Sen ymmärrän että baarit ja muut minne idiootit kokoontuvat juopottelemaan pidetään kiinni, mutta että tavalliset ruokapaikat? Ei mitään järkeä. Ravintolat tulee avata heti ja antaa ihmisille mahdollisuus syödä.
Ruokaravintolat AUKI!
6
209
Vastaukset
- Anonyymi
Et ilmeisesti osaa syödä ilman ravintoloita. Miten olet selvinnyt hengissä tähän asti?
- Anonyymi
Etkö pääse näyttäytymään muiden idioottien kanssa jotka ei osaa itse tehdä tuokaa, ostaa eineksiä tai tilata kotiin, voi raukkaa.
- Anonyymi
Persaukiset kateelliset ja katkerat vasemmistoluuserit joilla ei ole ikinä varaa syödä ravintolassa (ja tuskin sinne pirihöyryissään edes pääsisi) painukoon vittuun tältä palstalta
- Anonyymi
Hheeh, enemmän niitä pirihöyryisiä rikkaissa on.
- Anonyymi
Ravintolat voisi jo avata, mutta sulkemisaika voiis olla toistaiseksi poikkeuksellisesti klo 21.00
- Anonyymi
Kyllä ravintolat voisi olla lounasaikaan auki paikkakunnilla, joissa ei ole lainkaan koronaa. Miksi pitää tappaa pienten paikkakuntien ruokaravintolat, vaikkei yhtään koronatapausta ole ollut kolmeen kuukauteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613