Salilla näkyy monen laista tyyliä, joku vetää rätillä kahvoja ja käsipidikkeitä hullun kiilto silmissä, puhdistelut vie aikaa enemmän kuin treeni. Mulla toimii homma, en koske kasvoihin käsillä, treeni kun ohi pesen kädet ja se siitä, mitään huolta ei ole ollut.
Alkaa mennä hulluuden puolelle
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen kerta vaihtaessani paikkaa tai välinettä hölvään paikat ja kohteet joihin ole, tai olen saattanut koskettaa.
Samoin, poistuessani salilta hölvään ovenkahvat ja nippelit kuten myös pukuhuoneen vessan lauvuaarin vipuhanan ja pöntön renkaan sekä pumppausnappulan.
Viimeeksi ulko-oven kahvan ja nippelit.
Vaikka kuulun karanteeniryhmään ja minua pitäisi suojella niin pidän pääasiana sitä, että jos olisin taudin kantaja niin en ainakaan huolimattomuuttani levittäisi pöpöä.
Normaalistikin olen aina lähtiessäni pessyt käteni perusteellisesti.
Putkivempeleiden huokoiset kumikahvat ovat erinomaisia paskapesiä eivätkä likimainkaan kaikki pese käsiään vessakäynnin jälkeen. - Anonyymi
Niin ja isoin riski salilla on kuitenkin se että 1 sairas huohottaa ilmaan miljoonia viruspartikkeleita kokoajan jotka leijailee ilmassa kymmeniä minuutteja. Hengität samaa ilmaa. siinä ei käsien pesu auta. Juuri tästä syystä baarit ei saa olla auki mutta kuntosalit saa? Baarissa ei sentään voimakkaasti huohoteta ja pärskitä (ainakaan kaikissa).
- Anonyymi
On tilaa ja tehokas ilmastointi. Ei kierto vaan ulos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tilaa ja tehokas ilmastointi. Ei kierto vaan ulos!
On tilaa ja tehokas ilmastointi?! Missä? koskeeko nyt äkkiä jokaista salia. Siellä saa käydä aika navakka tuuli sisätiloissa että saat aerosolin välittömästi ulos salista. En ole sellaisella salilla vielä käynytkään missä niin räväkkä ilmastointi olisi että ihan tukka hulmuaa.
tuossa massahysteriassa ei ole järkeä
- Anonyymi
Tuo kasvoihin koskemattomuus on kyseenalainen väittämä.
On todettu, että ihminen hipaisee huomaamattaan kasvojaan tunnissa ka. 25 kertaa.- Anonyymi
Höpö höpö. Mieti nyt itse.
Testattu ja ei pidä paikkaansa. Ei sitten yhtään. Noin 2min väleinkö muka hiplaat naamaasi. Nyttenkin mennyt jo ties kuinka monta minuuttia enkä ole koskenut kasvoja.
- Anonyymi
Käsikontaktia tulee muuallakin kuin salilla ja vielä enemmän, ei tarvii kasvoja lääppiä jos koskettanut esim. kahvoja.
- Anonyymi
Toi korona uhka on saanut jotkut kilahtamaan täysin, kyllä sitä muutenkin kymmenet koskee samoihin kahvoihin ja mitä nyt muutenkin normiarjessa eteen tulee, käsipesu hyvin riittää.
- Anonyymi
Pyyhitään pyyhitään, lisää pyyhitään.
- Anonyymi
Voiko muuten saada katsekontaktista tappavan viruksen itseensä, ja miten valtiokonttori on yleensä suhtautunut korvausten maksamisiin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768