sinun kohdallasi tilanne lienee toisin.Poliisin_poika kirjoitti:
Eiköhän se egon pönkittäminen ole juuri sinun ja muun trollikerhon juttuja.
Moni muu kaipaisi asiallista keskustelua sinkut-palstalle, mutta teidän takianne se on mahdotonta.Ja p.skat! Sinä voit käydä asiallista keskustelua täällä aivan rauhassa, mutta et siihen vaan itse kykene. Turhaa siitä syytä muita.
Poliisin_poika kirjoitti:
En minä ole täällä kokoajan, käyn täällä aika harvoin.
Sinun kohdallasi tilanne lienee toisin.No olenkos minä niin missään väittänyt? Osaatko enää lukeakaan?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Huomenta. Tämä se jaksaa aina huvittaa, että joku ilmestyy rinta rottingilla ilmoittamaan, että teille tämä palsta on tärkeä minulle ei, korostaen asetelmaa. Mutta ihan vaan joutessani käyn täällä säännöllisesti kukkoilemassa ja pätemässä. :D
Nyt talvikeliin kokeilemaan vieläkö pysyy autolla baanalla. :)"Tämä se jaksaa aina huvittaa, että joku ilmestyy rinta rottingilla ilmoittamaan, että teille tämä palsta on tärkeä minulle ei, korostaen asetelmaa. Mutta ihan vaan joutessani käyn täällä säännöllisesti kukkoilemassa ja pätemässä. :D"
Aamen! 👍 Poliisin_poika kirjoitti:
Sinun kohdallasi tilanne lienee toisin.Täytyy tuoda oma lusikka, ettei jää ilman soppaa. Voi vielä nälkä yllättää. 😂
Kun vertaan edellisiä kommentteja ja sinun kommentteja näen kyllä pointin mitä edelliset laittoivat. Hyvin aktiivisesti ainakin vastaat viesteihin joten tuosta aikaisemmasta sanomasta saa yksinkertaisen laskutoimituksen. 😘😋Anonyymi kirjoitti:
"Tämä se jaksaa aina huvittaa, että joku ilmestyy rinta rottingilla ilmoittamaan, että teille tämä palsta on tärkeä minulle ei, korostaen asetelmaa. Mutta ihan vaan joutessani käyn täällä säännöllisesti kukkoilemassa ja pätemässä. :D"
Aamen! 👍Ja haaaallleluja! :oD
- Anonyymi
Sinun kohdallasi tilanne lienee toisin.Sattuu vaan olemaan niin, että olet täällä joka herran päivä. Se nimittäin näkyy 😂😇
Moni muu kaipaisi asiallista keskustelua sinkut-palstalle, mutta teidän takianne se on mahdotonta.Miten? Enhän mä tee aloituksia palstalaisista enkä itsestäni. Yhden ainoa tehnyt, joka oli kaapista ulostulo. Turvallisemmassa ympäristössä, joskin vittumaisemmassa kun irl. :)
Moni muu kaipaisi asiallista keskustelua sinkut-palstalle, mutta teidän takianne se on mahdotonta.Mielestäni kykenen keskustelemaan varsin asialliseti. Jos myös asiattomastikin. Oletko eri mieltä?
Jascal kirjoitti:
Täytyy tuoda oma lusikka, ettei jää ilman soppaa. Voi vielä nälkä yllättää. 😂
Kun vertaan edellisiä kommentteja ja sinun kommentteja näen kyllä pointin mitä edelliset laittoivat. Hyvin aktiivisesti ainakin vastaat viesteihin joten tuosta aikaisemmasta sanomasta saa yksinkertaisen laskutoimituksen. 😘😋Oletko oikeassa ryhtymässä tuollaiseen käytökseen noilta kahdelta minä nyt sen tiedän mutta sinäkin menet mukaan ilkeilemään? Sen vuoksi kun nämä kaksi käyttäytyy huonosti.
Eihän aloittaja ikinä ole minulle pahasti sanonut.valtakunta kirjoitti:
Oletko oikeassa ryhtymässä tuollaiseen käytökseen noilta kahdelta minä nyt sen tiedän mutta sinäkin menet mukaan ilkeilemään? Sen vuoksi kun nämä kaksi käyttäytyy huonosti.
Eihän aloittaja ikinä ole minulle pahasti sanonut.Mikäs minun käytöksessä sinua harmittaa?
valtakunta kirjoitti:
Oletko oikeassa ryhtymässä tuollaiseen käytökseen noilta kahdelta minä nyt sen tiedän mutta sinäkin menet mukaan ilkeilemään? Sen vuoksi kun nämä kaksi käyttäytyy huonosti.
Eihän aloittaja ikinä ole minulle pahasti sanonut.En ole huomannut että nuo kaksi käyttäytyisi huonosti. Hehän perustelevat vastauksena tuolle toiselle ja se toinen vahvistaa käsityksen. 😘🤗
Jascal kirjoitti:
En ole huomannut että nuo kaksi käyttäytyisi huonosti. Hehän perustelevat vastauksena tuolle toiselle ja se toinen vahvistaa käsityksen. 😘🤗
Tarkoittaako tämä sitä että mitä olen nähnyt käytöksen puolet on valhetta ja puolet totta ja vastaa totuuteen joten vahvistaa näkemyksen kuule se ei mene nii. Että vahvistaa näkemystä.
Älä mene tuollaiseen mukaa jos sinulle ei ole tehty mitään ei tarvitse asettua aina toisen puolelle voi olla puolueeton.valtakunta kirjoitti:
Tarkoittaako tämä sitä että mitä olen nähnyt käytöksen puolet on valhetta ja puolet totta ja vastaa totuuteen joten vahvistaa näkemyksen kuule se ei mene nii. Että vahvistaa näkemystä.
Älä mene tuollaiseen mukaa jos sinulle ei ole tehty mitään ei tarvitse asettua aina toisen puolelle voi olla puolueeton.Pieni hetki, katson löytyykö kaapista 800mg-buranoita, palaan tähän ehkä myöhemmin.
Jascal kirjoitti:
Pieni hetki, katson löytyykö kaapista 800mg-buranoita, palaan tähän ehkä myöhemmin.
Ei riitä Burana... :oD Kyllä se on käytävä kuule Tratsodonia kourallinen. :oD
- Anonyymi
Pönttiksen sähköpostiin on lähetetty videot. Mitä sä valehtelet?
- Anonyymi
Mitäköhän videoita nimimerkille on lähetetty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäköhän videoita nimimerkille on lähetetty?
ja mitäköhän pahaa oli viattomassa kysymyksessäni, mahtaakohan nimimerkkiä Liimapönttö kirjoittaa mies, pariskunta, psykopaatti vai muu luonnonvinouma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja mitäköhän pahaa oli viattomassa kysymyksessäni, mahtaakohan nimimerkkiä Liimapönttö kirjoittaa mies, pariskunta, psykopaatti vai muu luonnonvinouma?
Tavallinen, hieman mustasukkainen nainen, joka on kiintynyt hänelle erityiseen ja tärkeään mieheen.
Voisitko esimerkkeinä tehdä avauksia jotka ei liity palstalaisiin kun ei yhtään innosta puhua toisista palstalaisesta.
Minusta on hyvin tärkeätä päästä tuulettaa päätäni olisi hyvä väitellä, joka pystyy perustelemaan kantansa ilman että joutuu pahoinpitelemäksi heidän sanoilla.
Kun näyttävästi sinulle ei nyt kukaan tuo vastauksia noihin palstalaisiin oleviin vastauksiin, eikä kiinnosta etsiä tietoa niistä.
Olisi kiva lukea muustakin, osaatko olla se vetävä osapuoli?🤔
En tarkoita nyt ihmisenä vaan keskustelijana.😁molempia puolia saa käyttää.- Anonyymi
Aloittaja ei mahda itselleen mitään, se on ehkä sairaus, että tekee tätä koko ajan?
- Anonyymi
Hyvä väittely edellyttää, että väittelijät kestävät eriävät mielipiteet ja näkökannat eivätkä suinkaan käännä niitä henkilökohtaiseksi kiusaamiseksi ja ala sarjassa poistattamaan toisten viestejä.
Sinä et pysty väittelemään, koska et siedä etkä hyväksy erilaisuutta ja muiden mielipiteitä.
- Expihtarikurppa Anonyymi kirjoitti:
Hyvä väittely edellyttää, että väittelijät kestävät eriävät mielipiteet ja näkökannat eivätkä suinkaan käännä niitä henkilökohtaiseksi kiusaamiseksi ja ala sarjassa poistattamaan toisten viestejä.
Sinä et pysty väittelemään, koska et siedä etkä hyväksy erilaisuutta ja muiden mielipiteitä.
- ExpihtarikurppaMinäkö sellaista henkilöhyöksiä ne on ollut ettei tajuta henkilösyyksiin vetoaminen ole mikään väittely.
Anonyymi kirjoitti:
- ExpihtarikurppaMuutenkin tässä hyvä esimerkki joka pahoinpitelijä sanoista.🤔
”Sinä et pysty väittelemään, koska et siedä etkä hyväksy erilaisuutta ja muiden mielipiteitä.”
Esittää muuta kirjoittelijaa, en ole kirjoittanut hänen kanssaan.🥰- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Muutenkin tässä hyvä esimerkki joka pahoinpitelijä sanoista.🤔
”Sinä et pysty väittelemään, koska et siedä etkä hyväksy erilaisuutta ja muiden mielipiteitä.”
Esittää muuta kirjoittelijaa, en ole kirjoittanut hänen kanssaan.🥰Osoitit juuri oikeaksi expihtarikurpan mielipiteen 😉
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei mahda itselleen mitään, se on ehkä sairaus, että tekee tätä koko ajan?
Minulla ei ole mielipiteitä aloittelijasta muuta kuin kirjoitellut hänen kanssaan noh mutta en ehkä mitään koska onhan se selvyys jos hän on eri kirjoittelija joksi luulen.
Minä en mene työntämään ihmistä pois josta en tiedä mitään . Minä olen oppinut kauan aikaa sitten ihminen itse itsensä ja tiedän sitten tykkäänkö vai en ihmisestä ja pysyykö se sanoissaan se näkyy palstakäyttäytymisessä minua kohtaan ja onko siinä totuutta.Anonyymi kirjoitti:
Osoitit juuri oikeaksi expihtarikurpan mielipiteen 😉
Noh enhän mielipide on kiusaajallakin se on anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osoitit juuri oikeaksi expihtarikurpan mielipiteen 😉
Muutenkin taisit olla se itse😉
- Anonyymi
Pertillä muuttuvat puheet aina sen mukaan, mikä on hänelle suotuisinta kussakin tilanteessa. Kaikkinainen rehellisyys loistaa poissaolollaan.
-palstahessu - Anonyymi
Pertti osaa saada trollikerhon puolustuskannalle laukomalla totuuksia.
Eipä silti, ei tämä ole sivustaseuraajille mikään uutinen. Tätä samaa trollailua tämä on ollut jo pitkään.Niin, etä sinustako ei saa oikaista ja puolustaa itseään, vaan pitäisi antaa kaataa kaiken paskan päälleen? Erikoinen ajatusmaailma.
- Anonyymi
Kuinka monta saman tyyppistä aloitusta Pertti on pääsiäisen aikaan jo laittanut??
Onko hän tämän palstan rahoittaja vai miks on niin huolissaan "palstan tasosta" ja aina säännölllisin väliajoin käy vinkumassa samat asiat korostaen sitä, että tämä palsta ei ole hänelle tärkeä. Eipä :-D. Jokseenkin naurettavaa käytöstä aikamieheltä. - Anonyymi
Kummallista vinkumista palstan tasosta mieheltä joka muka on ollut "tauolla" muutaman kuukauden 😀 Joopa joo.
- Anonyymi
Jaaha, yksi vanhuutta lähestyvä ikipalstailija tuli taas egobuustaamaan. Nyt kun jälleen kerran olet tökerön epäsuorasti julistanut omaa paremmuuttasi muihin palstailijoihin nähden, niin oliko sulla jotain sanottavaakin vai jatkammeko oman ylimielisyytemme hivelemistä muiden kustannuksella?
- Expihtarikurppa- Anonyymi
Luulen myös aloituksessa tekareiden kolinan ja lonksutuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen myös aloituksessa tekareiden kolinan ja lonksutuksen.
*kuulen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604606Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352109Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti491545Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621502- 1651488
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2621293Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961184- 2031122
- 651064
- 801047