Alkaa mennä hulluuden puolelle

Anonyymi

Salilla näkyy monen laista tyyliä, joku vetää rätillä kahvoja ja käsipidikkeitä hullun kiilto silmissä, puhdistelut vie aikaa enemmän kuin treeni. Mulla toimii homma, en koske kasvoihin käsillä, treeni kun ohi pesen kädet ja se siitä, mitään huolta ei ole ollut.

11

100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokainen kerta vaihtaessani paikkaa tai välinettä hölvään paikat ja kohteet joihin ole, tai olen saattanut koskettaa.
      Samoin, poistuessani salilta hölvään ovenkahvat ja nippelit kuten myös pukuhuoneen vessan lauvuaarin vipuhanan ja pöntön renkaan sekä pumppausnappulan.
      Viimeeksi ulko-oven kahvan ja nippelit.
      Vaikka kuulun karanteeniryhmään ja minua pitäisi suojella niin pidän pääasiana sitä, että jos olisin taudin kantaja niin en ainakaan huolimattomuuttani levittäisi pöpöä.

Normaalistikin olen aina lähtiessäni pessyt käteni perusteellisesti.
      Putkivempeleiden huokoiset kumikahvat ovat erinomaisia paskapesiä eivätkä likimainkaan kaikki pese käsiään vessakäynnin jälkeen.

• Anonyymi

Niin ja isoin riski salilla on kuitenkin se että 1 sairas huohottaa ilmaan miljoonia viruspartikkeleita kokoajan jotka leijailee ilmassa kymmeniä minuutteja. Hengität samaa ilmaa. siinä ei käsien pesu auta. Juuri tästä syystä baarit ei saa olla auki mutta kuntosalit saa? Baarissa ei sentään voimakkaasti huohoteta ja pärskitä (ainakaan kaikissa).

• Anonyymi

On tilaa ja tehokas ilmastointi. Ei kierto vaan ulos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tilaa ja tehokas ilmastointi. Ei kierto vaan ulos!

On tilaa ja tehokas ilmastointi?! Missä? koskeeko nyt äkkiä jokaista salia. Siellä saa käydä aika navakka tuuli sisätiloissa että saat aerosolin välittömästi ulos salista. En ole sellaisella salilla vielä käynytkään missä niin räväkkä ilmastointi olisi että ihan tukka hulmuaa.

• tuossa massahysteriassa ei ole järkeä

• Anonyymi

Tuo kasvoihin koskemattomuus on kyseenalainen väittämä.
      On todettu, että ihminen hipaisee huomaamattaan kasvojaan tunnissa ka. 25 kertaa.

• Anonyymi

Höpö höpö. Mieti nyt itse.
        Testattu ja ei pidä paikkaansa. Ei sitten yhtään. Noin 2min väleinkö muka hiplaat naamaasi. Nyttenkin mennyt jo ties kuinka monta minuuttia enkä ole koskenut kasvoja.

• Anonyymi

Käsikontaktia tulee muuallakin kuin salilla ja vielä enemmän, ei tarvii kasvoja lääppiä jos koskettanut esim. kahvoja.

• Anonyymi

Toi korona uhka on saanut jotkut kilahtamaan täysin, kyllä sitä muutenkin kymmenet koskee samoihin kahvoihin ja mitä nyt muutenkin normiarjessa eteen tulee, käsipesu hyvin riittää.

• Anonyymi

Pyyhitään pyyhitään, lisää pyyhitään.

• Anonyymi

Voiko muuten saada katsekontaktista tappavan viruksen itseensä, ja miten valtiokonttori on yleensä suhtautunut korvausten maksamisiin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      121
      7475
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      658
      4857
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3184
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1327
    5. 50
      1325
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      93
      1204
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      144
      1132
    8. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      55
      983
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      27
      873
    10. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      864
    Aihe