Mielellään pakko vastata.
Kysy palstalaiselta osio
194
584
Vastaukset
- Anonyymi
Kysyn Lillisiltä
Oletko Mylmyr?- Anonyymi
Olen 🌹
Wwuwuw kirjoitti:
Mitkäs riddick- rillit sulla on..
Makeet RockKroegerit? Chadit. Kesä tulee, kun käyttää arskoja. :P
https://i.pinimg.com/originals/a7/fb/6a/a7fb6a36a3c6b68a41aba99ffd353452.jpgWwuwuw kirjoitti:
Entäs entinen Kaskenpolttaja, se mulle tuli mieleen?
Taas joku hahmo vai?
No ei. Ihan vaan Lillis oon.Jan1 kirjoitti:
Makeet RockKroegerit? Chadit. Kesä tulee, kun käyttää arskoja. :P
https://i.pinimg.com/originals/a7/fb/6a/a7fb6a36a3c6b68a41aba99ffd353452.jpgNo jo on nopeet..
Tuli muutes vihdoin talvi tänne eteläänkin.. jee.. sukset.Wwuwuw kirjoitti:
No jo on nopeet..
Tuli muutes vihdoin talvi tänne eteläänkin.. jee.. sukset.On on. Ja äädämit on kateet Chadeista. :)
Ketkupolkka, sukset naarmuuntuu näillä lumilla.
- Anonyymi
Ikävöitkö koskaan minua?
- Anonyymi
En. Mutta et varmaan kyselekään minulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Mutta et varmaan kyselekään minulta.
Oikea henkilö tietää vastata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea henkilö tietää vastata.
Vähän niinku ongelmallinen tilanne. En ole ollenkaan varma siitä, että olenko oikea henkilö tai en. Mutta vastasin silti. Ihan vaan sen takia, että voin. Ja myös sen takia, että tiedän kuin vittumaiselta tuntuu jäädä ilman vastausta... :)
Parempi edes jonkinlainen vastaus, kun ei vastausta ollenkaan. Sama se, keneltä se vastaus tulee... :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän niinku ongelmallinen tilanne. En ole ollenkaan varma siitä, että olenko oikea henkilö tai en. Mutta vastasin silti. Ihan vaan sen takia, että voin. Ja myös sen takia, että tiedän kuin vittumaiselta tuntuu jäädä ilman vastausta... :)
Parempi edes jonkinlainen vastaus, kun ei vastausta ollenkaan. Sama se, keneltä se vastaus tulee... :)Tunnistan kirjoittajan. Et ole oikea henkilö..
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo.
Anna jotain vihjettä mistä voisi tunnistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fuck off all of you! :D
https://www.youtube.com/watch?v=0V4zIPCi5FU - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tykkää painostuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fuck off all of you! :D
https://www.youtube.com/watch?v=0V4zIPCi5FUJa hei! Ei tää ole niin vakavaa. That´s just me hämmentämässä pakkaa... :) Älkää tämän takia ryssikää oikeita juttujanne... :)
https://www.youtube.com/watch?v=LvBQx6sIlOo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tykkää painostuksesta.
Oliko tuo vihje... Voisi sopia. Voisitko antaa lisävihjeitä?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Tuskin. Kuka sä olet?
En kerro, mutta et ole oikea henkilö sinäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistan kirjoittajan. Et ole oikea henkilö..
Olenkohan minä? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro, mutta et ole oikea henkilö sinäkään.
Oikeesti. Puhukaa toisillenne. Ei ole parempaa keinoa ottaa asioista selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenkohan minä? 🙂
Anna vihje mistä vain minä voin tunnistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo vihje... Voisi sopia. Voisitko antaa lisävihjeitä?
Anna sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna sinä.
Tämä ratkaisee. Kuinka kauan siitä on kun viimeksi vaihdoit kuulumisia kyseisen henkilön kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on se etten pysty, etsin kadotettua henkilöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ratkaisee. Kuinka kauan siitä on kun viimeksi vaihdoit kuulumisia kyseisen henkilön kanssa?
En muista tarkkaan, mutta on siitä jo aikaa kuukausia ehkä jopa kokonainen vuosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista tarkkaan, mutta on siitä jo aikaa kuukausia ehkä jopa kokonainen vuosi.
Täsmää, mutta en silti ole varma oletko oikea henkilö... Miksi yhteys katkesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täsmää, mutta en silti ole varma oletko oikea henkilö... Miksi yhteys katkesi?
Luulen että suutuit minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että suutuit minulle.
Et taida olla oikea henkilö... :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida olla oikea henkilö... :(
Ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok.
Eli lakkasinko vain pitämästä yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli lakkasinko vain pitämästä yhteyttä?
Mmmm. Minun näkökulmastani annoit ymmärtää että et enää ollut kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt olen enemmän varma.. olen väärä henkilö :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuo henkilö haluaisi, pystyisikö hän ottamaan yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuo henkilö haluaisi, pystyisikö hän ottamaan yhteyttä?
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Miksi ei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei?
Hänellä ei ole yhteystietojani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä ei ole yhteystietojani.
Miksi ei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei?
Suljin ainoan mahdollisen suoran yhteydenpitokanavan eikä hänellä ole nykyisiä yhteystietojani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suljin ainoan mahdollisen suoran yhteydenpitokanavan eikä hänellä ole nykyisiä yhteystietojani.
Miksi suljit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi suljit?
Se on monimutkaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on monimutkaista.
Harkitsitko pitkään vai oliko se äkkinäinen päätös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harkitsitko pitkään vai oliko se äkkinäinen päätös?
Melko äkkinäinen.
Miksi kyselet jos olen todennäköisesti väärä henkilö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko äkkinäinen.
Miksi kyselet jos olen todennäköisesti väärä henkilö?Liian moni asia kuitenkin täsmää. Voisitko sanoa tuosta henkilöstä jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian moni asia kuitenkin täsmää. Voisitko sanoa tuosta henkilöstä jotain?
Henkilö jakaa mielipiteitä.
Sama kysymys sinulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko äkkinäinen.
Miksi kyselet jos olen todennäköisesti väärä henkilö?Niin ja tunnunko minä yhtään tutulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja tunnunko minä yhtään tutulta?
Enhän minä muuten olisi vastannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkilö jakaa mielipiteitä.
Sama kysymys sinulle."Henkilö jakaa mielipiteitä."
Tuota en osaa yhdistää mihinkään.
Sanoisin vihjeeksi, että tällä etsimälläni henkilöllä saattoi olla kärsivällisyys joskus koetuksella kanssani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän minä muuten olisi vastannut.
Kauanko yhteydenpitonne jatkui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Henkilö jakaa mielipiteitä."
Sanoisin vihjeeksi, että tällä etsimälläni henkilöllä saattoi olla kärsivällisyys joskus koetuksella kanssani.Mitä sellaista teit, joka koetteli toisen kärsivällisyyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Henkilö jakaa mielipiteitä."
Sanoisin vihjeeksi, että tällä etsimälläni henkilöllä saattoi olla kärsivällisyys joskus koetuksella kanssani.Lisään tuohon ”jakaa mielipiteitä”: vahva persoona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sinä olet?
Kuka luulet olevasi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko yhteydenpitonne jatkui?
Parisen vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisen vuotta.
Säilytitkö hänen sinulle itsestään lähettämiä kuvia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän lähetti kuvia, en nähnyt niitä (ennen sulkemista yhteydenpitokanava oli jonkun aikaa auki niin etten käynyt siellä).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sellaista teit, joka koetteli hänen kärsivällisyyttään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän lähetti kuvia, en nähnyt niitä (ennen sulkemista yhteydenpitokanava oli jonkun aikaa auki niin etten käynyt siellä).
Et siis saanut koskaan mitään kuvia häneltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sellaista teit, joka koetteli hänen kärsivällisyyttään?
Olin ehkä liian kiukkuinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis saanut koskaan mitään kuvia häneltä?
En.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin ehkä liian kiukkuinen.
Mistä olit kiukkuinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
Jos et tosiaan saanut mitään kuvia koskaan, enkä tarkoita vain henkilöstä itsestään, niin se taitaa vahvistaa sen että väärä henkilö kyseessä. Lisään vielä sen, etten ole myöskään kukaan palstan rekatuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tosiaan saanut mitään kuvia koskaan, enkä tarkoita vain henkilöstä itsestään, niin se taitaa vahvistaa sen että väärä henkilö kyseessä. Lisään vielä sen, etten ole myöskään kukaan palstan rekatuista.
Missä tutustuitte, mistä yhteydenpitonne alkoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tutustuitte, mistä yhteydenpitonne alkoi?
Palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla.
Aivan.
- Anonyymi
Kysyn palstalaisilta. Vieläkö rakennatte romahtavaa korttitaloa?
Tuo on aika hyvä kyssä, sillä siinä yhdistyvät kyhääminen ja kyhääminen eri konteksteissa.
Oikein hyvä.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Tuo on aika hyvä kyssä, sillä siinä yhdistyvät kyhääminen ja kyhääminen eri konteksteissa.
Oikein hyvä.
(Reps)Öm
Siis pitääkö tässä minunkin jotain kysyä?
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Oikein hyvä.
(Reps)Häiritsee tuo "Mielellään pakko", siinä pyyntö ja käsky yhdistyvät.
Funeau kirjoitti:
Öm
Siis pitääkö tässä minunkin jotain kysyä?
(Naurua)Mjop
Muistaakseni tämä kysymys -kyssä on ainoa esittämäni pitkään aikaan, koska olen luonteeltani selittäjä.
(Hihitystä)Harmaaritari kirjoitti:
Häiritsee tuo "Mielellään pakko", siinä pyyntö ja käsky yhdistyvät.
Mjaa
No, ei kukaan voi olla täydellinen, sillä silloin koko universumia ei olisi.
(Hihitystä)- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Mielellään pakko? Missä sellaista luit?
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Mielellään pakko 😂 Vasta nyt huomasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielellään pakko? Missä sellaista luit?
Tuossa aloittajan kysymyksessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa aloittajan kysymyksessä.
Aaa... Ok. Olis sit vastannut aloitukseen eikä mun kysymykseen. :D
Anonyymi kirjoitti:
Aaa... Ok. Olis sit vastannut aloitukseen eikä mun kysymykseen. :D
Vahinko mutta eipä muuten oltais saatu sua miettimään päätäs puhki :D
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Vahinko mutta eipä muuten oltais saatu sua miettimään päätäs puhki :D
Tää oli oikeastikin hyvä :D
Onks kymppi paljon vai vähän?
On! ☝😂Kysymys Pönttikselle, saanko kaivertaa korpikuusen kylkeen....Pujis sydämenkuva Pönttis?
- Anonyymi
Hih hih, ei tullu lupaa.
- Anonyymi
Olisit kysynyt Peppikseltä.
Anonyymi kirjoitti:
Olisit kysynyt Peppikseltä.
Peppiksen kanssa oli joskus eräs I Love You juttu, tuo kaiverrus olisi kieltämättä suoraa jatkumoa siitä :D
Mitähän tässä kysyis? Alatko olee? Heh, no ei. Mitä suunnitelmia korona vapuksi?
- Anonyymi
Mehän ollaan jo.
laskin..väärin Lillis2020 kirjoitti:
Vai vappua miettii hän? ;)
https://youtu.be/hUnd1E2-un8
....🧚🏼♀️....Oikeestaan en ole miettinyt. Menee yhtenä arkipäivänä etenkin nyt koronan aikaan. :)
Jan1 kirjoitti:
Oikeestaan en ole miettinyt. Menee yhtenä arkipäivänä etenkin nyt koronan aikaan. :)
No sama juttu täällä kyllä...
Lillis2020 kirjoitti:
No sama juttu täällä kyllä...
Lapsille munkkia, simaa ja ilmapalloja/serpentiiniä ja siinä se taitaa olla. Vappunaamarit on päällä 24/7. :)
Jan1 kirjoitti:
Lapsille munkkia, simaa ja ilmapalloja/serpentiiniä ja siinä se taitaa olla. Vappunaamarit on päällä 24/7. :)
Mmm, se kuulostaa just hyvältä. Mä muuten teen edelleen joka vuosi simaa vaikka lapsi asuu jo omillaan 😅. Se käy ihan limusta, ja jostain syystä lapsikin "sattuu" aina tulemaan vierailulle just ennen vappua ja ilme on joka kerta yhtä "yllättynyt".
- Ai, äiti.... ooks tehny simaa? Saaks ottaa pari pulloa mukaan? 😄Lillis2020 kirjoitti:
Mmm, se kuulostaa just hyvältä. Mä muuten teen edelleen joka vuosi simaa vaikka lapsi asuu jo omillaan 😅. Se käy ihan limusta, ja jostain syystä lapsikin "sattuu" aina tulemaan vierailulle just ennen vappua ja ilme on joka kerta yhtä "yllättynyt".
- Ai, äiti.... ooks tehny simaa? Saaks ottaa pari pulloa mukaan? 😄Mä en ole tehnyt simaa moneen vuoteen, itseasiassa ennen lapsia tein. Lapset juo tyyliin lasilliset ja sitten loppu jää juomatta. Mä olen ainoa tässä huushollissa joka juo jos juo edes pullollisen simaa. Muille ei maistu.
Kyllästyin kaatamaan viemäriin simat. Mun äiti tekee heille kyllä ja tuo sen pullollisen sitten kyläillessään.
Hyväähän se on kesälläkin menis juomana. :)
Lapsi tulee äidin ja äidin tekemien herkkujen luokse. Sellasia ne rakkaat lapset on. ❤️Jan1 kirjoitti:
Mä en ole tehnyt simaa moneen vuoteen, itseasiassa ennen lapsia tein. Lapset juo tyyliin lasilliset ja sitten loppu jää juomatta. Mä olen ainoa tässä huushollissa joka juo jos juo edes pullollisen simaa. Muille ei maistu.
Kyllästyin kaatamaan viemäriin simat. Mun äiti tekee heille kyllä ja tuo sen pullollisen sitten kyläillessään.
Hyväähän se on kesälläkin menis juomana. :)
Lapsi tulee äidin ja äidin tekemien herkkujen luokse. Sellasia ne rakkaat lapset on. ❤️Totta, käy kyllä ihan limusta ja olisi ihana kesäjuoma kyllä.... nam 😋
Onneksi sun äitisi tekee sitä, ettet ihan ilman jää 🤗Lillis2020 kirjoitti:
Totta, käy kyllä ihan limusta ja olisi ihana kesäjuoma kyllä.... nam 😋
Onneksi sun äitisi tekee sitä, ettet ihan ilman jää 🤗Meillä oli joskus lapsuudessa kesälläkin tosiaan simaa. Nyt on sitten vappuna vaan. Joo, hän tekee vielä kun jaksaa ja vanhemmat juovat molemmat itsekin simaa enemmänkin.
Mä olen aika kaikkiruokainen, en kovin ronkeli. Perheessä kuitenkin ronkelien kanssa jää jotkut juomat ja ruoat melkeinpä tyystin tekemättä, koska yksinäni en jaksa kaikkea kiskoa napaan. :)Jan1 kirjoitti:
Meillä oli joskus lapsuudessa kesälläkin tosiaan simaa. Nyt on sitten vappuna vaan. Joo, hän tekee vielä kun jaksaa ja vanhemmat juovat molemmat itsekin simaa enemmänkin.
Mä olen aika kaikkiruokainen, en kovin ronkeli. Perheessä kuitenkin ronkelien kanssa jää jotkut juomat ja ruoat melkeinpä tyystin tekemättä, koska yksinäni en jaksa kaikkea kiskoa napaan. :)Minä olen monta kertaa miettinyt, että pitäisi tehdä useammin simaa, mutta miten se aina jää tekemättä? Niin hyvä kuin onkin.
Tuo on joo vähän haastavaa, kun on niitä eri mieltymyksiä. Itse vähän jopa yllätyin, että miten paljon ruokavalioni muuttui eron jälkeen. Olin kaivannut kasvis- ja kalaruokia niin pitkään, että sitten kun sain yhtäkkiä syödä just sitä mistä itse pidän, niin tuli sellainen ajanjakso kun kannoin vallan kasviksia ja kalaa kotiin kaupasta. En silloin yhtään kaivannut lihaa. Jännää.
Itsekin (lähes) kaikkiruokainen kyllä, vähän tuo IBS rajoittaa mitä arkisin syön, mutta en nyt jaksa miettiä sitä liian paljon. Kärsii sitten hetken, jos syö jotain sopimatonta. Ei ole vaarallista :)Lillis2020 kirjoitti:
Minä olen monta kertaa miettinyt, että pitäisi tehdä useammin simaa, mutta miten se aina jää tekemättä? Niin hyvä kuin onkin.
Tuo on joo vähän haastavaa, kun on niitä eri mieltymyksiä. Itse vähän jopa yllätyin, että miten paljon ruokavalioni muuttui eron jälkeen. Olin kaivannut kasvis- ja kalaruokia niin pitkään, että sitten kun sain yhtäkkiä syödä just sitä mistä itse pidän, niin tuli sellainen ajanjakso kun kannoin vallan kasviksia ja kalaa kotiin kaupasta. En silloin yhtään kaivannut lihaa. Jännää.
Itsekin (lähes) kaikkiruokainen kyllä, vähän tuo IBS rajoittaa mitä arkisin syön, mutta en nyt jaksa miettiä sitä liian paljon. Kärsii sitten hetken, jos syö jotain sopimatonta. Ei ole vaarallista :)Huomenta. :)
Hiipui akku ja hiipui näpyttelijäkin sen perään eilen illalla. Suoraan asiaan. :)
Sinkkuna on toki se etu, että ei tarvitse kysellä muiden mieltymyksiä eikä mielipiteitä mistään. Ruoankaan suhteen. Tietysti joskus se hyvä ruokailuseura sitten saattaa puuttua, mikä sekin on ihan mukavaa kun joku istuu seurana ja turisee ruokailun lomassa. Itse ainakin kaipasin joskus toista siihen seuraksi mussuttamaan ruokaa.
Itsekin mietin juuri, että sinkkuna tuli syötyä erilailla. Ihan erilaista ruokaakin oikeastaan ja paljon vähemmän mitään mitä parisuhteissa ollessa ja perheellisenä. Usein kaikkiruokaisena taivun enemmistön ruokatottumuksiin ja pääsen 'helpommalla', kun en ala kaikille kehittelemään omaa ruokavaliota. Tietysti, jos olisi ruoka-aineille allergiaa, olisi pakko räätälöidä ruokavaliota. Mutta kun ei ole, niin huomaan, että aika vakiintuneet sapuskat meillä arjessa pyörii ja hyvin pitkälle ronkelimpien mieltymysten mukaan.
Mullakin on IBS, joka tietysti on yksi ongelmallinen vaiva ja huomioitava ruokailussa jotenkin. Onhan ne kovat vatsakivut vaikeita (todella kivuliaita) välillä. Mulla on kyllä kanssa sitäkin, että vaikka tiedän jostain tulevan vatsan kanssa vaivoija, niin pidän niin paljon ainesosien mausta etten halua karsia sitä pois ruokavaliostani. Sitten kyllä tietää tykönään syöneensä. Kahvi on yksi sellainen mistä pitäisi varmaan luopua ihan kokonaan. Siitä tulee vaivaa, mutta aina sitä silti suuhun tykkää kipata.Jan1 kirjoitti:
Huomenta. :)
Hiipui akku ja hiipui näpyttelijäkin sen perään eilen illalla. Suoraan asiaan. :)
Sinkkuna on toki se etu, että ei tarvitse kysellä muiden mieltymyksiä eikä mielipiteitä mistään. Ruoankaan suhteen. Tietysti joskus se hyvä ruokailuseura sitten saattaa puuttua, mikä sekin on ihan mukavaa kun joku istuu seurana ja turisee ruokailun lomassa. Itse ainakin kaipasin joskus toista siihen seuraksi mussuttamaan ruokaa.
Itsekin mietin juuri, että sinkkuna tuli syötyä erilailla. Ihan erilaista ruokaakin oikeastaan ja paljon vähemmän mitään mitä parisuhteissa ollessa ja perheellisenä. Usein kaikkiruokaisena taivun enemmistön ruokatottumuksiin ja pääsen 'helpommalla', kun en ala kaikille kehittelemään omaa ruokavaliota. Tietysti, jos olisi ruoka-aineille allergiaa, olisi pakko räätälöidä ruokavaliota. Mutta kun ei ole, niin huomaan, että aika vakiintuneet sapuskat meillä arjessa pyörii ja hyvin pitkälle ronkelimpien mieltymysten mukaan.
Mullakin on IBS, joka tietysti on yksi ongelmallinen vaiva ja huomioitava ruokailussa jotenkin. Onhan ne kovat vatsakivut vaikeita (todella kivuliaita) välillä. Mulla on kyllä kanssa sitäkin, että vaikka tiedän jostain tulevan vatsan kanssa vaivoija, niin pidän niin paljon ainesosien mausta etten halua karsia sitä pois ruokavaliostani. Sitten kyllä tietää tykönään syöneensä. Kahvi on yksi sellainen mistä pitäisi varmaan luopua ihan kokonaan. Siitä tulee vaivaa, mutta aina sitä silti suuhun tykkää kipata.Huomenta :)
Juu sitä seuraa kaipaan minäkin välillä. Heh, sullakin IBS. Mietin sitä tuossa aiemmin kun kirjoiteltiin, että mahtaisiko sullakin olla, mutta eipä tullut kysyttyä.
En itsekään välttämättä suostu luopumaan jostain hyvästä ruuasta, vaan ennemmin kärsin sitten vaan. Vehnästä olen melko pitkälle arjessa luopunut kylläkin ja se jo itsessään on auttanut tosi paljon (sen sipulin lisäksi).
Mukavaa päivää! :)Lillis2020 kirjoitti:
Huomenta :)
Juu sitä seuraa kaipaan minäkin välillä. Heh, sullakin IBS. Mietin sitä tuossa aiemmin kun kirjoiteltiin, että mahtaisiko sullakin olla, mutta eipä tullut kysyttyä.
En itsekään välttämättä suostu luopumaan jostain hyvästä ruuasta, vaan ennemmin kärsin sitten vaan. Vehnästä olen melko pitkälle arjessa luopunut kylläkin ja se jo itsessään on auttanut tosi paljon (sen sipulin lisäksi).
Mukavaa päivää! :)Harmi, kun asut siellä kaukana. Istuisin mielläni seuraksesi syömään. Pitäisikö jo kysyä mitä sinulla ei ole, mitä minulla on? ;)
Vehnä on mullakin sellainen mistä pidän taukoja, mutta sorrun kyllä leivän muodossa toisinaan. Mukavaa päivää. :PJan1 kirjoitti:
Harmi, kun asut siellä kaukana. Istuisin mielläni seuraksesi syömään. Pitäisikö jo kysyä mitä sinulla ei ole, mitä minulla on? ;)
Vehnä on mullakin sellainen mistä pidän taukoja, mutta sorrun kyllä leivän muodossa toisinaan. Mukavaa päivää. :PNiinpä.... Houkutteleva ajatus..... ;)
Lillis2020 kirjoitti:
😉🤗 se on muuten perjantai
https://youtu.be/wkYY46wkG-I
....🧚♀️....Niinpäs onkin. Työt tehty tältä viikolta? :)
https://youtu.be/mGgMZpGYiy8
Keijupölyä..Jan1 kirjoitti:
Niinpäs onkin. Työt tehty tältä viikolta? :)
https://youtu.be/mGgMZpGYiy8
Keijupölyä..Mmm... jeps. Nyt alkaa olemaan taputeltu. Nyt kahvia ja jätskiä parvekkeella 😎
Josta tuli muuten mieleen.... tiedätkö mikä käy ihan mehujäästä?Lillis2020 kirjoitti:
Mmm... jeps. Nyt alkaa olemaan taputeltu. Nyt kahvia ja jätskiä parvekkeella 😎
Josta tuli muuten mieleen.... tiedätkö mikä käy ihan mehujäästä?Kävin nukkumassa silmärypyt suoriksi. 😉
No mikä? 🤔😋Jan1 kirjoitti:
Kävin nukkumassa silmärypyt suoriksi. 😉
No mikä? 🤔😋Oih, päikkärit. Ihanaa! Ois kelvannut mullekin ;)
Pakastetut viinirypäleet! 😁Lillis2020 kirjoitti:
Oih, päikkärit. Ihanaa! Ois kelvannut mullekin ;)
Pakastetut viinirypäleet! 😁Erityisesti punaiset 😋
Lillis2020 kirjoitti:
Oih, päikkärit. Ihanaa! Ois kelvannut mullekin ;)
Pakastetut viinirypäleet! 😁Varmasti olisi kelvannut, neljänkympin ylittäneillä päiväunet on jo luxusta. :)
Viinirypäleet, oikeesti? Pitääpä huomenna ostaa ja kokeilla. Että hampaita ei tarvitse varoa? 🙄🥶Jan1 kirjoitti:
Varmasti olisi kelvannut, neljänkympin ylittäneillä päiväunet on jo luxusta. :)
Viinirypäleet, oikeesti? Pitääpä huomenna ostaa ja kokeilla. Että hampaita ei tarvitse varoa? 🙄🥶Ei... ne jää sillai rapeiksi.Niinku mehujäät :D
Pese vaan hyvin ja kuivata vähän ennen kuin pussitat ja pakastat. Itse laittanut yleensä päivää ennen pakkaseen, mutta varmasti pakastuvat jo muutamassa tunnissa. Punaisissa on vähän enemmän makeutta ja pakastettuina maistuu ihan mehujätskiltä. Vihreitäkin kannattaa kokeilla, mutta niissä ei minusta ole samalla tavalla makua pakastettuina. Tuokin tietty vähän lajista kiinni, että mitä sattuu olemaan tarjolla milloinkin, mutta joo, suosittelen kokeilemaan :)Jan1 kirjoitti:
Varmasti olisi kelvannut, neljänkympin ylittäneillä päiväunet on jo luxusta. :)
Viinirypäleet, oikeesti? Pitääpä huomenna ostaa ja kokeilla. Että hampaita ei tarvitse varoa? 🙄🥶Sitähän mä en tiedä, että kovettuvatko jos pidät pitkään pakkasessa, kun itse ahmin ne kyllä aina muutamassa päivässä :D mutta epäilen, koska eihän mustikatkaan kovetu sillai umpikoviksi pakkasessa :)
Tiedä sitten johtuuko hedelmäsokerista vai mistä 🤷🏻♀️Lillis2020 kirjoitti:
Ei... ne jää sillai rapeiksi.Niinku mehujäät :D
Pese vaan hyvin ja kuivata vähän ennen kuin pussitat ja pakastat. Itse laittanut yleensä päivää ennen pakkaseen, mutta varmasti pakastuvat jo muutamassa tunnissa. Punaisissa on vähän enemmän makeutta ja pakastettuina maistuu ihan mehujätskiltä. Vihreitäkin kannattaa kokeilla, mutta niissä ei minusta ole samalla tavalla makua pakastettuina. Tuokin tietty vähän lajista kiinni, että mitä sattuu olemaan tarjolla milloinkin, mutta joo, suosittelen kokeilemaan :)Okei, nyt otan ohjeet talteen pääkuuttiin lokeroon viinirypäleen pakastus. Kiitos. 😊
Täytyy katsoa mitä Cittarista löytyy. Yleensä niitä ihan tummia ainakin. Näähän olis Espanjassakin mukava viileä massutettava paahteella. Pidetään mielessä. 😃Lillis2020 kirjoitti:
Sitähän mä en tiedä, että kovettuvatko jos pidät pitkään pakkasessa, kun itse ahmin ne kyllä aina muutamassa päivässä :D mutta epäilen, koska eihän mustikatkaan kovetu sillai umpikoviksi pakkasessa :)
Tiedä sitten johtuuko hedelmäsokerista vai mistä 🤷🏻♀️Täytyy testata. Pidän osan viikonlopun yli, katsotaan miten käy. 🤔😛
Jan1 kirjoitti:
Okei, nyt otan ohjeet talteen pääkuuttiin lokeroon viinirypäleen pakastus. Kiitos. 😊
Täytyy katsoa mitä Cittarista löytyy. Yleensä niitä ihan tummia ainakin. Näähän olis Espanjassakin mukava viileä massutettava paahteella. Pidetään mielessä. 😃Jep, nyt on hyviä punaisia viinirypäleitä myynnissä. Ja kyllä, ovat just täydellisiä siellä ;)
Jan1 kirjoitti:
Täytyy testata. Pidän osan viikonlopun yli, katsotaan miten käy. 🤔😛
Mmm, kerro sit ;)
Lillis2020 kirjoitti:
Jep, nyt on hyviä punaisia viinirypäleitä myynnissä. Ja kyllä, ovat just täydellisiä siellä ;)
Aamusta jolkotettava kauppaan, ehtii ekana parhaiden kimppuun. 😉😛
Lillis2020 kirjoitti:
Mmm, kerro sit ;)
Jeh, joo julkaisen hamfpaathoman hymykuvan. Viinirypäleen pakastus viikonlopun yli maistelu tuloksen näette tässä. Esimerkkikuva. 😃
https://sadanduseless.b-cdn.net/wp-content/uploads/2018/01/celebrity1.jpgJan1 kirjoitti:
Jeh, joo julkaisen hamfpaathoman hymykuvan. Viinirypäleen pakastus viikonlopun yli maistelu tuloksen näette tässä. Esimerkkikuva. 😃
https://sadanduseless.b-cdn.net/wp-content/uploads/2018/01/celebrity1.jpgomg... Omalla vastuulla sitten (Lilliksen vastuuvapautuslauseke) 🤭😅
🧚🏼♀️Lillis2020 kirjoitti:
omg... Omalla vastuulla sitten (Lilliksen vastuuvapautuslauseke) 🤭😅
🧚🏼♀️Eikä mitään omalla vastuulla, kun sitten saan hyvän syyn etsiä sut käsiini. 😉🤗😜
🧚♀️ 🙉Jan1 kirjoitti:
Eikä mitään omalla vastuulla, kun sitten saan hyvän syyn etsiä sut käsiini. 😉🤗😜
🧚♀️ 🙉Hihh... no mutta Jani... ☺️🤭🤫
(*säätää salaa Janin pakastimen -160 asteeseen 🙄 )
🧚🏼♀️ 🧞♂️Lillis2020 kirjoitti:
Hihh... no mutta Jani... ☺️🤭🤫
(*säätää salaa Janin pakastimen -160 asteeseen 🙄 )
🧚🏼♀️ 🧞♂️Hehee, pay back time. Mitäs olis mielessä?
😉😂🥰Jan1 kirjoitti:
Hehee, pay back time. Mitäs olis mielessä?
😉😂🥰Mmm... no, hrmm, joo, huh.... mielessä ois nyt vaikka ja mitä... olisi tooosi ikävä juttu jos joutuisit tänne asti tulemaan ... 🙄🤞🏼😁😉🥰
Lillis2020 kirjoitti:
Mmm... no, hrmm, joo, huh.... mielessä ois nyt vaikka ja mitä... olisi tooosi ikävä juttu jos joutuisit tänne asti tulemaan ... 🙄🤞🏼😁😉🥰
Liittyykö teippiä? Tehdäänkö uudet legot? Pannaanko palikat paikalleen? Ja vähän jääpaloja pakastumaan? 😛
Täytyy vähän lähemmin tutustua tohon 'puuttuvaan ja korvaavaan kalustoonkin' . 😉😜Jan1 kirjoitti:
Liittyykö teippiä? Tehdäänkö uudet legot? Pannaanko palikat paikalleen? Ja vähän jääpaloja pakastumaan? 😛
Täytyy vähän lähemmin tutustua tohon 'puuttuvaan ja korvaavaan kalustoonkin' . 😉😜heh... heititpä nyt sitten haasteen 😎🤤
Täytyy tutkia läheltä 🥰
https://youtu.be/T4cdfRohhcg
Aina tarvitaan teippiä, tietysti! 🤗
https://youtu.be/8qhrJGb9saQ
ja pannaan, pannaan....palikat paikoilleen..😍 ja keinutaan....riippumatossa 🥰
https://youtu.be/OM9y59dYYJk
Unohdinko jotain? 🤔😉Lillis2020 kirjoitti:
heh... heititpä nyt sitten haasteen 😎🤤
Täytyy tutkia läheltä 🥰
https://youtu.be/T4cdfRohhcg
Aina tarvitaan teippiä, tietysti! 🤗
https://youtu.be/8qhrJGb9saQ
ja pannaan, pannaan....palikat paikoilleen..😍 ja keinutaan....riippumatossa 🥰
https://youtu.be/OM9y59dYYJk
Unohdinko jotain? 🤔😉Hyvä kattaus. 😛👍
Mutta unohdit pari. 😃
https://youtu.be/HLphrgQFHUQ
https://youtu.be/aa6Hatxy-wA
Tuli niin lämmin, että käyn happihyppelyllä. 😅🤗Jan1 kirjoitti:
Hyvä kattaus. 😛👍
Mutta unohdit pari. 😃
https://youtu.be/HLphrgQFHUQ
https://youtu.be/aa6Hatxy-wA
Tuli niin lämmin, että käyn happihyppelyllä. 😅🤗Jaiks!! Sinä löydät kyllä niin hienoja biisejä 😄🤗
Lillis2020 kirjoitti:
Jaiks!! Sinä löydät kyllä niin hienoja biisejä 😄🤗
Toivoton romantikko löytää. 😉🤗
Katselen sen videon, osin jo katsoin (se toisessa ketjussa). Aina ne porautuu sisimpään ja silmät kastuu en mahda mitään. 😢Jan1 kirjoitti:
Toivoton romantikko löytää. 😉🤗
Katselen sen videon, osin jo katsoin (se toisessa ketjussa). Aina ne porautuu sisimpään ja silmät kastuu en mahda mitään. 😢Siinä on onnellinen loppu. Hali 🤗
Ja, jos joku muu päättäisi katsoa sitä, niin onpa siinä jokaiselle pohdittavaakin.Lillis2020 kirjoitti:
Siinä on onnellinen loppu. Hali 🤗
Ja, jos joku muu päättäisi katsoa sitä, niin onpa siinä jokaiselle pohdittavaakin.Pidän pienen breikin ja katson sen loppuun. Ehkä ilmestyn takaisin tai sitten uppoudun taas itseeni ja ajatuksiini. 🤗 Hali. ❤️
Kuinka pitkä aika on hetkinen, min./sek.?
Thymallus kirjoitti:
15 s - 2 min.
Mutta entäs kohta?Kohta = heti kun ehtii kääntyä ympäri, tai pyörii hyrränä pakallaan vähän aikaa. :)
tosi..typy kirjoitti:
Kohta = heti kun ehtii kääntyä ympäri, tai pyörii hyrränä pakallaan vähän aikaa. :)
Onko kohta siis lyhyempi aikamääre kuin hetkinen?
Entäs yhtä koska? Koskas se tapahtuu?Thymallus kirjoitti:
Onko kohta siis lyhyempi aikamääre kuin hetkinen?
Entäs yhtä koska? Koskas se tapahtuu?Mielestäni "kohta" on lyhyempi, koska se tapahtuu nopeammin, kuin "hetkinen".
Esim. lapsille tulee sanottua "joo, kohta, oota vähän" ja se tapahtuu aikalailla nopeasti, kun taas esim: teknisten ongelmien"Hetkinen" saattaa kestää jopa tunteja.
"yhtä koska" = ?? täysin määrittelemätön
" koska" = monta vaihtoehtoa, riipuu mihin aiheyhteyteen se liittyy. Lähitulevaisuuteen, vai kauemmaksi.
Onko avaruudessa elämää?tosi..typy kirjoitti:
Mielestäni "kohta" on lyhyempi, koska se tapahtuu nopeammin, kuin "hetkinen".
Esim. lapsille tulee sanottua "joo, kohta, oota vähän" ja se tapahtuu aikalailla nopeasti, kun taas esim: teknisten ongelmien"Hetkinen" saattaa kestää jopa tunteja.
"yhtä koska" = ?? täysin määrittelemätön
" koska" = monta vaihtoehtoa, riipuu mihin aiheyhteyteen se liittyy. Lähitulevaisuuteen, vai kauemmaksi.
Onko avaruudessa elämää?Puhumme täysin eri kieltä.
Hetkinen on huomattavasti lyhyempi kuin kohta. Hetkinen on maksimissaan sen 2 minuuttia mutta kohta voi olla 20 minuuttia.
Yhtä koska on aivan näillä hetkillä/sekunneilla.
Uskon että on, koska joku älyllinen elämänmuoto sieltä tuntuu vastailevan :)Thymallus kirjoitti:
Puhumme täysin eri kieltä.
Hetkinen on huomattavasti lyhyempi kuin kohta. Hetkinen on maksimissaan sen 2 minuuttia mutta kohta voi olla 20 minuuttia.
Uskon että on, koska joku älyllinen elämänmuoto sieltä tuntuu vastailevan :)Hetkiset ovat (oman kokemukseni mukaan) olleet aina pitempiä, kuin kohta.
Tästä asiasta olen kanssasi samaa mieltä, olemme täysin eri mieltä ja puhumme erilaisilla kielikuvilla. :)
Tarkkailevatko oliot/ elämänmuodot meitä ulkoavaruudesta?tosi..typy kirjoitti:
Hetkiset ovat (oman kokemukseni mukaan) olleet aina pitempiä, kuin kohta.
Tästä asiasta olen kanssasi samaa mieltä, olemme täysin eri mieltä ja puhumme erilaisilla kielikuvilla. :)
Tarkkailevatko oliot/ elämänmuodot meitä ulkoavaruudesta?Sitä emme voi tietää. Rajalliset resurssit ja kyvyt. Lisäksi vielä kehittymätön tiede ja tekniikka.
Onko foliohatun käyttämiselle perusteita?Thymallus kirjoitti:
Sitä emme voi tietää. Rajalliset resurssit ja kyvyt. Lisäksi vielä kehittymätön tiede ja tekniikka.
Onko foliohatun käyttämiselle perusteita?Ehdottomasti! Foliohattu ei ole ainoastaan muodikas, vaan myös käytännöllinen asuste.
Jokaisen tulisi askarrella itselleen omaa foliohattu. Niksi-Pirkassa on hyvät ohjeet jopa tumpelolle askartelijalle. Tyyli on vapaa.
Olen foliohattujen suuri kannattaja. :)
Mitä mieltä olet keppihevos-harrastuksesta?tosi..typy kirjoitti:
Ehdottomasti! Foliohattu ei ole ainoastaan muodikas, vaan myös käytännöllinen asuste.
Jokaisen tulisi askarrella itselleen omaa foliohattu. Niksi-Pirkassa on hyvät ohjeet jopa tumpelolle askartelijalle. Tyyli on vapaa.
Olen foliohattujen suuri kannattaja. :)
Mitä mieltä olet keppihevos-harrastuksesta?Kepparit on jotenkin vinksallaan. Aikuiset naiset tuolla hyppimässä puukepakko haaroissaan. (Vai onko niitä jo miehiäkin?) Ennen se oli pikkutyttöjen hommaa.
On keksitty aitajuoksu, estejuoksu, maastojuoksu....Miksi se moppipäinen keppi pitää ottaa mukaan.
Vähän väsyneitä nämä jutut. Pitäiskö lähteä jo nukkumaan?- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Uskon että on, koska joku älyllinen elämänmuoto sieltä tuntuu vastailevan :)Minunkin mielestä hetkinen on lyhyempi kuin kohta.
Thymallus kirjoitti:
Kepparit on jotenkin vinksallaan. Aikuiset naiset tuolla hyppimässä puukepakko haaroissaan. (Vai onko niitä jo miehiäkin?) Ennen se oli pikkutyttöjen hommaa.
On keksitty aitajuoksu, estejuoksu, maastojuoksu....Miksi se moppipäinen keppi pitää ottaa mukaan.
Vähän väsyneitä nämä jutut. Pitäiskö lähteä jo nukkumaan?Juu, menen kohta nukkumaan. Unihiekka painaa jo silmiä.
öitä! :)Anonyymi kirjoitti:
Minunkin mielestä hetkinen on lyhyempi kuin kohta.
No näin on. Ei nuo muut tiedä mitään.
Thymallus kirjoitti:
Uskon että on, koska joku älyllinen elämänmuoto sieltä tuntuu vastailevan :)Kyllä. Sitten on myös pieni hetki, joka on hetkistä lyhyempi aika. Ja ihan kohta, joka on kohtaa lyhyempi. Eli aikajärjestyksessä näin:
Pieni hetki.
Hetkinen
Ihan kohta
Kohta.
Ja melkein on metri rannasta. ☝️Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä. Sitten on myös pieni hetki, joka on hetkistä lyhyempi aika. Ja ihan kohta, joka on kohtaa lyhyempi. Eli aikajärjestyksessä näin:
Pieni hetki.
Hetkinen
Ihan kohta
Kohta.
Ja melkein on metri rannasta. ☝️Ei ollut vaikea arvata, että sinun kanssasi ajatus ajasta kulkee samaa latua :)
Se sinappi pääsi kyllä vähän yllättämään.Thymallus kirjoitti:
15 s - 2 min.
Mutta entäs kohta?Eikös kohta ole enemmän joku tietty alue tai piste?
- Anonyymi
Tätäkin voisi kysellä joiltakin palstalaisilta, että vieläkö uskotte määrän korvaavan laadun?
- Anonyymi
Riippuu asiasta
- Anonyymi
Riippuu asiasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu asiasta
No asiahan voi olla mikä tahansa tai ei asiaa ollenkaan. Kunhan nimimerkki näkyy joka aloituksessa ja mieluummin vielä vähintään joka toisessa viestissä. :D
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä jos on kova nälkä.
2 päivää ja ette ole todistaneet minun olleeni väärässä... :D
makkarapizzaa vai kanawokkia?
Jan1 kirjoitti:
Kanawokkia.
eli pizza 1- wok 1..aaah,mä en meinaan osaa päättää kumpaa teen perjantaina kun vihdoinkin saan kauppakassit:D molemmat on suussa sulavan hyviä ^_^
- Anonyymi
p.Eppis kirjoitti:
eli pizza 1- wok 1..aaah,mä en meinaan osaa päättää kumpaa teen perjantaina kun vihdoinkin saan kauppakassit:D molemmat on suussa sulavan hyviä ^_^
Sanon pizza
p.Eppis kirjoitti:
Wokit maistuu kyllä. Nyt tulee kuola suupieliin. Yöllä ei pitäis puhua ruoasta. :P
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Minulle taitas olla liian maustettuja
Sullahan tais olla erityisherkkä makuaisti?
- Anonyymi
Kanawokki 👍
Makkara on suolaista pullaa... 😝
xLiner Molempia. ;) Oikein juustoinen makkarapizza. Lounaaksi kanawokkia ja päivälliseksi makkarapizzaa.
jaiks,taitaa kanawokki voittaa tiukalla pisteen erolla;D tulossa olis paaaaljon nuudeleita ja uusi vähän tulinen maustesekoitus:)
makkarapizzakin on namia, se on sellainen lempeä ruoka, ei mitään tulista ja sulanut juusto hellii sielua haha
teen pizzan sitten ensi viikolla:)Jan1 kirjoitti:
Wokit maistuu kyllä. Nyt tulee kuola suupieliin. Yöllä ei pitäis puhua ruoasta. :P
mä kuolailen joka päivä miettien ruokaa ^-^ en ole neljään viikkoon saanut yhtään oikeaa lihaa, pelkkää pastaa ja jauhojuttuja, nyt tökkii jo. En saanut lihaa kuin kaikki oli loppu..nyt,perjantai,siellä on sellaiset liha ja kanamötköt tulossa että liikuntaloma leuoille alkaa;D
Anonyymi kirjoitti:
Kanawokki 👍
Makkara on suolaista pullaa... 😝
xLinermutta suolainen pulla sinapin kanssa on hy-vää;D
Anonyymi kirjoitti:
Sanon pizza
onko sulla lemppari pizzaa?:) mä pidän makkarasta mutta perus jauhelihapizza tuplajuustolla nam.
Jascal kirjoitti:
Molempia. ;) Oikein juustoinen makkarapizza. Lounaaksi kanawokkia ja päivälliseksi makkarapizzaa.
toi olis unelma, sais mässyttää molempia, raikasta wokkia ja päälle superjuustoinen pizza..melkein vaatii jälkkäriksi jäätelöä:D
p.Eppis kirjoitti:
mä kuolailen joka päivä miettien ruokaa ^-^ en ole neljään viikkoon saanut yhtään oikeaa lihaa, pelkkää pastaa ja jauhojuttuja, nyt tökkii jo. En saanut lihaa kuin kaikki oli loppu..nyt,perjantai,siellä on sellaiset liha ja kanamötköt tulossa että liikuntaloma leuoille alkaa;D
Nyt vedät sitten muutaman viikon lihaa niin, että napa paukkuu. ;)
Mä kuolisin varmaan nälkään, jos pitäisi elää pastalla. Ei helv..en kykene. Voi olla, että repisin puunkuoria mielummin leipäläpeen. :)- Anonyymi
p.Eppis kirjoitti:
onko sulla lemppari pizzaa?:) mä pidän makkarasta mutta perus jauhelihapizza tuplajuustolla nam.
Joku semmoinen salamipizza on paras tällä hetkellä
p.Eppis kirjoitti:
toi olis unelma, sais mässyttää molempia, raikasta wokkia ja päälle superjuustoinen pizza..melkein vaatii jälkkäriksi jäätelöä:D
Jotain oikein maukasta jäätelöä tai lisukkeeksi jotain kastiketta ja hedelmiä/marjoja. Itse pidän erityisesti aino jäätelöistä, ei tarvitse kuin lusikan. (Ei viitsi tunnustaa että kauhalla syön koko sisällön) =)
Jan1 kirjoitti:
Mä kuolisin varmaan nälkään, jos pitäisi elää pastalla. Ei helv..en kykene. Voi olla, että repisin puunkuoria mielummin leipäläpeen. :)Vegaani unelma: kebabbia, häränlihaa, salamia, jauhelihaa, pekonia ja kinkkua. Ehkä yksi tuore rucola siihen päälle jonka voi nyppiä pois. =) Ilman muuta juustoakin täytyy olla kolmea sorttia.
Jascal kirjoitti:
Vegaani unelma: kebabbia, häränlihaa, salamia, jauhelihaa, pekonia ja kinkkua. Ehkä yksi tuore rucola siihen päälle jonka voi nyppiä pois. =) Ilman muuta juustoakin täytyy olla kolmea sorttia.
Kyyl kyllä tuota söis, söisin kyllä sen rucolankin ahneuksissani.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Juu oli, ja on vieläkin
Onko se yhtä kuin nirsous?
p.Eppis kirjoitti:
Mistä tulee nimimerkki Peppupupu?
- Anonyymi
p.Eppis kirjoitti:
mutta suolainen pulla sinapin kanssa on hy-vää;D
No okei, metsässä tulilla. Mutta vain ihan pienellä ja kevyellä retkellä. Jos erästelee rankemmin, rasvainen makkara tulee paineella pihalle jommasta kummasta päästä aika pikaseen...🤢
xLiner Partakaweri kirjoitti:
Mistä tulee nimimerkki Peppupupu?
se oli ihan alunperin läpällä heitetty nimi vuonna nakkisota, piti keksiä nopeasti joku nimi niin peppupupu tuli päähän mieleen lol myöhemmin se yhdistettiin mun peppukuviin varsinkin jos oli pupu asusteet päällä: p nykyään olen vain peppis.väsynyt zombi nainen ^_^
Anonyymi kirjoitti:
No okei, metsässä tulilla. Mutta vain ihan pienellä ja kevyellä retkellä. Jos erästelee rankemmin, rasvainen makkara tulee paineella pihalle jommasta kummasta päästä aika pikaseen...🤢
xLinerMulla on muuten toi sama, jostain syystä maha ei kestä enää rasva ruokia, varmasti iskee ripuli ja väänteet. Nykyään pyöräytän ne makkaratkin paperissa pari kertaa, saa rasvaa pois;)
Jan1 kirjoitti:
Mä kuolisin varmaan nälkään, jos pitäisi elää pastalla. Ei helv..en kykene. Voi olla, että repisin puunkuoria mielummin leipäläpeen. :)no niin,takasin ollaan..joku ehkä arvasi että vietin eilisen pelkästään syöden ja syöden, nyt on ruokakrapula:D mutta oli sen arvoista! tein sittenkin tuloista kanakastiketta jasmiini riisillä, seuraavaksi se pizza ja ensi viikolla wokkia nam:)
viikkojen pastakuuri on jotain mitä en ihan heti halua uudestaan..mulla oli maha kipeä koko ajan. nyt kun sain lihaa ja muuta huomasin että vatsakivut poissa. niimpä niin..p.Eppis kirjoitti:
no niin,takasin ollaan..joku ehkä arvasi että vietin eilisen pelkästään syöden ja syöden, nyt on ruokakrapula:D mutta oli sen arvoista! tein sittenkin tuloista kanakastiketta jasmiini riisillä, seuraavaksi se pizza ja ensi viikolla wokkia nam:)
viikkojen pastakuuri on jotain mitä en ihan heti halua uudestaan..mulla oli maha kipeä koko ajan. nyt kun sain lihaa ja muuta huomasin että vatsakivut poissa. niimpä niin..Mässyn mäsdyn vetänyt ruokaa suupielet soosissa ja paitakin tietty. :D
Jasmiini riisi? Tuoksuuko Jasmiinin kukkaselle? Basmati on ihan jees, Jasmiini kuulostaa epäilyttävälle.
Pastahan mullakin tekee vatsan kipeeksi, ihan siis yksi ateria riittää ja tulee kipuja ja huono oksettava olo. Mielummin syön riisiä, perunaa, tai vaikka ohraa tai kauraryynejä kun pastaa.
Mutta eikö ole mukavaa, kun massu on täynnä, on ihan kun uusi ihminen. :Dp.Eppis kirjoitti:
se oli ihan alunperin läpällä heitetty nimi vuonna nakkisota, piti keksiä nopeasti joku nimi niin peppupupu tuli päähän mieleen lol myöhemmin se yhdistettiin mun peppukuviin varsinkin jos oli pupu asusteet päällä: p nykyään olen vain peppis.väsynyt zombi nainen ^_^
Kiva että muitakin zombeja liikenteessä :), mutta miksi väsynyt? Meidän pitää piristää sinua jotenkin.
Jan1 kirjoitti:
Mässyn mäsdyn vetänyt ruokaa suupielet soosissa ja paitakin tietty. :D
Jasmiini riisi? Tuoksuuko Jasmiinin kukkaselle? Basmati on ihan jees, Jasmiini kuulostaa epäilyttävälle.
Pastahan mullakin tekee vatsan kipeeksi, ihan siis yksi ateria riittää ja tulee kipuja ja huono oksettava olo. Mielummin syön riisiä, perunaa, tai vaikka ohraa tai kauraryynejä kun pastaa.
Mutta eikö ole mukavaa, kun massu on täynnä, on ihan kun uusi ihminen. :Dhuomenta jan ja alkavaa viikkoa:) nythän kävi niin että vedin sitten överit, ruualla! ^-^ tiesin että noin käy kun viikkojen jälkeen on oikeaa sapuskaa ja vielä herkkujakin!:O nyt on maha kipeä kun liian paljon söi mutta eiköhän se tasotu taas. Olis tarkotuksena paistaa oikea paisti tällä viikolla, saas nähdä miten onnistuu : p tein muuten vielä pannariakin kermavaahdolla eilen,sitä tuli mussutettua kuin pieni possu,hilloa tippui haha:D luultavasti kuului iso MÄSSYN SLURPS kun aloitin ruokakarkelot:D
jasmiiniriisi juu, siinä on sellainen erikoinen tuoksu,varmaan just itämaisen ravintolan tuoksu. Pakko oli saada tuota riisiä pitkästä aikaa,parasta wokki ruokien kanssa.
tuli huomattua, mahaa väänsi kun pelkkää pastaa ja leipää veti-eräs sanoi mulle että en sentään nääntynyt nälkään,oli pastaa--joo,en nääntynyt mutta en sanoisi että ihan hirveän tervekkään olo on uuuh menee aikaa kun tästä kroppa tasaantuu...mun on pakko saada kuukausittaiset liha annokset ihan anemiankin takia. mä idiootti unohdin PERUNAT argh oli tarkoituksena tehdä uunijuureksia lihan kanssa..noh,nyt sitten vedetään porkkanaa ja kesäkurpitsaa: p
vielä olis puoli pannaria jäljellä, peppiksen maha vinkuu, kelpaako palstalaisille?:DPartakaweri kirjoitti:
Kiva että muitakin zombeja liikenteessä :), mutta miksi väsynyt? Meidän pitää piristää sinua jotenkin.
mä olen ollut zombi piiitkän aikaa,varmaan vuosisatoja: p aina saa pelätä irtooko kädet;) huoh..plääh..olen väsynyt tämän kämpän ja koko alueen takia,varmaan olet lukenut mun ongelmista täällä..nyt kun ei ole ollut normi mökkibreikkejäkään niin elinvoima on vieläkin matalammalla ja toi lisääntynyt työkone/rekkaliikenne kaasuttelu ikkunan edestä tappaa mun pään,aiheuttaa migreenejä melkein päivittäin. luulin että kun korona toimet alkaa saan vihdoinkin breikin tosta liikenne paskasta mutta ei..se vaan lisääntyi,wot??
tarjotkaa mulle karkkia, se aina piristää haha;Dp.Eppis kirjoitti:
huomenta jan ja alkavaa viikkoa:) nythän kävi niin että vedin sitten överit, ruualla! ^-^ tiesin että noin käy kun viikkojen jälkeen on oikeaa sapuskaa ja vielä herkkujakin!:O nyt on maha kipeä kun liian paljon söi mutta eiköhän se tasotu taas. Olis tarkotuksena paistaa oikea paisti tällä viikolla, saas nähdä miten onnistuu : p tein muuten vielä pannariakin kermavaahdolla eilen,sitä tuli mussutettua kuin pieni possu,hilloa tippui haha:D luultavasti kuului iso MÄSSYN SLURPS kun aloitin ruokakarkelot:D
jasmiiniriisi juu, siinä on sellainen erikoinen tuoksu,varmaan just itämaisen ravintolan tuoksu. Pakko oli saada tuota riisiä pitkästä aikaa,parasta wokki ruokien kanssa.
tuli huomattua, mahaa väänsi kun pelkkää pastaa ja leipää veti-eräs sanoi mulle että en sentään nääntynyt nälkään,oli pastaa--joo,en nääntynyt mutta en sanoisi että ihan hirveän tervekkään olo on uuuh menee aikaa kun tästä kroppa tasaantuu...mun on pakko saada kuukausittaiset liha annokset ihan anemiankin takia. mä idiootti unohdin PERUNAT argh oli tarkoituksena tehdä uunijuureksia lihan kanssa..noh,nyt sitten vedetään porkkanaa ja kesäkurpitsaa: p
vielä olis puoli pannaria jäljellä, peppiksen maha vinkuu, kelpaako palstalaisille?:DHuomenta sinnekin ja alkavaa viikkoa samointein! :)
Heh, ruokahan on nautintoaineena mitä mahtavin. Mistäkö tiedän? Oooollaan siitä ihan hiljaa. ;)
Tuli mielikuva Peppulista ahmimassa rasvaista pannaria hillokuorman ja kermavaahtokuorman kanssa. Vähän pitkin kasvojakin, paidan rinnuksilla ja napa turpeena naama tyytyväisenä urakan jälkeen, röyh purb. :D
Kelpaisi hyvinkin, mistä saa noutaa? :)Jan1 kirjoitti:
Huomenta sinnekin ja alkavaa viikkoa samointein! :)
Heh, ruokahan on nautintoaineena mitä mahtavin. Mistäkö tiedän? Oooollaan siitä ihan hiljaa. ;)
Tuli mielikuva Peppulista ahmimassa rasvaista pannaria hillokuorman ja kermavaahtokuorman kanssa. Vähän pitkin kasvojakin, paidan rinnuksilla ja napa turpeena naama tyytyväisenä urakan jälkeen, röyh purb. :D
Kelpaisi hyvinkin, mistä saa noutaa? :)ja hyvää iltaa :D mä olen ähkinyt koko päivän,nyt on sitten pannarikin tuhottu..oli iso urakka mutta tulipahan tehtyä haha:D on aika tuhtia tollanen pannari,ihan kuin oikea ateria! mä aattelin et vois jättää sokerin pois ja lisätä vaikka suikale kasviksia,tulis ruokapannari nam.
ja nyt innostuin etsimään kaikenlaisia keittoja, laskeskelin että keittohan on aika halpaa ruokaa ja saa ison padallisen,sitä myöskin saa syödä enemmän:)
olet siis syöpöttelijä myös? shh,täällä kans silloin on sitä ruokaa..mä voin paastota jos saan kahvia mutta voi pojat,jos saa lautaselle jotain hyvää niin kyllä makunystyrät laulaa hoosiannaa:D syöpöttely on yksi iho pahe aaargh! mikä on sun kaikkein paras lempiruoka jos saisi valita?:)
haha sun mielikuva muuten toteutui tänään! mä hotkin isoa palaa samalla lukien akkaria, justs sellainen pala jossa oli kermavaahtoa ja hilloa putos paidalle, nyyh mun korallin väriselle kotipaidalle ^_^ piti nekin hörpätä siitä pois,herkkuja ei saa tuhlata joten naama oli hillossa:D olis varmaan ollut hyvä profiilikuva;D
nyt saisit vaan rippeet,peppis possu imuroi melkein kaikki tänään mut mä teen lisää myöhemmin,silloin saat:D
häippäsen taas,tänään kokeilen yhtä homeopaattista lääkettä,saas nähä mitä tapahtuu: p
mukavaa iltaa jan:)p.Eppis kirjoitti:
ja hyvää iltaa :D mä olen ähkinyt koko päivän,nyt on sitten pannarikin tuhottu..oli iso urakka mutta tulipahan tehtyä haha:D on aika tuhtia tollanen pannari,ihan kuin oikea ateria! mä aattelin et vois jättää sokerin pois ja lisätä vaikka suikale kasviksia,tulis ruokapannari nam.
ja nyt innostuin etsimään kaikenlaisia keittoja, laskeskelin että keittohan on aika halpaa ruokaa ja saa ison padallisen,sitä myöskin saa syödä enemmän:)
olet siis syöpöttelijä myös? shh,täällä kans silloin on sitä ruokaa..mä voin paastota jos saan kahvia mutta voi pojat,jos saa lautaselle jotain hyvää niin kyllä makunystyrät laulaa hoosiannaa:D syöpöttely on yksi iho pahe aaargh! mikä on sun kaikkein paras lempiruoka jos saisi valita?:)
haha sun mielikuva muuten toteutui tänään! mä hotkin isoa palaa samalla lukien akkaria, justs sellainen pala jossa oli kermavaahtoa ja hilloa putos paidalle, nyyh mun korallin väriselle kotipaidalle ^_^ piti nekin hörpätä siitä pois,herkkuja ei saa tuhlata joten naama oli hillossa:D olis varmaan ollut hyvä profiilikuva;D
nyt saisit vaan rippeet,peppis possu imuroi melkein kaikki tänään mut mä teen lisää myöhemmin,silloin saat:D
häippäsen taas,tänään kokeilen yhtä homeopaattista lääkettä,saas nähä mitä tapahtuu: p
mukavaa iltaa jan:)Peppis pikku "possu" . Muistat sitten seuraavasta pannarista jättää mulle puolet. 😋
Mukavaa iltaa Peppis. 😃
- Anonyymi
Olisiko syytä mennä nukkumaan.....
Hohhoijaa.
zzzzz- Anonyymi
No hyvät yöt sulle vaan sitten!
- Anonyymi
Miksi?
- Anonyymi
Mikä se on
Neljä kertoo viissiin on neljätoists
Jepulis
Jottaiii niin niin yheksän - Anonyymi
Lillisiltä kysyn onko Lillis sinkku?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064783
- 1464559
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464542- 1462974
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292538- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202128- 401839
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1811245