Sietlä tulisi hyviä ja miestä miellyttäviä vaimoihmisiä:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ec73986b-9c57-44e2-8d6c-570d8a1b733d
Mutta eihän nämä, räyhäävät vain feminiusmistä ja jättävät säärikarvatkin ajelematta, ei ihme että ovat sinkkuja :(
Palstan naisoletetut Venäjälle vaimokouluun
34
229
Vastaukset 34
- Anonyymi
Kyllähän se tiedetään, että haluaisit alistuvan naisen eli olet oikeasti jännämies.
"Opettaja näyttää naisille myös rajuja otteita, hän päätyy kantamaan sylissään kiemurtelevaa apuopettajanaista ympäri luokkahuonetta ja painaa tämän väkisin maahan. Mies myös tukistaa rimpuilevaa naista.
- Juuri tätä haluan, että hän tarttuisi tukasta ja vetäisi minut lattialle, rajusti, yksi kurssin nuorista naisista huokaisee.
Hänen toiveensa toteutuu, sillä opettaja ottaa hänetkin käsittelyynsä kaikkien oppilaiden edessä."
Onneks on sen verran itsekunnioitusta, että ei tarvi alistua tuollaiseen.
Ja sitäpaitsi onko nuo oppilaat mielestäsi hyvää vaimomatskua?
Mulla olis kanssa kyllä tarve pokata yks varattu mies mutta sen saattais saada hyvällä ruoalla 🤔. - Anonyymi
Ilmankos nuo venäläiset naiset osaakin käyttäytyä paremmin kuin suomalaiset
- Anonyymi
Luitko ollenkaan mitä koulutus sisältää? Haaveilet itsekin siis pyllistelevästä naisesta jota saa vedellä pitkin lattiaa ja tukistaa 😒
Vaimon raiskaaminen ja piekseminen on Venäjällä laillista, joten ihmekö se että huorittelija fanittaa..
https://www.ts.fi/uutiset/maailma/4850047/Kohtuullinen vaimon lyominen ja raiskaaminen avioliitossa sallitaan Venajan duuma harkitsee pitaako puolison hakkaaminen maaritella rikokseksi- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Vaimon raiskaaminen ja piekseminen on Venäjällä laillista, joten ihmekö se että huorittelija fanittaa..
https://www.ts.fi/uutiset/maailma/4850047/Kohtuullinen vaimon lyominen ja raiskaaminen avioliitossa sallitaan Venajan duuma harkitsee pitaako puolison hakkaaminen maaritella rikokseksiNiinpä. Oikea karva tulee esiin vaikka kuinka yrittää esittää kilttiä&kunnollista. Ja nyt se ei edes vaivaudu kommentoimaan.
- Anonyymi
Osaako lukea?
- Anonyymi
Harmis!!! Voitko kommentoida?!?!!??
- Anonyymi
Niin joo, se kolmas noista naisistahan antoi treffeillä pakit miehelle, joka muuten kai vaikutti mukavalta, mutta jolla ei ollut tarjota rahaa ja asuntoa naiselle. Tämä nainen vielä miehen kysyessä, mitä tämä kaipaa elämäänsä, vastasi "asunnon ja rahaa", kun ei ilmeisesti tullut mieleenkään, että treffeillä voitaisiin tarkoittaa kysymyksellä jotain muuta. Ja muutenkin vähän pyrkyrimäinen tyyppi, kutsuilla ruinasi muilta kutsukorttia hienoihin juhliin ja pukeutui sinne vähän etiketin vastaisesti.
Tosi miellyttäviä vaimoihmisiä :D- Anonyymi
Täähän se on meno venäjällä. Nainen tuo suhteeseen oman ulkonäkönsä ja mies rahat. Ja huolehtii sen naisen toimeentulosta toisin kuin Suomessa. Harva suomimies tuohon lähtisi.
- Anonyymi
"Mutta eihän nämä, räyhäävät vain feminiusmistä ja jättävät säärikarvatkin ajelematta, ei ihme että ovat sinkkuja :("
Kuinka moni palstan sinkkunainen on esitellyt sääriään?- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Niinpä. Kaikki on varattuja esitelleistä!
Kaikki kaksi :))))
Alistettu vaimoko hyvä? Ymmärrän SM touhut, kun niistä tulee molemmille hyvä fiilis. Vaan tuo koulu kuulostaa kinkymmälle, mihin munkaan perversiot yltää.
- Anonyymi
Kuka huolii 7 lapsen äidin?
Kuka huolii 2 lapsen äidin joka on transmies?Kuka huolii 7 lapsen äidin?
Lasten isä. Joku muu suurperheestä haaveileva.
Kuka huolii 2 lapsen äidin joka on transmies? Lasten isä. Joku muu lapset ja transasian hyväksyvä.
- Anonyymi
Venäläinen nainen ei sovi suomimiehelle huomionkipeisyytensä vuoksi, sanoi eräs venäläinen työkamuni. Uskon mielummin hänen sanaa :)
Arvasin että naisoletetut nostaa tästä elämän ikään kuin minä tahtoisin käyttäytyä väkivaltaisesti, mutta ihan tahalleen laitoin kun aiemmin ehdottamiani 50-lukulaisia emäntäkouluja on aina pilkattu. Ilmeisesti nämä nykynaiskoulut on juuri sitä mitä 2000-luvun naiset toivookin:
"Opettaja näyttää naisille myös rajuja otteita, hän päätyy kantamaan sylissään kiemurtelevaa apuopettajanaista ympäri luokkahuonetta ja painaa tämän väkisin maahan. Mies myös tukistaa rimpuilevaa naista.
- Juuri tätä haluan, että hän tarttuisi tukasta ja vetäisi minut lattialle, rajusti, yksi kurssin nuorista naisista huokaisee."Onhan täällä palstallakin naiset sellaisia että ne inhoaa meitä kilttejä miehiä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16370812/liian-kiltti-mies-(- Anonyymi
Ai nyt vedätkin takaisin vaikka teit aloituksen ihan tosissasi.
Ja ei sun olis tuota minun copypastettamaa kohtaa uudelleen tarvinnut laittaa. Mutta tosiaan onneksi on itsekunniotusta niin paljon ettei tarvi kenenkään lattiarätiksi ryhtyä. Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt vedätkin takaisin vaikka teit aloituksen ihan tosissasi.
Ja ei sun olis tuota minun copypastettamaa kohtaa uudelleen tarvinnut laittaa. Mutta tosiaan onneksi on itsekunniotusta niin paljon ettei tarvi kenenkään lattiarätiksi ryhtyä.Semmoiseksihan te 2000-luvun naiset tunnutte tahtovan. Kiltti mies on tylsä ja liian tavallinen, ei jatkoon. Jännä kaulatatuoitu p..ka on teidän makuun.
Jos olet kirjoituksiani pidempään seurannut teidtä kyllä ne emäntäkoulut joita minä olen kaivannut, niissä ei riepotella ketään mutta ehdotuksilleni niistä olen vain saanut pelkkää pilkkaa vastaukseksi.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Semmoiseksihan te 2000-luvun naiset tunnutte tahtovan. Kiltti mies on tylsä ja liian tavallinen, ei jatkoon. Jännä kaulatatuoitu p..ka on teidän makuun.
Jos olet kirjoituksiani pidempään seurannut teidtä kyllä ne emäntäkoulut joita minä olen kaivannut, niissä ei riepotella ketään mutta ehdotuksilleni niistä olen vain saanut pelkkää pilkkaa vastaukseksi.Ei tarvi teititellä. Mun mielestä kaulatatuoinnit on rumia. Mut varmaan Temptation Islandin ja vastaavien ohjelmien kohderyhmän mielestä ne on kuuminta hottia.
Ja kiltti mies ei ole tylsä kunhan se on oikeasti kiltti eikä pohjimiltaan naisia huoritteleva paska. - Anonyymi
Huonolla itsetunnolla varustetut sedät kuten Harmaaritari tietysti ihailevat kaikkea, jolla naista voisi alistaa.
- Anonyymi
Suomalaiset naiset tarvitsisivat tuollaista koulutusta
- Anonyymi
Ukrainasta tai jostain taisi tulla vahingossa kirje, treffipyyntö ja hieno valokuva.
- Anonyymi
Millä perusteella?
Noh noh. Pistetään nyt vieläkin sama kuva.
Sinun on kestettävä vieläkin karvani jalassa auringossa ne on kuin puska.
https://aijaa.com/pqlItx
Miestä ne ei haittaa säärystimeni .🥰
Minulla on hyvä mies.Jos Sir Harmaaritari haluaa nakit sääret suosin naisen viemään hoitoon johonkin poltto laseriin. Joten ei tarvi kärsiä emännän piikikkäistä jaloista.
valtakunta kirjoitti:
Jos Sir Harmaaritari haluaa nakit sääret suosin naisen viemään hoitoon johonkin poltto laseriin. Joten ei tarvi kärsiä emännän piikikkäistä jaloista.
Taasko nakit on kauniit
Miksi joku keski-ikäinen, pälvikalju ja keskivartalolihava ukko voi muka vääntää nuorista naisista haluttavaa vaimomateriaalia? Millä meriiteillä?
Tuskin kukaan itseään kunnioittava mies haluaa vaimokseen tuollaista setämiehen vaimokoulun käynyttä keikistelijää.
En toki väitä tuntevani venäläisimiehiä, ehkä he eivät kykene (tai edes halua) erottaa rotunaista onnenonkijasta.
Oletteko miehet todellakin sitä mieltä, että hyvä parisuhde rakentuu pelkästää naisen keimailu- ja pyllistystaitoihin?- Anonyymi
Jassoo, kiltti ja kunnollinen kun olet, niin ajattelit tuotakin puolta, jotta nainen kelpaisi sulle. Mun arvioni mukaan sulla on haussa sellainen 160-170 cm pituinen alle 50kg painoinen (vaatehenkari malli nukke) pikku näppärä leipuri ja kokki, kodin kunnossa pitäjä ja sisustussuunnittelija.
Nyt oot lisännyt siihen ne lutkailu taidotkin. Ilmeisistikään sä ett ole käsittänyt... ett kun silmäs välttää... niin no. Pitäisi sun vanhan miehen jo joskus olleen kuullut; "apinoista jotka hyppää oksalta toiselle". Eikös se teidän oppi-isännekin aiheesta hitosti mesonnut... opettaen misogyynisiä taipumuksiaan teillekin.
n kanssa
Mä en jaksa paneutua sun henkisiin ongelmiin, asiahan ei minulle mitenkään kuulu.
Ootko muuten huomannut ett se sun toinen tukinikki jo melkein vehtaa Similän kanssa. Se Similäkin aikamoinen sulttaani, Funen jättänyt kämppäänsä siivoamaan ja itse vehtaa jossain lomakohteessa jonkun julkkis daamin kanssa.
Valtis luultavasti ei tule antamaan anteeksi Similän haaremin perustamis aikeita!
Voi hitto, tossa sulle vastalääkettä, ole hyvä. Öitä!
pitäiskö tämäkin allekirjoittaa... tuskin kun Valtiksen luku ja kirjoitustaidotkin ovat kummasti parantuneet, viimeisen 2:n viikon aikana.
Kyllä koulunkäynti muksujen kanssa on kannattanut, siinä on oppinut sivussa itsekin.- Anonyymi
Ei hoikkia saa sanoa vaatehenkareiksi. Se on yhtä typerää kuin haukkua isompikokoista joillakin nimityksillä.
- Anonyymi
Tuli katsottua eilen illalla tv:stä loppupuolisko Seduction schoolia. Päällimäiseksi ajatukseksi jäi syvä suru. Ohjelmassa seurattiin seurapiireihin hinkuvaa kaunista naista, jolla oli lapsi ja aviomies. Mies kävi töissä koulussa ja teki kaikkensa antaakseen naiselle kauniita vaatteita, kivan kodin, hyvän elämän ja toteuttaakseen tämän unelmat.
Nainen halusi käytöskouluun ja käydä hienoissa juhlissa. Mies kustansi ja järjesti. Nainen vain nakkeli miehelleen niskojaan ja kitisi ja haukkui miestään. Nainen syytti miestä vääränmerkkisen koltun ostamisesta, vaikka nainen oli sen itse valinnut. Nainen vinkui kun mies ei kutsuilla haukkunut toista naista, nostaakseen omaa vaimoaan jalustalle. Nainen flirttaili kutsuilla ja baareissa avoimesti muille miehille, selkeästi tavoitteena oli löytää rikkaampi aviomies. Mikään mitä mies teki ei ollut tarpeeksi hyvä vaimolle.
Oma mies ei siis mitenkään hyötynyt kustantamastaan vaimon käytöskoulusta. Mies vaikutti lannistuneelta ja pohjattoman surulliselta. Vaimo siis opiskeli käytöstapoja, kieliä, pukeutumista sun muuta vain rikkaamman miehen toivossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901443
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta125466- 31434