Olisko naista joka kaipaa miehen seuraa
Seuraa kolarista
30
1631
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä olisi yksi, mutta tarkenna ensin minkä ikäistä naista etsiskelet. Voisin olla halukas teityin ehdoin. Anjuska.
- Anonyymi
Vaikka 45-60v mutta ikä on vain numeroita minkä ikäinen olet ja millainen nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka 45-60v mutta ikä on vain numeroita minkä ikäinen olet ja millainen nainen
Olen nelikymppinen, nuorekas, hoikka mutta povekas, tumma tukka ja iloinen luonne.
Anonyymi kirjoitti:
Olen nelikymppinen, nuorekas, hoikka mutta povekas, tumma tukka ja iloinen luonne.
laita tonne vastausta täällä ei saa ilmoitella meilejä olen sama kaveri
- Anonyymi
jukka522 kirjoitti:
Laita anjuska viestii olen kiinostunut
Sori vaan, mutta ehdin tavata jo nuorekkaan herrasmiehen Lompolosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori vaan, mutta ehdin tavata jo nuorekkaan herrasmiehen Lompolosta.
Joutilas ku olen, mie lähin eteläisestä Suomesta ajelemmaan summisa päin Pohojoosta. Torniosa poikkesin lapsuuven maisemisa. Liekö pelekkää huuhua mitä kuulin. Kolarisa olis kukkakimppA sionnan Lapinmestarruuskisa? Tietääkö kukkaa, ettei vain oo kymmentä enempää kilpailijjaa? Mie ko yskiä röykytän, testi oli nekatiivinnen, mutta puolisko jäi kottiin makkaamaan koronan kourisa. Näkkyilhään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutilas ku olen, mie lähin eteläisestä Suomesta ajelemmaan summisa päin Pohojoosta. Torniosa poikkesin lapsuuven maisemisa. Liekö pelekkää huuhua mitä kuulin. Kolarisa olis kukkakimppA sionnan Lapinmestarruuskisa? Tietääkö kukkaa, ettei vain oo kymmentä enempää kilpailijjaa? Mie ko yskiä röykytän, testi oli nekatiivinnen, mutta puolisko jäi kottiin makkaamaan koronan kourisa. Näkkyilhään!
Mie ko olen kauvan, vuosikymheniä asunu muualla, niin on nuita H-kirjaimia tippunu sinne sun tänne pitkin armasta Suomenniemeä. Joten suokaatten anteeksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, hyvin on sana hallussa, hauska kommentti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä saitilla on vissiikin tosikkojen torikokous meneillään, vai eikö ole perjantaiviinakset vielä nousseet päälakeen, tai osa kai sammunu jo uuninpankolle tai saunanlauteille.
Onhan kolarissa muitakin naisia jotka kaipaisivat miehen seuraa ja läheisyyttä
- Anonyymi
Moikka sinä kolarin nainen tapailimme muutoman kerran ja nyt haluaisin kuulla sinusta jotakin, asut siinä pääkadun varella ilmoiteles itsestäsi
- Anonyymi
Mikset mene käymhään ko paikan tiijät, kopistelulle vuan!
- Anonyymi
Älä veikkosten.Kolari koronassa ei ilman maskia,Tohtiikhan ilman maskia mennä kauppaan,terveyskeskukseen ym. paikkoihin.Muista 2m väli kun joku tulee vastaan,Pese kädet.Et sillai Kolarissa!!
- Anonyymi
Pääkatulainen on edelleen täällä....?
- Anonyymi
Minä etsin kolarista kavereita! :) Olisko ketään joka haluaisi tutustua tällaiseen 29 vuotiaaseen urheilulliseen naissukupuolen edustajaan? Harrastan juoksua, neulomista, piirtämistä ja kirjoittamista laittakaa kommenttia tähän minun kommenttiin jos kiinnostaa kaverimielessä tutustua.
Laittakaas kolarin pojat mulle viestiä. 😊 Olisi mukavaa saada uusia kavereita niin lenkkeily kuin kahvisteluseuraksikkin.
- Anonyymi
Varmasti moniki nainen miestä kaipaa. Mutta tuskin millasta vain. Hehee...
- Anonyymi
Olen laittanut....Anjuska…..
En ole Anjuska. Olen 29 v joka etsii itselleen suurinpiirtein saman ikäisistä miehistä kahvistelu ja lenkkeily seuraa eli 25-33 v ikähaarukalla!
Anjuska ilmoitti tuolla ylempänä jo, että löysi itelleen seuraa muualta ja ettei ole kiinnostunut sinusta.
- Anonyymi
Hee hee ...et sie tiä tunteista mitään....
- Anonyymi
ruatista saa koronaseuraa, sinne vain helluillemmaa
- Anonyymi
sie etelähän mies , hae siivous apuva niin varmahaan löytyy ....ja saattaapi pääväylän kimppakki olla tyrkyllä......
- Anonyymi
Sinä 29 v , kyllä sinulle seuraa löytyy.... nimimerkillä, kaunis kesä....
- Anonyymi
Kolarin nainen löysi viestisi, linjoilla käyn kattomassa.....
- Anonyymi
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
- Anonyymi
Ällöä ko nuoret klopit haluaa vanhaa piirakkaa...liian aikasin äiteet vierottanheet nämä aikamiespojat tissiltä..
- Anonyymi
jaa niin mikä vanhassa piirakassa on vikana? ei järvikään kulu ko siinä soutaa.pieni vehkeisten puhetta että piirakka vanhenee ja jotenki huononee
- Anonyymi
Haluaa ne vanhaa piirakkaa kun sitä on tarjolla .....tarkoitatko lenkkeilijää......
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912900Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871391
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021374Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21079Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257855