Tänne kirjoita enää kukaan. Rip.
Palsta on kuollut
56
72
Vastaukset
- Anonyymi
Tiesitkö.
Sinä laitat aina tämän saman kun MissPönttöuunia ei ole näkynyt vähään aikaan.- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Pönttis ja aina vaan Pönttis.
Ei ole näkynyt monia vakkareita, ja kovin on hiljaista.So? Tarvitaanko niitä vakkareita. Meitä anonyymejä kirjoittaa tänne kyllä ja meillä on muutenkin paremmat jutut.
Anonyymi kirjoitti:
So? Tarvitaanko niitä vakkareita. Meitä anonyymejä kirjoittaa tänne kyllä ja meillä on muutenkin paremmat jutut.
Ei tarvita ja niillä anonyymeillä on paremmat jutut, ainoa huono on se ettei tunnista anonyymistä onko tuo hän jolla on ne paremmat jutut vai se toinen.
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Ei tarvita ja niillä anonyymeillä on paremmat jutut, ainoa huono on se ettei tunnista anonyymistä onko tuo hän jolla on ne paremmat jutut vai se toinen.
Ei niitä tarvi erottaa, niillä kaikilla on paremmat jutut kuin rekatuilla.
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä tarvi erottaa, niillä kaikilla on paremmat jutut kuin rekatuilla.
Olisikohan noin? Mikäli noin on niin sinua syvästi kiehtoo äidit, isoäidit, pippelit ja kikkelit. Mielellään niin että ne kikkelit ja pippelit ovat parasta aikaa äidissä ja isoäidissä.
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Olisikohan noin? Mikäli noin on niin sinua syvästi kiehtoo äidit, isoäidit, pippelit ja kikkelit. Mielellään niin että ne kikkelit ja pippelit ovat parasta aikaa äidissä ja isoäidissä.
Joskus niiden jutut on pöljyydessään niin hauskoja. Osaavat olla hauskoja. Rekatut ei ole niin hauskoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus niiden jutut on pöljyydessään niin hauskoja. Osaavat olla hauskoja. Rekatut ei ole niin hauskoja.
äiti tietää että sinulla on iso pippeli josta äitisi tykkää käyt äitiä auttamassa ja äiti tietää että sinusta saa hyvän miehen ja annat äitille mutta äiti ei ymmärrä miksi iso pippelinen poika on sinkku ja isoäitikin tietää että hyvä mies on ja avulias mutta ei naisille kelpaa vaikka iso pippeli ja isoäitikin tietää
Nonii. Sit se on kuollut.sit se on kuollut.
valtakunta kirjoitti:
Mitä vielä sitten odotetaan hautaus menoja?
Musiikkia lauantai-iltaanne
https://youtu.be/0xf3VctNP3k
- Anonyymi
Öööh, katso ketjuja, siellä on vaikka mitä juteltu.
Muutenkin jos tuota ei pysäytä me kuollaan.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/31df7c3c-e33d-4b8a-b8bb-f0aa2463e2e6Partakaweri kirjoitti:
Jos palstalaiset ovat kuolleet koronaan.
Tuskinpa mutta varmaan muistat pojan yksi vuotispäivä tulee. Ja kuin myös toinen aihe ehkä lisää pukkaa joulukuussa.
Noh osittain ikävä olo tuli tuosta uutisesta ettei immuniteettia syntyisi.
Tarkoittaa että ihmisen elin ikä lyhenee monilla kymmenillä vuosilla.Partakaweri kirjoitti:
Jos palstalaiset ovat kuolleet koronaan.
Sit pitää olla myös hyvässä kunnossa, että selviää koronasta ja huolehtia, ettei hirveän usein virusta saa.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Tuskinpa mutta varmaan muistat pojan yksi vuotispäivä tulee. Ja kuin myös toinen aihe ehkä lisää pukkaa joulukuussa.
Noh osittain ikävä olo tuli tuosta uutisesta ettei immuniteettia syntyisi.
Tarkoittaa että ihmisen elin ikä lyhenee monilla kymmenillä vuosilla.Ei nyt vielä menetetä toivoa. Riittää että saadaan hyvä lääke keksittyä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt vielä menetetä toivoa. Riittää että saadaan hyvä lääke keksittyä.
