Höh, onko minulla jotain asetuksissa, kun yhtäkkiä en pysty lukemaan kaikkia viestejä enkä vastaamaan. Jos klikkaan "kaikki aihealueet" niin tulee tyhjä ruutu.
Kyllä muut sivustot toimivat.
Toimiiko muilla?
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
Ei sinulla ole mitään pielessä asetuksissa, se tilapäinen vika on palveluntarjoajalla.
- Anonyymi
Mulla oli tuollainen ongelma. https://keskustelu.suomi24.fi/t/16329514/google-chrome-lakkasi-yhtakkia-toimimasta-suomi2nelosella korjaantui noilla ohjeilla
- Anonyymi
Ei ollutkaan ohjeita, piti googlata tyhjennä cache
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollutkaan ohjeita, piti googlata tyhjennä cache
Jo vain. Olipas yksinkertainen "vika". Kiitos avusta.
- Anonyymi
kyllä toimii viimeistään silloin kun näkee alastoman naisen tai riittää kun nainen pussaa tai halii eli kyllä toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237