Voiko sekin aiheuttaa sen, että muut miehet vievät hyvät naiset?
Se, että käyttää jatkuvasti tietokoneella notkumiseen aikaa
9
<50
Vastaukset
Noh kyllä, jos et anna aikaa naisellesi.
- Anonyymi
Onhan se aika vätysmäistä rotkottaa jatkuvasti koneella. Saahan sitä mutta ei jatkuvasti
- Anonyymi
Juu enemmän lenkille ja treenaamaan. Tai vaikka kiva videopeli yhdessä. Vähemmän somea.. Niin ne naiset pysyy. Huomiota antamalla ja arjessa läsnäololla myös. Peiliin on hyvä kattoa.
- Anonyymi
Viinamies on mukana porukoissa ja juo viinaa yökerhossa. Hän ei notku tietokoneella vaan tapaa naisia.
Raitista miestä ei porukoihin huolita. Hän on yksin kotona ja notkuu tietokoneella. Naisiakaan hän ei tapaa.
t. viinamies- Anonyymi
Tervehdys viinamies.
Oletko löytänyt ns. salakapakan? Mikäli et ole, niin joudut syrjäytymään kuten minä. Tosin olen jo elämässäni paljon nähnyt, kokenut ja jälkikasvukin on maailmalla.
Fyysinen syrjäytymiseni on siis täysin vapaaehtoista ja kestänyt jo vuosia. Sen takia nykyinen epidemiakaan ei ole vaikuttanut elooni millään lailla. Joka tapauksessa pointtini on seuraava:
-Mikäli et ole löytänyt salakapakkaa on sinun kiljua tehtävä. Ja katsos, minä lupaan sinulle, että voit silti nykyteknologialla pitää yhteyttä naisiin ja ystäviin. Laupeudessani olen myös julkaissut kaikelle kansalle pringlespurkki-pillun valmistusohjeet.
Et tule kaipaamaan muuta elämässäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervehdys viinamies.
Oletko löytänyt ns. salakapakan? Mikäli et ole, niin joudut syrjäytymään kuten minä. Tosin olen jo elämässäni paljon nähnyt, kokenut ja jälkikasvukin on maailmalla.
Fyysinen syrjäytymiseni on siis täysin vapaaehtoista ja kestänyt jo vuosia. Sen takia nykyinen epidemiakaan ei ole vaikuttanut elooni millään lailla. Joka tapauksessa pointtini on seuraava:
-Mikäli et ole löytänyt salakapakkaa on sinun kiljua tehtävä. Ja katsos, minä lupaan sinulle, että voit silti nykyteknologialla pitää yhteyttä naisiin ja ystäviin. Laupeudessani olen myös julkaissut kaikelle kansalle pringlespurkki-pillun valmistusohjeet.
Et tule kaipaamaan muuta elämässäsi.Viinamies on oikeasti raivoraitis kalamies411. Viinamiehenä saarnaaminen on vaan trollaamista.
- Anonyymi
Emme me naiset jaksa ukkoja nurkissa. Kivampaa olla oman kotinsa valtija. Et jaksaisi kodissani pitkään.
Ei välttämättä aiheuta sitä että muut miehet vievät naiset, mutta saattaa vaikuttaa siihen että naista ei löydy tai jo olemassa oleva nainen lähtee vähin äänin ovesta. Tietenkin on myös niitä naisia jotka jatkuvasti notkuvat tietokoneella, niin tuskin heille olisi ongelma jos se mieskin notkuu. Äkkiä voi olla että mies kyllästyy siihen notkumiseen ja nainen jatkaa niin se mies lähtee vähin äänin ovesta. =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350