Hei!
Mietin, mitä voin tehdä. Olen 14 vuotias ja olen allerginen maidon laktoosille. Ei ole todettu, mutta laktoosittomaa ruokavaliota kokeilemalla huomattu. Perheessäni ainakin isälläni on todettu laktoosi-intoleranssi, mutta hän siitä huolimatta syö esim. jäätelöä kesällä. Ongelmanani tässä on, että menin kuralle, kun meillä oli perunamuusia, joka oli laktoosittomaan maitoon, mutta siihen oltiin laitettu normaalia voita sekaan. Kysyin, että voisiko tehdä ruoan vaikkapa floralla. Nyt sitten taas laittoi paistettuihin perunoihin voit. Sanoin että en syö sitä ja että otan mummon ja papan tekemää perunamuusia. Nyt en sitten saa syödä mitään koko päivänä, jos en syö perunoita. Miten pitäisi toimia? En viitsi syödä itseäni kuralle, kun pitäisi tässä kesän aikana harjoitella aktiivisesti harrastuksen parissa.
Laktoositon ruokavalio normaalissa perheessä
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329