Se että immuteettiä ei synny niin lääkettä on mahdotonta kehittää se pitää olla jotain joka hajottaa just tietyn virussolun, joten vastaus löytyy geenitekniikasta.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Se että immuteettiä ei synny niin lääkettä on mahdotonta kehittää se pitää olla jotain joka hajottaa just tietyn virussolun, joten vastaus löytyy geenitekniikasta.
Siis onhan niitä sellaisia lääkkeitä joita nytkin on kokeiltu jo. Ei ne ole riippuvaisia siitä tuleeko vasta-aineita elimistöön. Viruslääkkeitä. Ainakin asiantuntijat on koko ajan puhuneet että joko lääke tai rokote estäisi sen että näitä rajoituksia ei tarvis niin kauaa.
Anonyymi kirjoitti:
Siis onhan niitä sellaisia lääkkeitä joita nytkin on kokeiltu jo. Ei ne ole riippuvaisia siitä tuleeko vasta-aineita elimistöön. Viruslääkkeitä. Ainakin asiantuntijat on koko ajan puhuneet että joko lääke tai rokote estäisi sen että näitä rajoituksia ei tarvis niin kauaa.
Niin minäkin uskoin nyt epäilen.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei viruksella ole solua.
Anonyymi kirjoitti:
Ei viruksella ole solua.
Se ottaa solun lisääntyäkseen ilman solua kuolee kuin sanoin se pitää tukehduttaa mutta olet oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos korona-virus onkin samantapainen kuin esimerkiksi herpes. Säilyy elimistössä ja putkahtaa esiin kun huvittaa.
Onhan herpeksen ja HIViinkin lääkkeet, mutta virusta ne eivät tapa, hillitsevät vain aktivoitumista.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos korona-virus onkin samantapainen kuin esimerkiksi herpes. Säilyy elimistössä ja putkahtaa esiin kun huvittaa.
Onhan herpeksen ja HIViinkin lääkkeet, mutta virusta ne eivät tapa, hillitsevät vain aktivoitumista.
xLinerNiihän se voi olla kyteviä pöpöjä mutta eihän niitä nyt tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerNo tuotahan olen jo tammikuussa täällä puhunut, kun oli niitä tapauksia jotka sairastuivat pian uudelleen. Onhan kai sekin mahdollista.
Anonyymi kirjoitti:
No tuotahan olen jo tammikuussa täällä puhunut, kun oli niitä tapauksia jotka sairastuivat pian uudelleen. Onhan kai sekin mahdollista.
Toiseen kertaan sairastuminen epäilen että pöpö on kuitenkin saatu muualta muutenkin korona virus olisi näkynyt testeissä.
Mutta tuoltahan ei tiedä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuotahan olen jo tammikuussa täällä puhunut, kun oli niitä tapauksia jotka sairastuivat pian uudelleen. Onhan kai sekin mahdollista.
Testit eivät ole 100% tarkkoja. Niissä on voinut olla virheitä molempiin suuntiin.
xLiner - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Toiseen kertaan sairastuminen epäilen että pöpö on kuitenkin saatu muualta muutenkin korona virus olisi näkynyt testeissä.
Mutta tuoltahan ei tiedä.Jos on sairastunut lyhyen ajan sisällä uudelleen, niin joko immuniteettia ei kehity riittävän pitkäksi aikaa tai sitten ne on saaneet jonkun toisen mutaation viruksesta eikä elimistö sitä enää tunnista. Saman kauden aikana ei voi käsittääkseni yleensä saada samaa virusta uudelleen. Jos flunssankin saa uudelleen niin se on jokin toinen virus, koska flunssaviruksia on paljon erilaisia. Mutta sitä "omaa" aiempaa flunssaa ei voi saada toistamiseen saman kauden aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Testit eivät ole 100% tarkkoja. Niissä on voinut olla virheitä molempiin suuntiin.
xLinerJoo sekin mahdollista. Toivon jotain tuollaista koska on todella pelottava ajatus että virus jää uinumaan tai että siihen ei kehity vasta-aineita.
Anonyymi kirjoitti:
Jos on sairastunut lyhyen ajan sisällä uudelleen, niin joko immuniteettia ei kehity riittävän pitkäksi aikaa tai sitten ne on saaneet jonkun toisen mutaation viruksesta eikä elimistö sitä enää tunnista. Saman kauden aikana ei voi käsittääkseni yleensä saada samaa virusta uudelleen. Jos flunssankin saa uudelleen niin se on jokin toinen virus, koska flunssaviruksia on paljon erilaisia. Mutta sitä "omaa" aiempaa flunssaa ei voi saada toistamiseen saman kauden aikana.
Immuniteettia ei kuulemma tule.
Anonyymi kirjoitti:
Joo sekin mahdollista. Toivon jotain tuollaista koska on todella pelottava ajatus että virus jää uinumaan tai että siihen ei kehity vasta-aineita.
Olen samaa mieltä uinumisesta., itselläni on kuin jotain vielä keuhkoissa sitä ei tiedä kumpaa se on vaikka nyt sanoi influessa. Mutta ei se sanomisilla varmuutta tule.
- Anonyymi
eikös se ole hienoa että sinkut löytää kumppanin tai sinkuilla muuta tekemistä
- Anonyymi
Kun viinamies saapui palstalle ja alkoi kertomaan miten kumppani löytyy, niin palstalaiset eivät enää pian olleetkaan sinkkuja ja palstailun sijasta ovat kumppaninsa kanssa kotona.
Palstalla on enää jääräpäisiä ihmisiä jäljellä jotka eivät ole viinaa neuvoista huolimatta alkaaneet juoda.
t. viinamies Normaalia aaltoilua
- Anonyymi
Korona potilaat alkavat väsyä.
Hei,
Nyt tajusin. Se Jan1 on näköjään kipeänä.
Funeaulla ja Timpalla on sutinaa.
Ilmankos on hiljaista.No hetihän täällä valitetaan, jos joku ei ole tuuppaamassa tekstiä.
Ei saa tuollaista toivoa.
- Anonyymi
Mjoo. Niin makaa kuin petaa.
-flowersreally-Juurikin näin
Lisäksi on muistettava ikivanha japanilainen viisaus.
- Vedellä on ajattomuuden voima -
(hihitystä)Oliko tämä minulle suunnattu? Haluaisitko avata aihetta vähän enemmän. On meinaa aikamoinen valta minulla, jos olen koko palstan onnistunut ajamaan alas 8)
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Oliko tämä minulle suunnattu? Haluaisitko avata aihetta vähän enemmän. On meinaa aikamoinen valta minulla, jos olen koko palstan onnistunut ajamaan alas 8)
Kollektiivisesti suunnattu.
Jos koit pistoksen jossain, joko sille on erittäin hyvä syy ja sietääkin kiemurrella. Tai sitten olet vain neuroottinen, luulet, että kaikki pyörii ympärilläsi ja/tai syyllistyt liian helposti.
-flowersreally- - Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Juurikin näin
Lisäksi on muistettava ikivanha japanilainen viisaus.
- Vedellä on ajattomuuden voima -
(hihitystä)Tulee sinusta mieleen se tuntemattoman sotilaan vanhala...hihihihi
- Anonyymi
korkeastikoulutetut tinderiläiset on pilanneet sinkkupalstan eikä kukaan halua olla täällä enään niin jännät puhuu korkeastikoulutettua ja viisasta ja jänniä mielipiteitään niin kaikki häipyy niin sinkut palsta tarvis normaaleita kunnon ihmisiä ja sinkkuja
Tänne kirjoitellaan ihan liiankin paljon. Enimmäkseen tylsiä juttuja.
- Anonyymi
tuos kuuntelin jari sillanpäätä"nuoruus on seikkailu".ihan hiton hyvin vetää.JARI me kaivataan SINUA.jätä jonnijoutavuudet.ESTRAADI odottaa.
- Anonyymi
Kaikessa, ihan kaikessa on alku ja on myös loppu. Mikä syntyy, myös kuolee.
Eikä ole! Huijaat vaan. :)
- Anonyymi
Huijausta on vain se että olisit nainen :)
Ärrinpurrin, riitaa, riitaa, ite oot, sä oot väärässä, miks sä mua maalitat, vitun silakka, homopersu, kommarimurhaaja....
Ja paljon muuta. Saattaisikohan keskustelukulttuurilla olla jotain edesauttamista siihen, että ei hirmuisesti ole enään mielenkiintoa?
Itsehän aivovammaisena olen tietenkin poikkeus.Koska kirjoitin noin negatiivissävytteisin viestin, niin haluan korjata tilannetta. Jos tämä linkki ei saa paremmalle tuulelle, niin sitten en osaa avittaa. https://www.youtube.com/watch?v=VelDf3SwUes
- Anonyymi
Kuollut kuin maahan haudatun veteraanin liputuspäivä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752