Jännä juttu, Timitys on aina yhtä aikaa paikalla Harmiksen kanssa. Kirjoitustyyli ja arvot kummallakin samaa luokkaa. Outoa silti, etteivät keskenään täällä juttele. Luulisi, kun noinkin samanlaisella arvopohjalla liikkuu, että olisi paljonkin juteltavaa?
- Valtakuntakin lovettaa kumpaakin...
Jännä juttu
24
<50
Vastaukset
Tämä tosiaankin ON sinkkupalsta! :D
Olipa jännä juttu. Jossain korona-ketjussa totesin että timitys on tomppeli viruslinko, ei siitä sen enempää.
- Anonyymi
Ihan perusharhautusyritys.
Ei se mikään tomppeli oo. Se vaan ajattelee negatiivisesti mutta loogisesti, sen elämän ilo puuttuu. Pitää pitää turvassa.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei se mikään tomppeli oo. Se vaan ajattelee negatiivisesti mutta loogisesti, sen elämän ilo puuttuu. Pitää pitää turvassa.
Mielestäni ajattelee hyvinkin positiivisesti, koska hänenhän mielestä Suomessa ei mitään koronaepidemiaa edes ole.
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni ajattelee hyvinkin positiivisesti, koska hänenhän mielestä Suomessa ei mitään koronaepidemiaa edes ole.
Ei halua uskoa todellisuutta.
- Anonyymi
Ja poliisin poitsukin yrittää kamukerholaisia lytätä samoihin aikoihin.
Omituista että kaikki ollaan tällä samalla palstalla. Ollaan varmaan kaikki yksi ja sama henkilö.
- Anonyymi
Tjaa, mutt me yks ja sama henkilö, emme halua esiintyä tuolla pärstä kertoimella!
Etsippä nätti kuva netistä itsellemme, vaikka.... Kermit, pingispallo silmineen. Kuvasta päätellen se voisit kyllä sinä olla..
Menisitkö kylään?
https://asunnot.oikotie.fi/talo/koronakatu-5-espoo/18219
- Anonyymi
"Outoa silti, etteivät keskenään täällä juttele. "
Ohan ne jutelleet, itse asiassa väitelleet (koronaan liittyen). ÄO lienee ainakin samaa tasoa.
- Anonyymi
Vähintäänkin, tuskin muilla kuin sulla ja Valtakunnalla on yhtä alhainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähintäänkin, tuskin muilla kuin sulla ja Valtakunnalla on yhtä alhainen.
Tämä Timitys on kirkonpolttaja ateisti.
Ihailee fantasiamaailmaa millä ei todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
Kuvittelee harhoissaan olevansa joku viikinki ;).
Ei kunnioita omaa eikä muidenkaan elämää näkee heti kirjoituksista.
Siis ihan suomeksi sanottuna turha tyyppi. Ei jatkoon. Anonyymi kirjoitti:
Tämä Timitys on kirkonpolttaja ateisti.
Ihailee fantasiamaailmaa millä ei todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
Kuvittelee harhoissaan olevansa joku viikinki ;).
Ei kunnioita omaa eikä muidenkaan elämää näkee heti kirjoituksista.
Siis ihan suomeksi sanottuna turha tyyppi. Ei jatkoon.Mä ensin ajattelin että se on pölliny jonkun kaverinsa, tai isoveljensä kuvan ja yrittää sitten nolata sitä..😮
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mä ensin ajattelin että se on pölliny jonkun kaverinsa, tai isoveljensä kuvan ja yrittää sitten nolata sitä..😮
Tämä on Harmis. Varma tieto 190%
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on Harmis. Varma tieto 190%
10% miehistä on heikkolahjaisia, joten kyllä näitä riittää..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
10% miehistä on heikkolahjaisia, joten kyllä näitä riittää..
Sinusta sanon..pakko myöntää..on teitä hyviäki miehiä jooo.mutta älä kerro kellekkää.hyst.
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta sanon..pakko myöntää..on teitä hyviäki miehiä jooo.mutta älä kerro kellekkää.hyst.
Hehhee.. En kerro..😄
- Anonyymi
Tämä valtakunta..sain hänestä aluksi ihan toisen mielikuvan..mutta että nuolee harmista niin miksiköhän.. silti että timitys olis harmis niin joooo niin alas hänkään ei vajoa..ruma lässykkä joka haukkuu naisia ja kuvittelee olevansa jotain enempi.kuin voi omalla naamallaan täällä tollasta paskaa lataa.myötähäpeä on suuri.vai inko vaan joku arsytys trolli..ei kukaan oikeasti voi nui vajaa olla..
- Anonyymi
Valtakunta on herkkä .auktoriteettien manipuloitavissa oleva sielunsa siten hylkäävä pikkutyttö.harmis naisvihaaja joka timityksen tänne palkannut provosoimaan .sanomaan sen mitä ei itse edes kehtaa.ja timitys on timitys.päässä pelkkää sahsjsuhoa.
- Anonyymi
Sahanpurua😃aina ku päänsä aukasee ni tiä kummasta päästä se sanoma tulee😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sahanpurua😃aina ku päänsä aukasee ni tiä kummasta päästä se sanoma tulee😂
Yleensä kuuluu peräpäästä.
T. Timi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959