Voiko suhde kehittyä koskaan kaverina?

Anonyymi

Minulla on paljon ystäviä ja niitä ei ole koskaan liikaa. Tarvitsen kovasti neuvoa että onko miehellä
ikinä mahdollisuuksia enemmän kun ystävinä, jos nainen haluaa olla kaveri? Olen rakastunut yhteen samanikäiseen naiseen, jonka kanssa ollaan tapailtu tanssiharrastusmerkeissä ja kahvilla. Kun viestitellessä sanoin sitä kaunottareksi, niin se varmisti että ollaanhan kavereita ilman takaa ajatuksia, mutta haluaa silti kaverina nähdä kesällä, vaikka nyt Koronan aikaan ei pääse tansseihin. Eikai kaunottareksi sanominen voi olla loukkaustakaan vai onko? Olen 37 -vuotias mies ja minulla on ollut muutama seurustelusuhde ja saan naisista helposti ystäviä, mutta haluaisin kovasti enemmän, kun haluaisin ehtiä edes kerran elämässäni perustaa perheen. Sitten minuun on rakastunut tosissaan vaan sellaiset naiset, joista en ole kiinnostunut. Olen tämän naisen kanssa tanssinut jopa suurimman osan illasta yhdessä tansseissa ja nainen on itsekin halunnut musta melkein koko illan tanssiseuran. Mutta ainakin tämä nainen haluaa nähdä kaverimielellä. Iski taas masennus siitä että joudunko taas pettymään, kun se nainen, johon oon rakastunut, pitää mua veljen tapaisena kaverina. Olisiko neuvoja että kuinka voin pitää tästä naisesta kiinni että tietää että tunnen sitä kohtaan paljonkin enemmän kun kaverina? Minulla on jo sisko, joten en kaipaa mitään siskon tapaista kaveria. En haluaisi kokonaan välejäkään poikki, mutta masentaa se kun musta ajatellaan vaan kaverina.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itselläni on nuorempana ollut miespuolisia ystäviä. Voi siis olla pelkkä ystäväkin, jos on vain veljellisiä ja sisarellisia ajatuksia toisesta. Itsellä tiet erosi heihin, koska elämäntavat muuttuivat ja ihmiset sen myötä.

Mutta useimmiten tuppaa ajatuksista löytymään jotain muutakin kuin sisarellisia ja veljellisisä ajatuksia, minkä takia jompi kumpi, yleensä se mies, sitten alkaa muutakin ehdotella tai vaikkapa kouraisee pikkukännissä. Siksi on aika harvinaista, että aitoa kaveruussuhdetta olisi pidemmällä tähtäimellä eri sukupuolten välillä.

• Anonyymi

Minun mielestäni kavereita voi olla liikaakin. Jos ei viihdy lainkaan yksin, se voi olla ainoa poikkeus, ettei mikään määrä ole liikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4180
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2121
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1677
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1137
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1058
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      848
    Aihe