Nuorekas pukeutuminen

Anonyymi

Keski-ikäisten nuorekas pukeutuminen in vai out?

105

383

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkenna mitä haet kysymykselläsi.
      Mitä on nuorekas pukeutuminen?

• Anonyymi

Teinimuoti...

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sanahaulla middle age fashion..

https://i.pinimg.com/originals/65/2a/0b/652a0b0d630b9b133c4da21bf0ef90f2.jpg

🤔

tuo ensimmäisen kuvan mekko sopii kaikille naisille ja alemman kuvan mekot kaikille naisille eli naisille sopii vaate kuin vaate eli naisten ei tarvi vaate ostoksilla miettiä sopiiko vaate kyllä se sopii ainoa mitä täytyy miettiä onko siinä naisen hyvä olla

• Anonyymi kirjoitti:

tuo ensimmäisen kuvan mekko sopii kaikille naisille ja alemman kuvan mekot kaikille naisille eli naisille sopii vaate kuin vaate eli naisten ei tarvi vaate ostoksilla miettiä sopiiko vaate kyllä se sopii ainoa mitä täytyy miettiä onko siinä naisen hyvä olla

Mustakin se mekko sopii kaiken ikäisille ja siinä vielä villatakki päällä..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mustakin se mekko sopii kaiken ikäisille ja siinä vielä villatakki päällä..

niin sopii ja sopii siihen villatakkikin tai ilman takkiakin sopii mutta tietysti viileämmällä ilmalla villatakki

• Anonyymi

Määrittele nuorekas pukeutuminen.

• Anonyymi

Farkku tai nahkatakki farkkuja erilaisia puseroita ja paitoja leggigsejä hameitakin

Kevyitä materiaaleja

Pussukoita

Isoja ja pieniä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Farkku tai nahkatakki farkkuja erilaisia puseroita ja paitoja leggigsejä hameitakin

Kevyitä materiaaleja

Pussukoita

Isoja ja pieniä

Hohhoijaa..

Ai pitäisi vetää beige neuletakki niskaan? Empä usko. Hassua muuten jossain vanhoissa tv-jutuissa 30 pukeutuminen ja hiukset ihan kuin nykyään satavuotiaat.

• Hmm. En tiedä miksi ihmisen pitäisi pukeutua kuin vanhus, vain kun ikää tulee lisää. Kai ne vaatteet kuitenkin valitaan sen mukaan mitkä mukaviksi päällä tuntuu ja näyttää 'itseltä'?

Tiedän toki, että pukeudun itsekin kuten moni näppylänaamainen pojankoltiainen, mutta ehkä me vaan ymmärretään rentojen vaatteiden päälle.

• Anonyymi

Vähän riippuu ja roikkuu siitä mitä tuolla nuorekkaalla pukeutumisella tarkoitetaan.

Jos tuolla tarkoitetaan nimenomaan nuorten naisten vartaloa myötäilevää, paljastavaa ja korostavaa pukeutumista, niin keski-ikäisille se on ehdottomasti noloa.

• Anonyymi

Höpö, höpö sanon tuohon. Olen keski-ikäinen ja ainakin pukeudun vartalonmyötäisiin vaatteisiin jos huvittaa. Ja voin sanoa ihan suoraan että ne myös pukee minua oikein hyvin. Vartalotyyppi on sitä mallia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö, höpö sanon tuohon. Olen keski-ikäinen ja ainakin pukeudun vartalonmyötäisiin vaatteisiin jos huvittaa. Ja voin sanoa ihan suoraan että ne myös pukee minua oikein hyvin. Vartalotyyppi on sitä mallia.

tuo on totta mutta oletkin sinkku koska jos olisit varattu niin ei oma miehesi halua että muut miehet kuolaa naiseensa joka on seksikäs näky

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian usein tuota näkyy, mutta kaunista se ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian usein tuota näkyy, mutta kaunista se ei ole.

