naiset oikeasti

Anonyymi

kummalla on oikeasti parempi olla ja kumpi pitää eli tissit ilman rintaliivejä vai rintaliiveissä ja oletko kotona ilman rintaliivejä esim pelkkä t paita päällä eli annat ne olla vapaasti

105

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

luulisi niiden vapaina parhaiten olla ja kesällä rintsikat on varmaankin hiostavat

• Anonyymi

No ilmeisesti tissit ilman rintaliivejä on parempi

Oon mä kyllä kotona monestikkin ilman rintsikoita jos ne ahdistoo mua

Siks mahdollisimman rentoja vuotteita kun monesti on vuan liian kireetä jotkut

• Kyllä ne heiluu nyt tuulessa😅

• Anonyymi

ihana näky

• On sitten varmaan myös naisia, jotka pitävät toista liiveissä ja toista vapaana. Semmoisella rennolla lippa vinossa-asenteella.

• Noh se on yleensä vahinko kun syötön jälkeen unohtuu pistäää kuppiinsa takaisin tai kun pullahtaa liivistä ulos.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Noh se on yleensä vahinko kun syötön jälkeen unohtuu pistäää kuppiinsa takaisin tai kun pullahtaa liivistä ulos.

onko miehesi maistanut maitoasi kun os unohtanut pistää kuppiinsa niin miehesi on ollut pakko pussata sitä

• Anonyymi kirjoitti:

onko miehesi maistanut maitoasi kun os unohtanut pistää kuppiinsa niin miehesi on ollut pakko pussata sitä

Tiesitkö puhut liian epämukavasti minun makuuni.
        Mutta eih ole.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Tiesitkö puhut liian epämukavasti minun makuuni.
        Mutta eih ole.

anteeksi ei ollut tarkoitus puhua epämukavasti

• Anonyymi kirjoitti:

anteeksi ei ollut tarkoitus puhua epämukavasti

Kyllä minä sen tiedän ,sen vuoksi sanoin että välttelen puheen alhetta kun menee epämukavuuden yli.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kyllä minä sen tiedän ,sen vuoksi sanoin että välttelen puheen alhetta kun menee epämukavuuden yli.

ok ja taisin innostua liikaa mutta tuli vaan mieleen kun tissi paljaana ja kun sitä pussaa niin tuleekin maitoa eli miltähän maito maistuu ja vaihhdetaan puheen aihetta jos et tykkää aiheesta

• Anonyymi

Tutkimukset ovat osoittaneet että jos on tottunut rintaliivien käyttäjä niin käytön lopettaminen ei suinkaan vahvista rintakudosta, vaan päinvastoin kannatteluun tottunut rinta roikahtaa eikä palaudu enää.

Jos on pienirintainen ja aina painellut menemään ilman kannatusapua niin rintakudos on tottuneempi tekemään työtä eli pitämään rintaa uljaasti pystyssä.

Siispä isorintaisten ja parkkiintuneiden rintaliivien käyttäjien kannattaa terhakoiden rintojen toivossa pitäytyä liivien käytössä. Pienirintaiset ja kannattimia käyttämättömät voivat huoletta antaa vahvojen rintalihastensa tehdä työt.

• Anonyymi

niin en ajatellut tuota kyllä niihin tottuu kun a ei osaa ilmankaan olla kun tottunut rintaliiveihin ja ketkä ei käytä niin ei varmaankaan helpsti totu niihin mutta kumpikin sopii naisille ja pää asia että voivat hyvin

• Anonyymi

Jaaha, mitkähän taas 'tutkimukset'?

Rintaliivit eivät korvaa lihaksia, joten aivan sama rintojen "kannatuksen" kannalta käyttääkö liivejä tai ei jos ei lihaksiaan käytä. Rintakudoksen paino tietenkin vaikuttaa, miten liha riippuu suhteessa maan vetovoimaan. Raskaammat roikkuu vääjäämättä ja näyttävät ehkä? paremmille liivein tuettuna.

Iho myös tottuu, lue: laiskistuu liivien käyttäjällä. Rintakehä on luotu vapauteen, joten antakaa roikkua, jos se hyvältä tuntuu. Ellei tunnu, on liivit hyvä keino tuntea olo jälleen napakaksi.

• Anonyymi

Liivejä käytetään myös herkkien nännien suojaamiseen, ei pelkästään rintojen tukemiseen.

xLiner

• sportti liivit parhaimmat :D

• Anonyymi

mitä eroa on sporttisilla ja tavis liiveillä

• Anonyymi kirjoitti:

mitä eroa on sporttisilla ja tavis liiveillä

googleta sports bra :) niiden täytyy olla mukavimmat liivit ikinä ^ ^, <3 yleensä pehmeää mutta napakkaa kangasta tuella mutta kaaret puuttuvat, eivät hankaa ja paina ollenkaan ja saumattomat, eivät siis näy paidankaan alla. Enemmän lyhyt toppi kuin liivit.

• Anonyymi
        p.Eppis kirjoitti:

googleta sports bra :) niiden täytyy olla mukavimmat liivit ikinä ^ ^, <3 yleensä pehmeää mutta napakkaa kangasta tuella mutta kaaret puuttuvat, eivät hankaa ja paina ollenkaan ja saumattomat, eivät siis näy paidankaan alla. Enemmän lyhyt toppi kuin liivit.

mitä jos näkyy paidan alta tai ei näy no ei ainakaan meitä miehiä haittaa

• Anonyymi kirjoitti:

mitä jos näkyy paidan alta tai ei näy no ei ainakaan meitä miehiä haittaa

nii-in mutta aina ei ole hyvä jos muhkuroita ja koriste röpelöitä näkyy paidan läpi : p

• Anonyymi
        p.Eppis kirjoitti:

nii-in mutta aina ei ole hyvä jos muhkuroita ja koriste röpelöitä näkyy paidan läpi : p

mitä pahaa niissä on ja en näe mitään pahaa koriste röpelöissä minusta kiva näky

• Frouva ei käytä liivejä kuin kesäisin. Ja silloinkin vain esteettisistä syistä.

• Anonyymi

mitä jos muut miehet näkee frouvan pelkissä rintaliiveissä ja miehet kiertelevät ympyrää tai edes takaisin että näkee ihanan ja kivan näyn

• Kesäsin olis mukavinta, kun voisi olla aina ilman mitään, ilman paitaa. Miettimättä esteettisiäkään syitä.

• Jan1 kirjoitti:

Kesäsin olis mukavinta, kun voisi olla aina ilman mitään, ilman paitaa. Miettimättä esteettisiäkään syitä.

Siitä syystä minullakin on esteettisistä syistä paita päällä ja vältän julkisia rantoja. =P

• Jascal kirjoitti:

Siitä syystä minullakin on esteettisistä syistä paita päällä ja vältän julkisia rantoja. =P

Ai samasta syystä, kun minä?

• Jan1 kirjoitti:

Ai samasta syystä, kun minä?

Minä sinun syistä tiedä, mutta ei ole soveliasta syyllistyä julkiseen sukupuolisiveellisyyden loukkaamiseen. =P Ihan noita omia terhakoita menboobseja mietin, joissa on hiukan näköä ja kokoa eikä ole riittävän kiinteät. Samasta syystä myös housut ovat hyvä olla jalassa. =)

• Jascal kirjoitti:

Minä sinun syistä tiedä, mutta ei ole soveliasta syyllistyä julkiseen sukupuolisiveellisyyden loukkaamiseen. =P Ihan noita omia terhakoita menboobseja mietin, joissa on hiukan näköä ja kokoa eikä ole riittävän kiinteät. Samasta syystä myös housut ovat hyvä olla jalassa. =)

Heh, huvittavaa ajatella että vetäisin ilman paitaa rannalla nyt "manboobseillani" ja pääsisin varmasti viuhahtajana putkaan tai jonnekin parempaan talteen. Kuvittele Samantha Fox tvst. rannalle ilman paitaa juoksemaan. Ehkei auttaisi selittää, että olen mies ja nämä on manboobsit vaan. :''D

Sulla on siis varmaan kuitenkin asiat ihan hyvin. ;)

• Jan1 kirjoitti:

Heh, huvittavaa ajatella että vetäisin ilman paitaa rannalla nyt "manboobseillani" ja pääsisin varmasti viuhahtajana putkaan tai jonnekin parempaan talteen. Kuvittele Samantha Fox tvst. rannalle ilman paitaa juoksemaan. Ehkei auttaisi selittää, että olen mies ja nämä on manboobsit vaan. :''D

Mitähän ne rantojen uimavalvojat tosiaan sanois, jos partanaamalla näkyy isot tissit? 🤔

• Wwuwuw kirjoitti:

Mitähän ne rantojen uimavalvojat tosiaan sanois, jos partanaamalla näkyy isot tissit? 🤔

Hehee, niin ja vieläpä selvästi naisen rinnat hytkyen rintarauhasineen, ettei pelkkää riippuvaa rasvaa. :''D

Pääsisköhän lehteen?

• Jan1 kirjoitti:

Hehee, niin ja vieläpä selvästi naisen rinnat hytkyen rintarauhasineen, ettei pelkkää riippuvaa rasvaa. :''D

Pääsisköhän lehteen?

Jaa..a.

https://i.imgflip.com/3dooxv.jpg

• Jan1 kirjoitti:

Ei pysty kuvittelemaan Samanthaa tai vastaavaa rannalle ilman paitaa juoksemaan.

Minä jos juoksisin ilman paitaa rannalla, niin siitähän se sakko ja putkareissu tulisi. Sinä jos juoksisit niin varmasti olisi ensihoitoyksikkö aurinkorasvan kanssa perässä juoksemassa: Rasvataan ettei pala. =P

Asiat on itselläni hyvin ja kaikilla muillakin kun pidän paidan päällä. =) (Harmi ettei ne joilla on huomattavan isommat manboobsit ymmärrä pitää niitä esteettisistä syistä piilossa. https://www.youtube.com/watch?v=uGBlX5uXNYg <- itsellä ei sentään noin huonosti asiat ole, mutta ilman muuta tuollakin pitäisi olla paita päällä.)

• Jascal kirjoitti:

Ei pysty kuvittelemaan Samanthaa tai vastaavaa rannalle ilman paitaa juoksemaan.

Minä jos juoksisin ilman paitaa rannalla, niin siitähän se sakko ja putkareissu tulisi. Sinä jos juoksisit niin varmasti olisi ensihoitoyksikkö aurinkorasvan kanssa perässä juoksemassa: Rasvataan ettei pala. =P

Asiat on itselläni hyvin ja kaikilla muillakin kun pidän paidan päällä. =) (Harmi ettei ne joilla on huomattavan isommat manboobsit ymmärrä pitää niitä esteettisistä syistä piilossa. https://www.youtube.com/watch?v=uGBlX5uXNYg <- itsellä ei sentään noin huonosti asiat ole, mutta ilman muuta tuollakin pitäisi olla paita päällä.)

No ehkäpä pidetään kumpikin paita päällä, kun kumpikaan meistä ei niin tunnu tykkäävän siitä omasta paidan alla olevasta ylimääräisestä. :)

Aika huima video. 🙈

• Jascal kirjoitti:

Tästähän nousi pienimuotoinen kohu..joka johti myös siihen linnanjuhlien jatkoilla tapahtuneeseen tissivilautukseen.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201808172201142977

• Jan1 kirjoitti:

No ehkäpä pidetään kumpikin paita päällä, kun kumpikaan meistä ei niin tunnu tykkäävän siitä omasta paidan alla olevasta ylimääräisestä. :)

Aika huima video. 🙈

Samalla sivistyneesti ajattelemme muita ihmisiä, jotta eivät joudu kärsimään näkemästään.

Tuon videon jälkeen voit lopettaa Samanthan ajattelun ja ajatella kuinka videon mies juoksee kohti uimarannalla. =) (Ei varmasti kykene väistämään tai pysähtymään. Kuuman auringon hikoiluttama kostean runsan menboobs lähestyy uhkaavasti kohti kasvoja. )

• Wwuwuw kirjoitti:

Tästähän nousi pienimuotoinen kohu..joka johti myös siihen linnanjuhlien jatkoilla tapahtuneeseen tissivilautukseen.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201808172201142977

Lapsi raukat. Aikuinen ihminen on kaikkea järkyttävää nähnyt elämänsä aikana, mutta pienet lapsethan saa tuosta vielä traumoja. =)

• Jascal kirjoitti:

Samalla sivistyneesti ajattelemme muita ihmisiä, jotta eivät joudu kärsimään näkemästään.

Tuon videon jälkeen voit lopettaa Samanthan ajattelun ja ajatella kuinka videon mies juoksee kohti uimarannalla. =) (Ei varmasti kykene väistämään tai pysähtymään. Kuuman auringon hikoiluttama kostean runsan menboobs lähestyy uhkaavasti kohti kasvoja. )

No sitäkin kyllä. Myös sitä osaa kehostaan pitelee mieluusti piilossa mistä ei pidä. Eiks menboobsit saa kuutenkin laihtuessa ja treenatessa aika kivasti kuosiin?

Näin kuvittelen, en tosin usko että videon heppu saa ihan helposti.

Jostain syystä Samanthan rinnat on ihan jees, eikä ällötä kun ne on Samanthalla tai jollain muulla, kun allekirjoittaneella.

Oiskohan syytä mennä hakemaan se lähete? :)

Joo, ei mua lihavatkaan ihmiset kuvota tms. yleensä pystyy laihduttamaan jonninverran, vaikkei se helppoa ja mukavaa olisi. Kyllä tuollasen ison ihmisen eteen ei silti mieli tee törmätä, kun hän juoksee. :)

• Jan1 kirjoitti:

No sitäkin kyllä. Myös sitä osaa kehostaan pitelee mieluusti piilossa mistä ei pidä. Eiks menboobsit saa kuutenkin laihtuessa ja treenatessa aika kivasti kuosiin?

Jostain syystä Samanthan rinnat on ihan jees, eikä ällötä kun ne on Samanthalla tai jollain muulla, kun allekirjoittaneella.

Joo, ei mua lihavatkaan ihmiset kuvota tms. yleensä pystyy laihduttamaan jonninverran, vaikkei se helppoa ja mukavaa olisi. Kyllä tuollasen ison ihmisen eteen ei silti mieli tee törmätä, kun hän juoksee. :)

Olisipa ainakin pehmeä törmäys..

• Wwuwuw kirjoitti:

Olisipa ainakin pehmeä törmäys..

Ja painava? 😬

• Jan1 kirjoitti:

Varmasti saa kuosiin treenatessa, itse keskityn istuma- ja leukalihasten treenaamiseen. =)
        Kumminkin vaarana että vain lihakset kasvaa ja rasva ei katoa niin sitten on vielä isommat meenboobsit ja ehkä jostain kohin kiinteämmät, lopulta ne kumminkin sitten roikkuu jossain polvissa kun on spagetti eikä enää pysty treenaamaan.

En ole varmaan Samanthan rintoja nähnyt ikinä tai jos olen niin ehkä 80-luvulla. Enkä kyllä ajatellut käyväni googlen kautta kurkkaamassakaan niitä.

Lähete vain ja ainoastaan jos siltä tuntuu tai sitä haluat.

• Jascal kirjoitti:

Varmasti saa kuosiin treenatessa, itse keskityn istuma- ja leukalihasten treenaamiseen. =)
        Kumminkin vaarana että vain lihakset kasvaa ja rasva ei katoa niin sitten on vielä isommat meenboobsit ja ehkä jostain kohin kiinteämmät, lopulta ne kumminkin sitten roikkuu jossain polvissa kun on spagetti eikä enää pysty treenaamaan.

En ole varmaan Samanthan rintoja nähnyt ikinä tai jos olen niin ehkä 80-luvulla. Enkä kyllä ajatellut käyväni googlen kautta kurkkaamassakaan niitä.

Lähete vain ja ainoastaan jos siltä tuntuu tai sitä haluat.

Juujuu, no onhan hyvä että on vahvat leuat. Jaksaa jauhaa. :)

No ei tule kurkittua itsekkään, nyt oli poikkeus kun keskustelu vieri alueelle tissit.

Joo, käyn muissa asioissa lekurissa, niin meinaan samalla pyytää lähetettä transpolille. Tiedän, että pääsen paskamyrskyn silmään himassa, mutta niin. Jonothan sinne on nyt pitkät.

• Jan1 kirjoitti:

Juujuu, no onhan hyvä että on vahvat leuat. Jaksaa jauhaa. :)

No ei tule kurkittua itsekkään, nyt oli poikkeus kun keskustelu vieri alueelle tissit.

Joo, käyn muissa asioissa lekurissa, niin meinaan samalla pyytää lähetettä transpolille. Tiedän, että pääsen paskamyrskyn silmään himassa, mutta niin. Jonothan sinne on nyt pitkät.

Niin niin, normaalina miehenä kurkit tissikuvia useita kertoja päivässä. 😜😂

Kannattaa tuo asia puhua läheisten kanssa ensin läpi ja jos eivät ymmärrä niin eivät ymmärrä ja teet juuri kuten sinusta parhaalta tuntuu. Yksi elämä ja itselleen tärkeimmät ensin.

• Jascal kirjoitti:

Niin niin, normaalina miehenä kurkit tissikuvia useita kertoja päivässä. 😜😂

Kannattaa tuo asia puhua läheisten kanssa ensin läpi ja jos eivät ymmärrä niin eivät ymmärrä ja teet juuri kuten sinusta parhaalta tuntuu. Yksi elämä ja itselleen tärkeimmät ensin.

Peput ja lanteet viehättää silmää tissejä enemmän, tietysti joku itselle tärkeä nainen viehättää katsella vaikka korvantakusiakin. Random tissejä ei juuri tule katseltua.

Vasta, kun jostakin kiinnostuu tulee uteliaaksi kaikesta häneen liittyvästä.

Joo, se juttelu on hyvin tahmeeta. Taidan hakea lähetteen ja ilmoittaa, että hain sellaisen ja thats it. Jos tässä muiden hyväksyntää odottaa, menee sata vuotta.

• Jan1 kirjoitti:

Peput ja lanteet viehättää silmää tissejä enemmän, tietysti joku itselle tärkeä nainen viehättää katsella vaikka korvantakusiakin. Random tissejä ei juuri tule katseltua.

Vasta, kun jostakin kiinnostuu tulee uteliaaksi kaikesta häneen liittyvästä.

Joo, se juttelu on hyvin tahmeeta. Taidan hakea lähetteen ja ilmoittaa, että hain sellaisen ja thats it. Jos tässä muiden hyväksyntää odottaa, menee sata vuotta.

Itse olen aina ollut säärimies, nilkat ja polvitaipeet. 🤤 Nuttura ja kaunis niska. Hyvin hoidetut sormet, kynsilakka ja näppärä näperrys. 😜 Nykyisin varmaankin olen lähimpänä aseksuaalia. 😂

• Jascal kirjoitti:

Itse olen aina ollut säärimies, nilkat ja polvitaipeet. 🤤 Nuttura ja kaunis niska. Hyvin hoidetut sormet, kynsilakka ja näppärä näperrys. 😜 Nykyisin varmaankin olen lähimpänä aseksuaalia. 😂

No sääret ja niskakin on kyllä joo. Huulet aijai. Sydän hyppää kurkkuun. :)

• Jascal kirjoitti:

Kaula ja leuka.

• Jan1 kirjoitti:

No sääret ja niskakin on kyllä joo. Huulet aijai. Sydän hyppää kurkkuun. :)

Huulet, huulet, ennen tykkäsinkin suudella "huulia" 😜😜😜
        Kaulan ymmärrän, leukaa välttämättä en. 😂 Solisluu menee, kunhan siinä on lihaa ja nahkaa ympärillä, en nyt sentään ihan luuta kalvaava koira ole. Ehkä jos laittaa että 150cm naisessa on 150cm rakastettavaa, him ottavaa ja kosketeltavaa, 170cm naisessa on taas 170cm. 😉😏

• Jascal kirjoitti:

Kaulan ymmärrän, leukaa välttämättä en. 😂 Solisluu menee, kunhan siinä on lihaa ja nahkaa ympärillä, en nyt sentään ihan luuta kalvaava koira ole. Ehkä jos laittaa että 150cm naisessa on 150cm rakastettavaa, him ottavaa ja kosketeltavaa, 170cm naisessa on taas 170cm. 😉😏

Heh, leukalinja osaa olla kaunis kellä on. Solisluu, kaulakuoppa jne. Ei ihanassa ihmisessä ole varmaan yhtää kohtaa mikä ei olisi kaunista.

Huulet.. ne osaa olla eroottiset. 🥵😍😅

• Jascal kirjoitti:

Käsivarret! Napa! Alavatsa! Silmät! Silmät, ne on kyllä vangitsevat. 🤪😋

Ja hei nenä!

• Jan1 kirjoitti:

Käsivarret! Napa! Alavatsa! Silmät! Silmät, ne on kyllä vangitsevat. 🤪😋

Ja hei nenä!

https://youtu.be/5ogVT5mpg6c

Ehkä vain jätän tämän tähän. 😂

• Jascal kirjoitti:

Hah hah joo. 😂

Ehkäpä tuossa kohtaa, kun noi kuumana käy tulee jo muuta mieleen kun ruoka. Kuten vaikka maistella niitä huulia. 😅

• Jascal kirjoitti:

Hah hah joo. 😂

Ehkäpä tuossa kohtaa, kun noi kuumana käy tulee jo muuta mieleen kun ruoka. Kuten vaikka maistella niitä huulia. 😅

• Jan1 kirjoitti:

Hah hah joo. 😂

Jossakin elokuvassa taisi olla opasteen, uuni pitää lämmittää ensin hyvin ennen kuin laittaa kalkkunan sisään. 😂 Nautinnollisempaa kun ei pidä kiirettä ja käyttää kaikkia avuja kaikessa rauhassa. Huonolla onnella se muuten voi olla vain se 2,5 minuuttia. 😂😂

• Jascal kirjoitti:

Jossakin elokuvassa taisi olla opasteen, uuni pitää lämmittää ensin hyvin ennen kuin laittaa kalkkunan sisään. 😂 Nautinnollisempaa kun ei pidä kiirettä ja käyttää kaikkia avuja kaikessa rauhassa. Huonolla onnella se muuten voi olla vain se 2,5 minuuttia. 😂😂

Heh, ihan hyvä ohje. 🤣

• Jan1 kirjoitti:

Heh, ihan hyvä ohje. 🤣

Sitä ei koskaan voi olla täysin varma kauanko kestää. 🤣 Joko tuli jo tai ei tullut ollenkaan niin siinä välimaastossa. 😬 Ei muuta kuin öitä, täytyy taas jaksaa nousta neljän jälkeen. 🤪😴

• Jascal kirjoitti:

Sitä ei koskaan voi olla täysin varma kauanko kestää. 🤣 Joko tuli jo tai ei tullut ollenkaan niin siinä välimaastossa. 😬 Ei muuta kuin öitä, täytyy taas jaksaa nousta neljän jälkeen. 🤪😴

No niinpä niinpä joo. Juu hyvät yöt. Täytyy tästä itsekin sulkea näppäimet ja painella suihkuun. 🖐️😃

• Jan1 kirjoitti:

Pääsisköhän lehteen?

Heh, siellä se pikkuinen yllytyshulluus vaan vähän nostaa päätään näköjään 😅😉
        Ahahhaa... siitä tulikin mieleen tää 😂
        https://youtu.be/3KtNQUTtZ7E
        Sopii kaikille yllytyshulluille kuin nenä päähän 🤪

• Lillis2020 kirjoitti:

Heh, siellä se pikkuinen yllytyshulluus vaan vähän nostaa päätään näköjään 😅😉
        Ahahhaa... siitä tulikin mieleen tää 😂
        https://youtu.be/3KtNQUTtZ7E
        Sopii kaikille yllytyshulluille kuin nenä päähän 🤪

Ei helkkarissa, jää tekemättä. Sitten kun on sileää ja arvet parantuneet, sitten voin juosta 24/7 ilman paitaa. Ja juoksenkin. 😁

• Jan1 kirjoitti:

Ei helkkarissa, jää tekemättä. Sitten kun on sileää ja arvet parantuneet, sitten voin juosta 24/7 ilman paitaa. Ja juoksenkin. 😁

Hih, no joo 😅. Pohditko siis vissin ihan tosissasi nyt sitä?

• Lillis2020 kirjoitti:

Hih, no joo 😅. Pohditko siis vissin ihan tosissasi nyt sitä?

Juu. Tiedän, että ei tule olemaan helpot ajat kotirintamalla, mutta ei tämä ole helppoa mitenkään päin muutenkaan. Kun eivät ole mun nahkoissani, niin vaikeaahan se on ymmärtää. En mä itsestäni kuitenkaan ole huolissani, lähinnä lapsista kuinka he kaiken mähinän ottaa.

• Jan1 kirjoitti:

Juu. Tiedän, että ei tule olemaan helpot ajat kotirintamalla, mutta ei tämä ole helppoa mitenkään päin muutenkaan. Kun eivät ole mun nahkoissani, niin vaikeaahan se on ymmärtää. En mä itsestäni kuitenkaan ole huolissani, lähinnä lapsista kuinka he kaiken mähinän ottaa.

Mmm... tuohon ei varmaan pysty kukaan muu sanomaan yhtään mitään. Mutta mä vaan nyt mietin, kun vielä vähän aikaa sitten se oli ihan mahdoton ajatus sinulle, että oletko nyt varmasti harkinnut asiaa riittävästi. Tiedän, ettei varmaankaan ole niin, mutta on ihan pakko silti kysyä, että enhän mä nyt vaan oo oikeesti sekoittanut sun pään? 🥺

• Lillis2020 kirjoitti:

Mmm... tuohon ei varmaan pysty kukaan muu sanomaan yhtään mitään. Mutta mä vaan nyt mietin, kun vielä vähän aikaa sitten se oli ihan mahdoton ajatus sinulle, että oletko nyt varmasti harkinnut asiaa riittävästi. Tiedän, ettei varmaankaan ole niin, mutta on ihan pakko silti kysyä, että enhän mä nyt vaan oo oikeesti sekoittanut sun pään? 🥺

Heh, olet sä sekoittanut mun päänkin. Mutta et tässä asiassa, relax.

Pyydän lähetteen ja siellä päässä aletaan miettiä tilannetta ja asiantuntijathan siellä selvittelee mun kanssa mitä tehdään, miten edetään. Mä olen vuosia halunnut ensinnäkin rintakehältäni nuo kaksi mielipahaa pois ja ne saa lähteä, vaikka joutuisin helvettiin sen takia. Omistanihan minä luovun, ei ole puolisonkaan asia siitä päättää.

Ne muut hoidot sitten mietitään askel kerrallaan. :)

• Jan1 kirjoitti:

Heh, olet sä sekoittanut mun päänkin. Mutta et tässä asiassa, relax.

Pyydän lähetteen ja siellä päässä aletaan miettiä tilannetta ja asiantuntijathan siellä selvittelee mun kanssa mitä tehdään, miten edetään. Mä olen vuosia halunnut ensinnäkin rintakehältäni nuo kaksi mielipahaa pois ja ne saa lähteä, vaikka joutuisin helvettiin sen takia. Omistanihan minä luovun, ei ole puolisonkaan asia siitä päättää.

Ne muut hoidot sitten mietitään askel kerrallaan. :)

😊🤗

• Lillis2020 kirjoitti:

😊🤗

Niin, että älä ota mitään murhetta näistä mun päätöksistä. Mua ei voi kukaan aivopestä, päättämään näistä asioista, joten todellakin relax. Olet vaan muuten niin lumoava.

Jäitä hattuun. 😉

• Lillis2020 kirjoitti:

😊🤗

Mun täytyy myöntää, että kun kirjoitit täällä vähän aiheesta ja mainitsit riskeistä, niin mä kävin lukemassa siitä. Ja onhan ihan mullistavia juttuja onnistuttu kehittämään. Tekisi mieli linkittää, mutta kun tää ketju kyllä lähtee sit saman tien 😅

• Jan1 kirjoitti:

Niin, että älä ota mitään murhetta näistä mun päätöksistä. Mua ei voi kukaan aivopestä, päättämään näistä asioista, joten todellakin relax. Olet vaan muuten niin lumoava.

Jäitä hattuun. 😉

Ok, mä chillaan omelettina tässä vaan sitten.... 😄

• Lillis2020 kirjoitti:

Mun täytyy myöntää, että kun kirjoitit täällä vähän aiheesta ja mainitsit riskeistä, niin mä kävin lukemassa siitä. Ja onhan ihan mullistavia juttuja onnistuttu kehittämään. Tekisi mieli linkittää, mutta kun tää ketju kyllä lähtee sit saman tien 😅

Juu, olen niistä tietoinen mullistavista jutuista. 😉

Se pullonhenki ja 3 toivomusta, niin tämäkin homma on hoidettu silmänräpäyksessä ja voin sanoa, että takuulla en kadu. Ainoa jarru on mulla aina se mitä läheiset käy läpi ja miten niihin mikäkin vaikuttaa. En mä itsestäni osaa silleen murehtia, jotenkin mä aina pärjään ja selviän. Ja jos en pärjää tai selviä, tulipahan elettyä. 😃

• Lillis2020 kirjoitti:

Ok, mä chillaan omelettina tässä vaan sitten.... 😄

Elä suotta mun takia piilottele kaunista itseäsi. Se on minun murhe, jos en kestä pöksyissäni ja sekoilematta. Ei sun siitä kuulu vastuuta kantaa tai murehtia. 😉

Minkäs sinä sille mahdat, jos joku höpertyy sinusta, oot vaan mitä oot. Ihastuttava itsesi kauniina kuvissa kuten haluat.

Höperöt höperöi joka tapauksessa, kun höperöksi ryhtyi. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Juu, olen niistä tietoinen mullistavista jutuista. 😉

Se pullonhenki ja 3 toivomusta, niin tämäkin homma on hoidettu silmänräpäyksessä ja voin sanoa, että takuulla en kadu. Ainoa jarru on mulla aina se mitä läheiset käy läpi ja miten niihin mikäkin vaikuttaa. En mä itsestäni osaa silleen murehtia, jotenkin mä aina pärjään ja selviän. Ja jos en pärjää tai selviä, tulipahan elettyä. 😃

Voih....Mä kyllä haluan ajatella että kaikki menee hyvin, pyyhitään tuo viimeinen lause, jooko? 🤗

• Jan1 kirjoitti:

Elä suotta mun takia piilottele kaunista itseäsi. Se on minun murhe, jos en kestä pöksyissäni ja sekoilematta. Ei sun siitä kuulu vastuuta kantaa tai murehtia. 😉

Minkäs sinä sille mahdat, jos joku höpertyy sinusta, oot vaan mitä oot. Ihastuttava itsesi kauniina kuvissa kuten haluat.

Höperöt höperöi joka tapauksessa, kun höperöksi ryhtyi. 😃

😁😉

• Lillis2020 kirjoitti:

Voih....Mä kyllä haluan ajatella että kaikki menee hyvin, pyyhitään tuo viimeinen lause, jooko? 🤗

Ne menee niin kun ne voi mennä. Tulee eteen mitä tulee, tilanteen mukaan aina eletään. Tarkistetaan suuntaa jne. 😄🤗

Nojoo. Käymään täällä vaan on tultu, mutta voihan sitä pidempäänkin kävästä. 😃

• Lillis2020 kirjoitti:

😁😉

Nonih, parempi. Jos maailma on Lillis jotain noin kaunista luonut, ei sen ainakaan piilossa kuulu olla. 🥰😄🥵🚿😅

• Jan1 kirjoitti:

Nonih, parempi. Jos maailma on Lillis jotain noin kaunista luonut, ei sen ainakaan piilossa kuulu olla. 🥰😄🥵🚿😅

Oih, miten kauniisti sanottu. Kiitos 🥰

• Lillis2020 kirjoitti:

Oih, miten kauniisti sanottu. Kiitos 🥰

Ensimmäinen nainen jolle niin sanon ja luultavasti viimeinen. 😃

Mutta niin mä sinut näen.

• Jan1 kirjoitti:

Ensimmäinen nainen jolle niin sanon ja luultavasti viimeinen. 😃

Mutta niin mä sinut näen.

Oi... kiitos 🥰🤗

• Lillis2020 kirjoitti:

Oi... kiitos 🥰🤗

Kiitos itsellesi. Täytyy mennä nukkumaan. Hyvää yötä. 🖐️😊👍

• Jan1 kirjoitti:

Kiitos itsellesi. Täytyy mennä nukkumaan. Hyvää yötä. 🖐️😊👍

Hyvää yötä :)

• Jan1 kirjoitti:

Mähinästä riippuen niin lapset voivat saada traumoja ja pelkotiloja. Muutenhan lapset ovat erittäin ymmärtäväisiä ja sopeutumiskykyisiä. Eniten heihin vaikuttaa se aikuisten käytös, tekeminen ja toiminta.

• Anonyymi

Sen verran kookkaat kannut että vapaana roikkuessaan tekee todella kipeää. Ihan siis mukavuussyistä pidettävä aina jonkun sortin liivejä.
      Urheillessa täytyy ahtaa munkit tuplaten urheiluliiveihin kun yhdet ei jaksa tukea ja litistää tarpeeksi. Isot kannut osaa olla riesaksi, vaikka niissä toki hyvätkin puolensa on.

• Mitä ne on, siis ne hyvät puolet?

• Anonyymi

miksi ne vapaina on todella kipeät ja se ei ole kiva juttu se

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mitä ne on, siis ne hyvät puolet?

Noh kyllä mä rakastan isoja rintojani vaikka niistä harmiakin osaa välillä olla. Näyttävät äärimmäisen hyviltä :) Vaikka ovatkin painavat ja joskus tiellä niin en vaihtaisi muunlaisiin versioihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh kyllä mä rakastan isoja rintojani vaikka niistä harmiakin osaa välillä olla. Näyttävät äärimmäisen hyviltä :) Vaikka ovatkin painavat ja joskus tiellä niin en vaihtaisi muunlaisiin versioihin.

Iän myötä rintakudos vähenee ja korvautuu kehon rasvalla. Nännipiha kääntyy varpaita kohti. Ei näytä hyvältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeastaan keskikokoiset on kaikkein parhaimmat esteettisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iän myötä rintakudos vähenee ja korvautuu kehon rasvalla. Nännipiha kääntyy varpaita kohti. Ei näytä hyvältä.

Iän myötä kaikilla rupeaa keho painumaan maata kohden. Ei se ole syy ruveta leikkelemään itsestään osia irti. Jos on vitjamunainen, lörppäkorvainen, pitkänenäinen, roikkotissinen... Se on sitä elämää. Eihän se erityisen esteettistä ole, mutta useimmilla nuo muutokset on edessä. Mitä mielestäsi sille pitäisi tehdä? Leikkauksia, vai kärsiä suunnatonta itseinhoa? Eiköhän ole fiksumpaa oppia rakastamaan kehoaan sen virheistä huolimatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iän myötä kaikilla rupeaa keho painumaan maata kohden. Ei se ole syy ruveta leikkelemään itsestään osia irti. Jos on vitjamunainen, lörppäkorvainen, pitkänenäinen, roikkotissinen... Se on sitä elämää. Eihän se erityisen esteettistä ole, mutta useimmilla nuo muutokset on edessä. Mitä mielestäsi sille pitäisi tehdä? Leikkauksia, vai kärsiä suunnatonta itseinhoa? Eiköhän ole fiksumpaa oppia rakastamaan kehoaan sen virheistä huolimatta.

Joo. Kyllä isot tissit aina turhat selittelyt voittaa. "Esteettisesti", ja muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Kyllä isot tissit aina turhat selittelyt voittaa. "Esteettisesti", ja muutenkin.

...6-0.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isot tissit on todella harvoin esteettiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isot tissit on todella harvoin esteettiset.

Minkäs sille mahtaa jos on isot rinnat? Pitäisikö ne mielestäsi käydä leikkelemässä pienemmiksi jotta miellyttäisi useampien silmää? Kaikilla ei ole varaa plastiikkakirurgiaan, eikä useimmilla ole haluakaan leikellä vartalostaan paloja pois.

• Olen tottunut käyttämään koko aikuisiän muuten paitsi yöllä tai silloin kun ei ole vaatteita muutenkaan päällä. Imettäessäkin oli imetysliivit ettei maidot valunut pitkin paitoja:D

Periaatteessa ei ole niin isot rinnat, että niitä kannattamaan tarvitsisi liivejä, mutta ilman olis outoa olla. Ja vähänkin ohuemman paidan kanssa olisi vaivaannuttavaa, kun nännit näkyisi läpi. En keksi tilannetta, jossa haluaisin, että muut ihmiset miettisivät ennemmin mun rintoja kuin mitä esimerkiksi puhun.

Teini-iässä muistan sen hetken kun tajusin, että nyt on pakko alkaa pitää rintaliivejä. Sen verran tuli huomiota, jota en kaivannut.

• Anonyymi

Vasta sitten, kun naiset voivat kulkea ohut teepaita päällä ilman rintsikoita, oli nännit millaiset tahansa tai rintojen muoto millainen tahansa, on maailma tasa-arvoinen. Edellyttäen, ettei rinnat enää kiinnitä erityistä huomiota tai eivät sen enempää kuin miehinen pullotuskaan. Odotan sitä päivää. Nyt asialla vasta muodissa leikitellään ja pelaillaan seksikkyydellä. Toisin sanoen käytetään naisen erityisyyttä hyväksi, naiset itse käyttävät. Miehen nännit eivät heterolla juuri ihmeellistä vaikutusta tee, paitsi jos ne ovat roikkuvissa manboobseissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Vasta sitten, kun naiset voivat kulkea ohut teepaita päällä ilman rintsikoita, oli nännit millaiset tahansa tai rintojen muoto millainen tahansa, on maailma tasa-arvoinen. Edellyttäen, ettei rinnat enää kiinnitä erityistä huomiota tai eivät sen enempää kuin miehinen pullotuskaan. Odotan sitä päivää. Nyt asialla vasta muodissa leikitellään ja pelaillaan seksikkyydellä. Toisin sanoen käytetään naisen erityisyyttä hyväksi, naiset itse käyttävät. Miehen nännit eivät heterolla juuri ihmeellistä vaikutusta tee, paitsi jos ne ovat roikkuvissa manboobseissa.

Se on muuten outoa että pikkutyttöjenkin odotetaan piilottavan nänninsä..

• Wwuwuw kirjoitti:

Laiten googlehakuun lasten uima-asut ja olihan siellä yksi uima-asu tytöille, jossa oli vain alaosa, mutta hämmentävästi kuvasta oli blurrattu tytön nännit pois näkyvistä..😳
        On tää ihmeellinen maailma.
        https://gd.image-gmkt.com/li/047/231/672231047.g_0-w_g.jpg

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Juuri näin. Maailma ei ole vielä valmis. Lasten hyväksikäyttäjät, tietoisuus niiden olemassaolosta ja pelko on saanut aikaan sen, että jopa lapsen maailmassa seksualisoituminen näkyy. Sairasta.

• Anonyymi kirjoitti:

No niinpä. Kyllä se silloin noin 13 vuotiaana oli vain todettava, että nännit on pakko piilottaa, siitä tuli sen verran palautetta, suunnasta sun toisesta, vaikka oli paita päällä. Kun ei sitä palautetta halunnut kuulla eikä sitä huomiota saada.

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

No niinpä. Kyllä se silloin noin 13 vuotiaana oli vain todettava, että nännit on pakko piilottaa, siitä tuli sen verran palautetta, suunnasta sun toisesta, vaikka oli paita päällä. Kun ei sitä palautetta halunnut kuulla eikä sitä huomiota saada.

Naisen rinnat on oikeasti aika haastava juttu, koska ne ovat todella seksuaaliset ja siinä mielessä molemmille sukupuolille, myös heterosuhteessa merkitykselliset. Mutta, ne ovat myös äitiyden ja pelkästään naiseuden merkkinä. Äitiyden kontekstissa rintojen merkitys on valtava lähtien lapsen ravinnon ja rakkauden, läheisyyden ja lämmön tarpeesta. Äidin rinnat ovat arvo sinänsä.

• Anonyymi kirjoitti:

Naisen rinnat on oikeasti aika haastava juttu, koska ne ovat todella seksuaaliset ja siinä mielessä molemmille sukupuolille, myös heterosuhteessa merkitykselliset. Mutta, ne ovat myös äitiyden ja pelkästään naiseuden merkkinä. Äitiyden kontekstissa rintojen merkitys on valtava lähtien lapsen ravinnon ja rakkauden, läheisyyden ja lämmön tarpeesta. Äidin rinnat ovat arvo sinänsä.

Imetysaikana rintoja ei pidä kovin seksuaalisena ainakaan itse. Päinvastoin, silloin voi tulla ällötyksen tunne kun imetyksen jälkeen vielä kumppanikin hamuaa niitä. Tulee tunne, että taas yksi lapsi vaatii jotain. Että on kaikkien tarpeiden tyydyttäjä. Onneksi se tunne haihtuu, viimeistään kun imetys loppuu.

• Anonyymi

Imetysaikana rintoja ei pidä kovin seksuaalisena ainakaan itse. Päinvastoin, silloin voi tulla ällötyksen tunne kun imetyksen jälkeen vielä kumppanikin hamuaa niitä. Tulee tunne, että taas yksi lapsi vaatii jotain. Että on kaikkien tarpeiden tyydyttäjä. Onneksi se tunne haihtuu, viimeistään kun imetys loppuu.

Voi se niinkin olla. Itse imetin niin pitkään, että rinnat ei tuntuneet lopulta enää mitenkään erilaisilta ja niistä tuli maitoa oikeastaan vain lapsen imiessä. Niinpä ne alkoi itselle tuntua seksuaalisille, vaikka välillä ne lapsen omaisuutta olivatkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi se niinkin olla. Itse imetin niin pitkään, että rinnat ei tuntuneet lopulta enää mitenkään erilaisilta ja niistä tuli maitoa oikeastaan vain lapsen imiessä. Niinpä ne alkoi itselle tuntua seksuaalisille, vaikka välillä ne lapsen omaisuutta olivatkin.

Minä imetin kuopusta 1 1/2 vuotiaaksi. Kyllä siinä vaiheessa oli jo asenne rintoihin ns. normalisoitunut. Tarkoitin vain yleisesti. Vauva-aikana on unenpuutteen vuoksi usein niin zombie, että välillä tuntui että on vain joku ruho, josta jokainen imee omat energiansa 🥵

• Anonyymi

No kyllä... äitiys on naiselle kokonaisvaltainen haaste ja kokemus, jota ei vaihda pois. Mutta siihen se keho on luotu, ja hyvä niin. Aika ihmeellistä, kuinka kaikki tapahtuu.

• Kotona, mökillä ja omissa oloissa voi olla vapaammin, rintsikoita ei tarvita. Töissä ja julkisilla paikoilla pitää olla kaikki kehon osat järjestyksessä ja hinkit siististi liiveissä.

• Anonyymi

Laihempana oli mukava olla ilman. Kun on kerääntynyt koronasuhdannekiloja on rintojen alla oltava jotain. Nahka nahkaa vasten hikoiluttaa. Onneksi suhdannekilot kerääntyvät myös maitotankkeihin.

• Anonyymi

OK, sinne ne minun koronasuhdaneessa kadonneet 15 kg ovat menneet...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OK, sinne ne minun koronasuhdaneessa kadonneet 15 kg ovat menneet...

:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2527
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2116
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      97
      1803
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1799
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1547
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      138
      1128
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1085
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1031
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      20
      1002
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      987
    Aihe