classic american diner

tampereella

onko kokemuksia kyseisestä paikasta, kannattaako mennä?

13

4065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olio

Sais tulla myös Helsinkiin!

• käynyt

Joo meillä oli odotukset paikasta kuultuamme korkealla. No menimme syömään ja otin aika ison hampurilaisen. Hampurilaisannokset ovat kyllä tosi isoja ja niillä kyllä nälkä lähtee. Haittapuolena on se että ne on niin isoja että jäähtyvät nopeasti. Eka kerta oli siis kokemus sinänsä. Toisella kerralla otin erilaisen hampurilaisannoksen ja kas kummaa maistui aivan samalta kuin ekalla kerralla. Tampereen ravintolan uudistuttua menimme vielä kolmannenkin kerran syömään ja otin taas eri annoksen ja taas saman makuista. Olen itse ollut mesuna yli 20 vuotta ja tein seuraavat johtopäätökset: Nälkä lähtee, annos pysyy kuumana jos ahmii nopeasti, hampurilaisten pihvit ovat kaikki saman makuisia ja loppujen lopuksi liian kuivia johtuu liian isosta lihapitoisuudesta. Pihvien listaa kun katseli niin kaikki olivat peruspihvejä ja tais olla vielä ilman kastiketta. Annokset eivät olleet mehevän rasvaisia vaan tosi kuivia. En usko etä enään laitan rahojani sinne. Hesen ja mäkkärin hampurilaiset ovat paljon mehukkaampia ja sopivat hyvin nautittavaksi esim. kauppareissulla.

• nainen tampereelta

Olen käynyt muutamankin kerran,ja voin sanoa itseni sekä tusinan ystäväni puolesta että kysessää on ehdottomasti yksi huonoimpaa palvelua tampereella tarjoavista ravintoloista! nyrpeät ja kouluttamattomat tarjoilijat ovat TODELLA hitaita,palvelevat silloin kun huvittaa,kun juoruilultaan kerkiävät. Yleensä tilauksessa on jotain väärin tai puuttuu kokonaan,ja virheitä ei pahoitella saati hyvitetä. Kerran ystäväni jäi kokonaan ilman ruokaansa,oli kuulemma unojdettu...Hän lähetti asiasta palautetta,mutta yllätys,yllätys,siihen ei ikinä vastattu...

Eli siis mikäli vähänkin arviostat hyvää ja asiallista palvelua,en todellakaan suosittele kyseistä paikkaa!!!

• Samaa mieltä

Olen käynyt pari kertaa ja ruoka on ihan keskivertoa, mutta palvelu suorastaan perseestä. Menimme taannoin mieheni kanssa sunnuntai-iltana kyseiseen ravintolaan syömään. Ravintola oli melkein tyhjä joten ajattelimme, että saamme ruat nopeasti. Istuimme pöydässä eikä tarjoilijaa alkanut kuulua. Istuimme ihan tiskin lähellä joten pystyin seuraamaan kuinka viisi (kyllä, 5) tarjoilijaa nojaili tiskiin ja jutteli keskenään. Hetken päästä tiskille tuli joku tarjoilijoiden tuttu (työntekijä ?) ja juttu eikun jatkui. Odotimme 25 min pöydässä ennen kuin mieheni meni hakemaan tarjoilijaa jotta voisimme antaa tilauksemme. (itse olisin hakenut paljon aikasemmin, mutta mieheni halusi seurata kauanko kestää ennen kuin tarjoilija tulee). Tarjoilija ei pyydellyt anteeksi vaan otti tilauksemme ja poistui. Ruoka tulikin yllätykseksemme pian ja oli ihan OK. Laskun kanssa kestikin taas sitten ikuisuuden. Taas jouduimme hakemaan tarjoilijaa mikä oli jo kyllä liikaa. Olin sen verran kimpaantuneessa tilassa, että päätin olla vain hiljaa ja antaa palautetta myöhemmin.
        Että näin. Eli ei kannata mennä hakemaan asiakaspalvelua.

• samaa mieltä
        Samaa mieltä kirjoitti:

Olen käynyt pari kertaa ja ruoka on ihan keskivertoa, mutta palvelu suorastaan perseestä. Menimme taannoin mieheni kanssa sunnuntai-iltana kyseiseen ravintolaan syömään. Ravintola oli melkein tyhjä joten ajattelimme, että saamme ruat nopeasti. Istuimme pöydässä eikä tarjoilijaa alkanut kuulua. Istuimme ihan tiskin lähellä joten pystyin seuraamaan kuinka viisi (kyllä, 5) tarjoilijaa nojaili tiskiin ja jutteli keskenään. Hetken päästä tiskille tuli joku tarjoilijoiden tuttu (työntekijä ?) ja juttu eikun jatkui. Odotimme 25 min pöydässä ennen kuin mieheni meni hakemaan tarjoilijaa jotta voisimme antaa tilauksemme. (itse olisin hakenut paljon aikasemmin, mutta mieheni halusi seurata kauanko kestää ennen kuin tarjoilija tulee). Tarjoilija ei pyydellyt anteeksi vaan otti tilauksemme ja poistui. Ruoka tulikin yllätykseksemme pian ja oli ihan OK. Laskun kanssa kestikin taas sitten ikuisuuden. Taas jouduimme hakemaan tarjoilijaa mikä oli jo kyllä liikaa. Olin sen verran kimpaantuneessa tilassa, että päätin olla vain hiljaa ja antaa palautetta myöhemmin.
        Että näin. Eli ei kannata mennä hakemaan asiakaspalvelua.

Juu hyvää palvelua ei tuosta puljusta kannata hakea. Mieheni kanssa tykättiin ennen käydä mutta nyt on asiakaspalvelun taso laskenut reippaasti. Viimeksi käydessä odoteltiin tarjoilijaa noi 20 minuttia vaikka istuttiin ihan tiskin vieressä. ruoat tuli suht nopeesti. mutta laskua sai odotella sitten toiset 20 minuuttia. siellä tosiaan tarjoilijat juttelevat kavereidensaja kumppaneittensa kanssa kun asiakkaat odottavat pöydässä. Hauskaa on myös seurata kuinka muut maksavat asiakkaat saavat odotella laskujaan ja ruokiaan kun tarjoilijat palevelevat tuttuja ruokailijoita, antavat alennuksia tai ilmaisia juomia ym..

• DrPeppa

Hyvä ja laaja ruokalista, myös "erikoisuuksia"
      Isot annokset
      Kohtuullisen nopea palvelu

- Hampurilaiset melko tavanomaisia
      - ranskiksissa liikaa suolaa
      - kohtuullisen kallista, myös ilmapiiristä otetaan hintaa

Siis ihan perusravintola kyseessä, vaikka sisustus, punaiset Mountain Dewit, Cherry Coket sun muut hiukan suomalaisvalikoimaan spesiaaleja olisivatkin.

Hyvän, ison ja kohtuuhintaisen hampurilaisannoksen etsijälle suosittelen kuitenkin Zarilloa Otavalankadulta ja sieltä Big Chief's -burgerannosta. Pesee Macin TexMex-burgerit erin 6-0, 6-0.

• alapuolella

Tarpeeksi suuret annokset kyllä, mutta palvelu on hidasta ja ruoka ei oikein säväytä. Ja miksi ihmeessä Dr. Pepper 0.33l maksaa 3€?! Olen nyt käynyt kolme kertaa ja saanee riittää. Kannattaa mieluummin suosia Zarilloa ja Pancho Villaa (tänne joutuu tosin yleensä jonottamaan).

• mie

Minusta tuo American Diner on ihan jees paikka. Annokset ovat tosi isoja, joten ihan pikkunälällä ei sinne kannata mennä. En ole muistaakseni koskaan jaksanut syödä annostani loppuun, vaikka muuten melkoinen suursyömäri olenkin. Miinusta annan paikalle siitä, että ruokaa joutuu usein odottamaan aika kauan. Palvelu on muuten ollut omalla kohdallani aina hyvää.

• Le Grand Gourmand

Hassua, että jotkut kysymykseen vastanneet tituleerasivat Classic American Dineria ravintolaksi. Sitähän se ei ole, vaan se on pikaruokapaikka, josta saa nopeasti tekaistua ja vielä nopeammin hotkaistavaksi tarkoitettua roskaruokaa.

• minä vaan

moi...
        ajattelin vaan kertoa sulle semmoista että american dineri on kylläkin a la carte ravintola..se on teema ravintola missä käsitellään amerikkalaista ruoka kulttuuria.. pika ruokaa saa heseltä ja mäccäriltä...

• MMM

Ihan lyhyesti sanottuna: en ole ikinä missään saanut niin paskaa palvelua kun kyseisessä ravintolassa! Joka ikinen kerta kun sinne on erehtynyt menemään on jokin asia ollut pielessä. Viimeksi eilen yritettiin mennä sinne syömään, mutta koska "tarjoilijoita" kiinnostivat formulat enemmän kuin pöytiin tulevat asiakkaat, lähdimme muualle syömään. Eli en todellakaan suosittele kenellekään, samanlaista ruokaa saa myös muissa paikoissa huomattavasti paremman makuisena ja paremmin palveltuna!

• todellakin

Olen muutaman kerran kokeillut enkä enää mene. Ameriikoissa sentään palvelu pelaa, täällä ei. Jos burgerit kiinnostaa kannattaa suunnata Pancho Villaan (sekä Tammelassa että Plevnan vieressä), Zarilloon tai jopa Coyote Bar&Grilliin. Myös Hervannan Poncho on parempi kuin tämä ACD.

• Kotikulinaristi

Safka oli ihan hyvää, pisteinä 7/10, mutta palvelu oli avutonta. Menen silti uudelleen kun sillä suunnalla pyörin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1763
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1179
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1178
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1038
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      833
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      811
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      754
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      132
      698
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    Aihe