Juuri ostin kesäksi ihanan punaisen vartalonmyötäisen mekon ja se sopii oikein loistavasti minulle, vaikka sen itse sanonkin. Niin kuin sanoin vartalotyyppini on sellainen, että minua pukee vartalonmyötäiset vaatteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri ostin kesäksi ihanan punaisen vartalonmyötäisen mekon ja se sopii oikein loistavasti minulle, vaikka sen itse sanonkin. Niin kuin sanoin vartalotyyppini on sellainen, että minua pukee vartalonmyötäiset vaatteet.

mutta täytyykö sinut laittaa vastuuseen kun laitat punaisen mekon päällesi niin miehet ajaa kolareita ja ulos tieltä tai kaatuvat pyöräillessä kun näkevät sinut tai miehillä rupeaa pullottamaan housuissa ja sinä saat sen aikaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta täytyykö sinut laittaa vastuuseen kun laitat punaisen mekon päällesi niin miehet ajaa kolareita ja ulos tieltä tai kaatuvat pyöräillessä kun näkevät sinut tai miehillä rupeaa pullottamaan housuissa ja sinä saat sen aikaan

Tykkään pukeutua kauniisiin ja hieman seksikkäisiinkiin vaatteisiin. Minusta itsestänikin on mukava katsella kauniisti pukeutuneita ihmisiä. Eikä miesten katseet ole koskaan häirinneet minua. Saahan sitä katsoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään pukeutua kauniisiin ja hieman seksikkäisiinkiin vaatteisiin. Minusta itsestänikin on mukava katsella kauniisti pukeutuneita ihmisiä. Eikä miesten katseet ole koskaan häirinneet minua. Saahan sitä katsoa.

mutta entäs jos joku ajaa kolarin takiasi kun olet upea ja seksikäs näky

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta entäs jos joku ajaa kolarin takiasi kun olet upea ja seksikäs näky

Luotan siihen että miehet osaavat käyttäytyä hallitusti liikenteessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luotan siihen että miehet osaavat käyttäytyä hallitusti liikenteessä.

mutta ei silloin kun näkevät jotain todella kaunista tai näkee afroditen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta ei silloin kun näkevät jotain todella kaunista tai näkee afroditen

Puhutkohan kokemuksesta? Kenties olet törmännyt pyörällä puuhun tai ajanut autolla kolarin nähdessäsi seksikkään naisen kävelevän kadulla? Olet aika vaarallinen tuolla liikenteessä ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä👍 Alkuviikosta juuri näin pankkijonossa naisen, josta ei takaspäin erottanut mitään ikää ensisilmäyksellä, mielestäni näyttää tosi inspiroivalta nähdä. Oli varmaan lähemmäs 70 v. Oli trikoot ja niittilaukkukin😂😂😂👌

Eipä täälä Helsingin päässä kukaan käytä mitään pinkkejä teinipissis vaatteita. Tuo aloittajan lista tuntuu kyllä melko konservatiiviselta😂

• Anonyymi

Jotta keski-ikäisten pitäisi pukeutua kaapuihin, noloa sekin. Minimekot ja liian avokaulaiset yläosat puhumattakaan napapuseroista ja liian tiukoista vaatteista eivät sovi kypsemmille naisille, mutta miksi ei voi pukeutua nuorekkaasti. Se on vähän vartalotyypistäkin kiinni, jos on paljon hyllyviä kerroksia, tuskin nuorekkuus pukee, onkin hyvä piilottaa kerrokset väljemmän vaatteen alle.

• Anonyymi

kyllä nisille oli sitten keski ikäinen tai ylikin sopii minihameet tai mekot ja avokaulaiset paidat ja tiukat vaatteet ja naisille sopii vaate kuin vaate kuten esim laura ruoohola tai jutta urpilainen niin heille sopii hameet mekot minihameet tiukat housut ja avokaulaiset paidat sopii naisille niin naiset on ihania näkyjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä nisille oli sitten keski ikäinen tai ylikin sopii minihameet tai mekot ja avokaulaiset paidat ja tiukat vaatteet ja naisille sopii vaate kuin vaate kuten esim laura ruoohola tai jutta urpilainen niin heille sopii hameet mekot minihameet tiukat housut ja avokaulaiset paidat sopii naisille niin naiset on ihania näkyjä

