Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mäkkärin naminami-purilaiset

Entinen mäkkäristi

http://www.nicehouse.fi/makuuhuo/keskustelu/nayta.php?id=472836

"NRJ:n aamulähetyksessä oli tunnustuksia-osiossa erään neitokaisen, joka on siis töissä MacDonaldsissa, tunnustus jossa sanoi räkivänsä purilaisiin joihin ei oteta mausteita. Samaa kuulemma harrasti hänen työtoverinsa.

Taidanpa vastedes nauttia purilaiseni Hesessä, jää myös rahat kotimaahan eikä ameriikkaan.

Räkäburgereita mäkkäristä?"

11

2001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nipsu

      ... etteivät Hesen työntekijät harrasta samaa?

      • tai jonkun

        muun ravintolan työntekijät!


      • Nipsu
        tai jonkun kirjoitti:

        muun ravintolan työntekijät!

        ... oli takavuosina duunissa eräässä tamperelaisessa halvemmanpuoleisessa ketjuravintolassa keittiön puolella. Hän varoitti minua koskaan syömästä siellä, koska talossa oli tapana kuoria aamuisin homeet vanhojen kastikkeiden päältä. Jotkut karistelivat myös tupakantuhkaa keitosten päälle jne.

        No, en tosiaan koskaan syönyt siellä - enkä muissakaan vähääkään samantyyppisissä puoliräkälöissä.


    • harrastanu

      Räkimistä niihin v***n purilaisiin. Mikään ei ole niin ärsyttävää kun on hiton moinen kiire ja sit joku ääliö tilaa purilaisen ilman suolakurkkuja. Ihan niiku niitä ei voi noukkia sieltä pois. Kaikkein sikamaisinta mitä voi ihminen tehdä on tilata ranskalaiset ilman suolaa. Pikkase siinä on työtä enneku ne on paistettu ku vieressä on suolalla maustettuja kaukalo täynnä. Vit***s.

      • että

        olet asiakaspalveluammatissa ja sulle maksetaan siitä (luulisin). Olen kyllä huomannut että hesen ja mäkkärin henkilökunta ei sitä ymmärrä. En tiedä kuka sinne työntekijät valitsee, mutta ilmeisesti sinne ei edes normaaliälyiset saati hieman älykkäämmät pääsekkään töihin. Jos työ on siellä niin paskamaista niin ota loparit ja eti parempi. Ai niin et taida päästä mihinkään muualle ja tämäkin työpaikka taitaa olla jollain muulla kuin omin avuin hommattu.


      • grillikiqqura

        Joskus olin tossa heses syömäs jonos mun edellä oli joku semmone noin 6-7v tyttö, joka sano sil myyjäl et hän haluu juustohampparin ilman juustoo ja ei majoneesii...! hiukanko repesin siel takan!


    • Russell

      Mielummin pienet rahat jenkkeihin, kuin isot rahat Turkuun.

      Mikä sen takaa, ettei ne Hesburgerin muutenkin vähän vammaisen oloiset burgerinvääntäjät räi niihin safkoihin yhtä lailla.

      • pelle

        Ei kuule rahat mee jenkkeihin ku menee ihan yksityiselle yrittäjälle tai sit suomen mäc:oylle. Ne tietenki joutuu maksaa lisenssit jenkkeihin...

        Nii tosta räkimisestä. Oon ollu vajaan vuoden alalla töissä ja en oo kyl törmänny meijän mäkissä mihinkää hamppareiden välii räkimisee... Eikä se suolattomien raxujen/erikoistilausten tekeminen niin suuri vaiva oo!! Ainoo mikä vituttaa välillä on se ku asiakas tulee valmiiks kyrpä otsassa riehumaa eikä tahdo millää ymmärtää jos jotain tuotetta satu olee valmiina. Niillä burgereilla nyt vaa sattuu olee se 10 minuutin säilytysaika et on varmaa ihan ymmärrettävää miks niitä ei voi olla kauheeta läjää siinä tasossa!!!!
        (muuten tulis erittäin suuri häviikki)


      • ....

        Älkää hyvät ihmiset uskoko kaikkea mitä kuulette tai luette!!! Olen ollut mäkissä töissä yli kymmenen vuotta ja voin sanoa satavarmasti ettei missään mäkissä tai hesessä takuulla tehdä näin. Kuka tahansa voi soittaa ja kirjoittaa vastaavaa ihan mihin vain ja jauhaa paskaa, joten herätys! Mäkki on takuulla yksi turvallisimmista paikoista syödä. Missään ei ole niin tarkkaa omavalvontaa kuin siellä.


      • nynny
        .... kirjoitti:

        Älkää hyvät ihmiset uskoko kaikkea mitä kuulette tai luette!!! Olen ollut mäkissä töissä yli kymmenen vuotta ja voin sanoa satavarmasti ettei missään mäkissä tai hesessä takuulla tehdä näin. Kuka tahansa voi soittaa ja kirjoittaa vastaavaa ihan mihin vain ja jauhaa paskaa, joten herätys! Mäkki on takuulla yksi turvallisimmista paikoista syödä. Missään ei ole niin tarkkaa omavalvontaa kuin siellä.

        Tervetuloa seuraamaan kuinka meillä erään vilkkaan valtatien varrella sijaitsevan pikkukaupungin mäkkärissä täytellään ovo-vihkosta arpomalla päivän numerot.


    • hehe

      En ymmärrä miten yksikään ihminen muutenkaan käy mäkissä tai hesessä? Itse ainakin saan maukkaammin ja samaan hintaa itseni täyteen jossain pizza/kebabpaikassa. Rullakebab > all

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe