Koronatietoa

Anonyymi

12

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos linkeistä!
      Olivat hyvä linkkejä. Kuka vain osaisi laittaa niihin suomenkieliset tekstit, niin voisi jakaa eteenpäin.

      Minullakin on muutama hyä vido koronasta.
      Ensimmäisellä videolla kerrotaan kansantajuisesti suomeksi, mistä koronapelottelussa on todella kysymys.
      Toisella videolla italialainen kansanedustaja syyttää vaimakkain sanoin maansa päättäjiä valehtelusta koronaan kuolemien määrässä, Hänen mukaansa 96 % koronaan kuolleista on kuollut muihin sairauksiin. Suomenkielinen tekstitys
      Kolmannella videolla suomalainen mies kertoo kuinka itseasiassa kysymys on aivan muusta kuin koronasta, jos koronavirusta on yleensä olemassakaan.
      Olisi hyvä saada näitä videoita jaetuksi eteenpäin.

      https://www.youtube.com/watch?v=9juEql8gOY8&fbclid=IwAR1fofs1nVMloBnHsUE60LrcWO3r57m6Sok0lxexx08Pk-Fu7vgxctaKd58

      https://www.youtube.com/watch?v=-J50qhIFdkg

      https://www.youtube.com/watch?v=nIfsQx827Zs

      • Anonyymi

        >>>Kolmannella videolla suomalainen mies kertoo kuinka itseasiassa kysymys on aivan muusta kuin koronasta, jos koronavirusta on yleensä olemassakaan. <<<

        On. Useita erilaisia.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Koronavirukset

        "Koronaviruksia tunnetaan kymmeniä erilaisia, joista seitsemän voi tarttua ihmisiin. Niistä neljä aiheuttaa vain lieviä flunssaoireita, mutta kolme on aiheuttanut vakavan epidemian."


    • Anonyymi

      Jos jollakulla on syöpä ja hän kuolee keuhkokuumeeseen, kuoleeko hän syöpään vai keuhkokuumeeseen?

      • "Jos jollakulla on syöpä ja hän kuolee keuhkokuumeeseen, kuoleeko hän syöpään vai keuhkokuumeeseen?"

        Sitä emme välttämättä aina tiedä ja siksi emme voi varmasti tietää myöskään sitä, että joku ihminen olisi varmasti kuollut koronavirukseen. Siksi kaikki koronakuolemiksi ilmoitetut tapaukset ovat pelkkiä arvauksia tai tarkoituksellisia huiputuksia.

        Terveyden ja Hyvinvointilaitos THL luokittelee kaikki kuolemat koronakuolemiksi, jos henkilö on ennen kuolemaansa ollut covid-19 positiivinen. Tämä johtaa ihmiset pahasti harhaan uskomaan, että koronavirus olisi kaikkien näiden henkilöiden todellinen kuolinsyy, vaikka todellisuudessa henkilö on voinut kuolla autokolarissa.

        Saman logiikan mukaan, jos henkilö on kuollut sydäninfraktiin ja olisi ennen kuolemaansa juonut maitoa, kuolemansyyksi kirjattaisiin maidon juominen.


      • Anonyymi
        Mark5 kirjoitti:

        "Jos jollakulla on syöpä ja hän kuolee keuhkokuumeeseen, kuoleeko hän syöpään vai keuhkokuumeeseen?"

        Sitä emme välttämättä aina tiedä ja siksi emme voi varmasti tietää myöskään sitä, että joku ihminen olisi varmasti kuollut koronavirukseen. Siksi kaikki koronakuolemiksi ilmoitetut tapaukset ovat pelkkiä arvauksia tai tarkoituksellisia huiputuksia.

        Terveyden ja Hyvinvointilaitos THL luokittelee kaikki kuolemat koronakuolemiksi, jos henkilö on ennen kuolemaansa ollut covid-19 positiivinen. Tämä johtaa ihmiset pahasti harhaan uskomaan, että koronavirus olisi kaikkien näiden henkilöiden todellinen kuolinsyy, vaikka todellisuudessa henkilö on voinut kuolla autokolarissa.

        Saman logiikan mukaan, jos henkilö on kuollut sydäninfraktiin ja olisi ennen kuolemaansa juonut maitoa, kuolemansyyksi kirjattaisiin maidon juominen.

        >>>Sitä emme välttämättä aina tiedä ja siksi emme voi varmasti tietää myöskään sitä, että joku ihminen olisi varmasti kuollut koronavirukseen. Siksi kaikki koronakuolemiksi ilmoitetut tapaukset ovat pelkkiä arvauksia tai tarkoituksellisia huiputuksia.<<<

        Voimme siis olla täysin varmoja siitä, että jokainen koronaviruksen saanut tulee 100% varmasti lähiaikoina kuolemaan joko autokolarissa tai liukastumalla banaaninkuoreen. Missään tapauksessa hän ei tule kuolemaan keuhkokuumeeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >>>Sitä emme välttämättä aina tiedä ja siksi emme voi varmasti tietää myöskään sitä, että joku ihminen olisi varmasti kuollut koronavirukseen. Siksi kaikki koronakuolemiksi ilmoitetut tapaukset ovat pelkkiä arvauksia tai tarkoituksellisia huiputuksia.<<<

        Voimme siis olla täysin varmoja siitä, että jokainen koronaviruksen saanut tulee 100% varmasti lähiaikoina kuolemaan joko autokolarissa tai liukastumalla banaaninkuoreen. Missään tapauksessa hän ei tule kuolemaan keuhkokuumeeseen.

        "Voimme siis olla täysin varmoja siitä, että jokainen koronaviruksen saanut tulee 100% varmasti lähiaikoina kuolemaan joko autokolarissa tai liukastumalla banaaninkuoreen. Missään tapauksessa hän ei tule kuolemaan keuhkokuumeeseen."

        Jos hän on koronaviruksen saanut, hänet kirjataan koronan kuolleeksi, olipa hän kuollut liukastumalla banaaninkuoreen, autokolarissa tai keuhkokuumeeseen. Jossain, ilmeisesti WHO:ssa, on näin päätetty.

        Olen myös pannut merkille, että monet ihmiset Suomessakin aivan kuin toivoisivat, että koronakuolemien luku saataisiin mahdollisimman suureksi, että voitaisiin lisätä rajoituksia ihmisten elämään. Koronakuolemien lukuja esitellään suorastaan ylpeillen, aivan kuin jotain pisteitä urheilukilpailuissa.

        Jos joku yrittää osoittaa, että korona ei ole niin vaarallinen kuin media antaa ymmärtää, niin häneen suhtaudutaan halveksuen ja pilkaten. Ihmisten pelottelua koronalla pidetään tärkeämpänä, kuin ihmisten rohkaisemista asiantuntijoiden näkemyksillä, joiden mukaan koronavirus ei ole sen vaarallisempi kuin jokavuotinen kausi-influenssa.


      • Anonyymi
        Mark5 kirjoitti:

        "Voimme siis olla täysin varmoja siitä, että jokainen koronaviruksen saanut tulee 100% varmasti lähiaikoina kuolemaan joko autokolarissa tai liukastumalla banaaninkuoreen. Missään tapauksessa hän ei tule kuolemaan keuhkokuumeeseen."

        Jos hän on koronaviruksen saanut, hänet kirjataan koronan kuolleeksi, olipa hän kuollut liukastumalla banaaninkuoreen, autokolarissa tai keuhkokuumeeseen. Jossain, ilmeisesti WHO:ssa, on näin päätetty.

        Olen myös pannut merkille, että monet ihmiset Suomessakin aivan kuin toivoisivat, että koronakuolemien luku saataisiin mahdollisimman suureksi, että voitaisiin lisätä rajoituksia ihmisten elämään. Koronakuolemien lukuja esitellään suorastaan ylpeillen, aivan kuin jotain pisteitä urheilukilpailuissa.

        Jos joku yrittää osoittaa, että korona ei ole niin vaarallinen kuin media antaa ymmärtää, niin häneen suhtaudutaan halveksuen ja pilkaten. Ihmisten pelottelua koronalla pidetään tärkeämpänä, kuin ihmisten rohkaisemista asiantuntijoiden näkemyksillä, joiden mukaan koronavirus ei ole sen vaarallisempi kuin jokavuotinen kausi-influenssa.

        Olet oikeassa. Tukholmassa on ainakin kymmenkertainen määrä auto-onnettomuudessa kuolleita kuin Suomessa banaaninkuoreen liukastuneita.


      • Anonyymi
        Mark5 kirjoitti:

        "Voimme siis olla täysin varmoja siitä, että jokainen koronaviruksen saanut tulee 100% varmasti lähiaikoina kuolemaan joko autokolarissa tai liukastumalla banaaninkuoreen. Missään tapauksessa hän ei tule kuolemaan keuhkokuumeeseen."

        Jos hän on koronaviruksen saanut, hänet kirjataan koronan kuolleeksi, olipa hän kuollut liukastumalla banaaninkuoreen, autokolarissa tai keuhkokuumeeseen. Jossain, ilmeisesti WHO:ssa, on näin päätetty.

        Olen myös pannut merkille, että monet ihmiset Suomessakin aivan kuin toivoisivat, että koronakuolemien luku saataisiin mahdollisimman suureksi, että voitaisiin lisätä rajoituksia ihmisten elämään. Koronakuolemien lukuja esitellään suorastaan ylpeillen, aivan kuin jotain pisteitä urheilukilpailuissa.

        Jos joku yrittää osoittaa, että korona ei ole niin vaarallinen kuin media antaa ymmärtää, niin häneen suhtaudutaan halveksuen ja pilkaten. Ihmisten pelottelua koronalla pidetään tärkeämpänä, kuin ihmisten rohkaisemista asiantuntijoiden näkemyksillä, joiden mukaan koronavirus ei ole sen vaarallisempi kuin jokavuotinen kausi-influenssa.

        >>>Olen myös pannut merkille, että monet ihmiset Suomessakin aivan kuin toivoisivat, että koronakuolemien luku saataisiin mahdollisimman suureksi, että voitaisiin lisätä rajoituksia ihmisten elämään. Koronakuolemien lukuja esitellään suorastaan ylpeillen, aivan kuin jotain pisteitä urheilukilpailuissa.<<<

        Missä olet tämän pannut merkille? Ovatko ne koronaan kenties kuolleet (eli banaaninkuoreen liukastuneet) tulleet sinulle kuolemansa jälkeen ylpeilemään?

        >>>Jos joku yrittää osoittaa, että korona ei ole niin vaarallinen kuin media antaa ymmärtää, niin häneen suhtaudutaan halveksuen ja pilkaten.<<<

        Sinuun suhtaudutaan halveksien ja pilkaten toki muistakin syistä, kuin siitä, että uskot kaiken salaiittoteoriaroskan.

        >>>Ihmisten pelottelua koronalla pidetään tärkeämpänä, kuin ihmisten rohkaisemista asiantuntijoiden näkemyksillä, joiden mukaan koronavirus ei ole sen vaarallisempi kuin jokavuotinen kausi-influenssa.<<<

        Tilastoaineistot kyllä ovat jo osoittaneet selvästi että koronavirus on vaarallisempi kuin ne jokavuotiset kausiflunssat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>Olen myös pannut merkille, että monet ihmiset Suomessakin aivan kuin toivoisivat, että koronakuolemien luku saataisiin mahdollisimman suureksi, että voitaisiin lisätä rajoituksia ihmisten elämään. Koronakuolemien lukuja esitellään suorastaan ylpeillen, aivan kuin jotain pisteitä urheilukilpailuissa.<<<

        Missä olet tämän pannut merkille? Ovatko ne koronaan kenties kuolleet (eli banaaninkuoreen liukastuneet) tulleet sinulle kuolemansa jälkeen ylpeilemään?

        >>>Jos joku yrittää osoittaa, että korona ei ole niin vaarallinen kuin media antaa ymmärtää, niin häneen suhtaudutaan halveksuen ja pilkaten.<<<

        Sinuun suhtaudutaan halveksien ja pilkaten toki muistakin syistä, kuin siitä, että uskot kaiken salaiittoteoriaroskan.

        >>>Ihmisten pelottelua koronalla pidetään tärkeämpänä, kuin ihmisten rohkaisemista asiantuntijoiden näkemyksillä, joiden mukaan koronavirus ei ole sen vaarallisempi kuin jokavuotinen kausi-influenssa.<<<

        Tilastoaineistot kyllä ovat jo osoittaneet selvästi että koronavirus on vaarallisempi kuin ne jokavuotiset kausiflunssat.

        "Tilastoaineistot kyllä ovat jo osoittaneet selvästi että koronavirus on vaarallisempi kuin ne jokavuotiset kausiflunssat."

        Missä ovat tilastosi.? Näytäpä ne, ole hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tilastoaineistot kyllä ovat jo osoittaneet selvästi että koronavirus on vaarallisempi kuin ne jokavuotiset kausiflunssat."

        Missä ovat tilastosi.? Näytäpä ne, ole hyvä!

        Siinä nyt aluksi. Katso myös lähteet.

        https://www.worldometers.info/coronavirus/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä nyt aluksi. Katso myös lähteet.

        https://www.worldometers.info/coronavirus/

        Tuo oli hyvä tilasto. Kiitos.
        Mutta.. osataanko /halutaanko covid-19 diagnosoida aina oikein kaikkissa noissa maissa?
        Ihmisellä voi olla jokin ihan muu tauti mutta kuolema laitetaan covidin piikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli hyvä tilasto. Kiitos.
        Mutta.. osataanko /halutaanko covid-19 diagnosoida aina oikein kaikkissa noissa maissa?
        Ihmisellä voi olla jokin ihan muu tauti mutta kuolema laitetaan covidin piikkiin.

        >>>Mutta.. osataanko /halutaanko covid-19 diagnosoida aina oikein kaikkissa noissa maissa?<<<

        No menepä tutkimaan sitä asiaa kaikkiin noihin maihin sitten.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe