Olen 12v tyttö ja minulla on ehkä äänenmurros? Ääneni on muuttunut todella matalaksi ja se väreilee kokoajan. Kaverinikin huomauttelevat ääneni mataluudesta ja sanovat, että ääneni on kuin milläkin vanhuksella. En tiedä mitä teen koska häpeän ääntäni todella paljon. En edes kehtaa puhua uusien ystävieni kanssa puhelimessa, koska ääneni on niin möreä/outo. Onko tämä normaalia vai pitäisikö käydä lääkärissä? Ääneni on toki aina ollut hieman möreä sekä oudon kuuloinen, mutta nyt se on mennyt jo niin alas että en tiedä mitä teen. Kertokaa jos tiedätte jotain tästä asiasta tai mistä tämä johtuu!!
Äänenmurros tytöllä?n
Anonyymi
3
68
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä et olekaan "tyttö" muutoin kuin henkisesti, vaan hormonitoiminnaltasi poika, elikkäs tuleva mies. Kasvaako rinnat? Pyöristyykö lantio?
12-vuotiaat tytöt häpeävät useita asioita. Matala ääni on oikeasti seksikäs, vaikka useimmilla tytöillä se on sellaista kimitystä, ettei jaka kauan kuunnella. Sinulla tulee parisuhdemarkkinoilla monta hakijaa. Olet onnen tyttö.🌹
Lääkäriin, lääkäriin.
Voit laitaa näytteen liite tiedostona minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004887250- 2272558
- 262551
- 1571854
- 1141738
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133