Seuraa kolarista

Anonyymi

Olisko naista joka kaipaa miehen seuraa

30

1631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä olisi yksi, mutta tarkenna ensin minkä ikäistä naista etsiskelet. Voisin olla halukas teityin ehdoin. Anjuska.

• Anonyymi

Vaikka 45-60v mutta ikä on vain numeroita minkä ikäinen olet ja millainen nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka 45-60v mutta ikä on vain numeroita minkä ikäinen olet ja millainen nainen

Olen nelikymppinen, nuorekas, hoikka mutta povekas, tumma tukka ja iloinen luonne.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen nelikymppinen, nuorekas, hoikka mutta povekas, tumma tukka ja iloinen luonne.

laita tonne vastausta täällä ei saa ilmoitella meilejä olen sama kaveri

• Laita anjuska viestii olen kiinostunut

• Anonyymi
        jukka522 kirjoitti:

Laita anjuska viestii olen kiinostunut

Sori vaan, mutta ehdin tavata jo nuorekkaan herrasmiehen Lompolosta.

• Mihin sinä katosit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori vaan, mutta ehdin tavata jo nuorekkaan herrasmiehen Lompolosta.

Joutilas ku olen, mie lähin eteläisestä Suomesta ajelemmaan summisa päin Pohojoosta. Torniosa poikkesin lapsuuven maisemisa. Liekö pelekkää huuhua mitä kuulin. Kolarisa olis kukkakimppA sionnan Lapinmestarruuskisa? Tietääkö kukkaa, ettei vain oo kymmentä enempää kilpailijjaa? Mie ko yskiä röykytän, testi oli nekatiivinnen, mutta puolisko jäi kottiin makkaamaan koronan kourisa. Näkkyilhään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joutilas ku olen, mie lähin eteläisestä Suomesta ajelemmaan summisa päin Pohojoosta. Torniosa poikkesin lapsuuven maisemisa. Liekö pelekkää huuhua mitä kuulin. Kolarisa olis kukkakimppA sionnan Lapinmestarruuskisa? Tietääkö kukkaa, ettei vain oo kymmentä enempää kilpailijjaa? Mie ko yskiä röykytän, testi oli nekatiivinnen, mutta puolisko jäi kottiin makkaamaan koronan kourisa. Näkkyilhään!

Mie ko olen kauvan, vuosikymheniä asunu muualla, niin on nuita H-kirjaimia tippunu sinne sun tänne pitkin armasta Suomenniemeä. Joten suokaatten anteeksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, hyvin on sana hallussa, hauska kommentti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä saitilla on vissiikin tosikkojen torikokous meneillään, vai eikö ole perjantaiviinakset vielä nousseet päälakeen, tai osa kai sammunu jo uuninpankolle tai saunanlauteille.

• Onhan kolarissa muitakin naisia jotka kaipaisivat miehen seuraa ja läheisyyttä

• Anonyymi

Moikka sinä kolarin nainen tapailimme muutoman kerran ja nyt haluaisin kuulla sinusta jotakin, asut siinä pääkadun varella ilmoiteles itsestäsi

• Anonyymi

Mikset mene käymhään ko paikan tiijät, kopistelulle vuan!

• Anonyymi

Älä veikkosten.Kolari koronassa ei ilman maskia,Tohtiikhan ilman maskia mennä kauppaan,terveyskeskukseen ym. paikkoihin.Muista 2m väli kun joku tulee vastaan,Pese kädet.Et sillai Kolarissa!!

• Anonyymi

Pääkatulainen on edelleen täällä....?

• Anonyymi

Minä etsin kolarista kavereita! :) Olisko ketään joka haluaisi tutustua tällaiseen 29 vuotiaaseen urheilulliseen naissukupuolen edustajaan? Harrastan juoksua, neulomista, piirtämistä ja kirjoittamista laittakaa kommenttia tähän minun kommenttiin jos kiinnostaa kaverimielessä tutustua.

• Laittakaas kolarin pojat mulle viestiä. 😊 Olisi mukavaa saada uusia kavereita niin lenkkeily kuin kahvisteluseuraksikkin.

• Anonyymi

Varmasti moniki nainen miestä kaipaa. Mutta tuskin millasta vain. Hehee...

• Anonyymi

Olen laittanut....Anjuska…..

• En ole Anjuska. Olen 29 v joka etsii itselleen suurinpiirtein saman ikäisistä miehistä kahvistelu ja lenkkeily seuraa eli 25-33 v ikähaarukalla!

Anjuska ilmoitti tuolla ylempänä jo, että löysi itelleen seuraa muualta ja ettei ole kiinnostunut sinusta.

• Anonyymi

Hee hee ...et sie tiä tunteista mitään....

• Anonyymi

ruatista saa koronaseuraa, sinne vain helluillemmaa

• Anonyymi

sie etelähän mies , hae siivous apuva niin varmahaan löytyy ....ja saattaapi pääväylän kimppakki olla tyrkyllä......

• Anonyymi

Sinä 29 v , kyllä sinulle seuraa löytyy.... nimimerkillä, kaunis kesä....

• Anonyymi

Kolarin nainen löysi viestisi, linjoilla käyn kattomassa.....

• Anonyymi

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

• Anonyymi

Ällöä ko nuoret klopit haluaa vanhaa piirakkaa...liian aikasin äiteet vierottanheet nämä aikamiespojat tissiltä..

• Anonyymi

jaa niin mikä vanhassa piirakassa on vikana? ei järvikään kulu ko siinä soutaa.pieni vehkeisten puhetta että piirakka vanhenee ja jotenki huononee

• Anonyymi

Haluaa ne vanhaa piirakkaa kun sitä on tarjolla .....tarkoitatko lenkkeilijää......

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      2900
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1676
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1547
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1391
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      402
      1374
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      398
      1292
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1079
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1037
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      874
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      257
      855
    Aihe