Olen yksinäinen yli35v nainen

Anonyymi

Miehet ei minua rakasta koska olen ruma ja tyhmä. Minulla on myös mielenterveysongelmia enkä pysty luomaan parisuhteita helposti. vanhempani eivät koskaan minua rakastaneet. Olenr ikki ja itken itseni uneen joka päivä. Olen masentunut. Mutta parisuhde voisi pelastaa minut.

104

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisit kirjoittanut vähän seksikkäämmin oman juttusi voisit saada enemmän kavereita.

• Parisuhteen tehtävänä ei ole pelastaa ketään. Itse sinun on itsestäsi huolta pidettävä. Varmasti parisuhde toisi iloa, ainakin hetkellisesti, mutta ensin olisi oltava iloinen yksin ollessa, ja rakastettava itsensä, jotta voisi toista rakastaa puhtaasti ja ehdoitta.

”Perimmäinen oppitunti joka meidän kaikkien tulee oppia, on pyyteetön rakkaus, joka liittää mukaan muiden lisäksi myös itsemme.”
      -Elizabeth Kübler-Ross-

https://mielenihmeet.fi/3-loistavaa-sitaattia-pyyteettomasta-rakkaudesta/

• Aaamen!

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Aaamen!

Mikä seurakunta tänne on tullut? Joka ketjussa hoetaan aamenta! Oletko pastori?

• Anonyymi kirjoitti:

Palstajeesus vain. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaussaarnaaja janitski enää puuttuu aamen!

• Ääni tälle.

Onkohan niin, että he jotka eivät ikinä ole olleet parisuhteessa ovat niitä, joille tämä ei ole päivänselvää?

• Disse kirjoitti:

Palstajeesus vain. 😁

In nomine patris, et filii, et spiritus sancti.

• Parisuhde saattaa hetkeksi tuntua pelastukselta, kunnes molemmat vajoavat syvimpään suohon ja sitten on kaksi rikkinäistä jotka itkevät itsensä uneen. Toisen kun pitäisi olla vahva laastari, terapeutti ja vaikka mitä muuta niin lopuksi käteen jää känsien lisäksi ne mielenterveysongelmat ja uupumus.

• Ei todellakaan pidä itseä rakastaa niin väärässä kun voit olla. Aina voi rakastaa toista.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei todellakaan pidä itseä rakastaa niin väärässä kun voit olla. Aina voi rakastaa toista.

Selitä toki tarkemmin miksi ei?

Tottakai toista VOI rakastaa, mutta ellei rakasta myös itseään, tulee toisen rakastamisesta monesti aika maanista ja sairasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Rakkaussaarnaaja janitski enää puuttuu aamen!

Olipa muuten eilen kaupassa ilahduttava näky. Rakastunut pariskunta. Ei malttaneet irroittaa kättä toisistaan edes hyllyltä toiselle poukkoillessa. kassajonossakin nojailtiin silmät sirrillään toistensa olkapäihin. :)

Minusta se oli aika kaunista ja ainakin mun sydänalassa muljahti ja tunnustan pieni kyynelkin taisi nousta silmänurkkaan. Ilon sellainen.

• Jan1 kirjoitti:

Olipa muuten eilen kaupassa ilahduttava näky. Rakastunut pariskunta. Ei malttaneet irroittaa kättä toisistaan edes hyllyltä toiselle poukkoillessa. kassajonossakin nojailtiin silmät sirrillään toistensa olkapäihin. :)

Minusta se oli aika kaunista ja ainakin mun sydänalassa muljahti ja tunnustan pieni kyynelkin taisi nousta silmänurkkaan. Ilon sellainen.

Vastarakastuneet tai naineet (ei siis naimisiin päätyneet) ensimmäistä kertaa yhdessä kaupassa.

"Kassajonossakin nojailtiin" Tarkoitit varmasti nojailivat, vai sinäkö siellä vastarakastuneena oleskelit? =P Vielä pahempi että menit pariskunnan väliin silmät sirillään nojaamaan heidän olkapäihinsä.

• Jascal kirjoitti:

Vastarakastuneet tai naineet (ei siis naimisiin päätyneet) ensimmäistä kertaa yhdessä kaupassa.

"Kassajonossakin nojailtiin" Tarkoitit varmasti nojailivat, vai sinäkö siellä vastarakastuneena oleskelit? =P Vielä pahempi että menit pariskunnan väliin silmät sirillään nojaamaan heidän olkapäihinsä.

Heh, luultavasti. Olivat niin nuoren näköisiä, parikymppisiä.

Nojaili noijaili, vuorotellen nojasi toisiaan päin. Tytöllä oli hyvän aikaa pää pojan olkapäätä vasten ihan olkapään varassa. :)

En mennyt, en missään nimessä menisi pilaamaan niin kaunista näkyä itselläni. :D

• Jascal kirjoitti:

Tyyliin näin, ei kuitenkaan sydämiä tehneet kuten kuvan pariskunta.

https://image.freepik.com/free-photo/couple-love-focus-hands-lovers-love-concept_1150-7224.jpg

Nojailuahan tuo on?

• Jan1 kirjoitti:

Nojaili noijaili, vuorotellen nojasi toisiaan päin. Tytöllä oli hyvän aikaa pää pojan olkapäätä vasten ihan olkapään varassa. :)

En mennyt, en missään nimessä menisi pilaamaan niin kaunista näkyä itselläni. :D

Just kun on saanut.... parisuhteen siis niin ai että voivat olla onnellisia. =)
        Toivottavasti se heillä kestää ja kantaa pitkälle. Vuosien saatossa kun on liikaa saanut... niitä parisuhteita niin ei se enää tunnu mitenkään samalta kuin se ensimmäinen kunnon suhde.

Vastarakastuneilla hyvin katoaa se ympäröivä maailma ja koko pallolla on vain ne kaksi ihmistä.

• Jascal kirjoitti:

Just kun on saanut.... parisuhteen siis niin ai että voivat olla onnellisia. =)
        Toivottavasti se heillä kestää ja kantaa pitkälle. Vuosien saatossa kun on liikaa saanut... niitä parisuhteita niin ei se enää tunnu mitenkään samalta kuin se ensimmäinen kunnon suhde.

Vastarakastuneilla hyvin katoaa se ympäröivä maailma ja koko pallolla on vain ne kaksi ihmistä.

On niitä vanhojakin pariskuntia, jotka pystyy samaan. :)

Pitämään rakkauden liekkiä yllä, niin ettei se sammu vaikka joskus vähän hiipuisikin. Salaa aina olen toivonut itsekin pääseväni siihen symbioosiin, mutta siihen vaaditaan se toinekin osapuoli, joka tuntee samoin ja haluaa samaa.

Yksinään on aika haastavaa pitää sitä yllä.

Toivottavasti kantaa pitkälle, jos ei ajallisesti niin edes sisimpään jää jotain arvokasta.

Hmm. Enpä tiedä, kyllä mä olen aina vastarakastuneena ihan yhtä sekaisin. Jostain tietysti hullaantuu ehkä enemmän, kun jostain toisesta, mutta. Ei ole se juttu kadonnut mihinkään iän eikä rikkoutuneiden suhteiden mukana. :P

• Jan1 kirjoitti:

Pitämään rakkauden liekkiä yllä, niin ettei se sammu vaikka joskus vähän hiipuisikin. Salaa aina olen toivonut itsekin pääseväni siihen symbioosiin, mutta siihen vaaditaan se toinekin osapuoli, joka tuntee samoin ja haluaa samaa.

Toivottavasti kantaa pitkälle, jos ei ajallisesti niin edes sisimpään jää jotain arvokasta.

Hmm. Enpä tiedä, kyllä mä olen aina vastarakastuneena ihan yhtä sekaisin. Jostain tietysti hullaantuu ehkä enemmän, kun jostain toisesta, mutta. Ei ole se juttu kadonnut mihinkään iän eikä rikkoutuneiden suhteiden mukana. :P

Edelleen se sama perhosten lepatus ja hyvä mieli kutittelee sisintä, jos ja kun rakastuu. Jopa niin, että rakastuu uudestaan omaan kumppaniinsa. Se sama vastarakastuneen tunne puske pintaan. :)

On toisen lumossa päästä varpaisiin. ja mikään ei ole niin mahtavaa, kun saada se toinen siihen kainaloon ja katsella rakastunein silmin. Sydämiä sinkoilee silmistä. :D

Miten se toinen ihminen voikin silloin olla niin uskomattoman kaunis ja ihana. Kuin upein aarre käsissä, mitä ei saa vahingossakaan haavoittaa eikä särkeä, vain hellästi silitellä ja vaalia.

Niin kuin hento kukka kämmenellä, minkä terälehdet ei saa taittua eikä vaurioitua, jotta se pysyy yhtä kauniina siinä kämmenelläsi.

• Jan1 kirjoitti:

Sulla on se sinisin silmin, avoimin mielin ja lämminhenkinen vastaanottavuus. Sulta puuttuu se lajille tyypillinen kyynisyys, kyllästyminen ja 900-sivuinen lista vaatimuksista, kuinka, miten ja mitä varten täytyy minkäkin olla. =D

Lepatus saattaa aina olla, jännitys, uutuuden viehätys, uudet tunteet ja kuviot. Aivot puskevat välittäjäaineita.

Sehän se parasta olisi kun vuosien saatossa pysyisi ne kaikki samat, useimmiten kaikki muuttuu ja ne asiat jotka toisessa ei ensimmäisinä vuosina ärsyttänyt alkaa kummasti monia ärsyttämään. =) Molemmat kun osaavat pitää toisen lumoissaan niin hyvin menee, usein sieltä jostakin ne luolamiehet ja naiset löytävät tiensä ulos ja ensimmäiset jäätävät myrsky sateet ovat valmiina salamoimaan.

• Jan1 kirjoitti:

Jätkähän on tosi herkkis :)
        Vaikeata muuten asioida kaupassa tuolla tavalla.

• Jascal kirjoitti:

Sulla on se sinisin silmin, avoimin mielin ja lämminhenkinen vastaanottavuus. Sulta puuttuu se lajille tyypillinen kyynisyys, kyllästyminen ja 900-sivuinen lista vaatimuksista, kuinka, miten ja mitä varten täytyy minkäkin olla. =D

Lepatus saattaa aina olla, jännitys, uutuuden viehätys, uudet tunteet ja kuviot. Aivot puskevat välittäjäaineita.

Sehän se parasta olisi kun vuosien saatossa pysyisi ne kaikki samat, useimmiten kaikki muuttuu ja ne asiat jotka toisessa ei ensimmäisinä vuosina ärsyttänyt alkaa kummasti monia ärsyttämään. =) Molemmat kun osaavat pitää toisen lumoissaan niin hyvin menee, usein sieltä jostakin ne luolamiehet ja naiset löytävät tiensä ulos ja ensimmäiset jäätävät myrsky sateet ovat valmiina salamoimaan.

Niin, olen kuullut monesti olevani naivi, hölmö, typerä, kuplassa elävä aasi jne. :)

Sinä sentäs kuvailit kauniimmin, kiitos.

Joo, ne välittäjäaineet on mukavia aineita. Niistä tulee euforinen ja maailman vahvin olo. Itseä pystyy psyykkaamaan niihin fiiliksiin. ;)

Oikeastaan parasta olisi, kun ihmiset kykenisi kasvamaan yhdessä toistensa mukana ja olemaan armollisia sille toisen kasvulle. Ei meistä monikaan, jos kukaan ole enää kymmenen vuoden päästä samanlainen, kun silloin kymmenen vuotta sitten vastarakastuneena. Suhteen alkaessa.

Mutta ei kai sen rakkauden ja tunteen tarvitse radikaalisti muuttua, vaikka ihminen muuttuu? Yhähän se on sama ihminen johon rakastuit ja tuskin syyttä suotta, jos niinkin vahvoja tunteita herää kun rakkaus. Toisaalta, joskus ihminen haluaa asioiden muuttuvan, suhteiden loppuvan ja uusien alkavan.

En pidä sitäkään kauheana, jos joku suhde päättyy vaikkei rakkaudettomuuteen, mutta tarpeeseen lähteä toiseen suuntaan. Vaikka se sattuukin luopua jostain itselleen rakkaasta ja tärkeästä ihmisestä, niin voi olla onnellinen jos kykenee päästämään sen ihmisen kokemaan onneaan irroitautuen sinusta.

Sitä ihmistä voi silti aina rakastaa, vaikkei koskaan yhdessä oltaisikaan.

• Thymallus kirjoitti:

Jätkähän on tosi herkkis :)
        Vaikeata muuten asioida kaupassa tuolla tavalla.

Heh, niinhän mä olen. Nössöjen nössö. :)

Ai niin mikä oli se vaikea osuus?

• Jan1 kirjoitti:

Heh, niinhän mä olen. Nössöjen nössö. :)

Ai niin mikä oli se vaikea osuus?

Pitää aika hyvin synkata, että pujahtaa samaan hyllyväliin tai saa punnitustarran osumaan kapeampaan tuorekurkkuun.

• Jan1 kirjoitti:

Niin, olen kuullut monesti olevani naivi, hölmö, typerä, kuplassa elävä aasi jne. :)

Sinä sentäs kuvailit kauniimmin, kiitos.

Joo, ne välittäjäaineet on mukavia aineita. Niistä tulee euforinen ja maailman vahvin olo. Itseä pystyy psyykkaamaan niihin fiiliksiin. ;)

Oikeastaan parasta olisi, kun ihmiset kykenisi kasvamaan yhdessä toistensa mukana ja olemaan armollisia sille toisen kasvulle. Ei meistä monikaan, jos kukaan ole enää kymmenen vuoden päästä samanlainen, kun silloin kymmenen vuotta sitten vastarakastuneena. Suhteen alkaessa.

Mutta ei kai sen rakkauden ja tunteen tarvitse radikaalisti muuttua, vaikka ihminen muuttuu? Yhähän se on sama ihminen johon rakastuit ja tuskin syyttä suotta, jos niinkin vahvoja tunteita herää kun rakkaus. Toisaalta, joskus ihminen haluaa asioiden muuttuvan, suhteiden loppuvan ja uusien alkavan.

En pidä sitäkään kauheana, jos joku suhde päättyy vaikkei rakkaudettomuuteen, mutta tarpeeseen lähteä toiseen suuntaan. Vaikka se sattuukin luopua jostain itselleen rakkaasta ja tärkeästä ihmisestä, niin voi olla onnellinen jos kykenee päästämään sen ihmisen kokemaan onneaan irroitautuen sinusta.

Sitä ihmistä voi silti aina rakastaa, vaikkei koskaan yhdessä oltaisikaan.

Naivia, hölmöä, typerää ja kuplassa elävää aasia käyttää kateelliset panetteluna tai silloin kun heillä on kovia omakohtaisia kokemuksia vastamäestä ja vastoinkäymisistä. Ovat elämän kyynistyttämiä ja kovettamia. =D (Valinneet toistuvasti omaa äitiä/isää muistuttavan henkilön parisuhteeseen.)

Mikäli nyt leikitään että olet naivi, hölmö, typerä jäkäjäkä, niin sehän on erinomaista uudelle kumppanille. Silloin et ole ennakkoluuloinen, varautunut ja peilaa uutta kumppania kaikkiin vanhoihin ja syytä häntä niistä mitä hän ei ole vielä tehnyt. =)
        Elät hetkessä uusissa asioissa uuden puolison kanssa kuin elät menneessä käsitellen edelleen vanhoja asioita uuden puolison kanssa.

• Thymallus kirjoitti:

Pitää aika hyvin synkata, että pujahtaa samaan hyllyväliin tai saa punnitustarran osumaan kapeampaan tuorekurkkuun.

Hyvin se näytti heiltä sujuvan. Nuoria ja sulavaliikkeisiä. :)

Käsi ei kyllä irronnut kertaakaan kaverin kädestä, sinä aikana mitä kykenin heitä näkemään. Ihan kuin se toinen olisi karannut, jos irti päästää.

Sellainen kengurupussi oliskin raskatavaisille kätevä. Voi kuskata mukana siinä pussissa ja olla samaan aikaan ihan lähellä. ;)

• Jascal kirjoitti:

Naivia, hölmöä, typerää ja kuplassa elävää aasia käyttää kateelliset panetteluna tai silloin kun heillä on kovia omakohtaisia kokemuksia vastamäestä ja vastoinkäymisistä. Ovat elämän kyynistyttämiä ja kovettamia. =D (Valinneet toistuvasti omaa äitiä/isää muistuttavan henkilön parisuhteeseen.)

Mikäli nyt leikitään että olet naivi, hölmö, typerä jäkäjäkä, niin sehän on erinomaista uudelle kumppanille. Silloin et ole ennakkoluuloinen, varautunut ja peilaa uutta kumppania kaikkiin vanhoihin ja syytä häntä niistä mitä hän ei ole vielä tehnyt. =)
        Elät hetkessä uusissa asioissa uuden puolison kanssa kuin elät menneessä käsitellen edelleen vanhoja asioita uuden puolison kanssa.

Jotakin ärsyttäväähän he minussa kokevat, jotka niin on sanoneet. Osa sanojista on olleet entisiä kumppaneita. Entisiä. ;)

Olen jostakin syystä onnistunut useinmiten löytämään kumppaniksi ihmisen, joka aika nopeasti pitkästyy ja kyllästyy minuun. Ehkäpä sen myötäkin on sitten helppoa sanoa toiselle mitä ilkeämpiä asioita? Että tuota, ehkä pitäisi ryhtyä jännäksi?

Toisaalta katse kohdistuu nyt miehiin, siksi että kumppanit ovat olleet aina miehiä. Jos ikinä koskaan vielä ryhdyn uuteen suhteeseen kenenkään kanssa, että tulee sellainen tilanne eteen niin täytyy olla tarkkana mihin kätensä kiinni iskee.

Nojoo, tunnistan itseni. Ihmiset on aina mulle yksilöitä, olkoon ihan kuka vaan. Tai suhde ihmiseen mikä tahansa. Suhtaudun jokaiseen yksilönä, uniikkina ainutkertaisena olentona. Jolla on omat ajatuksensa ja kokemuksensa, tavoitteensa jne. ja jokaisella ihmisellä on minuun omanlaisensa suhde, ihan kuten mullakin on jokaiseen ihmiseen omanlainen suhde missä meidän persoonat muodostaa siitä jotain. Toisen kanssa taas jotain toisenlaista.

Jokainen on omanlaisensa ja kenenkään toisen mulle tekemät ikävyydet ei ole kenenkään muun, kuin sen tekosia joka ne ikävyydet mulle teki.

Koskaan ei saa syytellä ketään sukupuolen vuoksi tms. Yksilöt on aina vastuussa omista valinnoistaan ja teoistaan henkilökohtaisella tasolla. Uusi suhde ja uusi ihminen on aina puhtaalta pöydältä aloitettava ihmissuhde. Toki menneet voi osaltaan vaikuttaa jossain tilanteissa ja asioissa suhtautumiseen tai asennoitumiseen, mutta kun muistaa että olet nyt eri ihmisen kanssa tekemisissä. Voi myös rakentaa sitä suhdetta erilailla ja ottaa opiksi menneistä itsekin, eikä vetää yhtäläisyysviivoja suinpäin menneen ja nykyisyyden välille.

Kukaan mies tai nainen ei ole se exä tms. joka teki sulle niitä tukalia hetkiä. Eikä heidän siis kuulu kärsiäkään niistä syyttöminä. Kaikki tekee omat virheensä jokaisessa suhteessa ja itse myös sitten sotkunsa selvittelee. :)

• Jan1 kirjoitti:

Jotakin ärsyttäväähän he minussa kokevat, jotka niin on sanoneet. Osa sanojista on olleet entisiä kumppaneita. Entisiä. ;)

Olen jostakin syystä onnistunut useinmiten löytämään kumppaniksi ihmisen, joka aika nopeasti pitkästyy ja kyllästyy minuun. Ehkäpä sen myötäkin on sitten helppoa sanoa toiselle mitä ilkeämpiä asioita? Että tuota, ehkä pitäisi ryhtyä jännäksi?

Toisaalta katse kohdistuu nyt miehiin, siksi että kumppanit ovat olleet aina miehiä. Jos ikinä koskaan vielä ryhdyn uuteen suhteeseen kenenkään kanssa, että tulee sellainen tilanne eteen niin täytyy olla tarkkana mihin kätensä kiinni iskee.

Nojoo, tunnistan itseni. Ihmiset on aina mulle yksilöitä, olkoon ihan kuka vaan. Tai suhde ihmiseen mikä tahansa. Suhtaudun jokaiseen yksilönä, uniikkina ainutkertaisena olentona. Jolla on omat ajatuksensa ja kokemuksensa, tavoitteensa jne. ja jokaisella ihmisellä on minuun omanlaisensa suhde, ihan kuten mullakin on jokaiseen ihmiseen omanlainen suhde missä meidän persoonat muodostaa siitä jotain. Toisen kanssa taas jotain toisenlaista.

Jokainen on omanlaisensa ja kenenkään toisen mulle tekemät ikävyydet ei ole kenenkään muun, kuin sen tekosia joka ne ikävyydet mulle teki.

Koskaan ei saa syytellä ketään sukupuolen vuoksi tms. Yksilöt on aina vastuussa omista valinnoistaan ja teoistaan henkilökohtaisella tasolla. Uusi suhde ja uusi ihminen on aina puhtaalta pöydältä aloitettava ihmissuhde. Toki menneet voi osaltaan vaikuttaa jossain tilanteissa ja asioissa suhtautumiseen tai asennoitumiseen, mutta kun muistaa että olet nyt eri ihmisen kanssa tekemisissä. Voi myös rakentaa sitä suhdetta erilailla ja ottaa opiksi menneistä itsekin, eikä vetää yhtäläisyysviivoja suinpäin menneen ja nykyisyyden välille.

Kukaan mies tai nainen ei ole se exä tms. joka teki sulle niitä tukalia hetkiä. Eikä heidän siis kuulu kärsiäkään niistä syyttöminä. Kaikki tekee omat virheensä jokaisessa suhteessa ja itse myös sitten sotkunsa selvittelee. :)

Osa sanojista peilaavat itseään muihin ja tuovat asioita esiin omakohtaisella kokemuksella syvää rintaääntä käyttäen, kun on kantapäille astuttu usein ja kantapää on vereslihalla. Entiset kumppanit ovat saaneet jotain hampaankoloon, katkeroituneet jostakin ja käyttäneet sanoja satuttamiseen. Omaa pahaa oloa purkaen että toisella olisi pahempi mieli kuin itsellänsä jotta itse voisi saada paremman mielen. =)

Teen veikkauksen että sinä olet päättänyt erota noista entisistä kumppaneista ja mikäli et ole niin ovat halunneet kyllästyttyään ja pitkästyttyään helpoimman tavan päästä irti parisuhteesta. Tietenkin joillakin on prinsessa kompleksi ja odottavat urheaa ritaria valkoisella ratsulla elämänsä loppuun asti kun siitä ensimmäisen kerran kuuli 6-vuotiaana satukirjasta. =P Jännän äärelle ei kannata lähteä, muutenhan täytyy opettaa puoliso pelkäämään tietämättä tuleeko nyt puukkoa vai seksiä.

Aina helpoin tie on uhota, tuhota, olla ilkeä, sanoa ja tehdä ilkeästi, mikään noista ei vaadi lahjoja keneltäkään, jokaisella on luontainen kyky juuri noihin, harvemmat osaavat olla täysin päinvastaisia tilanteessa kuin tilanteessa.

"Jos ikinä koskaan vielä ryhdyn uuteen suhteeseen kenenkään kanssa, että tulee sellainen tilanne eteen niin täytyy olla tarkkana mihin kätensä kiinni iskee." - Naiseen. =)

Jätin loppuosan kommentoimatta kun olen samaa mieltä, sen verran voisin lisätä että jokainen varmasti ottaa yksilön yksilönä ja uuden ihmisen eri tavalla kuin vanhat, heillä ehkä se kaava on toistanut usein itseään. Ensimmäinen puoliso teki näin, toinen teki samoin ja kolmas antaa esi viitteitä kahdesta ensimmäistä. Hauskaa ehkä enemmänkin on se kun kaikki on yksilöitä ja erilaisia, lopulta kaikki ovatkin hyvin paljon samanlaisia, ainakin stereotyyppisesti valtaosa.

• Jascal kirjoitti:

Osa sanojista peilaavat itseään muihin ja tuovat asioita esiin omakohtaisella kokemuksella syvää rintaääntä käyttäen, kun on kantapäille astuttu usein ja kantapää on vereslihalla. Entiset kumppanit ovat saaneet jotain hampaankoloon, katkeroituneet jostakin ja käyttäneet sanoja satuttamiseen. Omaa pahaa oloa purkaen että toisella olisi pahempi mieli kuin itsellänsä jotta itse voisi saada paremman mielen. =)

Teen veikkauksen että sinä olet päättänyt erota noista entisistä kumppaneista ja mikäli et ole niin ovat halunneet kyllästyttyään ja pitkästyttyään helpoimman tavan päästä irti parisuhteesta. Tietenkin joillakin on prinsessa kompleksi ja odottavat urheaa ritaria valkoisella ratsulla elämänsä loppuun asti kun siitä ensimmäisen kerran kuuli 6-vuotiaana satukirjasta. =P Jännän äärelle ei kannata lähteä, muutenhan täytyy opettaa puoliso pelkäämään tietämättä tuleeko nyt puukkoa vai seksiä.

Aina helpoin tie on uhota, tuhota, olla ilkeä, sanoa ja tehdä ilkeästi, mikään noista ei vaadi lahjoja keneltäkään, jokaisella on luontainen kyky juuri noihin, harvemmat osaavat olla täysin päinvastaisia tilanteessa kuin tilanteessa.

"Jos ikinä koskaan vielä ryhdyn uuteen suhteeseen kenenkään kanssa, että tulee sellainen tilanne eteen niin täytyy olla tarkkana mihin kätensä kiinni iskee." - Naiseen. =)

Jätin loppuosan kommentoimatta kun olen samaa mieltä, sen verran voisin lisätä että jokainen varmasti ottaa yksilön yksilönä ja uuden ihmisen eri tavalla kuin vanhat, heillä ehkä se kaava on toistanut usein itseään. Ensimmäinen puoliso teki näin, toinen teki samoin ja kolmas antaa esi viitteitä kahdesta ensimmäistä. Hauskaa ehkä enemmänkin on se kun kaikki on yksilöitä ja erilaisia, lopulta kaikki ovatkin hyvin paljon samanlaisia, ainakin stereotyyppisesti valtaosa.

Nojoo, luulen minäkin että ne ilkeydet on olleet tapa hankkiutua eroon minusta. Toimivastikin vieläpä. :D

Ja ehkäpä se tykkääminen on heillä kääntynyt inhoksi sitä kohtaan mitä edustan ja miten olen parisuhteessa?

No en kai nyt oikeasti jännäksi rupeaisi. Ei taida onnistua, vaikka yrittäisinkin. Liian nössykkä.

Naiseen? Mistäs tämä tuli mieleen? :)

'Hauskaa ehkä enemmänkin on se kun kaikki on yksilöitä ja erilaisia, lopulta kaikki ovatkin hyvin paljon samanlaisia, ainakin stereotyyppisesti valtaosa.'

Ajattelin samaa kirjoitellessani edellistä kommenttiani. Joo, totta. Henkilökohtaisella tasolla taas ollaan yksilöinä tekemisissä. :)

• Jascal kirjoitti:

In nomine patris, et filii, et spiritus sancti.

Sic.

• Jan1 kirjoitti:

Nojoo, luulen minäkin että ne ilkeydet on olleet tapa hankkiutua eroon minusta. Toimivastikin vieläpä. :D

Ja ehkäpä se tykkääminen on heillä kääntynyt inhoksi sitä kohtaan mitä edustan ja miten olen parisuhteessa?

No en kai nyt oikeasti jännäksi rupeaisi. Ei taida onnistua, vaikka yrittäisinkin. Liian nössykkä.

Naiseen? Mistäs tämä tuli mieleen? :)

'Hauskaa ehkä enemmänkin on se kun kaikki on yksilöitä ja erilaisia, lopulta kaikki ovatkin hyvin paljon samanlaisia, ainakin stereotyyppisesti valtaosa.'

Ajattelin samaa kirjoitellessani edellistä kommenttiani. Joo, totta. Henkilökohtaisella tasolla taas ollaan yksilöinä tekemisissä. :)

Kyllähän sitä aikansa jonkinlaista toimintaa katsoo, sietää ja ottaa vastaan ennen kuin mitta tulee täyteen. Masokistisesti jos väkisin ottamalla ottaa niin varmasti katoaa kaikenlainen nössöys ja tulee patoutunut kirves paloittelija. =)

Sekin saattaa olla että tykkääminen on kääntynyt inhoksi, voi myös olla että ihastuminen ei olekaan luonut syvempiä tunteita tai sitten ollaan odotettu vain tietynlaista ja toivottu toimimisen olevan mieltymyksen mukaista. Melko moni ihastuu/rakastuu johonkin henkilöön, mutta sitten hänen pitää tehdä, käyttäytyä ja toimia tietyllä tavalla. Täytyy olla sellainen kuin toinen haluaa, ei oma itsensä.

Mistä se nainen tuli mieleen? Olet kuitenkin miehinen mies ja sinua ehkä se nainen täydentää parhaiten. (Tietenkään ei ole kokemusta, tutkielmaa ja kaavamaisia laskutoimituksia tehtynä sille että lopulta kaikesta huolimatta se nainen olisi pienempi paha.) Voin laittaa että tiedän/tunnen 50 lähihoitajaa jotka ovat kaavamaisen stereotyyppisesti tismalleen samanlaisia. (Tiedän/tunnen myös monia muiden alojen edustajia joilla stereotyyppinen kaavamaisuus esiintyy samanlaisina.) Kuuntelet kahden lähihoitajan tai kaupan kassan tarinan niin kolmannelle voit jo kertoa hänen tarinansa ja hän ihmettelee mistä tiesit. =P (Samat asiat poikkeuksetta alkavat samalla lauseella, samoilla tapahtumilla.) Monia muitakin yhtäläisyyksiä on laitettu merkille, kuten jos jonkin talon tietyn osaston johtaja kirjoittaa ennen kuin, se löytyy paperilta ennenkuin, eri talon/yrityksen vastaavalla nimikkeellä kulkevan johtajan papereista käsittämättömästä syystä on löytynyt sama ennenkuin. =D

• Jascal kirjoitti:

Parisuhde saattaa hetkeksi tuntua pelastukselta, kunnes molemmat vajoavat syvimpään suohon ja sitten on kaksi rikkinäistä jotka itkevät itsensä uneen. Toisen kun pitäisi olla vahva laastari, terapeutti ja vaikka mitä muuta niin lopuksi käteen jää känsien lisäksi ne mielenterveysongelmat ja uupumus.

Botti vissiin syö vieraat sanat.... suomea väännettävä. Toi sic on ainoa mitä osaan. Todellakin. Senhän kunnan eläinlääkäri kirjoittaa pirtureseptiin kun on sitä määrännyt tutulle hirvikaverille lehmä utareitten puhdistukseen litran. 😂

• Jascal kirjoitti:

Kyllähän sitä aikansa jonkinlaista toimintaa katsoo, sietää ja ottaa vastaan ennen kuin mitta tulee täyteen. Masokistisesti jos väkisin ottamalla ottaa niin varmasti katoaa kaikenlainen nössöys ja tulee patoutunut kirves paloittelija. =)

Sekin saattaa olla että tykkääminen on kääntynyt inhoksi, voi myös olla että ihastuminen ei olekaan luonut syvempiä tunteita tai sitten ollaan odotettu vain tietynlaista ja toivottu toimimisen olevan mieltymyksen mukaista. Melko moni ihastuu/rakastuu johonkin henkilöön, mutta sitten hänen pitää tehdä, käyttäytyä ja toimia tietyllä tavalla. Täytyy olla sellainen kuin toinen haluaa, ei oma itsensä.

Mistä se nainen tuli mieleen? Olet kuitenkin miehinen mies ja sinua ehkä se nainen täydentää parhaiten. (Tietenkään ei ole kokemusta, tutkielmaa ja kaavamaisia laskutoimituksia tehtynä sille että lopulta kaikesta huolimatta se nainen olisi pienempi paha.) Voin laittaa että tiedän/tunnen 50 lähihoitajaa jotka ovat kaavamaisen stereotyyppisesti tismalleen samanlaisia. (Tiedän/tunnen myös monia muiden alojen edustajia joilla stereotyyppinen kaavamaisuus esiintyy samanlaisina.) Kuuntelet kahden lähihoitajan tai kaupan kassan tarinan niin kolmannelle voit jo kertoa hänen tarinansa ja hän ihmettelee mistä tiesit. =P (Samat asiat poikkeuksetta alkavat samalla lauseella, samoilla tapahtumilla.) Monia muitakin yhtäläisyyksiä on laitettu merkille, kuten jos jonkin talon tietyn osaston johtaja kirjoittaa ennen kuin, se löytyy paperilta ennenkuin, eri talon/yrityksen vastaavalla nimikkeellä kulkevan johtajan papereista käsittämättömästä syystä on löytynyt sama ennenkuin. =D

Aikansa kyllä, kun kärsivällinen luonne sattuu vaikka olemaan. Mutta tottakai, kaikilla tulee jossain kohtaa raja vastaan. Eikä jaksa enempää. Oikeastaan itellä se on se raja, kun tunteet kuolee. Sen jälkeen ei ole enää mitään syytä jatkaa.

Siihen saakka, kun vielä tunnen tunteita, jaksan yrittää. Sinnitellä. Kellä sitten mitenkin.

'Sekin saattaa olla että tykkääminen on kääntynyt inhoksi, voi myös olla että ihastuminen ei olekaan luonut syvempiä tunteita tai sitten ollaan odotettu vain tietynlaista ja toivottu toimimisen olevan mieltymyksen mukaista. Melko moni ihastuu/rakastuu johonkin henkilöön, mutta sitten hänen pitää tehdä, käyttäytyä ja toimia tietyllä tavalla. Täytyy olla sellainen kuin toinen haluaa, ei oma itsensä.'

Sanoit kaiken oleellisen. Näinpä.

'Mistä se nainen tuli mieleen? Olet kuitenkin miehinen mies ja sinua ehkä se nainen täydentää parhaiten.'

Heh, tuosta voi olla montaa mieltä. Etenkin miehisestä miehestä, mutta ehkä nainen voisi tosiaan täydentää minua paremmin. Nimenomaan henkisiä puolia ajatellen asetelma voisi olla toimiva. Tietysti riippuu taaskin tyypistä. Jonkun naisen kanssa en tulisi varmasti toimeen mitenkään ja millään ilveellä. Ihan kuten miestenkin kanssa.

Kumpikin kiertää kaukaa toisensa. :)

Jossittelua vailla parempaa tietoa. Voihan sitä ajatuksilla leikkiä. Kyllähän mä sen voin myöntää, että luultavasti on olemassa joku nainen joka vetoaa minuun syvemmin, kuin kukaan mies. :)

Vaikea selittää, mutta sen tuntee. Ja onhan naiset paljon viehkeämpiä ja vetoavampia jo senkin takia, kun jäykähköt ukot. :D

Naisissa on semmoisia pikkusöpöjä juttuja mitä ukoissa ei ole vielä vastaan tullut. Mitkä ainakin minuun vetoaa.

Niin niin. Tuli peristeellinen selostus viimeisessä kappaleessa. :D

• Jan1 kirjoitti:

Aikansa kyllä, kun kärsivällinen luonne sattuu vaikka olemaan. Mutta tottakai, kaikilla tulee jossain kohtaa raja vastaan. Eikä jaksa enempää. Oikeastaan itellä se on se raja, kun tunteet kuolee. Sen jälkeen ei ole enää mitään syytä jatkaa.

Siihen saakka, kun vielä tunnen tunteita, jaksan yrittää. Sinnitellä. Kellä sitten mitenkin.

'Sekin saattaa olla että tykkääminen on kääntynyt inhoksi, voi myös olla että ihastuminen ei olekaan luonut syvempiä tunteita tai sitten ollaan odotettu vain tietynlaista ja toivottu toimimisen olevan mieltymyksen mukaista. Melko moni ihastuu/rakastuu johonkin henkilöön, mutta sitten hänen pitää tehdä, käyttäytyä ja toimia tietyllä tavalla. Täytyy olla sellainen kuin toinen haluaa, ei oma itsensä.'

Sanoit kaiken oleellisen. Näinpä.

'Mistä se nainen tuli mieleen? Olet kuitenkin miehinen mies ja sinua ehkä se nainen täydentää parhaiten.'

Heh, tuosta voi olla montaa mieltä. Etenkin miehisestä miehestä, mutta ehkä nainen voisi tosiaan täydentää minua paremmin. Nimenomaan henkisiä puolia ajatellen asetelma voisi olla toimiva. Tietysti riippuu taaskin tyypistä. Jonkun naisen kanssa en tulisi varmasti toimeen mitenkään ja millään ilveellä. Ihan kuten miestenkin kanssa.

Kumpikin kiertää kaukaa toisensa. :)

Jossittelua vailla parempaa tietoa. Voihan sitä ajatuksilla leikkiä. Kyllähän mä sen voin myöntää, että luultavasti on olemassa joku nainen joka vetoaa minuun syvemmin, kuin kukaan mies. :)

Vaikea selittää, mutta sen tuntee. Ja onhan naiset paljon viehkeämpiä ja vetoavampia jo senkin takia, kun jäykähköt ukot. :D

Naisissa on semmoisia pikkusöpöjä juttuja mitä ukoissa ei ole vielä vastaan tullut. Mitkä ainakin minuun vetoaa.

Niin niin. Tuli peristeellinen selostus viimeisessä kappaleessa. :D

Hiukan kiusoitellaan: Parempi lopettaa ennen kuin negatiivisetkin tunteet kuolevat, mikäli on ja tulee vain negatiivisia tunteita, on parempi lopettaa kuin odottaa että nekin lopahtavat. Ehdottomasti ei kannata sinnitellä pelkästään inhossa ja vihassa. =P (Ymmärsin hyvin pointin, kunhan härnäsin ja kiusasin.)

Voisin jatkaa tuota perusteellista selontekoa viimeisessä kappaleessa, (ammatti muutettu etten vahingossakaan profiloidu. =P) Leikitään että on kaksi sydänkirurgia tai voit itse keksiä ammatin jossa ollaan isossa roolissa, täytyy tietää, osata yms. Kun sulla on se ammatti, niin otetaan niihin 40 mies ja 50 mies (iät muutettu, ehkä =P sukupuolia ei). Nämä miehet työskentelevät ei yrityksissä samalla nimikkeellä, kummatkin ovat stereotyyppisesti samanlaisia ja sitten sinä joudut konsultoimaan heitä heidän työtehtävistään. =P (<- kolmannenkin tuollaisen olen tavannut ja hän oli näihin kateen verrattuna päivä, toisin sanoen täysin tehtävien tasalla ja ammattitaitoinen).

Mikä on miehisen miehen mielikuva? Formulaa kalsareissa katsova keskikaljan suurkuluttaja? =P Ehkä se miehinen mies nykyään onkin täysin erilainen, herkkä ja hento kasvissyöjä? Miehisen miehen voi päivittää nykyaikaa vastaavaksi tai luoda itsellensä käsityksen minkälainen tulisi miehisen miehen olla.

Nainen voi täydentää henkisen puolen paremmin, mutta löytyy myös miehiä jotka kykenevät/pystyvät siihen. Nainen ei varmaankaan täyttäisi fyysisesti samalla tavalla kuin mies.

• Jascal kirjoitti:

Hiukan kiusoitellaan: Parempi lopettaa ennen kuin negatiivisetkin tunteet kuolevat, mikäli on ja tulee vain negatiivisia tunteita, on parempi lopettaa kuin odottaa että nekin lopahtavat. Ehdottomasti ei kannata sinnitellä pelkästään inhossa ja vihassa. =P (Ymmärsin hyvin pointin, kunhan härnäsin ja kiusasin.)

Voisin jatkaa tuota perusteellista selontekoa viimeisessä kappaleessa, (ammatti muutettu etten vahingossakaan profiloidu. =P) Leikitään että on kaksi sydänkirurgia tai voit itse keksiä ammatin jossa ollaan isossa roolissa, täytyy tietää, osata yms. Kun sulla on se ammatti, niin otetaan niihin 40 mies ja 50 mies (iät muutettu, ehkä =P sukupuolia ei). Nämä miehet työskentelevät ei yrityksissä samalla nimikkeellä, kummatkin ovat stereotyyppisesti samanlaisia ja sitten sinä joudut konsultoimaan heitä heidän työtehtävistään. =P (<- kolmannenkin tuollaisen olen tavannut ja hän oli näihin kateen verrattuna päivä, toisin sanoen täysin tehtävien tasalla ja ammattitaitoinen).

Mikä on miehisen miehen mielikuva? Formulaa kalsareissa katsova keskikaljan suurkuluttaja? =P Ehkä se miehinen mies nykyään onkin täysin erilainen, herkkä ja hento kasvissyöjä? Miehisen miehen voi päivittää nykyaikaa vastaavaksi tai luoda itsellensä käsityksen minkälainen tulisi miehisen miehen olla.

Nainen voi täydentää henkisen puolen paremmin, mutta löytyy myös miehiä jotka kykenevät/pystyvät siihen. Nainen ei varmaankaan täyttäisi fyysisesti samalla tavalla kuin mies.

Heh, nojoo. Kyllä. Välittämisen tunteita kyllä tarkoitin. Mutta onhan se noinkin.

Ai mitä? Tehtävien tasalla ja ammattitaitoinen? Mikä? ;)

Miehinen mies, niinpä. Mulle riittää itselle, kun on ihminen ihmiselle.

Juu, ehkä sitä täytettä ei vaadita fyysisesti, jos hyvä lopputulos saavutetaan muutenkin. ;)

• Disse kirjoitti:

Botti vissiin syö vieraat sanat.... suomea väännettävä. Toi sic on ainoa mitä osaan. Todellakin. Senhän kunnan eläinlääkäri kirjoittaa pirtureseptiin kun on sitä määrännyt tutulle hirvikaverille lehmä utareitten puhdistukseen litran. 😂

Botilla oli nälkä, täytyy vissiin kokeilla jättääkö jotain suomensukuista esikieltä popsimatta.

Mahtaa ne pirtut mennä aivan muuhun käyttöön kuin lehmän utareiden puhdistukseen? Jos sen desin laimentaa lehmälle niin vähintään se 9 desiä jää itse isännälle.

• Jascal kirjoitti:

Botilla oli nälkä, täytyy vissiin kokeilla jättääkö jotain suomensukuista esikieltä popsimatta.

Mahtaa ne pirtut mennä aivan muuhun käyttöön kuin lehmän utareiden puhdistukseen? Jos sen desin laimentaa lehmälle niin vähintään se 9 desiä jää itse isännälle.

Siksipä se pitää apteekkarillekin todentaa heti reseptissä. 😬

• Jan1 kirjoitti:

Heh, nojoo. Kyllä. Välittämisen tunteita kyllä tarkoitin. Mutta onhan se noinkin.

Ai mitä? Tehtävien tasalla ja ammattitaitoinen? Mikä? ;)

Miehinen mies, niinpä. Mulle riittää itselle, kun on ihminen ihmiselle.

Juu, ehkä sitä täytettä ei vaadita fyysisesti, jos hyvä lopputulos saavutetaan muutenkin. ;)

Tiesin mitä tarkoitit, siksi juuri kiusasinkin. Tunteitakin pitää osata ja uskaltaa näyttää, muitakin kuin niitä negatiivisia ja muillekin kuin kumppanille. =P (tietenkin täysin eri hengessä ja genressä kuin sille kumppanille.)

Se on hyvä että riittää ihminen ihmiselle, ei tarvitse laittaa heitä pieniin muotteihin ja paistaa pipareiksi jonka jälkeen pitäisi vielä lokeroida ne omiin ahtaisiin pakkauksiin.

Toiset tyytyvät hyvään lopputulokseen, jotkut muut saattavat vaatia fyysistä täyttöä kuin amerikkalainen kiitospäivän kalkkuna. =)

• Jascal kirjoitti:

Tiesin mitä tarkoitit, siksi juuri kiusasinkin. Tunteitakin pitää osata ja uskaltaa näyttää, muitakin kuin niitä negatiivisia ja muillekin kuin kumppanille. =P (tietenkin täysin eri hengessä ja genressä kuin sille kumppanille.)

Se on hyvä että riittää ihminen ihmiselle, ei tarvitse laittaa heitä pieniin muotteihin ja paistaa pipareiksi jonka jälkeen pitäisi vielä lokeroida ne omiin ahtaisiin pakkauksiin.

Toiset tyytyvät hyvään lopputulokseen, jotkut muut saattavat vaatia fyysistä täyttöä kuin amerikkalainen kiitospäivän kalkkuna. =)

Heh, 🤬😠. Noin?

Juu, toki. Kullakin on tarpeensa. Nyt nukkumaan. 😃

• Jan1 kirjoitti:

Heh, 🤬😠. Noin?

Juu, toki. Kullakin on tarpeensa. Nyt nukkumaan. 😃

Oih, juuri noin. =P

Nyt nukkumaan? Yöunille? Liian myöhä päiväunille. =P

• Anonyymi kirjoitti:

Tottakai toista VOI rakastaa, mutta ellei rakasta myös itseään, tulee toisen rakastamisesta monesti aika maanista ja sairasta.

Taidat olla itsekäs.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli jos ei itseä rakastava tulee maaninen, sit itseä rakastava on narsisti sinun logiikalla.

Joten mustavalkoinen näkökulma.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Eli jos ei itseä rakastava tulee maaninen, sit itseä rakastava on narsisti sinun logiikalla.

Joten mustavalkoinen näkökulma.

En ymmärtänyt lainkaan mitä yritit selittää. Josko opettelisit kirjoittamaan niin sun kanssa voisi ehkä keskustellakin.

Kun et osaa vastata, rupeat vain tekemään olettamuksia muista - kuten tuossa ylempänä. Sulta kysytään selvitystä sun esittämään mielipiteeseen, etkä osaa vastata kuin "olet itsekäs".

Sulle tuntuu olevan kovin vaikea ymmärtää että omat mielipiteesi ei ole universaaleja totuuksia. Heti jos joku on eri mieltä kanssasi, ryhdyt moittimaan heitä asiaan täysin kuulumattomasti.

Olet todella heikko keskustelija ja yrität peitellä sitä henkilöhyökkäyksillä. Surullista.

• Anonyymi kirjoitti:

En ymmärtänyt lainkaan mitä yritit selittää. Josko opettelisit kirjoittamaan niin sun kanssa voisi ehkä keskustellakin.

Kun et osaa vastata, rupeat vain tekemään olettamuksia muista - kuten tuossa ylempänä. Sulta kysytään selvitystä sun esittämään mielipiteeseen, etkä osaa vastata kuin "olet itsekäs".

Sulle tuntuu olevan kovin vaikea ymmärtää että omat mielipiteesi ei ole universaaleja totuuksia. Heti jos joku on eri mieltä kanssasi, ryhdyt moittimaan heitä asiaan täysin kuulumattomasti.

Olet todella heikko keskustelija ja yrität peitellä sitä henkilöhyökkäyksillä. Surullista.

Maaniseksi Ja sairaaksi sinä hyökit Jotka ei itseä rakasta esim aloittajaa kohtaa eli todella rumaa käytöstä ja sairasta, joten on mustavalkoinen näkökulma että taas toisten päin ne itsekkäät on sitten narsitisia myös sinun näkökulmalla yhtä ääripäitä ne molemmat.
        Henkilöhyökkäys se oli aloittajaa kohtaa se on todella surullista sinun kannalta kun empatia kyky puuttuu.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Minä en pitänyt siitä,että mies kaupassa pussaili. Parisuhde ei kauan kestänyt,kun tuollaista teennäistä teatteria piti yllä.

• Anonyymi

Tässä yksinnäen keski-ikäinen mies jolla tällä hetkellä s**t**nalliset peräpukamat.

• Anonyymi

Tuo "Olenr ikki" on aika seksikäs, viittaa vahvasti 10-sormijärjestelmän osaamiseen. Ehkä myös vasenkätisyyteen.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen avaus, vanhempani eivät minua koskaan rakastaneet.
      Voiko noin edes olla? Kyllä pieni vauva ainakin minussa hoivavietin laukaisee ja se kestää kauan. Hoivaviettiä ei taida tulla ilman rakkautta kohteeseen.

AsianVierestä

• Anonyymi

Ainakaa he ei ole kosokaan sitä näyttäneet, perhessämme ei koskaan sanottu että rakastan sinua, eikä halita...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakaa he ei ole kosokaan sitä näyttäneet, perhessämme ei koskaan sanottu että rakastan sinua, eikä halita...

Rakkaus ei ole sanoja vaan tekoja niiden takana.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko varma etteivät ole näyttäneet? Ei siihen sanoja tarvita, kaikki eivät osaa sanoa sellaista.

• MItä tarkoittaa "yli 35"?

• Anonyymi

Partakaveri oletko jo hankkinut Brsun 300-sarjan uuden partakoneen, minä ostin itselle :D

Alkuperäinen keskustelun avaus: Minä ainakin pidän todella paljon nuorista naisista koska auttavat itseäni monissakin pulmissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Partakaveri oletko jo hankkinut Brsun 300-sarjan uuden partakoneen, minä ostin itselle :D

Alkuperäinen keskustelun avaus: Minä ainakin pidän todella paljon nuorista naisista koska auttavat itseäni monissakin pulmissa.

En käytä ollenkaan partakonetta. Annan kasvaa parran vapaasti.

• 36 - 120

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

En käytä ollenkaan partakonetta. Annan kasvaa parran vapaasti.

Hyvä tuo partakone-juttu, ostin joo parta-jyristäjän 3-teräinen Braunin uusi :D
        Tarvitsin itselle kun Philips ei enää jaksa, vanha Phlips :D

• Anonyymi

Harmi että olet ruma, muuten kelpaisi minulle mutta rumat naiset haluaa komeita miehiä eikä tälläinen rumilus yksinäinen mies kelpaa.

• Anonyymi

Kauneus on katsojan silmissä, rumaksi haukkuvat todistavat käytöksellään olevansa mieleltään köyhiä.

• Anonyymi

Katsojalla on omat mielipiteensä aina omissa silmissään, jokaisella oma totuus, jonka totuudeksi itse luulee tietävänsä.

• Anonyymi

Ätmiksi haukkuvat todistavat käytöksellään olevansa mieleltään rutiköyhiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ätmiksi haukkuvat todistavat käytöksellään olevansa mieleltään rutiköyhiä.

Ätmit ovat itse ATM termin käyttöönsä lanseeranneet. Ätmit ovat siis itse valinneet millä nimikkeellä haluavat tulla kutsutuiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ätmit ovat itse ATM termin käyttöönsä lanseeranneet. Ätmit ovat siis itse valinneet millä nimikkeellä haluavat tulla kutsutuiksi.

Sanoo mieleltään rutiköyhä lässyttäjä, joka on valinnut tulla kutsutuksi reppanaksi ja vässykäksi.

• Anonyymi

En usko, että kukaan kirjoittaisi noin itsestään. Esiinnytkö toisena ihmisenä tai mustamaalaatko jotain toista vai provoatko? Jos tuo totta olisikin, minun on kovin vaikea samaistua tuohon, koska itse olen ollut aina vanhempieni puolelta rakastettu ja minulla on hyvä itsetunto enkä tiedä, miten lapsuudenkodin rakkaudettomuus vaikuttaa. Parisuhde ei kuitenkaan pelasta ketään. Sinä voit itse pelastaa itsesi.

Mistä päättelet, ettei vanhemmat rakasta sinua? Miten pystyt itkemään itsesi uneen joka päivä? Eikö kyynelkanavat ole herkillä?

• Anonyymi

Tuli kans mieleen että onko aloitus aito juttu vai vähän kuin jollekin keljuiluna kirjoitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli kans mieleen että onko aloitus aito juttu vai vähän kuin jollekin keljuiluna kirjoitettu.

Ihan aito

• Anonyymi

hän on tinderilapsi eli korkeastikoulutetut tinderiläiset sai hänet tai koulutettu äiti tuli raskaaksi eli ei toivottu lapsi se pilasi äidin bisneksen niin tommosii ne korkeastikoulutetut vanhemmat on ettei rakasta lapsiaan

• Anonyymi

No sitte vaa naurat itsesi hereille.

• Sinä määrittelet itse onnellisuuden ja jos suhde pelastaaa minä myös uskon siihen tarvit rakkautta.

• Anonyymi

Uskomatonta valakunta kun noin sanoit että tarvitsee rakkautta, osui kun itsellänikin on julmaa peliä kaupungissa, kohta pääsen mökille rentoutumaan parisen kuukautta :D

Valtakunta niin eihän sitä ihmistä mikään paranna ellei itse ole terve.

Kauniisti sanottu: "tarvit rakkautta" :D

• Anonyymi kirjoitti:

Uskomatonta valakunta kun noin sanoit että tarvitsee rakkautta, osui kun itsellänikin on julmaa peliä kaupungissa, kohta pääsen mökille rentoutumaan parisen kuukautta :D

Valtakunta niin eihän sitä ihmistä mikään paranna ellei itse ole terve.

Kauniisti sanottu: "tarvit rakkautta" :D

Kyllä sitä haluaa parantua kun on syy olla onnellinen.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kyllä sitä haluaa parantua kun on syy olla onnellinen.

Onneton, itseään vihaava ihminen usein pilaa sen parisuhteensa, vaikka olisikin ollut hetken onnellinen siinä.
        Ellei itseään rakasta, ei parisuhde kykene siitä tilasta parantamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Onneton, itseään vihaava ihminen usein pilaa sen parisuhteensa, vaikka olisikin ollut hetken onnellinen siinä.

Ei pilaa.Näköään, olet itseäsi vihaava.
        terapeuttia katso tarviit.

• Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja tarvitsee parisuhteen ja on onnellinen sitten.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei pilaa.Näköään, olet itseäsi vihaava.
        terapeuttia katso tarviit.

Kyllä pilaa. Näistä on esimerkkejä enemmän kuin riittävästi.

Sä taidat itse tarvita terapiaa, jos kuvittelet että sairaan ihmisen parantaa pelkkä rakkaus. Parisuhde ei ketään paranna eikä pelasta. Kenenkään hyvinvointi ei ole toisen ihmisen harteilla. Jokainen on oman onnensa seppä.

Voisit myös kipaista takaisin ala-asteen opetukseen jotta oppisit kirjoittamaan oikein.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä taidat itse tarvita terapiaa, jos kuvittelet että sairaan ihmisen parantaa pelkkä rakkaus. Parisuhde ei ketään paranna eikä pelasta. Kenenkään hyvinvointi ei ole toisen ihmisen harteilla. Jokainen on oman onnensa seppä.

Voisit myös kipaista takaisin ala-asteen opetukseen jotta oppisit kirjoittamaan oikein.

Sinähän henkilöhyökit mikä empatia kyvytön ihminen

• Anonyymi kirjoitti:

Se että jos kuvittelet olevasi oikeassa, sinulla on sitten kokemusta tästä itseään vihaahana.

• valtakunta kirjoitti:

Se että jos kuvittelet olevasi oikeassa, sinulla on sitten kokemusta tästä itseään vihaahana.

Siis vihaanana.

• Anonyymi kirjoitti:

Kipaise muuten kasvattaa sitä älyäsi kuin toisen kirjoitus tyyliä hyökit.

• Anonyymi kirjoitti:

Muuten sinun sitten kun oot kasvattanut hyvät tavat tule sitten kirjoittaa aloittaja tai minulle koska hän EI VIHAA itseään

• Anonyymi kirjoitti:

Että itsesi vihaaminen taitaa oll sinun juttu ei aloittaja tai ihmisten jotka ei välitä itsestään.
        Minua ärsyttää juurikin tuollaiset typeräkäytöksiset ihmiset jotka vääristelee toisen ihmisen motiivit. Rakkaus kuule korjaa se on eri asia miten mutta sinun älysi ei riitä siihen kun sitten rakkaudesta haluaa toisen vuoksi parantua ja pitää itsestä huolta.

Minä en tuollaisten empaattikyvytttömien vuoksi kanssa, en tykkää keskustella koska satutatte muita ihmisiä pelkillä sanoilla ja saatte kokea huonoa omaatuntoa ja on todella typerä käytöksistä hyökkiä heikkoa kohtaa kasvata tunteet.

• Anonyymi kirjoitti:

Kipaise muuten itse äitisi hoitoon ja opettele niitä tunteita kun et tunnu hallitsevan empatiaa , se on todella ikävää kirjoitustaitoa paheksut mutta toista satuttaa kuule ihmisten ongelma saat sellaiset nuhteet kun tuollaista narsistimaista käytöstä on heikkoja kohtaa ei yhtää tee ihmisiä mieliskellä, enkä ihmettele, että itseäsi vihaat mene sinne terapiaa jo että ne kuntouttaa sinua ja muuten minun kirjoitustaitoinen ne eivät kuntouta, olen jo hakenut apua omiin kuntoutuksii opiskeluu ja jos et tajua sinun ongelmasi on sitten pahempi koska yrität vaan toisten itsetuntoa hajottaa entisestää omien päättömien oletuksien.

itsekäs ihminen ei tekisi sen toisen ihmisen takia mitään ja todennäköisesti se rakkauskin on sellaista pintakiintoa.

Sinun kaltaisten ihmisten pitää käydä terapiassa eikä oletella omiaa toisten motiiveja.
        Enkä ihmettele että sinun ihmissuhteet ei onnistu.
        Empatia pystyy ihan hyvin kuntouttaa ja minua suututtaa ihmiset jotka kiusaa heikompia.

• Anonyymi

Ruma nainen haluaa komean miehen. Ei kelpaa rumat miehet. Facen sinkkuryhmissä naiset rumia mutta eivät kelpuuta samantasoisia ja se todistaa että olette nirsoja.

• Anonyymi

Ruma mies moottoripyörällä tarvitsee4 Braunin parranajokoneen.

-Vitsinä niin partakaveri: hyviä arvosteluja on saanut minkä ostin tuo kone, ovat kilpailevia Philipsin kanssa nuo

• Anonyymi

Suomalainen arkielämä ei ole mitään saippuasarjojen lällyilyä jossa joka 5.s minuutti lääppivät toisiaan loisteliaissa kulisseissa.
      Täällä on vaan se "otsasi rypyssä sinun on raadettava leivänkänttysi eteen" -asenne ja vituttaa joka päivä...

• Anonyymi

Olet varmaan ihan nätti ja fiksu, mutta sinulla on heikko itsetunto syystä, että olet jäänyt vaille hyväksymisen tunnetta.

Heikon itsetunnon omaava käyttäytyy usein epävarmasti ja se saattaa vaikuttaa ulkopuolisen silmin typerältä tai itse kokee niin, vaikka asia ei ole niin.

Heikolla itsetunnolla ei saavuta kaikkea johon pystyisi, koska ei luota kykyihinsä ja se on iso harmi. Mielenterveydelliset ongelmatkin johtuvat usein heikosta itsetunnosta ja rakkauden puutteesta.

Älä luovuta. Luo unelmia ja toiveita. Jos uskot niihin, ne joskus toteutuvat. Usko siihen, että olet ihan hyvä ja kykenet kyllä moniin asioihin, kun jaksat ponnistella. Hoida itseäsi. Syö terveellisesti ja liiku. Hakeudu joukkoon ihmisten, joiden kanssa sinun on hyvä olla. Häivytä kielteinen tunne itsestäsi, tuo tilalle terve itsetunto, että olet ihan yes ja ok.

• Anonyymi

On suuri onni, kun on ollut rakastettu ja toivottu lapsi, yksi kolmesta ja vanhemmilla rakkausavioliitto. Myös isoäitini oli erittäin läheinen, viisas ja hyvä ihminen.
      Minulla oli huikean mukavat opiskeluvuodet yliopistossa tulenhan akateemisesta perheestä.
      Suren kuitenkin, koska useat läheiseni ovat menehtyneet vakaviin sairauksiin ennen aikaisesti ja vaikea autoimmuunisairaus rajoittaa elämääni ja heikentää terveyttäni.
      Ystävällisen naapureiden tilalle muutti toisenlainen uusioperhe. Ei se parisuhdekaan näköjään ihmisistä onnellisia aina näytä tekevän.

• Anonyymi

Miehet eivät sinua rakasta, koska sinulla on paska luonne, huono itsetunto ja lisäksi syytät ongelmistasi miehiä.

• Anonyymi

Mistäs tiedät aloittajan luonteesta? Ja missä kohtaa syyttää miehiä?

• Anonyymi

Huono itsetunto taas ei estä rakkautta saamasta, niitäkin miehiä ja naisia on joilla on eräänlainen hoivavietti ja tykkäävät vähän "ressukoista".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja semmosta olekaan kuin paska luonne, kukaan ei ole ykskantaan paska tai kiva ja mukava. Kaikki on kaikkea eikä kukaan ole jotain joka hetki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuo luonne ja syyttäminen niin paistavat läpinäkyvästi hänen aloituksestaan. Ja mitä itse puolustelet häntä? Jos hän olisi mies, puolustaisitko yhä? Niinpä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuo luonne ja syyttäminen niin paistavat läpinäkyvästi hänen aloituksestaan. Ja mitä itse puolustelet häntä? Jos hän olisi mies, puolustaisitko yhä? Niinpä!

Just joo, vai että luonne paistaa yhdestä alakuloisesta viestistä. Kuule palstalla et pysty sanomaan yhtään mitään kenestäkään ihmisestä, siis millainen on oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä puolustelua se on jos kysyy asiallisen kysymyksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja semmosta olekaan kuin paska luonne, kukaan ei ole ykskantaan paska tai kiva ja mukava. Kaikki on kaikkea eikä kukaan ole jotain joka hetki.

Tietenkin on olemassa ihmisiä joilla on paska luonne. Ihan kuten on ihmisiä joilla on kiva luonne. Ei toki kukaan ole paska joka hetki, mutta jos on enimmän osan aikaa ikävä ihminen niin ei siinä muutamat mukavat hetket enää pelasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin on olemassa ihmisiä joilla on paska luonne. Ihan kuten on ihmisiä joilla on kiva luonne. Ei toki kukaan ole paska joka hetki, mutta jos on enimmän osan aikaa ikävä ihminen niin ei siinä muutamat mukavat hetket enää pelasta.

Enimmän osan aikaa eli suurimman osan joka päivä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just joo, vai että luonne paistaa yhdestä alakuloisesta viestistä. Kuule palstalla et pysty sanomaan yhtään mitään kenestäkään ihmisestä, siis millainen on oikeasti.

Ja palstan haukkujanaiset pysyvät sanomaan muiden luonteesta joidenkin viestien perusteella, niinkö? Kovastipa ovat ottaneet moisen oikeudekseen ja kritisoivat saman muiden tekemänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja palstan haukkujanaiset pysyvät sanomaan muiden luonteesta joidenkin viestien perusteella, niinkö? Kovastipa ovat ottaneet moisen oikeudekseen ja kritisoivat saman muiden tekemänä.

Ei pysty kukaan sanomaan toisen luonteesta oikeasti täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SIis jos kirjoitan että ei kukaan täällä oikeasti voi tietää toisen luonnetta, se tarkoittaa ihna jokaista sukupuoleen katsomatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä puolustelua se on jos kysyy asiallisen kysymyksen.

Ei ole asiallista olla vastaamatta kysymykseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja mitä itse puolustelet häntä? Jos hän olisi mies, puolustaisitko yhä?"

Nämäkö ne kysymykset oli? En puolustellut ketään, ihmettelin vain muutamaa asiaa. Mutta ihan yhtä hyvin olisin voinut näin sanoa jos aloittaja olisi ollut mies, ei sillä sukupuolella ole mitään merkitystä tässä nyt.

• Anonyymi

Nainen on yksin omasta tahdostaan koska ei halua omantasoisia rumia miehiä. Laske rimaa, laihduta, lopeta tupakan poltto ja alkoholin juonti niin tasosi nouse ja voit saada mukavan ruman miehen. Yksin ei ole pakko elää, ole ennakkoluuloton ja tutustu rumiin ätmeihin sillä varmaan sitten löydät kivan miehen.

• Anonyymi

Väärin. Ätmit eivät koskaan ole "kivoja" miehiä.

• Anonyymi

Et anna rumille miehille mahdollisuutta rakastaa ja sul on huono itsetunto koska et saa komeita miehiä muuten kun haarojesi väliin ähkimään. Ne pannut sinua ja jättäneet sen jälkeen ja luulit että ne komeat miehet haluaa myös suhteen.

• Anonyymi

Ei se rummuus mikkää onkelma ole.
      Sitte vast o jos sie oot rumemp ko mie olen.
      Minnuu tyhmempi sie et voi olla
      Kyllä mie siust voisi aka ottaa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      208
      1360
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1256
    3. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      898
    4. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      85
      842
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      830
    6. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      776
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      31
      768
    8. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      14
      762
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      713
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      708
    Aihe