Kuinka joku tietty virus tunnistetaan? Otetaan nähtävästi verikoe? Tutkitaanko sen jälkeen mikroskoopilla mitä näkyy? Jos huomataan näytteessä olevan tuttu virus, niin todetaan positiiviseksi?
Vastaukset 6
- Anonyymi
https://www.uofmhealth.org/health-library/hw235580
Vasta-aineisiin perustuvilla testeillä pääasiassa. Elektronimikroskoopilla viruksen voi nähdä mutta ei yleensä tunnistaa.Ainakin koronan tapauksessa taudin varhainen toteaminen tehdään muulla tavalla kuin vasta-ainetestillä, koska on erikseen tämä testi, jossa siis todetaan jo sairastettu tauti vasta-aineiden muodostumisen perusteella.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Ainakin koronan tapauksessa taudin varhainen toteaminen tehdään muulla tavalla kuin vasta-ainetestillä, koska on erikseen tämä testi, jossa siis todetaan jo sairastettu tauti vasta-aineiden muodostumisen perusteella.
Nielusta otettavaa koronatestiä ei tehty koska oireiden alkamisesta oli kulunut jo liian kauan, eikä verestä otettavia vasta-ainetestejä tehdä julkisessa terveydenhoidossa. Kuusi viikkoa jo kulunut kaikenlaisissa oireissa ja olo on mukiloitunut.
- Anonyymi
Onko uutisissa näytetty varsi-imukupein varustautunut pallo siis vain taiteilijan näkemys?
- Anonyymi
Iltalehden uutisen mukaan kaikille tästä koronaviruksesta tartunnan saaneille ei ehkä muodostukaan vasta-aineita, mutta kuinka edes olisi mahdollista parantua siitä jos ei muodostu niitä vasta-aineita?
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/b5a629c0-bfab-4e6f-b948-af297413137f - Anonyymi
Sairastin koronan oireisiin viittaavan taudin, aika äkäisen version, 2 viikkoa sitten. Julkinen terveydenhuolto ei ole kiinnostunut ottamaan verinäytettä, ilmeisesti hallitus ei tarvitse todellisia tilastoja taudin kulusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512