Tuo nyt on ikänsä puutteessa eläneen välimerkittömän incelin mielipide. Sivuutetaan tuo mielipide.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo nyt on ikänsä puutteessa eläneen välimerkittömän incelin mielipide. Sivuutetaan tuo mielipide.

väitätkö ettei naisille sovi hameet iästä viis eli etteikö 30-60v naisille sovi tiuhat housut kuten esim laura ruoholalle tai jutta urpilaiselle eli heillä onn seksikkäät ja naiselliset vartalot vai sopiiko ja kiihotutko jorma uotisella tiukka mini hame päällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

väitätkö ettei naisille sovi hameet iästä viis eli etteikö 30-60v naisille sovi tiuhat housut kuten esim laura ruoholalle tai jutta urpilaiselle eli heillä onn seksikkäät ja naiselliset vartalot vai sopiiko ja kiihotutko jorma uotisella tiukka mini hame päällä

Tsot tsot välis. Nyt vertaillaan kiinteävartaloisia nuoria naisia ja elähtäneitä keski-ikäisiä naisia.
        Paina se kallohos.

• Anonyymi

Joo tuo napapaita muuten on muotimaailmassa raja teinipukeutumiselle. Komppaan sitä.

Toinen on "koulupuku", eli lyhyt levenevä vekkiminihame ja yksi on läskipohjakengät😑😑😑

• Anonyymi

In vai out? Ihan sama 😄

Pukeutukoot jokainen niin kuin haluaa. Jos tyyli on kovin huomionhakuinen, voi odottaa saavansa myös negatiivista huomiota. Kunhan kestää saamansa palautteen, eikä tarvitse siitä sitten itkeä iltapäivälehtien sivuilla, niin siitä vaan.

xLiner

• Anonyymi

Aivan, noin se on. Itse kuljen farkuissa ja farkkutakissa viileämmällä (63v.), koska pidän niistä. Hameista en ole tykännyt koskaan, jokusen täysipitkän hameen omistan.
        Kyllä tuo huomionhakuinen tyyli "hymyilyttää", oli se vaatteiden kantaja minkä ikäinen tahansa.
        Kyllä sitä huomiota saa omana itsenään, ei teidän tyttöjen/naisten tarvitse paljastella kaikkea julkisesti. Useimmiten niin saa sen negatiivisen huomion.

• Anonyymi

Jos keski-ikäinen mies käyttää samoja lökäpöksyjä ja vinoja lippoja kuin 2005 amis-räppäsit, se näyttää hölmöltä. Myös liian kireät vaatteet ja harvenevalle tukalle tehtaillut muotikampaukset näyttää huvittavalta.

Se että pukeutuu ikänsä mukaisesti ei tarkoita että pitäisi pukeutua stereotyyppisiin vaari-vaatteisiin. Mutta hyvin istuvat ja laadukkaat vaatteet tulisi keski-ikäisellä jo olla. Toki kotioloissa kukin voi vapaasti röhnöttää reikäisissä verkkareissa.

• Analysoisin pukeutumisessa olevan kolme ulottuvuutta:
        - suhde kehoon, eli vaatteiden koko ja mitä kehosta halutaan peittää tai korostaa
        - suhde olosuhteisiin eli säähän ja tilausuuteen
        - viestintä

Koska koko aihealue on aivan liian laaja ja väsyttävä käsiteltäväksi, keskityn lippoihin. Itsehän en juurikaan käytä lippulakkia kuin erityistilanteessa ja tuolloinkin lipan asennolla on merkitys. Vino lippa ei tule koskaan kysymykseen. Ryhdikkäästi suoraan eteen asetettu lippa viestii tiettyä pidättyvyyttä. Taakse käännetty lippa sitten taas kuuluu eri vaiheeseen. Tärkeiitä ominaisuuksia lippalakissa on, että siinä olevan viestin voi allekirjoittaa joko rehellisesti tai ironisesti. Tärkeää on myös, että lippalakkia ei ole ostettu, vaan sen pitää olla hankittu jollakin hyväksyttävällä vaihtoehtoisella tavalla.

• Anonyymi

Kunhan lippa pysyy joko suoraan edessä tai takana niin hyväksytään moinen ajaton ja iätön tyyli mukisematta.

• scrg kirjoitti:

Analysoisin pukeutumisessa olevan kolme ulottuvuutta:
        - suhde kehoon, eli vaatteiden koko ja mitä kehosta halutaan peittää tai korostaa
        - suhde olosuhteisiin eli säähän ja tilausuuteen
        - viestintä

Koska koko aihealue on aivan liian laaja ja väsyttävä käsiteltäväksi, keskityn lippoihin. Itsehän en juurikaan käytä lippulakkia kuin erityistilanteessa ja tuolloinkin lipan asennolla on merkitys. Vino lippa ei tule koskaan kysymykseen. Ryhdikkäästi suoraan eteen asetettu lippa viestii tiettyä pidättyvyyttä. Taakse käännetty lippa sitten taas kuuluu eri vaiheeseen. Tärkeiitä ominaisuuksia lippalakissa on, että siinä olevan viestin voi allekirjoittaa joko rehellisesti tai ironisesti. Tärkeää on myös, että lippalakkia ei ole ostettu, vaan sen pitää olla hankittu jollakin hyväksyttävällä vaihtoehtoisella tavalla.

Semmosen tyypin neuvoja ei kuunnella, joka käyttää sukkia sandaaleiden kanssa.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tämän tulevan kesän muotiahan tulee olemaan kumihanskat jalkoihin työnnettynä, varvassandaaleissa läpsytellessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kunhan lippa pysyy joko suoraan edessä tai takana niin hyväksytään moinen ajaton ja iätön tyyli mukisematta.

Joo, lippa on aina joko eteen tai taakse. Ei sivulle. ;)

Viileällä huppari tai pitkähihainen paitapusero napit auki t-paidan päälle ja vähän pidemmät puntit shortseissa, tennarit on ja pysyy ( niistä en luovu ikinä), kelpaako?

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Viileällä huppari tai pitkähihainen paitapusero napit auki t-paidan päälle ja vähän pidemmät puntit shortseissa, tennarit on ja pysyy ( niistä en luovu ikinä), kelpaako?

Ei kuulosta karsastamaltani pöksyjen pyllyn ali lököttämiseltä, eikä kuvassa näyttänyt olevan kammoani pikkiriikkiset, kireät shortsit joiden näkeminen saa pelkäämään miehen sukukalleuksien hedelmättömäksi puristumisen puolesta.

Joten annan siunaukseni! Tämä varmasti ilahduttaa suuresti, ja pudotti valtaisen painon harteiltanne!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulosta karsastamaltani pöksyjen pyllyn ali lököttämiseltä, eikä kuvassa näyttänyt olevan kammoani pikkiriikkiset, kireät shortsit joiden näkeminen saa pelkäämään miehen sukukalleuksien hedelmättömäksi puristumisen puolesta.

Joten annan siunaukseni! Tämä varmasti ilahduttaa suuresti, ja pudotti valtaisen painon harteiltanne!

Kyllä, kiitos. Nyt voin jatkaa tyylilleni uskollisena jatkossakin. :)

• Wwuwuw kirjoitti:

Neuvoinko jotain? Sanon vaan, että mitään hyvää tuskin koskaan on seurannut siitä, että on luottanut tyyppiin, jolla on lippa vinossa. Se on vähän kuin epämääräinen tatuointi. Ministeriö kun menee ostamaan suojamaskeja ja niitä myy joku lippa-vinossa-onni, niin kyllä olisi pitäisi hälytyskellojen soida.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Joillekin miehille sopii esim. taiteen tekijöille pitkätukille rento tyyli, mitä ei voisi kuvitella joillekin virkamiehille. Itse tykkään tuosta tyylistä. Kyllä näkee hompsuisia miehiä ihan edustustehtävissä ja he näyttävät ihan puliukoilta nukkavieruissa vaatteissa törhöisten partojensa kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Joillekin miehille sopii esim. taiteen tekijöille pitkätukille rento tyyli, mitä ei voisi kuvitella joillekin virkamiehille. Itse tykkään tuosta tyylistä. Kyllä näkee hompsuisia miehiä ihan edustustehtävissä ja he näyttävät ihan puliukoilta nukkavieruissa vaatteissa törhöisten partojensa kanssa.

Juu. Itse tykkään tuosta tyylistä sen rennon tunnun vuoksi, vaatteet tuntuu hyviltä päällä ja helppo yhdistellä paitojen ja takkien kanssakin, värejäkin. Tai vaihtaa shortsit farkkuihin tai verkkareihin. Mulla on yleensä siistejä vaatteita, ettei mitään nukkavieruja ja katson aika tarkkaan myös, että värit sopii yhteen.

Rennosti voi pukeutua siististikin. Tyylitajulla. Kotona voi sitten röhnöttää vanhoissa nukkavieruissa.

• Anonyymi

On kyllä hassun näköistä, jos keski-ikäinen on pukeutunut reikäisiin farkkuihin. Toki saa niin pukeutua, jos tykkää.

• Revittyihin farkkuihin laittaisin ikärajan.. ja kesäpipojen käyttöön.

• Anonyymi

Kesäpipo on nuorella pelkkä asuste, mutta vähän vanhemmilla saattaapi olla keino peitellä syveneviä lahdelmia tai orastavaa munkki-tukkaa. Toki sen vaivan saa peiteltyä kesäisemmin lippikselläkin. Ehkä huonoin keino siihen on bret michalsmainen "rokkari"huivi. Huutaa jo kauas sen rääsyn funktio.

• Entäs rispaantuneisiin farkun puntteihin?

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Entäs rispaantuneisiin farkun puntteihin?

Silloin tietää että on aika nakata farkut roskiin ja lähteä shoppailemaan ehjiä.

• Jan1 kirjoitti:

Ne sallitaan.. ☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

Ne sallitaan.. ☝️

Siis kesäfarkuissa. Sopii sandaleiden kera. (Ei tietenkään sukkia, herranjestas)

• Anonyymi kirjoitti:

Silloin tietää että on aika nakata farkut roskiin ja lähteä shoppailemaan ehjiä.

Ää, hyviä farkkuja pois heitetä punttien vuoksi. Uudet toki voi ostaa ja pääsee astumaan nekin puntit hajalle. ;)

• Wwuwuw kirjoitti:

Siis kesäfarkuissa. Sopii sandaleiden kera. (Ei tietenkään sukkia, herranjestas)

Sukat jää kesällä pois kokonaan.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Ää, hyviä farkkuja pois heitetä punttien vuoksi. Uudet toki voi ostaa ja pääsee astumaan nekin puntit hajalle. ;)

Farkkuja saa monessa eri mitassa. Jotkut liikkeet tarjoavat maksutta tai pienestä maksusta lyhennyspalvelua muuten mukavasti istuville farkuille. Tai voi kysäistä jos tuttavapiirissä olisi joku ompelutaitoinen. Tai onhan niitä DIY-teippiviritelmiä mitä voi säätää lahkeeseen etteivät vilahda kengänkannan alle.

• Jan1 kirjoitti:

Tai pätkästä niistä shortsit, mulla on kahdet.

• Jan1 kirjoitti:

Sukat jää kesällä pois kokonaan.

Oikein☝️

(unisukat sallitaan)

• Wwuwuw kirjoitti:

Sergei laittais vielä valkoiset tennissukat..

Mirrin kaulaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Farkkuja saa monessa eri mitassa. Jotkut liikkeet tarjoavat maksutta tai pienestä maksusta lyhennyspalvelua muuten mukavasti istuville farkuille. Tai voi kysäistä jos tuttavapiirissä olisi joku ompelutaitoinen. Tai onhan niitä DIY-teippiviritelmiä mitä voi säätää lahkeeseen etteivät vilahda kengänkannan alle.

