Jehovan todistaja: Tiedätkö tarpeeksi valtakunnansalien omistuksesta ja myynnistä?

JP-sivuilla on muutamaan kertaan kerrottu valtakunnansalien omistuksesta ja myynnistä, mutta on tarpeen aika ajoin nostaa aihe esiin uudelleen, koska sivuille tulee jatkuvasti uusia lukijoita, jotka eivät välttämättä ole tietoisia asioista. Toinen syy, miksi tätä aihetta täytyy pitää esillä, on se, että vaikka salien myynti on hiukan vähentynyt, se ei ole ohi. Aivan äskettäin uutisoitiin kahden salin myynnistä.

Seuraavalla sivulla on kuunneltavissa ote puhelusta, jossa haaratoimiston edustaja yritti harhauttaa salien omistuksen yksityiskohdissa. Lopulta hänen oli pakko myöntää, miten asia oikeasti on.

https://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_s1211_valtakunnansalit.html

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitokset jutusta ja lisänä olleesta puhelusta. Oli kiinnostava. Ihmettelen miksi näitä asioita on niin vaikeaa myöntää.

      • Anonyymi

        Siinä lahkossa on niin paljon sitä harhautusta.
        Raamatustakin väärennetty painos.
        Turunen on koonnut kirjaansa kymmenisen asiantuntijalausunto väärennösluonteesta, myös oppinut Barclayn lausunnon, jonka lausunnon on vartiotorni edelleen väärentänyt muotoon että Barclayn muka kehuisi väärennöstä.
        Katso Turusesta yksityiskohdat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä lahkossa on niin paljon sitä harhautusta.
        Raamatustakin väärennetty painos.
        Turunen on koonnut kirjaansa kymmenisen asiantuntijalausunto väärennösluonteesta, myös oppinut Barclayn lausunnon, jonka lausunnon on vartiotorni edelleen väärentänyt muotoon että Barclayn muka kehuisi väärennöstä.
        Katso Turusesta yksityiskohdat

        Ja on huomioitava se tärkeä seikka , että Turunen on Jumalasta seuraava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja on huomioitava se tärkeä seikka , että Turunen on Jumalasta seuraava.

        Ennemmin Turunen kun JT amerikanlahkojärjestö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja on huomioitava se tärkeä seikka , että Turunen on Jumalasta seuraava.

        Aamen, aamen! Mihin joutuis ilman Turusta, kun kaikki annettava on "katso Turusesta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennemmin Turunen kun JT amerikanlahkojärjestö.

        Ennemmin ei kumpaakaan, harhaanjohtavia ovatten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen, aamen! Mihin joutuis ilman Turusta, kun kaikki annettava on "katso Turusesta".

        Katso JW.orgista. EI KIITOS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso JW.orgista. EI KIITOS!

        Katso Pasi Turusen kirjasta. EI KIITOS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso Pasi Turusen kirjasta. EI KIITOS!

        Onhan Raamatun väärentäminen teko, johon ei Jumalaan uskova voi ryhtyä.
        Eikä uskovainen voi väärennökseen turvata.
        Joka lahkossa tuon puolen tietää, onkin yhden vaaran välttänyt.

        Vaikka itse en kuulu lahkoon täytyy ihan tarkistaa tuo asia.

        Kiitän tiedosta että voin sen Turusen kirjasta tehdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Raamatun väärentäminen teko, johon ei Jumalaan uskova voi ryhtyä.
        Eikä uskovainen voi väärennökseen turvata.
        Joka lahkossa tuon puolen tietää, onkin yhden vaaran välttänyt.

        Vaikka itse en kuulu lahkoon täytyy ihan tarkistaa tuo asia.

        Kiitän tiedosta että voin sen Turusen kirjasta tehdä

        Minä taas etsin tiedot Aku Ankasta ja Mustanaamiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas etsin tiedot Aku Ankasta ja Mustanaamiosta.

        Mutta eihän tämä ole leikin asia.
        Vartiotorni todisti ennen lukijoilleen vuoden 1914 maailmanlopun vuotena pyramidin mitoilla.
        Myöhemmin vartiotorni paljasti pyramidin saatana raamatuksi
        Minä kysyn sinulta, missä on niiden ihmisten ikuisuus, jotka kuollessaan uskoivat saatanan raamattuun ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän tämä ole leikin asia.
        Vartiotorni todisti ennen lukijoilleen vuoden 1914 maailmanlopun vuotena pyramidin mitoilla.
        Myöhemmin vartiotorni paljasti pyramidin saatana raamatuksi
        Minä kysyn sinulta, missä on niiden ihmisten ikuisuus, jotka kuollessaan uskoivat saatanan raamattuun ?

        En tiedä ihan varmasti, nutta yritän etsiä vastauksia lisää Tiku ja Taku, Muumi, Tom ja Jerry, sekä Karvinen lehdistä. Ehkä niistä löytyy vastaus kysymykseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso JW.orgista. EI KIITOS!

        Väkevää todistusta Pyhässä Hengessä saammekin heiltä, jotka eivät kompastuta itseään perehtymällä aiheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso Pasi Turusen kirjasta. EI KIITOS!

        Ei turusesta, ei jiivee orkista... No mistäs sitten?

        Käviskö vaikka molemmista? Itte olin jiitee ja hain tietoni jiivee orkista. En muualta.
        Sitte rupes tuntumaan, että mikäs perkeleen pohojoiskoria tämä järijestö on, ku ei sais mistää muualta kattuakkaa. Ja mä oon tyypillisesti sellanen, että jos jotaki oikee kovaha kiälletään tekemästä, muttei kyetä perustelemaan järkevästi, niin mähän kuulkaas kiinnostun. Mikäs pirskules siinä ny on, jottei muka saisi ottaa asioista selevää, HÄ? Sitte rupesin kaivamahan tiatua muualtaki, ku jiive orkasmista.
        Sitä tavaraa on hyvä verrata keskenään ja perusteita, miksi mitäkin sanotaan.

        Lopputoteamuksena on jotain seuraavan kaltaista.

        Jiivee orkissa on myös oikeaa tietoa uskonnostaan.
        Samoin turusessa on oikeata tietoa jehovien uskonnosta.

        Siinä on vaan semmonenki juttu, että jiivee orkissa kerrotaan paskapuheita jehova uskonnosta ja niitten opista. ESIMERKIKSI: Uskovatko Jehovat, että vain he pelastuvat? Vastaus: Eivät usko ja aiheen ohi kuuluu lätistä pitkät lätinät päälle jostain tuhansia vuosia sitten kuolleista.

        Tosiasiassa jokainen edes vähän omaa uskontoaan tunteva jehova tietää tasan, miten veeteejärjestö opettaa pelastumisesta. Ainut keino on olla kastettu jiitee ENNEN loppua. Senhän takia sielä kokouksissa pusketaan etsimään arvollisia, KUN ON VIELÄ AIKAA. Ja se loppuu justiinsa se aika. Sitte ei enää kerkiä arkkihin, kun rytinät alakaa.

        Ja ne on ne olennaiset elämään vaikuttavat asiat, joita Jehovat itte pimittää, kiältää olemasta ja vähättelöövät. Ne yrittää saada pelekästään kasteelle ja sen jälkeen sitte se homma muuttuu. Rakkauspommituksen kohteesta pitää muuttua sen antajaksi. Olennaista ei ole avittaa edes omia, vaan pommittaa niitä ystävällisyyksillä, jotka SAATTAISI olla järjestöön kallellaan.

        Hallintoelimen sanderssonia myöten ne kertoo, mikä on raamatun tutkistelun tarkoitus. Se ei ole tutkia raamattua. Siinä mennään kuulemma hakoteille. Ainoa tavoite on saada uusia kastettuja jäseniä. Muu on kulissia. Kuunnelkaa järjestön yhtä korkeinta johtajaa niitten omassa broadkastingssissa.

        No mikä hitto siinä kuulkaas Jehovat on, kun joku pyytää toistamaan hallintoelimen sanat sellaisenaan, niin ei suju? Kun rivijiitee sanoo, että on tarkoitus tutkia raamattua, niin ovenavaaja pliis sano sille tietämättömälle jiiteelle, että EIPÄ OO TARKOTUS. Tarkotus on vain kastaa lisää jäseniä. Jos ei myöntäminen suju, niin pyydä siltä jiiteeltä taplettia, pistä sanderssonin esitelmät soimaan ja kysy uudestaan.

        Laita se jehovan todistaja vänkäämään itte oman hallintoelimensä kanssa ja seuraa sivusta. Siinähän voi sitte kysyä, että no kumpaa mä sit uskon? Tuota teidän johtajaa, vai sua juuri tässä nyt? Kumpi teistä puhuu paskaa tai totta ja millä perusteella?

        Tuon jiiteelafkan kaksinaamaisuutta ja valehtulua pohtiessa ei tarvita mitään tarusia ja turusia.

        Muuta ei tarvi, kun tuntea sitä kulttuuria kokemuksesta ja sitten oppeja. Sieltä voi ihan suoraan sormellaan osoittaa, missä sitä vibaa on. Vanhasta kirjallisuudesta löytyy pitkin matkaa ja uutta paskaa pusketaan tuutista koko ajan.

        Ei oo vaikiaa selevittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Raamatun väärentäminen teko, johon ei Jumalaan uskova voi ryhtyä.
        Eikä uskovainen voi väärennökseen turvata.
        Joka lahkossa tuon puolen tietää, onkin yhden vaaran välttänyt.

        Vaikka itse en kuulu lahkoon täytyy ihan tarkistaa tuo asia.

        Kiitän tiedosta että voin sen Turusen kirjasta tehdä

        "Onhan Raamatun väärentäminen teko, johon ei Jumalaan uskova voi ryhtyä.
        Eikä uskovainen voi väärennökseen turvata. "

        Itte asiassa voi ryhtyä. Raamatussa itessäänki sanotaan, että jopa demoonit uskoo jumalahan. (Jaakobin kirje 2:19)

        Ja tualta pohojaltahan se piru kai se oman raamattunsa väsäs.

        Toiseksi: Uskova VOI turvata väärennökseen. Kuinka niin? Noku se vaan uskoo uskomistaan, mutta EI TIEDÄ.

        Sillonha sitä uskoo ihan mihin vaan, kun taitavasti sanotahan.

        Ja veeteeseura osaa kuulkaas sanua! Siihen se sitte jääki. Ja siitä pitää oppia näkemähä lävitte.

        Uskominen ei siinä paljoo auta. Pitää ottaa selevää, elikkä hankkia uskon tilalle solidia tietoo.

        Samalla tuloo tuntemaan nämä järjestön paskanpuhujat paloset leikko veinoset ja muut.


    • Anonyymi

      No enpä tiennyt oli ihan uusi juttu tämä, entä kuka omistaa roskapussin jonka ystävällinen rakas lähimmäinen vie tarvittaessa, asianomaisen pyytäessä.

      • Anonyymi

        Niin, vartiotorniseura onkin myöntänyt olevansa tyhmä, tiesitkö ?
        Sehän aikoinaan oli asuttanut jehovansa Plejadien tähdistöön, tiedätkö minkäniminen tähti ?
        Ja kun sille tuli aika antaa häätö tuosta kortteerista, se kirjoitti vartiotornin lukijoille muun ohessa että olisi epäviisasta sijoittaa jehoova johonkin avaruuden kohtaan.
        Mutta koska juuri se itse oli sijoittanut jehoovan tiettyyn kohtaan, oli se menetellyt epäviisaasti elikkä tyhmästi, niin, ollut tyhmä.

        Saamme kuitenkin lukea vartiotornista sen olevan jehovakanava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, vartiotorniseura onkin myöntänyt olevansa tyhmä, tiesitkö ?
        Sehän aikoinaan oli asuttanut jehovansa Plejadien tähdistöön, tiedätkö minkäniminen tähti ?
        Ja kun sille tuli aika antaa häätö tuosta kortteerista, se kirjoitti vartiotornin lukijoille muun ohessa että olisi epäviisasta sijoittaa jehoova johonkin avaruuden kohtaan.
        Mutta koska juuri se itse oli sijoittanut jehoovan tiettyyn kohtaan, oli se menetellyt epäviisaasti elikkä tyhmästi, niin, ollut tyhmä.

        Saamme kuitenkin lukea vartiotornista sen olevan jehovakanava

        "Jehovakanava"?
        Eikö Raamattu sano että se joka itsensä ylentää, alennetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jehovakanava"?
        Eikö Raamattu sano että se joka itsensä ylentää, alennetaan

        Sanoosanoo.

        Mutta raamatun tekstithän ei koske itteään koskaan. Sillä osoitellaan vain muita.


    • Anonyymi

      Jumalan terve teille kaikille!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe