Mistä löytää nainen maatilalle

Anonyymi

Olen kuullut väitteen että moni nainen tahtoisi muuttaa maalle varsinkin etelä-suomeen joutuneet tahtoisivat takaisin,mutta ei näytä maajussien etsijöitä ole täällä pohjois-savossa näkynyt.
Itse en viihdy paareissa ja tuskin sieltä oikein laadukasta seuraa löydä vaikka parikymppisenä yksikin muija kertoi olevansa elämänsä mies,mutta mieluummin löytäisin sellaista seuraa joka ei myöskään baareissa viihdy.Itse olen neljäkymppinen ruumiillisesti ja psyykkisesti hyvässä kunnossa ja ikäistäni nuorempi mies,joten luulisi jostakin seuraa löytyvän mutta haen vain sellaista kumppania joka on itseni kanssa samalla tasolla ja on myös valmis perheen perustamiseen.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Deittipalstoille vaan ilmoitus vetämään, vaikka turha odottaa oikeastaan sen kummempaa.

      Kannattaa ehkä opetella kirjoittamaan järkevää tekstiäkin...

      "parikymppisenä yksikin muija kertoi olevansa elämänsä mies"

      "Itse olen... ikäistäni nuorempi mies"

    • Anonyymi

      Anteeksi kirjoitusvirheet kuuntelin taustalta luentoa ja olin ajatuksissani,joten en ole keskivertoa tyhmempi kuten varmaan nyt lukijat kuvittelee.

      • Anonyymi

        Olet mies haluat asua maalla = tulet olemaan yksin.
        Tuo on luonnonlaki. Ennemmin rikotaan e=mc^2 kuin maalaisen miehen kaava.


    • Anonyymi

      Opettele ensin kunnioittamaan naisia. Puhuminen "muijasta" paljastaa sinun asenteesi naisia kohtaan.

      • Anonyymi

        Muija on täysin normaali ilmaisu naisesta kaupungissakin,naisten arvostus on blue-pill beta cock:in tyyliin sitä ei naiset arvosta vaan valitsevat ennemmin tosimiehen joka muijittelee milloin tahtoo.


    • Anonyymi

      Minä haluaisin asua maalla ja toivon jonain päivänä löytäväni oman maajussin. Tosin Pohjois-Savo on vähän liian kaukana omilta kotiseuduilta. Olen Varsinais-Suomesta ja toivon löytäväni kumppanin joko omasta maakunnasta tai esim Satakunnasta tai Pirkanmaalta.

      Olen 45-vuotias ja omillani toimeentuleva yrittäjä, yritystoiminnan voin siirtää maaseudullekin.

      • Anonyymi

        Toivottavasti löytyy itse etsin nuorempaa noin kolmenkympin molemmin puolin perheen perustamiseksi vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti löytyy itse etsin nuorempaa noin kolmenkympin molemmin puolin perheen perustamiseksi vuoksi.

        Liity Facebook-ryhmään Korona-ajan sinkut. Siellä on paljon nättejä tyttöjä.


    • Anonyymi

      Ei tosiaankaan löydy tänne pohjoisemmaksi perheenperustamisikäistä kumppania maalle, vaikka luulisi, että korona-ajan etätyöt ovat opettaneet etätyön onnistuvan kauempaakin. Kun mennään ikäluokkaan yli 50v niin sitten tarjontaa näyttää olevan enemmän. Moni maatalousyrittäjä haluaisi kuitenkin kumppaninsa kanssa lapsia.

      Ikäjakaumaa voi katsella vaikka http://ys.doo.fi/dwamSearch.aspx

    • Anonyymi

      Minusta kutina ettei treffit24 ole tuloksia tuova paikka miehelle tositarkoituksella naisen hakemiseen. Olen kohdannut sieltä näinkin erityisen naisen hakemassa miestä tositarkoituksella mutta yllättäen otii vapaata asiasta etsien villimpää menoa. Nainen oli kahdella hakutavalla liikenteessä saman aikaisesti. Perusteella liian vaikea löytää sopiva mies joten täytyi aikaa kulutella muuten, hänellä myöskin lapset oli valmiina. Ei taida olla maajussin unelmien emäntä.

    • Anonyymi

      Siksipä treffit24 seksi haku poistettu. Manuaalinen tason korjaus 😎

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2854
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      531
      2696
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1875
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1857
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1689
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1342
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      61
      1149
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1112
    Aihe