Tiedänhän minä, olen vaan laiska (jos puntit tulee pari centtiä yli) tekemään asialle mitään. Kyllä ne siinä mukana raahautuu.

• Jan1 kirjoitti:

Naisten vaatteet osaa olla niin mauttomia ja järjettömiä ettei mitään rajaa. :D

Miesten vaatteet on sen sijaan pääosin toimivia, huolettomia ja istuvia.

Tuuppaa vähän sinappia päälle.

• Wwuwuw kirjoitti:

Tai pätkästä niistä shortsit, mulla on kahdet.

Juurikin niin teen minäkin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Oikein☝️

(unisukat sallitaan)

Kesällä unisukatkin jää pois, korkeintaan alushousut jää jalkaan. Joskus saa syyn otta nekin pois. ;)

• Wwuwuw kirjoitti:

Tuuppaa vähän sinappia päälle.

Tulee taiteellisempi vaikutelma? ;)

• Jan1 kirjoitti:

Kesällä unisukatkin jää pois, korkeintaan alushousut jää jalkaan. Joskus saa syyn otta nekin pois. ;)

Vain jos tulee kunnon hikihelteet. Vainajillekin puetaan sukat jalkaan..ettei varpulit palele haudassa.

• Jan1 kirjoitti:

Tulee taiteellisempi vaikutelma? ;)

Eikun ettei ole niin mauton..😄

• Wwuwuw kirjoitti:

Vain jos tulee kunnon hikihelteet. Vainajillekin puetaan sukat jalkaan..ettei varpulit palele haudassa.

Eihän me nyt vielä mitään vainajia olla, keski-ikäisiä vasta. Elämän parasta aikaa.

• Wwuwuw kirjoitti:

Eikun ettei ole niin mauton..😄

Aaa, no perskules meni ohi ja kovaa. Tietysti. :)

• Jan1 kirjoitti:

Mirrin kaulaan.

Mirrin kaulaan valkoiset tennissukat? 🤔

Juu ei, ja sitten vielä lippis päähän, lippa takana..

• Jan1 kirjoitti:

Eihän me nyt vielä mitään vainajia olla, keski-ikäisiä vasta. Elämän parasta aikaa.

Mutta ei sitä tiedä.. onpahan sitten sukat ainakin valmiina.

• Hmpf.... Minulla on kyllä revityt farkut, että ikäraja riittävän ylös sitten kiitos 😏😅

• Lillis2020 kirjoitti:

Hmpf.... Minulla on kyllä revityt farkut, että ikäraja riittävän ylös sitten kiitos 😏😅

No mikäs pikkulillin ikä sitten mahtaa olla?

• Wwuwuw kirjoitti:

No mikäs pikkulillin ikä sitten mahtaa olla?

Tsssss...... se on kuule hyvin säilynyt ja varjeltu salaisuus ollut jo neljänkymmenenyhden vuoden ajan 😎

• Lillis2020 kirjoitti:

Tsssss...... se on kuule hyvin säilynyt ja varjeltu salaisuus ollut jo neljänkymmenenyhden vuoden ajan 😎

No sitten täytyy ihan hatusta vetästä semmonen yläikäraja kuin..ööh..42v. ☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

No sitten täytyy ihan hatusta vetästä semmonen yläikäraja kuin..ööh..42v. ☝️

Aha. Vähän mälsää hei 😏....noh... mut tasapuolisuuden ja -arvon nimissä sinulta kielletään sitten "hatusta veto" -hatut 🙄

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Riippuu miten paljo revitty. Niitäkin on ihan siistejä. Nämä on kuitenkin liikaa keski-ikäiselle:

https://www.is.fi/mystyle/art-2000005424133.html

Noi nyt on ihan liikaa kenelle tahansa.. tai siis liian vähän.. 😂

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Rispaantuneet farkkushortsit on aina hot, jopa lihavillakin miehillä hauska kesävaate juuri lippiksen, hihattoman tai lemppari t-paidan kanssa. Lihaksikkaat leikkaa ihan lyhyiksi, laihat polvien yläpuolelle ja lihavat juuri polvet peittävään mittaan😊❤

Vastoin kaikkia Kirsi Paakkasen lakeja asuun sopivien sandaalien kanssa VOI käyttää tennissukkia. Ompahan sitten ihmisillä puhuttavaa😂

Sukaton tyyli sopii vähän siistimpään välimerelliseen shortsityyliin, jossa pellavapaita, kello...

• Noin 35 vuotiaaksi yritin pukeutua suunnilleen kuin oman ikäiset keskimäärin. Sen jälkeen, kun lapsetkin oli molemmat syntyneet ja raskauskilot haihtuneet, en jaksanut enää miettiä muita, vaan aloin pukeutua just siten kuin tykkään. Eli voin lainata vaatteita isoäidin jäämistöstä tai 15-vuotiaan kaapista (jos antaa), jos vain sattuu sopimaan muuhun vaatetukseen.

• Toistaiseksi vaatemallistot on jaettu vain lasten, miesten ja naisten vaatteisiin. Olisikin hauska, jos olisi ikäryhmittäin omat osastot..

• Wwuwuw kirjoitti:

Toistaiseksi vaatemallistot on jaettu vain lasten, miesten ja naisten vaatteisiin. Olisikin hauska, jos olisi ikäryhmittäin omat osastot..

Itse asiassa tavarataloissa ja nettikaupoissa (esim. Zalando) on erikseen nuoret-osasto. (olisko 13-16v.) Tiedän, kun meillä kotona on ainakin yksi siihen osastoon selkeästi kuuluva, kooltaan ja tyyliltään. Netissä se nuoret-osio on lasten osaston yksi osasto eikä sitä välttämättä huomaa, jos ei tiedä. Ja teinithän tietysti ei mielellään lastenosastolle mene. Mutta kun mulla on ollut kooltaan tosi hoikkia ja suht lyhyitä teinejä, niin ne osastot on tullut tutuksi.
        Ja mun äiti 70v. ostaa kyllä sellaisista nettikaupoista, minne itse en eksyisi. Sellaisia, missä on "jakkuja". Mä inhoan sanaa jakku:D Jos äiti kysyy multa, oliko sulla sellainen jakku siellä juhlissa, saan kylmiä väreitä.. Ei TOD. mulla ollut mitään jakkua!!! :D

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Itse asiassa tavarataloissa ja nettikaupoissa (esim. Zalando) on erikseen nuoret-osasto. (olisko 13-16v.) Tiedän, kun meillä kotona on ainakin yksi siihen osastoon selkeästi kuuluva, kooltaan ja tyyliltään. Netissä se nuoret-osio on lasten osaston yksi osasto eikä sitä välttämättä huomaa, jos ei tiedä. Ja teinithän tietysti ei mielellään lastenosastolle mene. Mutta kun mulla on ollut kooltaan tosi hoikkia ja suht lyhyitä teinejä, niin ne osastot on tullut tutuksi.
        Ja mun äiti 70v. ostaa kyllä sellaisista nettikaupoista, minne itse en eksyisi. Sellaisia, missä on "jakkuja". Mä inhoan sanaa jakku:D Jos äiti kysyy multa, oliko sulla sellainen jakku siellä juhlissa, saan kylmiä väreitä.. Ei TOD. mulla ollut mitään jakkua!!! :D

entä potkupuku ainakin on nuorekas puku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

entä potkupuku ainakin on nuorekas puku

tai kurapuku ja on nuorekkaampi kuin jakkupuvut ja käytännöllisemmät niihin kun laittaa vielä kumisaappaat ja kurahanskat niin on nuorekas ja nuori näky

• Jos keski-ikäinen pukeutuu niin kuin pukeutui nuorena, on se out.

• Paitsi nykyään ysäri on in.. Eli hyvin voi pitää sitä nuoruuden rakasta farkkurotsia..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Paitsi nykyään ysäri on in.. Eli hyvin voi pitää sitä nuoruuden rakasta farkkurotsia..

Kieltämättä on hieman hymyilyttäny katukuvassa teineillä näkyvät:

- vyölaukut (vaikkakin niitä pidetään nykyään näköjään kuin väärinpäin kannettavaa yksiolkaimista reppua),
        - adidaksen raitaverkkarit napit auki,
        - napapaidat,
        - choker-muovinpalat kaulassa,
        - paksupohjaiset kömpelöt "spice girls" lenkkarit,
        - korkeavyötäröiset huonosti istuvat mamma-farkut

...yms muotivillitykset, joita omissa nuoruuden valokuvissa lempeästi päätä pudistellen kauhistelee. Erinomainen todiste jälleen kerran siitä että muoti aaltoilee :)

• Anonyymi

Teillä kaupunkilaisilla on vain pinnalliset asiat mielessä.
      Pukeutukoon kukin, miten miellyttää ja lopakko antaa myöten.

• Anonyymi

Mistäs täällä keskustelupalstalla olisi sitten arvon maalaisen mielestä soveliasta keskustella?

• Anonyymi kirjoitti:

Mistäs täällä keskustelupalstalla olisi sitten arvon maalaisen mielestä soveliasta keskustella?

Viljan hinnasta, traktorin ketjuista ja hankkijan lippiksestä. Niin ja hai-saappaista. ☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

Viljan hinnasta, traktorin ketjuista ja hankkijan lippiksestä. Niin ja hai-saappaista. ☝️

KTM :n prätkätakki unohtui.

• Wwuwuw kirjoitti:

KTM :n prätkätakki unohtui.

Älä siellä yhtään kuule kenoile keskitason motoristeille.
        Kotarihenkilöt on terästä, tulevat heti bemarikuskien perästä.

• Nuorekas ok, teini ei. Kokonaisuus ratkaisee.

• Anonyymi

Käsittämätöntä, että tällaista keskustelua edes käydään! Miksi ihminen ei voi pukeutua niin kuin itse haluaa? Kauhistuin tästäkin jutusta:

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/08128116-3866-4e53-bbd2-688f7071b37b

Mikä oikeus kenelläkään on arvostella toisen ulkonäköä tai pukeutumista, ellei kyseessä ole kauneuskilpailut? Että mua raivostuttaa!!
      Otetaan esimerkkiä Aira Samulinista!

• Anonyymi

Mua on kyllä välillä haukuttu liian nuorekkaasta pukeutumisesta, mutta haukkujat ovat olleet itseni ikäisiä keski-ikäisiä naisia, kukaan muu ei ole koskaan haukkunut

• Ei tee mitään kun pentuna pidetään muutenkin. Yhä edelleen kysytään henkkareita joka paikassa. On revittyä farkkua jne. joskus tosin omat vanhemmat lähisukulaiset saattavat kysyä ”tyttöraasu eikö sinulla ole enää ehjiä housuja, jos antaisit, kyllä Kerttu-täti paikkaisi ne sinulle...” :D

• Anonyymi

Kummallinen kysymys. Pukeutukoon jokainen mitenhaluaa.

• Anonyymi

Minä välillä otan vaatteita lapsiltani, kun ovat niitä pois heittämässä, ollaan kaikki samankokoisia: pieniä ja hoikkia. Rajana pidän ainoastaan sitä, että tässä iässä ei saa olla liian paljastavaa.

• Anonyymi

Mitä kellekään kuuluu vaikka laittaa säkin päälleen.

• Anonyymi

Jos on hoikka kroppa, niin pillifarkut sopii kivasti korkeiden saapikkaiden kanssa kunhan yläosa on väljä, vaikka isolla v-aukolla varustettu Kashmir neule ja alla pikkutoppi. Kokonaisuus ratkaisee, viisikymppisenä en lähtisi minihameita tai hyvin antavia kaula-aukkoja käyttämään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1585
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1247
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      174
      1110
    9. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1109
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe