Olisitko mieluummin nainen vai mies?

Anonyymi

Kysytäänpäs tällaista hassua, että olisitteko mieluummin naisia vai miehiä vai vähän molempia. Oletteko tyytyväisiä sukupuolenne tunnusmerkistöihin vai haluaisitteko vaihtaa jotain?

Itse olen kyllä muuten mieluusti nainen, mutta tarpeettomat munasarjat, kohdun ja liian isot tissit voisin kyllä lahjoittaa pois. Tilalle voisin ottaa miesten helpommin kehittyvät lihakset ja suuremmat keuhkot.

Aivoja en vaihtaisi, sillä en oikein tykkää miesten putkimaisesta ajattelusta.

https://keskustelu.anna.fi/threads/olisitko-mieluummin-nainen-vai-mies.1827879/

74

200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdottomasti mies, mutta tietyillä ehdoilla.

(hirn)

• Naiseudesta löydän paljon monimutkaisemman maailmankuvan kuin yksinkertaisen miehen oman.

Tämän vuoksi olisin esimerkillinen äijä.

(reps)

• Funeau kirjoitti:

Naiseudesta löydän paljon monimutkaisemman maailmankuvan kuin yksinkertaisen miehen oman.

Tämän vuoksi olisin esimerkillinen äijä.

(reps)

Yksinkertaisuus on kaiken ydin.

• Anonyymi

Koska olen syntynyt mieheksi, niin totta maar haluan olla mies. Saan olla niin reuho kuin oikeasti olen.
      // Really-Really //

• Jos ihan pikkutarkkoja ollaan, niin en ole enkä halua olla oikeastaan kumpikaan. Joku välimalli.

Oletteko tyytyväisiä sukupuolenne tunnusmerkistöihin vai haluaisitteko vaihtaa jotain?

Rinnat pois ( munasarjat ja kohtukin joutaa pois), tilalle lihaksikkaampi kroppa ja jonkinlainen risuparta. :)

• Jan1: "Rinnat pois ( munasarjat ja kohtukin joutaa pois), tilalle lihaksikkaampi kroppa ja jonkinlainen risuparta. :) "

Onkohan tuo kehitys onnen avain? Olen kuulut joittenkin naisten katuneen sitä, että ovat syöneet hormoneja ja muuttaneet "sukupuolta". Itse olen tyytyväinen miehenä, kun noin 40-vuotiaana alkoi hormonitaso laskemaan. En kaipaa enää korkeata testosteronitasoa, joka hetken nuorena oli. Samana ihmisenä en halua olla nainen vaan tyydyn miehen osaan. Sen sijaan voisi olla mielenkiintoista syntyä seuraavassa elämässä naiseksi tietämättä mitään siitä, että edellisessä elämässä oli mies. Toisaalta en usko uudelleensyntymiseen vaan ylösnousemukseen viimeisinä päivinä.

Hyvää toukokuuta!

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Jan1: "Rinnat pois ( munasarjat ja kohtukin joutaa pois), tilalle lihaksikkaampi kroppa ja jonkinlainen risuparta. :) "

Onkohan tuo kehitys onnen avain? Olen kuulut joittenkin naisten katuneen sitä, että ovat syöneet hormoneja ja muuttaneet "sukupuolta". Itse olen tyytyväinen miehenä, kun noin 40-vuotiaana alkoi hormonitaso laskemaan. En kaipaa enää korkeata testosteronitasoa, joka hetken nuorena oli. Samana ihmisenä en halua olla nainen vaan tyydyn miehen osaan. Sen sijaan voisi olla mielenkiintoista syntyä seuraavassa elämässä naiseksi tietämättä mitään siitä, että edellisessä elämässä oli mies. Toisaalta en usko uudelleensyntymiseen vaan ylösnousemukseen viimeisinä päivinä.

Hyvää toukokuuta!

Rintojen poistoa olen halunnut vuosikymmeniä. En ole koskaan välittänyt rinnoista itselläni. Parempi kun olisi jääneet kasvamatta. Tai edes niin pieniksi ettei erotu mitenkään. Rintakivutkin loppuu.

Ei varmasti kaduta rintojen poisto. Munasarjat ja kohtu, mihin minä niitä enää tarvitsen? Endometrioosikin yms. helpottuu, kun ne lähtee. Ei kipujakaan enää.

Ainoa asia mikä voi tulla haasteeksi on hormonit. Migreeni, verenpainetauti taipumus tukoksiin. Niiden riskit suurenee hormonihoidoissa. Myös maksan tilannetta pitää seurata. Olen herkkä reakoimaan hormoneihin, joten saattaa muodostua isoksi ongelmaksi. Jopa esteeksi ryhtyä hormonihoitoihin.

Noin muuten en ihmisenä muutu mitenkään. :)

Jan1: "Rinnat pois ( munasarjat ja kohtukin joutaa pois), tilalle lihaksikkaampi kroppa ja jonkinlainen risuparta. :) "

Hyvää toukokuuta!

Hyvää toukokuuta. :)

• Jan1 kirjoitti:

Rintojen poistoa olen halunnut vuosikymmeniä. En ole koskaan välittänyt rinnoista itselläni. Parempi kun olisi jääneet kasvamatta. Tai edes niin pieniksi ettei erotu mitenkään. Rintakivutkin loppuu.

Ei varmasti kaduta rintojen poisto. Munasarjat ja kohtu, mihin minä niitä enää tarvitsen? Endometrioosikin yms. helpottuu, kun ne lähtee. Ei kipujakaan enää.

Ainoa asia mikä voi tulla haasteeksi on hormonit. Migreeni, verenpainetauti taipumus tukoksiin. Niiden riskit suurenee hormonihoidoissa. Myös maksan tilannetta pitää seurata. Olen herkkä reakoimaan hormoneihin, joten saattaa muodostua isoksi ongelmaksi. Jopa esteeksi ryhtyä hormonihoitoihin.

Niin ja ensin on saatava se diagnoosikin, jotta mikään etenee mihinkään. Se vie aikaa.

• Jan1 kirjoitti:

Jan1: "Noin muuten en ihmisenä muutu mitenkään. :)"

Ehkä se pitää osittain paikkansa täällä kirjoittavana persoona kohdallasi, mutta onko lapsesi ja miehesi samaa mieltä?

Ehkä se pitää osittain paikkansa täällä kirjoittavana persoona kohdallasi, mutta onko lapsesi ja miehesi samaa mieltä?

No jos minulta puuttu vaikka ne rinnat, niin yhtä hyvin ne voisi joutua poistamaan vaikka syövän vuoksi. Ihan kuin munasarjat ja kohdunkin.

Rinnat ainoa ulospäin näkyvä seikka. Ja puoliso jo sanoi, että oma asiasi. Sinunhan ne ovat. Lapset ei rintojen perään varmaankaan kysele ja jos niin kerron, että mulla oli syyni.

Hormonihoidot on ainoa mutta kaikille.

Niitä on nyt turha murehtia. Eikä niitä ole pakko vastaanottaa koskaan, jos ei halua.

Tässä on on myös minun hyvinvointi kyseessä. Ei vain miehen ja lasten.

• Jan1 kirjoitti:

No jos minulta puuttu vaikka ne rinnat, niin yhtä hyvin ne voisi joutua poistamaan vaikka syövän vuoksi. Ihan kuin munasarjat ja kohdunkin.

Rinnat ainoa ulospäin näkyvä seikka. Ja puoliso jo sanoi, että oma asiasi. Sinunhan ne ovat. Lapset ei rintojen perään varmaankaan kysele ja jos niin kerron, että mulla oli syyni.

Niitä on nyt turha murehtia. Eikä niitä ole pakko vastaanottaa koskaan, jos ei halua.

Ja edelleen omen sama ihminen, ulkonäkö vain muuttuu minkä muuttuu. Muuttuuhan tuo muutenkin jatkuvasti.

• Jan1 kirjoitti:

Kiitos perusteluistasi. Jokainen taplaa tavallaan. Harkitse kumminkin se parrankasvattamista? Itselläni ei ollut leukapartaa, mutta sitten keksin, että piirrän Jeesus sarjakuvaa ja käytän itseäni partaisena Jeesuksen mallina. Sen jälkeen olen kolme kertaa ajanut parran pois, mutta aina heti kasvattanut takaisin, sillä olin jo tottunut näkemään itseni pienessä sänkessä jatkuvasti. En suosittele risupartaa! :) Itselleni kasvoi hetkeksi risuparta, kun en jaksanut ajaa sitä. Ympäristö reakoi jopa nauraen liian partaiseen naamani. Jos hommaat parran niin tee siitä siisti ja pieni?

Mitä nyt ulkonäköön vielä tulee, niin tässä iässä ei enää saavuteta kovin radikaaleja ulkonäkö muutoksia hormoneilla. Rasvan paikka ja määrä kropassa muotoutuu jonninverran, karvaisuus hyvin todennäköisesti lisääntyy, mutta missä ja miten paljon, lihasmassan lisääntyminen etenkin jos lihaksia vielä treenaa, klitoris kasvaa 'minipenismäiseksi', seksuaalisuus kokee tod. näk muutoksia.

Testoilla toki on vaikutusta myös paitsi ulkonäköön ja ääneen myös mielialaan. Puberteetti ikä nelikymppisenä.

Kiitos perusteluistasi. Jokainen taplaa tavallaan. Harkitse kumminkin se parrankasvattamista? Itselläni ei ollut leukapartaa, mutta sitten keksin, että piirrän Jeesus sarjakuvaa ja käytän itseäni partaisena Jeesuksen mallina. Sen jälkeen olen kolme kertaa ajanut parran pois, mutta aina heti kasvattanut takaisin, sillä olin jo tottunut näkemään itseni pienessä sänkessä jatkuvasti. En suosittele risupartaa! :) Itselleni kasvoi hetkeksi risuparta, kun en jaksanut ajaa sitä. Ympäristö reakoi jopa nauraen liian partaiseen naamani. Jos hommaat parran niin tee siitä siisti ja pieni?

Hormonit on mietittävä tarkasti, koska mulla on sairauksia joita ne voi pahentaa merkittävästi. Riskit versus hyödyt on aina punnittava, en minä itseäni lähde tappamaan ulkonäön vuoksi.

Jos riskit on liian suuret, niin niitä ei oteta. Lapset tarvii mua ja mä tarvin elämäni. Elossa. Mutta niin pitkälle, kun on turvallista voi mennä. 🙂

Ja se selviää vain asiantuntijoiden kanssa, ei palstalla tai tekstejäkään lukemalla. Yksilöllistä kullakin. Eihän kaikilla cis miehilläkään kunnon partaa kasva. Ja moni ajaa poiskin sen.

Mun suurin tuskani on päästä rinnoistani. Olen ikäni kokenut ne riesaksi.

• Jan1 kirjoitti:

Hormonit on mietittävä tarkasti, koska mulla on sairauksia joita ne voi pahentaa merkittävästi. Riskit versus hyödyt on aina punnittava, en minä itseäni lähde tappamaan ulkonäön vuoksi.

Jos riskit on liian suuret, niin niitä ei oteta. Lapset tarvii mua ja mä tarvin elämäni. Elossa. Mutta niin pitkälle, kun on turvallista voi mennä. 🙂

Ja se selviää vain asiantuntijoiden kanssa, ei palstalla tai tekstejäkään lukemalla. Yksilöllistä kullakin. Eihän kaikilla cis miehilläkään kunnon partaa kasva. Ja moni ajaa poiskin sen.

Mun suurin tuskani on päästä rinnoistani. Olen ikäni kokenut ne riesaksi.

Jan1: "Jos riskit on liian suuret, niin niitä ei oteta. Lapset tarvii mua ja mä tarvin elämäni. Elossa. Mutta niin pitkälle, kun on turvallista voi mennä. 🙂"

Tuo oli hyvä kuulla. Turhia riskejä ei kannata ottaa. Itse sain tänään huonoja uutisia isästäni. Hänellä ajokortti joutuu kuivumaan ainakin puoleksi vuodeksi, kun muistitesti ei mennyt lääkärin mielestä riittävän hyvin läpi. Mutta lääkäri ajattelee, että liikenteessä ei oteta turhia riskejä yhden eläkeläisen suhteen, jos muisti ei täydellisesti toimi. Pitää lähteä viikonlopuksi taas sinne "Lappeenrantaan" faijan luo. Hyvää viikonloppua näin alkuviikosta toivottaen!

Jan1: "Jos riskit on liian suuret, niin niitä ei oteta. Lapset tarvii mua ja mä tarvin elämäni. Elossa. Mutta niin pitkälle, kun on turvallista voi mennä. 🙂"

Tuo oli hyvä kuulla. Turhia riskejä ei kannata ottaa. Itse sain tänään huonoja uutisia isästäni. Hänellä ajokortti joutuu kuivumaan ainakin puoleksi vuodeksi, kun muistitesti ei mennyt lääkärin mielestä riittävän hyvin läpi. Mutta lääkäri ajattelee, että liikenteessä ei oteta turhia riskejä yhden eläkeläisen suhteen, jos muisti ei täydellisesti toimi. Pitää lähteä viikonlopuksi taas sinne "Lappeenrantaan" faijan luo. Hyvää viikonloppua näin alkuviikosta toivottaen!

Joo, vaikka mä avoimesti asiani esiin täällä tuonkin osaa järkyttäenkin, niin tein sen vain helpottaakseni oloani. Mun on helpompaa nyt olla omana itsenäni.

En kuitenkaan ihan hulluksi heittäydy ja elämääni tai toisten elämää lähde vaarantamaan vedoillani. Paha mieli, sopeutumisen vaikeudet voi tulla eteen, mutta ne tulee aina kun muutokset on isoja ja vaatii sopeutumista, sulattelua.

Rehellisyys kuitenkin on se mikä mua tässä eteenpäin kuljettaa. :)

Ikäihmisillä muistin ja terveydentilan takia joutuu noihin ratkaisuihin. Hyvää viikonloppua sinullekin. :)

• Jan1 kirjoitti:

Joo, vaikka mä avoimesti asiani esiin täällä tuonkin osaa järkyttäenkin, niin tein sen vain helpottaakseni oloani. Mun on helpompaa nyt olla omana itsenäni.

En kuitenkaan ihan hulluksi heittäydy ja elämääni tai toisten elämää lähde vaarantamaan vedoillani. Paha mieli, sopeutumisen vaikeudet voi tulla eteen, mutta ne tulee aina kun muutokset on isoja ja vaatii sopeutumista, sulattelua.

Rehellisyys kuitenkin on se mikä mua tässä eteenpäin kuljettaa. :)

Ikäihmisillä muistin ja terveydentilan takia joutuu noihin ratkaisuihin. Hyvää viikonloppua sinullekin. :)

Hyvää viikonjatkoa ja menestystä mietintöihin. Joo tee rehellisiä ratkaisuja koko perheen huomioon ottaen. Kiitos, kun kerroit tilanteestasi rehellisesti. :)

Hyvää viikonjatkoa ja menestystä mietintöihin. Joo tee rehellisiä ratkaisuja koko perheen huomioon ottaen. Kiitos, kun kerroit tilanteestasi rehellisesti. :)

Yritän ainakin. :)

• Voisin ilman muuta olla nainen, hyvin sporttinen ja erittäin lesbo nainen. =P

• Mjoo

Tässä on juuri tämä taittovirhe, mikä mua aina on mättänyt.

Katsokaas kun sporttinen ja hyvin lessu nainen kuulostaa täällä hyvin heterolta sporttiselta kundilta.

Ei mitään rajaa.

(hihityatä)

• No minä olen tyytyväinen näin. En vaihtaisi mitään.

• No joskus mietin, että ois kiva olla nainen, koska voisin olla mitä haluan. Mutta vanhemmiten oon hoksannut, että voin olla miehenäkin sitä. Kyse on vaan ulkoapäin pusketusta stereotyyppisestä öyhötyksestä.

Tietty jos naisena heräisin, niin kunhan olisin aikani räplännyt itseäni, kokeilisin taskuunperuutusta, onko se niin vaikeaa. 😂

• Heh, taskuunperuutus on helppoa. Tuskin on sukupuolesta kiinni mitenkään. :)

• Taskuunperuutus (?)

Siinä se vasta on luova jätkä.

(reps)

• Funeau kirjoitti:

Taskuunperuutus (?)

Siinä se vasta on luova jätkä.

(reps)

Vaatii vähintään isot villatakin taskut. ;)

• Jan1 kirjoitti:

Vaatii vähintään isot villatakin taskut. ;)

Mjoo

Siis mä voin puhtaalta pöydältä sanoa että täällä päässä räjähdettiin nauruun.

Muuten olen hyvin vakava ihminen.

(hihitystä)

• Jan1 kirjoitti:

Heh, taskuunperuutus on helppoa. Tuskin on sukupuolesta kiinni mitenkään. :)

Ei tietenkään... kunhan kiusailin tarkkoja. 😁

• Disse kirjoitti:

Ei tietenkään... kunhan kiusailin tarkkoja. 😁

Jees. Pitäsköhän ottaa kauneusunet? :)

• Jan1 kirjoitti:

Jees. Pitäsköhän ottaa kauneusunet? :)

Laita ihmeessä kello soimaan.... jotain rajaa pitää olla. 😜

• Disse kirjoitti:

Laita ihmeessä kello soimaan.... jotain rajaa pitää olla. 😜

Joo, ettei tule liian hyvännäköinen. Tottakai. 😋

• Jan1 kirjoitti:

Joo, ettei tule liian hyvännäköinen. Tottakai. 😋

Niinpä. 😁

• Disse kirjoitti:

Niinpä. 😁

Hyvähän meidän on, kahden komian vaikka resuissa taivaltaa ja aina kaatuu. ;)

• Jan1 kirjoitti:

Hyvähän meidän on, kahden komian vaikka resuissa taivaltaa ja aina kaatuu. ;)

Niinpä on...😊

Hitto mikä hulinapäivä... mutta vielä tämäkin paketoidaan. 😁

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Status:Varattu
        Sukupuoli:Mies
        ⚧️
        https://youtu.be/4tzGVmrCbHQ
        https://youtu.be/FMjkCF-BcQU 😔

Jos laittaisin euron säästöpossuun
        joka kerta kun ajattelen sinua...
        - Eihän niin isoa säästöpossua olekaan!
        🧚‍♀️🌻https://youtu.be/OpEafjd-0pY 🧚‍♀️ https://youtu.be/A_sKxL5Jd1M

No onpahan sullakin sitten sisältöä elämässä. 😁

Mä otan kyllä pienet päikkärit. Niin veti naatiksi kun söi. Laitan hellan pienelle vedolle, niin ei tartte uudelleen sytyttää nokosten jälkeen. Tarkenee yönkin täällä vielä koisia. Sit vien saunaan vedet ainakin...

• Olen tyytyväinen nykyiseen olomuotoon, aina ollut.

Kunpa kaikilla olisi asiat näin simppelisti.

• Onneksi on mahkuja saada tyytyväisyttä lisääviä toimenpiteitä. Mäkin olen henkiseen minään todella tyytyväinen, en haluaisi olla minkään muunlainen. Pidän itsestäni tällaisena. Kropassa on ne muutama asia, jotka aika ajoin ahdistaa, eikä nekään jatkuvasti. :)

• Mies, koska parta. Parta on kaiken ydin.

• Anonyymi

Esitys loppuu vasta kun parrakas nainen laulaa .tämä sanonta.

Itävaltalaisillahan oli oikeasti parrakas nainen euroviisuissa: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000002730393.html

Tuo on parrakas nainen: https://fi.wikipedia.org/wiki/Conchita_Wurst

Kun näin tuon esiintymisen ajattelin että täytyy olla joku itävaltalaisten vitsi koska niillä on noita pukujuttuja ja peikkoja, erilaisia juhlia, mutta ei ollutkaan vitsi vaan aivan totta.

Jos voisi kokeilla olla nainen joku päivä, minkähänlaista olisi, tai päiväni.... kotkana, tai leijonana :D

• Anonyymi kirjoitti:

Esitys loppuu vasta kun parrakas nainen laulaa .tämä sanonta.

Itävaltalaisillahan oli oikeasti parrakas nainen euroviisuissa: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000002730393.html

Tuo on parrakas nainen: https://fi.wikipedia.org/wiki/Conchita_Wurst

Kun näin tuon esiintymisen ajattelin että täytyy olla joku itävaltalaisten vitsi koska niillä on noita pukujuttuja ja peikkoja, erilaisia juhlia, mutta ei ollutkaan vitsi vaan aivan totta.

Jos voisi kokeilla olla nainen joku päivä, minkähänlaista olisi, tai päiväni.... kotkana, tai leijonana :D

Tuo Wurstihan taisi olla ihan puhtaasti hahmo. Oikeassa elämässä homomies.

Mutta olisihan se veikeä päästä kokeilla olemaan jossain ihan muissa saappaissa. Lintuna kun saisi lentää.

• Anonyymi

miehenä ja miehenä kiva oolla kun saa nauttia kauniista naisista ja pussailla pimppiä niin täälläkin moni nainen on kateellinen miehille kun saavat pussailla pimppejä ja nauttia naisista

• Homoseksuaalisuus ei ole ollut rikollista enää pitkiin aikoihin.

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Homoseksuaalisuus ei ole ollut rikollista enää pitkiin aikoihin.

ymmärrän kyllä heitä naiset on maailman kauneimpia ja maailman kauneinta jja kun pussaa pimppiä niin se on elämää niin minäkin rakastan naisia

• Eää, mikään ei muakaan estä pussailemasta pimppiä, jos niin haluan. Siihin hommaan ei tarvita miehen sukuelimiä ja miessukupuolta ollenkaan.

Parrasta saatan olla hiukan kade. Muusta ei tartte. :)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Eää, mikään ei muakaan estä pussailemasta pimppiä, jos niin haluan. Siihin hommaan ei tarvita miehen sukuelimiä ja miessukupuolta ollenkaan.

Parrasta saatan olla hiukan kade. Muusta ei tartte. :)

olis hieno kokeilla joskus antaa jollekkin kivalle lesbolle kielihoitoja loppuun asti ja rakastella ja kysyä kumpi antaa paremman kielihoidon nainen vai mies

• Anonyymi

Itävaltalaisten joulupukki on tuollainen, tuo kuva on oikeasti itävallasta, niillä oli joku kulkue ja juhlapäivä missä oli peikkoja ja tuollaisia: https://ibb.co/Pgx7Ywr

• Anonyymi

Tuo kuvani on oikeasti vihreä kun niillä oli sellaisia vihreitä soihtuja mistä tulee tuo vihreä valo, joo peikkoja ja leikkiruoskia oli joillain mukana millä ruoskivat ihmisiä mennessään.

• Anonyymi

Olen ja taatusti myös pysyn naisena! Jskus tuntuu ett olis kaiketi helpompi olla putkiaivoinen mies, ja siihen ajatukseen on silloin syynä joku putkiaivoinen mies.
      Niillä kun tuntuu olevan jotain hankaluuksia; suhtautua naiseen neutraalisti, eikä tytöitellä. Naiset pystyy aivan samaan kuin miehetkin, työ asioissa.

Myönnetään ett useimmilla miehillä on huomattavasti paremmat fyysiset suoritukset urheilijoina, painon nostossa, painissa, kilpahiihdossa jne. Sekin on niin lajikohtaista.
      Tällä vuosituhannella ollaan jo saavuteettu paljon tasa-arvoisuutta, utt lisä ei pahitteeksi olisi. Tasa-arvoisuudella tosiaan tarkoitan tasa-arvoisuutt eri sukupuolien kesken, sillä tietyissä asioissa nuo miehetkin ovat montussa.
      Paitsi palkoissaan, jotka ovat yleensä huomattavasti paremmat; mitä vastaavassa asemassa olevalla naisella. Ja juuri niissä julkisen sektorin viroissa; jotka putkiaivoiset äijän köriläät aina nostavat esille, kun tulee palkkaneuvottelut!

Kyllä sitä on tältäkin palstalta tullut luetuksi, kuinka lastentarhaopettajat, sairaanhoitajat, naisopettajat ja yleensäkin nais alaiset alat eivät tarvitse mitään korotuksia ansioihinsa. Eli painolastina ollaan yhteiskunnalle.

Kappaskummaa, kun tällä hetkellä tämä painolasti, oman henkensä uhalla hoitaa sairastuneita, puskien ylitöitä! Aivan turha porukka.... mutt kyllähän jo ollaan muistettu mainita; ett aivan turha TEHY;läisten kuvitella mitään palkankorotuksia saavansa. Valtiolla ei ole varaa... ja kuitenkin apurahoja kriisin aikana jaettiin hyvin avokätisesti tahoille jotka ei taatusti olis edes tarvinneet niitä selviytyäkseen, 100000€ parhaimmille avun saajille.

On huonekalu jättimarketin omistajaa, kiinteistö keisaria, huutokauppa keisaria, joka muutoin palautti rahat, ravintoloitsijaa joka häärää neljällä muullakin saralla, eikä todellakaan ilmaistyötä tehden. Ihan vaan muistutukseksi eräille!
      Ja lopuksi, en ole saanut tukiaisia valtiolta, syykin varsin selvä; en ole niitä anonutkaan. Kitkutellaan päivä kerrallaan eteenpåin, kyllä tämä surkeus joskus loppuu, toivottavasti ennemmin mitä mun elämäni.

Ensimmäinen päivä töissä toimiston puolella, eikä hyvältä näytä! 14 henkilöä kesälomalla, koska heillä itsellään oli vapaus valita; kahdesta pahasta se pienempi paha, kesäloma toukokuussa. Koetaan jotenkin selvitä tämän laman yli, uskon ett juhannuksena jo siistijöillekin on töitä. Kotisiivoukset ovat nyt lähes seis, muutama rappusiivoojan paikka vielä on yksityisissä omistus taloissa, mutt isot huoltoyhtiöt hoitavat isommat asuin alueet suvereenisesti, ainakin toistaiseksi. Rakennusalan loppusiivouksiakaan ei nyt ole tarjolla.
      Jaksakaa... nin minäkin! =) Päivän jatkoja kaikille!

• Anonyymi

Jokainen voisi kokeilla olla nainen vaikka päivän ajan huvikseen, jos on mekkoja ja meikkejä.

• Haluaisin olla jännämies

• Anonyymi

Et kuitenkaan haluaisi olla Kummallinen Mies, kuin joku supersankari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kuitenkaan haluaisi olla Kummallinen Mies, kuin joku supersankari.

...tai... Outo Lintu joka yrittää lentää ikkunoiden läpi.

• En mie oikeasti haluais olla jännämies, vaikka kyllähän jännämieskin voi olla kunnollinen

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

En mie oikeasti haluais olla jännämies, vaikka kyllähän jännämieskin voi olla kunnollinen

Supersankari on yleensä rikollinen kuin poliisikin on aina poikkeuksetta, kerran poliisi, ainas rikollinen :D

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

En mie oikeasti haluais olla jännämies, vaikka kyllähän jännämieskin voi olla kunnollinen

Anteeksi, jos suora kommenttini loukkasi sua, Mä kirjoitin ainoastaan sen, mitä ajattelin, ihmetellen. On näköjään ollut taas (jonkun) pakko poistaa sekin mielipiteeni, koska mä menin allekirjoittamaan. Oli hyvin helppo sen tunnistaa tyhmemmänkin, ja taatusti en edes kuvittele sitä sinun poistattamaksi.
        Toivottavasti ehdit lukea tämän ennen palstan iloista ja hyvätuulista sensuuria!
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, jos suora kommenttini loukkasi sua, Mä kirjoitin ainoastaan sen, mitä ajattelin, ihmetellen. On näköjään ollut taas (jonkun) pakko poistaa sekin mielipiteeni, koska mä menin allekirjoittamaan. Oli hyvin helppo sen tunnistaa tyhmemmänkin, ja taatusti en edes kuvittele sitä sinun poistattamaksi.
        Toivottavasti ehdit lukea tämän ennen palstan iloista ja hyvätuulista sensuuria!
        trollikka

En minä nyt noin pienistä loukkaannu. Ilmeisesti et hirveesti tykkää jännämiehistä?

• Ehdottomasti nainen. Jos olisin mies, elämäni olisi paljon tylsempää ja rajatumpaa. Vartalokin olis sellainen, mitä lapsena, paitsi se yksi uloke.

Olisi tietysti mielenkiintoista kokeilla elää miehen aivojen kanssa. Elämä muuttuisi paljon selkeämmäksi ja suoraviivaisemmaksi:) Siitä voisi toki olla hyötyä työelämässä. Voisi keskittyä vain yhteen asiaan ja sulkea muut pois.

Miehenä ei voisi kokea raskaus -ja imetysaikaa. Fyysisesti sekä raskainta että toisaalta antoisinta aikaa. Se olisi loppupeleissä tylsää ja suuri menetys. Tietysti ei olis kuukautisia. Mutta eihän niitä ole nytkään, kun on oikeanlainen ehkäisy. Vaihdevuodet... ehkä ne tulee olemaan kauheat, tai sitten ei. Onhan miehellä samassa iässä kaikenmaailman eturauhasjutut. Seksuaalisesti mieheksi muuttuminen ei olis houkuttelevaa. Yksi kertarykäys ja se on siinä, oivoivoi..:(
      Voi olla, etten tajua miehenä olemisen autuutta, koska olen nainen ja innoissani just niistä naisten jutuista. Kaipa mä miehenä ihan tyytyväinen olisin, kun en paremmasta tietäisi:) Ainakin olisin näin 50vuotiaana zarmikas, zarismaattinen herrasmies enkä mikään tämmöinen kurttuinen kurppa 🤗

• Anonyymi
      • Anonyymi

Oletko aivan varma että et haluaisi olla avaruusolento jolla olisi superominaisuuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko aivan varma että et haluaisi olla avaruusolento jolla olisi superominaisuuksia?

Se voipi olla niin että kun kuollaan niin saadaan jäädä lepäämään kunnes on aika taas opiskella.kaikki ei tahdo vaan kiire syntyä heti uudestaan.siinä voi entinen persoona jäädä vahvasti mukaan vaikka vaihtaisit sukupuolta.siksi ehkä tunnet olevasi väärässä kropassa.teille naisten vihaajat.seuraavassa elämässä tai edellisessä olette olleet naisia.mustia.köyhiä.rikkaita.tyhmiä viisaita.rumia kauniita.vammaisia.hallitsioita.isiä äitejä .veljiä siskoja.että samaa kansaa kaikki.vihaat jokatapauksessa itseäsi.mennyttä tai tulevaa.synnyt niin monesti oppimaan ettet enää tahdo vihata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voipi olla niin että kun kuollaan niin saadaan jäädä lepäämään kunnes on aika taas opiskella.kaikki ei tahdo vaan kiire syntyä heti uudestaan.siinä voi entinen persoona jäädä vahvasti mukaan vaikka vaihtaisit sukupuolta.siksi ehkä tunnet olevasi väärässä kropassa.teille naisten vihaajat.seuraavassa elämässä tai edellisessä olette olleet naisia.mustia.köyhiä.rikkaita.tyhmiä viisaita.rumia kauniita.vammaisia.hallitsioita.isiä äitejä .veljiä siskoja.että samaa kansaa kaikki.vihaat jokatapauksessa itseäsi.mennyttä tai tulevaa.synnyt niin monesti oppimaan ettet enää tahdo vihata.

Jatkan.kun haukut kurppaa.seuraavassa elämässä sinua siksi haukutaan.kun haukut homoja tulet itse olemaan homo.arvostelet eri uskontoja jokaisessa niissä tulet mukana olemaan.sielutietoisuus kasvaa joka oppikoulusta vaikket entisiä elämiä muistaisikaan.empatia.lähimmäisen rakkaus.viha ei vie eteenpäin.vihassa ei ole oppinut mitään ja kokonainen elämä on mennyt hukkaan.seuraavassa elämässä opiskelet samat virheet uudelleen.jäät luokalle niin kauan kunnes opit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan.kun haukut kurppaa.seuraavassa elämässä sinua siksi haukutaan.kun haukut homoja tulet itse olemaan homo.arvostelet eri uskontoja jokaisessa niissä tulet mukana olemaan.sielutietoisuus kasvaa joka oppikoulusta vaikket entisiä elämiä muistaisikaan.empatia.lähimmäisen rakkaus.viha ei vie eteenpäin.vihassa ei ole oppinut mitään ja kokonainen elämä on mennyt hukkaan.seuraavassa elämässä opiskelet samat virheet uudelleen.jäät luokalle niin kauan kunnes opit.

Hakatkaamme siis päätä seinään ja vihataan toisiamme.siis itsejämme.

• Anonyymi

Miksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi?

Risto näyttää siinä puutarhatontulta.

• Olisinpa nainen..

Napsuttelisin vain sormiani ja miehet jonossa toisi tarjottimella eteen kaiken minkä vain keksisin pyytää,, voivoi kun olisi elämä helppoa.🙄

• Anonyymi

Sanos muuta😊mitään hopeatarjottimia ole ja mitenkään helppo elämäkään.no muttakun tämän kunnialla loppuun vien.siis yritän viedä kunnialla...😀ehkä jatkossa helpottaa.sinä olet sen jo hokannut ystäväiseni.se näkyy🥰

• Anonyymi

Olen mieluiten nainen, juuri sellainen, joksi minut on luotu. :)

• Anonyymi

Olet ilmeisesti myös neityst sitten, jotta römpäsii eli vaginasi on käyttämätön?

• Anonyymi

Niin.tässä elämässä opiskeletkin juuri sitä.ihanaa olla nainen😊vihaamatta sitä että edellisessä elämässä olit yhtä onnellinen mies❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin.tässä elämässä opiskeletkin juuri sitä.ihanaa olla nainen😊vihaamatta sitä että edellisessä elämässä olit yhtä onnellinen mies❤

En usko mihinkään edellisiin elämiin. Jokaisella on yksi, ainoa, ajallinen elämä. Ihmisen sielu on toki ikuinen ja elää ikuisesti. Se onkin sitten toinen juttu, siihen ei jälleensyntymät kuulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ilmeisesti myös neityst sitten, jotta römpäsii eli vaginasi on käyttämätön?

Eipä sinulle kuulu toisten kokemattomuus tai kokemukset. Omituinen kommentti.

• Anonyymi

Haluaisin olla ruotsalainen nainen. Älkää kysykö miksi.

-suomalainen mies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe