Virus linko kylä avustusta,jotta voisi elää,jotta etelän tautiset viihtyy
Saiko,Levi häpeämään
8
133
Vastaukset
- Anonyymi
SUN IP OSOITEES NÄKYY.. JULKSEN NIMESI
- Anonyymi
KUVASI KERA
- Anonyymi
OLET LEVIN KUULUSUIN HENKILÖ.. JOKA PIK´LKKAA LEVIÄ.. MISSÄS ITE OOT TÖISSÄ.
- Anonyymi
TAITAA TULLA LOPPUTILI ETTÄ HEILAHTAA..
- Anonyymi
Työsuhteen irtisanominen henkilökohtaisilla syillä
Työnantajalla on oikeus irtisanoa työsopimus työntekijän henkilökohtaisilla perusteilla tietyissä tilanteissa. Se edellyttää aina asiallista ja painavaa syytä.
Kyse voi olla työsuhteen velvoitteiden vakavasta rikkomisesta tai laiminlyönnistä. Kyseeseen voivat tulla myös tilanteet, joissa työntekijä ei enää suoriudu tehtävistään esimerkiksi terveydentilan perusteella.
Irtisanomisperusteena ei voida pitää työntekijän
sairautta, vammaa tai tapaturmaa, jos työkyky ei ole vähentynyt olennaisesti ja pysyvästi
osallistumista työehtosopimuslain mukaiseen tai työntekijäyhdistyksen toimeenpanemaan työtaisteluun
poliittisia, uskonnollisia tai muita mielipiteitä tai osallistumista yhteiskunnalliseen tai yhdistystoimintaan
turvautumista työntekijän käytettävissä oleviin oikeusturvakeinoihin.
Työtehtävien laiminlyönnin lisäksi irtisanomisessa voi olla kyse esimerkiksi työaikojen noudattamatta jättämisestä, epärehellisyydestä, sopimattomasta käytöksestä, luottamuspulasta tai yhteistyökyvyttömyydestä. Myös kilpailukiellon rikkominen voi olla syynä.
On tapauksia, joissa vapaa-ajan toiminta voi oikeuttaa irtisanomiseen. Esimerkiksi rikollinen toiminta tai potilassalaisuuden rikkominen sosiaalisessa mediassa voivat johtaa irtisanomiseen.
Työnantajan on selvitettävä ennen irtisanomista, olisiko irtisanominen vältettävissä sijoittamalla työntekijä muuhun työhön. Jos peruste on todella vakava, työnantajalla ei ole velvollisuutta selvittää työntekijän siirtoa.
Työelämäopas
Työsuhteen päättyminen ja lomautus
Eläkkeelle jääminen
Irtisanominen taloudellisilla tai tuotannollisilla perusteilla
Irtisanoutuminen ja irtisanomisajat
Koeaikapurku
Korvaus perusteettomasta työsuhteen päättämisestä
Koulutuskustannusten takaisinmaksu
Kuuleminen irtisanomistilanteessa
Lomautuksen aikana työskenteleminen
Lomautuksen alkaminen ja päättyminen
Lomautuksen keskeytyminen ja jatkuminen uudelleen
Loppupalkka ja työtodistus
Määräaikaisen työsuhteen päättyminen
Palkka ja loman kertyminen lomautuksen ajalta
Raskaana ja perhevapailla olevan työntekijän irtisanominen
Sopimus työsuhteen päättämisestä
Terveydentila irtisanomisen perusteena
Työnantajan takaisinottovelvollisuus
Työsuhteen irtisanominen henkilökohtaisilla syillä
Työsuhteen purku
Varoituksen saaminen
Yt-menettelyn rikkomisen vastuu työnantajalla
Yt-neuvotteluja koskevat tiedot
Yt-neuvottelujen sisältö ja kesto
Yt-neuvottelut työvoimaa vähennettäessä
Lisää aiheesta
UUTINEN 24.01.2020
Siun sote vähentää työvoimaa 150 henkilöllä
TYÖELÄMÄOPAS
Irtisanominen taloudellisilla tai tuotannollisilla perusteilla
UUTINEN 04.10.2019
51 irtisanotaan – tehyläiset marssivat ulos Lahdessa
TYÖELÄMÄOPAS
Yt-neuvottelut työvoimaa vähennettäessä
Ongelmia töissä? - Anonyymi
levi oli ja tulee olemaan viruslinko taudit vain vaihtuu
- Anonyymi
miten se kiinalainen rottavirus,saadanko taas uudet tuet,jokohan niitä voi hakea
- Anonyymi
Lääkärien ammattisvuston,LÄÄKÄRIPORTAALIN , mukaan Kolarin kauhistuttava kokonatautien määrä johtuu LEVISTÄ!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579