Ja siksi sinkkuja? Vai läheisriippuvaisia ja siksi sinkkuja?
Oletteko erakkotyyppejä?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Turvaetäisyys kuin kaupassa: jos ihastuu johonkin naiseen niin silloin sille olisi ostettava kaikkia lahjoja ja muuta.
- Anonyymi
itse ollut nuoorempana erakkomainen tyyppi mutta nyt vanhempana inan tullut sosiaalisemmaksi
- Anonyymi
aika lailla, - "läheisriippuvainen", siitä pitäis päästä, - jotenkin !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aika lailla, - "läheisriippuvainen", siitä pitäis päästä, - jotenkin !?
mitäs vikaa läheisriippuvuudessa on niin eikö jokainen halua olla rakkaidensa kanssa
- Anonyymi
onko varattujen vonkaaminen sallittua???
En ole erakko, mutta en myöskään laumaihminen. Juttelen mielelläni, mutta haluan elää omaa elämää. En ole kenestäkään riippuvainen, ja toivottavasti kukaan ei ole minusta riippuvainen. Olen kokenut avioliiton ( alkoholiongelmaisen kanssa ), ja olen eronnut kauan sitten. On kivaa olla uus-sinkku, omassa vapaudessa.
- Anonyymi
On aika ikävää jos on ollut elämänkumppanina sellainen alkoholisti.
Tietokonepelit, ovat aivan hauskojakin pelata jos on sellaiset laitteet millä niitä voi pelata.
Bejevet, peli mitä kerran pelasin kun olin sairaana hiirellä sellaista.
Vieläkin taitaa olla tuo bejeved peli koneella jossain.
Mukavuudenhaluinen. 😏
- Anonyymi
Mitäs väliä sillä on, kunhan vaan saa olla sinkku?!
- Anonyymi
Erakkotyyppi ja hyvin omaehtoinen omissa valinnoissaan. Jos muut yrittävät vaikuttaa mielipiteeseen tulee täysi stoppi heti!
- Anonyymi
Melkolailla sama täällä. Ei ole edes kauan siitä, kun isäni (70v.) yritti jyrätä minut alleen jollakin mielipiteellään. Nostin kytkintä samantien. No heti perään (noin viiden sekunnin kuluttua) tuli huuto, että "Tule takas:"
Mutta siis: Olen huomannut, että kun olen vuosia ollut sinkkuna, niin sitä on jotenkin huomaamatta tullut erakoksi. Ja siitä johtuen on kehittynyt sosiaalisten tilanteiden pelko. Sitä ei itse kyllä huomaa, vaan sen huomaavat läheiset ihmiset. Nyt tunnistan sen tilanteen jo itse, kun alkaa ahdistaa. Minun lähipiiri on tiennyt siitä jo vuosia. Tammi-Helmikuussa siskoni sanoi, että "Sun sosiaalisten tilanteiden pelko on pahentunut."
En ole sen paremmin erakko kuin läheisriippuvainenkaan. Olen ihan vaan sinkku :)
- Anonyymi
Erakko.
-flowersreally-- Anonyymi
Voi olla mahdollista jos olen yrittänyt liian nopeasti avata purkkiruokia liian suurella voimalla jolloin se renksula on irronnut :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla mahdollista jos olen yrittänyt liian nopeasti avata purkkiruokia liian suurella voimalla jolloin se renksula on irronnut :D
Silloin on hieman tympeää jos kokonaan irtoaa se avaus-renkula purkista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkisin vääntäminen harvoin tuottaa hyvää tulosta.
-flowersreally- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-flowersreally-On vähän omastakin mielesdtänikin tuolla tavoin tuhota ruokapurkkeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-flowersreally-Niinpä. Kun ei tunnu olevan mitään tarvetta olla kenenkään kanssa tekemisissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237