onko sulla paljon osakkeita???
Kilttimies paljonko sulla on osakkeita
54
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi se sua kiinnostaa? Et sinä varmaan rahan takia olisi kanssani? En usko sitä sinusta.
- Anonyymi
No on melko paljon. Arvo mitataan kymmenissä tuhansissa. Enempää en paljasta.
KilttiMies89- Anonyymi
En ollut ylempi kommentoija mutta en tosiaan halua naista joka olisi pelkän rahan takia mun kanssa.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollut ylempi kommentoija mutta en tosiaan halua naista joka olisi pelkän rahan takia mun kanssa.
KilttiMies89Naiset ovat kuin kissoja. Tulevat "TALOON" ja lähtevät kun parempaa tulee tarjolle.
Naiset ovat aina rahan tai asunnon takia kanssasi. Harvempi alkaa pelkän seksin takia olemaan kenenkään kanssa.
Mies voisi alkaa mutta nainen voi aina valita rahat mukana.
Siksi te ATM:t olette yksin.
- Anonyymi
Pitääkö tätä kommentoida. Minä käyn töissä ja aion käydä eläkkeelle asti. En elä miehen rahoilla, en ole tähänkään asti elänyt. Pian jään eläkkeelle. Jos epäilet minun olevan rahojesi perässä, niin voit häipyä. Se ratkaisisi tilanteen.
- Anonyymi
No onko tässä edes mitään tilannetta ollut? Enhän edes tiedä kenen kanssa juttelen.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko tässä edes mitään tilannetta ollut? Enhän edes tiedä kenen kanssa juttelen.
KilttiMies89Miksi se edes ketään kiinnostaisi paljonko mulla on osakkeita ellei olisi rahojen perässä?
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se edes ketään kiinnostaisi paljonko mulla on osakkeita ellei olisi rahojen perässä?
KilttiMies89Olen päästänyt sinut pois noin miljoona kertaa. Jos havittelisin rahojasi, en olisi tehnyt niin. Minulle riittää, kun tulee toimeen. En ole kalliiden asioiden perään. Pieni pesämuna minulla on omasta takaa. Vanhempiani en ole vielä perinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se edes ketään kiinnostaisi paljonko mulla on osakkeita ellei olisi rahojen perässä?
KilttiMies89Sinun pitää lahjoittaa nopeasti omaisuutesi pois, koska mitäpä piIIua saamaton ätmi rahalla tekisi.
-flowers- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitää lahjoittaa nopeasti omaisuutesi pois, koska mitäpä piIIua saamaton ätmi rahalla tekisi.
-flowers-Näin on, ei rumalla ätmillä kuulu olla rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitää lahjoittaa nopeasti omaisuutesi pois, koska mitäpä piIIua saamaton ätmi rahalla tekisi.
-flowers-Sopii yrittää ryöstää valtion tai kenen tahansa mun omaisuutta mutta puolustan sitä viimeiseen hengenvetoon asti.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, ei rumalla ätmillä kuulu olla rahaa.
"Näin on, ei rumalla ätmillä kuulu olla rahaa."
Se on ainut asia jolla voin leveillä ja tehdä köyhät ymit ja lutkat kateellisiksi.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ainut asia jolla voin leveillä ja tehdä köyhät ymit ja lutkat kateellisiksi.
KilttiMies89Luonnotonta, jos rumalla ätmillä on omaisuutta. Ei hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KilttiMies89100% varallisuusvero ätmeille!
Anonyymi kirjoitti:
KilttiMies89Trollia kiinnostaa.. ei ketään muuta. Älä ruoki.
Anonyymi kirjoitti:
KilttiMies89Sori... repesin vähän... 😂🤭
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Trollia kiinnostaa.. ei ketään muuta. Älä ruoki.
Kävikö mielessä että se trolli on se jolle kommentoit? Ruokkii itseään ja mielikuvitustaan jotta saisi aiheutettua jotain tunnetiloja muille ihmisille.
- Anonyymi
Oikeasti asuntojen hinnat ovat lähellä nollaa korot ovat miinuksella, eli, asuntoihin sijoittamisen arvo on ainoistaan niissä asujissa jotka maksavat vuokransa ok, jne, toistaiseksi.
Jos vuokrien korotuksia tulee, niin lähtee helposti ihmisiä pihalle taloista :D- Anonyymi
Nyt voi olla aika huono aika yrittää myydä asuntoaan kun oon laskenut että mun pitäisi saada mun saunallisesta ja parvekelasitetusta 46,5 neliön asunnosta noin 130 000-140 000 euroa. Halvemmalla ei ole järkeä myydä kun muuten menee tappion puolelle. Puhutaan kuitenkin Tampereesta jonne kaikki haluaa muuttaa.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt voi olla aika huono aika yrittää myydä asuntoaan kun oon laskenut että mun pitäisi saada mun saunallisesta ja parvekelasitetusta 46,5 neliön asunnosta noin 130 000-140 000 euroa. Halvemmalla ei ole järkeä myydä kun muuten menee tappion puolelle. Puhutaan kuitenkin Tampereesta jonne kaikki haluaa muuttaa.
KilttiMies89Itse maksanut aikanaan tuosta asunnosta noin 109 000 euroa ja siellä ollut jo kalliit putkiremontit, parkkipaikkaremontit ja omaan kustannukseen ostettu kalliit parvekelasit.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse maksanut aikanaan tuosta asunnosta noin 109 000 euroa ja siellä ollut jo kalliit putkiremontit, parkkipaikkaremontit ja omaan kustannukseen ostettu kalliit parvekelasit.
KilttiMies89Voi olla että tuosta asunnosta täytyis saada oikeasti 150 000 euroa että pääsee edes omilleen.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla että tuosta asunnosta täytyis saada oikeasti 150 000 euroa että pääsee edes omilleen.
KilttiMies89Jos näitä asioita ei miettisi ollenkaan niin voi olla ettei mulla mitään rahaa enää olisikkaan.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näitä asioita ei miettisi ollenkaan niin voi olla ettei mulla mitään rahaa enää olisikkaan.
KilttiMies89Ätmien kuuluu asua kaupungin vuokrayksiössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ätmien kuuluu asua kaupungin vuokrayksiössä.
"Ätmien kuuluu asua kaupungin vuokrayksiössä."
Heh, mäpä en asu vaan kalliissa omistusasunnossa, vituttaako?
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KilttiMies89Minä en halua muuttaa Tampereelle, nääs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en halua muuttaa Tampereelle, nääs.
Kaikki muut haluaa Tampereelle. Nääs! Nääsvilleen! Nääs! Nääs! Nysse tulee!!!
KilttiMies89
- Anonyymi
Ymmärrän kyllä rahan arvon; en haluaisi olla köyhä. En ole kalliiden vaatteiden, korujen, kellojen, kassien perään. Matkalla minulle riittää neljä tähteä. Kerran oli viisi ja oli noloa, kun kasseja kannettiin ym. En ole luonteeltani antelias mutta osaan antaakin ja erityisesti tykkään antaa pieniä yllätyksiä toiselle.
- Anonyymi
Raha ennen rakksautta.
- Anonyymi
Paljonko sulla on osakkaita muutama miljardi jolloin oma varallisuutesion elle 12snt ;D
Onko osakkeiden arvo laskenut paljon koronan aikana?
- Anonyymi
No mä oon menettänyt jotain 20 000€ osakesalkkuni arvosta sitten Helmikuun puolivälin, toki toivon että tää menetys on vain väliaikainen notkahdus ja osakkeiden arvo palautuu edes joskus vuosien päästä.
Vähän harmittaa kun en saanut Tammi-Helmikuussa myytyä kun silloin kaikki osakkeet oli varmaan kaikkien aikojen parhaassa arvossaan ja sitten maaliskuussa tuli pörssiromahdus.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä oon menettänyt jotain 20 000€ osakesalkkuni arvosta sitten Helmikuun puolivälin, toki toivon että tää menetys on vain väliaikainen notkahdus ja osakkeiden arvo palautuu edes joskus vuosien päästä.
Vähän harmittaa kun en saanut Tammi-Helmikuussa myytyä kun silloin kaikki osakkeet oli varmaan kaikkien aikojen parhaassa arvossaan ja sitten maaliskuussa tuli pörssiromahdus.
KilttiMies89Esim Fortumin osake kävi ylimmillään Tammikuun lopussa 23,10 eurossa ja Maaliskuussa se romahti alimmillaan 12,20 euroon eli yhtäkkiä suli 11 euroa osakkeen arvosta.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim Fortumin osake kävi ylimmillään Tammikuun lopussa 23,10 eurossa ja Maaliskuussa se romahti alimmillaan 12,20 euroon eli yhtäkkiä suli 11 euroa osakkeen arvosta.
KilttiMies89Samantekevää, sillä mitäpä ätmi rahalla tekisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samantekevää, sillä mitäpä ätmi rahalla tekisi.
Paitsi jos on niinku Roope Ankka että tykkää ihailla pankkitilin komeaa saldoa tai uiskennella rahasäiliössä killinkien ja seteleiden seassa eli ainut rakkauden kohde on raha kun ei naistakaan saa.
KilttiMies89 Anonyymi kirjoitti:
KilttiMies89Katso asiaa positiivisin silmin. Et myynyt ja et joutunut maksamaan luovutusvoitosta veroja. Lopulta myyminen ja takaisin ostaminen olisi ollut yhtä tyhjän kanssa, kiitos veron. Nyt kun et saa osinkoja niin siitäkään ei mene veroja, selkeä win-win tilanne.
Olisit halunnut myydä ja maksaa 30-34% veroja luovutusvoitosta?
- Anonyymi
Paras skenaario olis ollu se kun olis saanut myytyä osakkeet Tammikuun lopulla ja myöhemmin ne olis voinut ostaa takaisin pilkkahinnalla.
KilttiMies89- Anonyymi
Nyt en saanut myytyä ja jäi parhaat tarjoukset hyödyntämättä vaikka epäilen että koronan aikana tulee uusia romahduksia mutta samalla menetän lisää jo olemassa olevien osakkeiden arvosta.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en saanut myytyä ja jäi parhaat tarjoukset hyödyntämättä vaikka epäilen että koronan aikana tulee uusia romahduksia mutta samalla menetän lisää jo olemassa olevien osakkeiden arvosta.
KilttiMies89Kuulin varmalta taholta että valtio lunastaa ilmaiseksi kaikkien osakkeet koronamaksujen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin varmalta taholta että valtio lunastaa ilmaiseksi kaikkien osakkeet koronamaksujen takia.
"Kuulin varmalta taholta että valtio lunastaa ilmaiseksi kaikkien osakkeet koronamaksujen takia."
Älä yritä kusettaa. Ei tuu onnistumaan! Muuten tulee sisällissota! Edes poikkeuslaki ei anna tuollaisia oikeuksia valtiolle tai muuten rikotaan lakia ja räikeästi!
On sitä pienemmistäkin asioista alkanut sotia!
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin varmalta taholta että valtio lunastaa ilmaiseksi kaikkien osakkeet koronamaksujen takia.
Kai köyhiltäkin sitten lopetaan sosiaaliturvaetuudet pysyvästi?
KilttiMies89
- Anonyymi
Oli mulla muutama eri kaupungeissa mutta sitten havahduin että sosialismissa omistaminen on rikos, ja myin äkkiä kaikki pois.
Tuli sikamaiset verot maksettavaksi ja sen jälkeen viimeistään näin että sosialismissa on turha tehdä mitään tai nähdä omaa vaivaa.
Katsokaa miten somalit elävät. Niille maksetaan uudet maastoautot asunnot ja lastenrattaista lähtien kaikki uutta vaikka päivääkään eivät ole veroja suomeen maksaneet.
Tällaista se on sosialismissa. En ainakaan itse ole se joka työn toisten eteen tekee.
Tulen käyttämään kaiken itse elämäni aikana. En kerää enää mitään.
Jos joutuu vanhainkotiin silloinkin omistaminen on rikos, ja sen sijaan että sut hoidettaisi ilmaiseksi kuten somalit, sinulle asetetaan kuukausimaksuja sen mukaan mitä on omaisuutesi.
Tutullt tuli maksettavaa 15.000 kuukaudessa kunnes omaisuus on siirtynyt valtiolle kokonaan.
Tällaista sosialismia. Ei kannata tehdä mitään.- Anonyymi
Ei ole varmaan kaukaa haettua että nyt kannattais ostaa vaikka joku helvetin kallis 200 000 euron auto kuin makuuttaa rahoja pankkitilillä tai pitää osakkeissa kiinni.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole varmaan kaukaa haettua että nyt kannattais ostaa vaikka joku helvetin kallis 200 000 euron auto kuin makuuttaa rahoja pankkitilillä tai pitää osakkeissa kiinni.
KilttiMies89Toisaalta mitä ruma ätmi tekee yli 200 000 euron Ferrarilla kun varmaan edes miljoona ei riitäisi siihen että naiset kiinnostuis rumasta ätmistä.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KilttiMies89Ei kannata ostaa mitään kallista autoa. Joku paska jännämies voi potkii sen lommoille ja vkuutukset maksaa paljon ja vakuutusyhtiöt voi evätä korvauksia jos pidät autoa väärässä paikassa ja joku jännämies potkii autosi lommolle niin häviät rahaa. Kalliin auton korjaaminen ja huoltaminen myös maksaa paljon. Itse en edes autoa omista.
- Anonyymi
Hih😊 aika köyhä olet..oon enemmän arvoinen!jos lupaat ja siis maksat mun loppuelämän kulut niin siinä tapauksessa voin harkita..että yhden kerran pukille pääset🤗🤗🤗🥰🥰🥰
- Anonyymi
Jatkoa.kyllä se näin on että naisten pitää itseänsä arvostaa!ollaa nii kovaa valuuttaaaaaa😂😂😂😂
- Anonyymi
Tehdään avioehto, sä pidät omasi ja mä siirryn etelän rannoille.
- Anonyymi
Tyhmänäkö mua pidät! Ei missään nimessä🙄 noh,jää sitten ilman.hymph! Saan paremman diilin!!
- Anonyymi
Muutenkin tässä iässä(31-vuotta) on enää turhaa haaveilla mistään naisista. Muutenkaan elämässä ei kannata tehdä enää mitää kun peli on jo menetetty. Et kuitenkaan pysty hankkimaan rahaa kymmeniä miljoonia että joku nainen voisi kiinnostua.
KilttiMies89- Anonyymi
Voi helv...etkö leikkiä ymmärrä.31 vee on parhaassa iässä .lopeta tuo itsesääli ja ala arvostaa itseäsi.älä mollaa hauku ja vähättele.ole itsesi tsemppaaja ja kaveri.muuta ajatusmaailmaasi.sitä saat mitä tilaat.positiivisuutta sinulle!
- Anonyymi
Minulla on 150 tonnia rahaa, asun vuokralla. Oon työtön. Osakkeita en ostaisi koska voi menettää rahansa, en pelaa riskillä rahojani jossa ne on kiinni muiden ihmisten käsissä. Hyvä puoli ruman ätmin elämässä on ettei naiset huoli rumaa miestä vaikka sillä on rahaa riittävästi.
- Anonyymi
Onhan niitä kymmenkuntaa eri yhtiötä ja yhteensä joitakin kymppitonneja, plus sitten tietenkin asunto-osake.
- Anonyymi
Ålä ainakaan laita laita vahingossa jotain tyttöjen naamarasvaa silmiin, kirvelee paljon :D
- Anonyymi
Sitä ei kuulu laittaa silmiin vaan naamaan.nimiki sanoo.nnaaaaaamarasva☝️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132041
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947