Miksi lokit eivät istu puissa?

Anonyymi

Savupiippujen ja katulamppujen varjostimien päällä kyllä patsastelevat. Mutta puissa tai puhelinlangoilla en muista niitä koskaan nähneeni. Eivätkö osaa, vai uskalla?

12

993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei niillä läpyttimillä vissiin saa oksasta otetta.

    • Anonyymi

      Kyllä ne istuu, mutta niiden räpylät vaatii istuttavat oksat. Ohuilla langoilla ne ei saa otetta melamaisilla jaloillaan.

    • Anonyymi

      kikki viihtyy lovella

    • Anonyymi

      Vähän sellainen "räikkösen jalat mutta omat kädet" tilanne. Lokki osaa lentää kuin varis, mutta on jaloiltaan yhtä onneton kuin sorsa. Kanallahan nuo menee päinvastoin.

    • Anonyymi

      Niin, miksi Varikset ei uiskentele lammikoissa

      • Anonyymi

        Ovat kahlaajia. Jotkut varikset räpiköivät selällään vesilätäköissä. Pääsevät sentään jaloilleen toisin kuin koppakuoriaiset.


    • Anonyymi

      Linnut eivät istu. ne seisovat, puussakin.

      • Anonyymi

        Kyllähän linnut istuvat. Mitä hautomisestakin tulisi, jos emot seisoskelisivat munien päällä.

        Ulkoilureittini varressa näkyy iltaisin usein hanhia, jotka istuvat nurmikolla somasti jalat allaan kuin japanilaiset geishat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän linnut istuvat. Mitä hautomisestakin tulisi, jos emot seisoskelisivat munien päällä.

        Ulkoilureittini varressa näkyy iltaisin usein hanhia, jotka istuvat nurmikolla somasti jalat allaan kuin japanilaiset geishat.

        "Mitä hautomisestakin tulisi, jos emot seisoskelisivat munien päällä. "
        Eivät ne istu munien päällä vaan makaavat.


    • Kyllä jotkut lokit nykyisin istuvat/seisovat puiden oksilla ja ainakin kaapeleilla; jo -70 luvulla näin kalalokkien seisovan männyn oksilla.

    • Anonyymi

      Entä muniiko lokki kuten päästäinen vai synnyttääkö se eläviä poikasia niinkuin hauki? Tämä maailma on niin arvoituksia täynnä.

    • Anonyymi

      Olen nähnyt lokin puussa useitakin kertoja. En tiedä istuvatko kaikki lokkilajit puussa, mutta osa istuu ainakin.
      Lokin räpyläjalka hankaloittaa oksaan tarttumista ja siksi se tarvitsee paksuhkon oksan.

      Googlaa "lokki puussa" ja laita kuvahaku.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1044
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe