Mitä teille tulee mieleen raskaana olevasta naisesta?

Anonyymi

Minulla:

- Haisee spermalle ja kuukautisille
- On jotenkin ellottavan lihava
- Epäkiinnostava joka suhteessa koska hänestä tietää että hänen ajatuksissa liikkuu nyt vain hänen raskaus
- Tylsä
- Jotenkin "mätisäkki" ei yhtään timmi

88

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Synnytystalkoot. Suomi nousuun! :D

    • Anonyymi

      Vatsa alkaa olla aika valtava. Painaa osin keuhkoja.

    • Anonyymi

      Pakko nukkua selällään tai kyljellään vartalotyynyä vasten.

    • Anonyymi

      Vauva potkii suht innokkaasti kupua <3

    • Ihme mielihaluja saava höpsäke. 😀

      • Anonyymi

        Sellainenhan sinä olet :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellainenhan sinä olet :)

        No välillä joo...

        Mutta olen kuullut omituisista ruokakomboista raskaana olevilta. Joku nuolee tiilimuuria, joku laittaa suklaalevyn päälle suolakurkkuja, sokeripalan päälle ketsuppia jne. 😁

        Jotenkin näen mielikuvan salaa katseilta tiilipiippua nuolevasta möhömahasta. 😃
        Tai jääkaappia tutkivaa niskanraapiaa, missä ne suolakurkut on? 🤔😆


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No välillä joo...

        Mutta olen kuullut omituisista ruokakomboista raskaana olevilta. Joku nuolee tiilimuuria, joku laittaa suklaalevyn päälle suolakurkkuja, sokeripalan päälle ketsuppia jne. 😁

        Jotenkin näen mielikuvan salaa katseilta tiilipiippua nuolevasta möhömahasta. 😃
        Tai jääkaappia tutkivaa niskanraapiaa, missä ne suolakurkut on? 🤔😆

        Suolakurkkua klo 03. Iso pönttö nam 😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suolakurkkua klo 03. Iso pönttö nam 😛

        Tälleen huomaamattomasti hiippailee sinne jääkaapille kaikkine möhiksineen. 😀

        https://youtu.be/ktu2VgQFKa0

        Äippien salajääkaappikeikat kolmonen. 😊


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Tälleen huomaamattomasti hiippailee sinne jääkaapille kaikkine möhiksineen. 😀

        https://youtu.be/ktu2VgQFKa0

        Äippien salajääkaappikeikat kolmonen. 😊

        Hahah hyvät naurut! Ei tiedä pääseekö vatsan kanssa noin sulavasti 😂😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahah hyvät naurut! Ei tiedä pääseekö vatsan kanssa noin sulavasti 😂😅

        No mutta toi kävely, missä kädet nousee ylös samaa tahtia jalkojen ksnssa onnistuu ainskin... hiippailu. 😃


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Tälleen huomaamattomasti hiippailee sinne jääkaapille kaikkine möhiksineen. 😀

        https://youtu.be/ktu2VgQFKa0

        Äippien salajääkaappikeikat kolmonen. 😊

        Saisko petauspatjan väliin sujauttaa jotain evästä kädenmitan päähän varuiksi? 😄


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No mutta toi kävely, missä kädet nousee ylös samaa tahtia jalkojen ksnssa onnistuu ainskin... hiippailu. 😃

        😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saisko petauspatjan väliin sujauttaa jotain evästä kädenmitan päähän varuiksi? 😄

        Joo, mutta ei näkkäriä.... muruset tarttuu nahkaan. Joku pitkojen pitko vaikka.... karistelee vaan sokerit siitä nuijimalla sitä miehen puolelle ennen nukkumaan menoa. 😃 Siitä voi nyhtää pikkusuullisia näppärästi... nyhtöpitkoa!☝️😬


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Joo, mutta ei näkkäriä.... muruset tarttuu nahkaan. Joku pitkojen pitko vaikka.... karistelee vaan sokerit siitä nuijimalla sitä miehen puolelle ennen nukkumaan menoa. 😃 Siitä voi nyhtää pikkusuullisia näppärästi... nyhtöpitkoa!☝️😬

        Myös tuorekurkku ja sinappituubi 😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myös tuorekurkku ja sinappituubi 😛

        No tuohon pakko saada jotain perinteisiä nakkeja, jotka on toisissaan kiinni, että tulevat helposti kiskaisemalla kaikki petarin alta. Sinappituubin korkki kannattaa aukaista vasta kun sen on ottanut esiin. 😀👌


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No tuohon pakko saada jotain perinteisiä nakkeja, jotka on toisissaan kiinni, että tulevat helposti kiskaisemalla kaikki petarin alta. Sinappituubin korkki kannattaa aukaista vasta kun sen on ottanut esiin. 😀👌

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No tuohon pakko saada jotain perinteisiä nakkeja, jotka on toisissaan kiinni, että tulevat helposti kiskaisemalla kaikki petarin alta. Sinappituubin korkki kannattaa aukaista vasta kun sen on ottanut esiin. 😀👌

        Se on se joku perhenakkipakkaus näppärästi yhteen liitetty, mut taitettavissa. 😂 iso vitonen tms.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on se joku perhenakkipakkaus näppärästi yhteen liitetty, mut taitettavissa. 😂 iso vitonen tms.

        Joku sellainen näppärä....😁👌

        Sitten yöpöydän laatikossa varuilta toasteri. 😀

        Ei pidä unohtaa..😬


      • Disse kirjoitti:

        Joku sellainen näppärä....😁👌

        Sitten yöpöydän laatikossa varuilta toasteri. 😀

        Ei pidä unohtaa..😬

        Vai olisko helpompi raahata patja ihan keittiöön? 🤔


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Vai olisko helpompi raahata patja ihan keittiöön? 🤔

        Tämä paras 😂👍


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Joku sellainen näppärä....😁👌

        Sitten yöpöydän laatikossa varuilta toasteri. 😀

        Ei pidä unohtaa..😬

        Kunhan ei halsteri 😂🤗


      • Disse kirjoitti:

        No välillä joo...

        Mutta olen kuullut omituisista ruokakomboista raskaana olevilta. Joku nuolee tiilimuuria, joku laittaa suklaalevyn päälle suolakurkkuja, sokeripalan päälle ketsuppia jne. 😁

        Jotenkin näen mielikuvan salaa katseilta tiilipiippua nuolevasta möhömahasta. 😃
        Tai jääkaappia tutkivaa niskanraapiaa, missä ne suolakurkut on? 🤔😆

        Mulla ei ollut niin outoja juttuja, mutta omenoita ja Jacky makupalaa (maitosuklaa ja kinuski) meni kyllä todella paljon. Pari kiloa omenoita varmaan päivässä ja jacky purkkeja meni sen 5-6 päivässä 🙈


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Mulla ei ollut niin outoja juttuja, mutta omenoita ja Jacky makupalaa (maitosuklaa ja kinuski) meni kyllä todella paljon. Pari kiloa omenoita varmaan päivässä ja jacky purkkeja meni sen 5-6 päivässä 🙈

        Tekikö mieli dipata kuorittu omppu makupalaan? 😁


      • Disse kirjoitti:

        Tekikö mieli dipata kuorittu omppu makupalaan? 😁

        Juu, mä teinkin niin 😅


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Juu, mä teinkin niin 😅

        Ahaha... voin nähdä sielun silmin sen riemun, kun oot päässyt haukkaamaan sitä sitten. 😃


      • Disse kirjoitti:

        Ahaha... voin nähdä sielun silmin sen riemun, kun oot päässyt haukkaamaan sitä sitten. 😃

        Juu, ja siis sitä makupalaa mä olisin juonut kuin maitoa. Ihan outoa. Joskus jos kaupassa ei ollut oikeita jacky makupaloja, niin ostin valmisra vaniljakastiketta ja kaadoin o'boyta joukkoon ja vedin sitä sitten syvältä lautaselta, ja omenapalat tietty vieressä välillä dippaillen... 😅

        Mutta mulla on itse asiassa toinen aika kummallinen pakkomielle. Ei liity raskauteen tosin, mutta siis mun on ihan pakko välillä saada syödä kylmää hernaria suoraan purkista 🙈


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Juu, ja siis sitä makupalaa mä olisin juonut kuin maitoa. Ihan outoa. Joskus jos kaupassa ei ollut oikeita jacky makupaloja, niin ostin valmisra vaniljakastiketta ja kaadoin o'boyta joukkoon ja vedin sitä sitten syvältä lautaselta, ja omenapalat tietty vieressä välillä dippaillen... 😅

        Mutta mulla on itse asiassa toinen aika kummallinen pakkomielle. Ei liity raskauteen tosin, mutta siis mun on ihan pakko välillä saada syödä kylmää hernaria suoraan purkista 🙈

        No noi on tavallaan kivojs hihihiijuttuja vaan. 😆

        Ja mun on joskus pakko vetästä tonnikalaa sioraan purkista. Lorautan öljyt pois, hyppysellinen suolaa päälle ja haarukalla vaan ääntä kohden. 😋


      • Disse kirjoitti:

        No noi on tavallaan kivojs hihihiijuttuja vaan. 😆

        Ja mun on joskus pakko vetästä tonnikalaa sioraan purkista. Lorautan öljyt pois, hyppysellinen suolaa päälle ja haarukalla vaan ääntä kohden. 😋

        Niin minäkin, mut mä vaan sekoitan sen öljyn siihen joukkoon ja syön 😂


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Niin minäkin, mut mä vaan sekoitan sen öljyn siihen joukkoon ja syön 😂

        Joskus taas kiva ottaa lenkin pätkä ja tehdä siitä pieniä paloja veitsellä ja syödä kylmänä.

        Joskus ananasta suoraan purkista tai persikanpuolikkaita. Niitä voi sitten valuttaa myöd pitkään ja paloitella rahkan sekaan.... tai ostaa piltti siihen. 😋

        Persikkapilttejä ei taida enää olla? 🤔 siis pelkkänä... aina jotain seassa? Miksköhän? 😳


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No noi on tavallaan kivojs hihihiijuttuja vaan. 😆

        Ja mun on joskus pakko vetästä tonnikalaa sioraan purkista. Lorautan öljyt pois, hyppysellinen suolaa päälle ja haarukalla vaan ääntä kohden. 😋

        Sama! Siihen tulee yks kaks himo!


      • Disse kirjoitti:

        Joskus taas kiva ottaa lenkin pätkä ja tehdä siitä pieniä paloja veitsellä ja syödä kylmänä.

        Joskus ananasta suoraan purkista tai persikanpuolikkaita. Niitä voi sitten valuttaa myöd pitkään ja paloitella rahkan sekaan.... tai ostaa piltti siihen. 😋

        Persikkapilttejä ei taida enää olla? 🤔 siis pelkkänä... aina jotain seassa? Miksköhän? 😳

        Huomenta,

        Totta, sinapilla maistuu :)

        Persikkaa en purkkiversiona oikein syö, en tiedä miksi, se vaan ei jostain syystä kauppakoriin asti päädy. Ananasta sen sijaan syön päivittäin, joko tuoreena tai purkkiversiona. :)

        Pilttiruokia en ole koskaan käyttänyt muuhun kuin vara- ja matkaruokana lapsukaiselle hänen ollessa pieni, mutta kun siitäkin on jo 20 v. aikaa, niin enpä osaa sanoa :D


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Huomenta,

        Totta, sinapilla maistuu :)

        Persikkaa en purkkiversiona oikein syö, en tiedä miksi, se vaan ei jostain syystä kauppakoriin asti päädy. Ananasta sen sijaan syön päivittäin, joko tuoreena tai purkkiversiona. :)

        Pilttiruokia en ole koskaan käyttänyt muuhun kuin vara- ja matkaruokana lapsukaiselle hänen ollessa pieni, mutta kun siitäkin on jo 20 v. aikaa, niin enpä osaa sanoa :D

        Huomenta...

        No purkkiversioonkin mättävät sokerilientä, niin ei ole munkaan mieleen ihan täysin, mutta suutuntuma on vaan niin kiva. :oP

        Joo, no mä oon oikonut ja ottanut jonkun rahkayogurtin kanssa jotain pilttejä, ne on näppäriä vaikka eväänä töissä. :o)
        Mutta tosiaan pistin merkille, ettei tavallista persikkkaa enää löydy....Aina on jotain muuta seassa. :o)

        Mä tässä työn ohella kuumeisesti katson kypärää... Mä taidan ostaa sen kyllä vielä tässä päivän parin aikana...pitää koettaa katsella kaikkia mahdollisia tarjontoja... Bluetooth-kypäröitä ei liiemmin ole, mutta jos änkäis sen värkin itse sinne... Häikäisysuoja on toinen, mikä pitäis olla. Arskalasit jotain auttaa, mutta kun oikein illalla tai aamulla matalalta paistaa, ei kyllä näe mitään... Jos sen vois kiskaista sitten siihen eteen. :o)


      • Disse kirjoitti:

        Huomenta...

        No purkkiversioonkin mättävät sokerilientä, niin ei ole munkaan mieleen ihan täysin, mutta suutuntuma on vaan niin kiva. :oP

        Joo, no mä oon oikonut ja ottanut jonkun rahkayogurtin kanssa jotain pilttejä, ne on näppäriä vaikka eväänä töissä. :o)
        Mutta tosiaan pistin merkille, ettei tavallista persikkkaa enää löydy....Aina on jotain muuta seassa. :o)

        Mä tässä työn ohella kuumeisesti katson kypärää... Mä taidan ostaa sen kyllä vielä tässä päivän parin aikana...pitää koettaa katsella kaikkia mahdollisia tarjontoja... Bluetooth-kypäröitä ei liiemmin ole, mutta jos änkäis sen värkin itse sinne... Häikäisysuoja on toinen, mikä pitäis olla. Arskalasit jotain auttaa, mutta kun oikein illalla tai aamulla matalalta paistaa, ei kyllä näe mitään... Jos sen vois kiskaista sitten siihen eteen. :o)

        Ahaa, kiva :)
        Muista katsoa se tärkein sitten myös, eli miten se on pärjännyt törmäystesteissä:
        https://sharp.dft.gov.uk


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Ahaa, kiva :)
        Muista katsoa se tärkein sitten myös, eli miten se on pärjännyt törmäystesteissä:
        https://sharp.dft.gov.uk

        Parempi kun en nyt katso, kun tilasin jo. :oP

        Sitten pitää vielä piipahtaa jossainvaiheessa Motonetistä rotsi. Sen käyn sovittamassa, samoin kun ehkä etsin myös housut, mutta ne on vielä auki... Mutta noilla pääsee alkuun mitä nyt hommaan...vaikka koko kesänkin.. Tiedä minkälainen ajokesä loppujen lopuksi edes tulee... :o)

        Ootkos sä käynyt sen kuninkaantien reitin hurauttaa?


      • Disse kirjoitti:

        Parempi kun en nyt katso, kun tilasin jo. :oP

        Sitten pitää vielä piipahtaa jossainvaiheessa Motonetistä rotsi. Sen käyn sovittamassa, samoin kun ehkä etsin myös housut, mutta ne on vielä auki... Mutta noilla pääsee alkuun mitä nyt hommaan...vaikka koko kesänkin.. Tiedä minkälainen ajokesä loppujen lopuksi edes tulee... :o)

        Ootkos sä käynyt sen kuninkaantien reitin hurauttaa?

        Vaan pätkiä siitä ajanut. Vois olla siistiä ajaa koko reitti joskus :) Eikö se mene Norjasta Pietariin asti?


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Vaan pätkiä siitä ajanut. Vois olla siistiä ajaa koko reitti joskus :) Eikö se mene Norjasta Pietariin asti?

        Jaa? Mä luulin, että vaan sitä Länsirannikoa pitkin.... Mutta kuulin jossain miitissä joltain juttua... :oI Voi olla, että kuulin ja luulin vaan jostain pätkästä... Mutta siinä vissiin sitä länsirannikkoa pitkin luikertelis sitä... Meren rantaa pitkin...

        Mä oon saanut päähäni suunnata sille pätkälle vielä ensi kesänä.... :o)


      • Disse kirjoitti:

        Jaa? Mä luulin, että vaan sitä Länsirannikoa pitkin.... Mutta kuulin jossain miitissä joltain juttua... :oI Voi olla, että kuulin ja luulin vaan jostain pätkästä... Mutta siinä vissiin sitä länsirannikkoa pitkin luikertelis sitä... Meren rantaa pitkin...

        Mä oon saanut päähäni suunnata sille pätkälle vielä ensi kesänä.... :o)

        Juu, eiköhän se oo tämä reitti :)

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kuninkaantie


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Juu, eiköhän se oo tämä reitti :)

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kuninkaantie

        Varmaankin joo. Sen vois jotenkin kurvailla manner-Suomen puolella.... En lähde Ahvenanmaalle punkkeja hakemaan. :oD

        Pitäis varmaan pikkuhiljaa alkaa juonimaan reittiä ja tutkimaan missä on mitäkin. :o)


      • Disse kirjoitti:

        Varmaankin joo. Sen vois jotenkin kurvailla manner-Suomen puolella.... En lähde Ahvenanmaalle punkkeja hakemaan. :oD

        Pitäis varmaan pikkuhiljaa alkaa juonimaan reittiä ja tutkimaan missä on mitäkin. :o)

        Ei ne punkit sentään niin hurjia hyökkäämään ole :D
        Mmm, joo. En tuputa, mutta mutta noin yleisesti todettakoon, että Ahvenanmaa on kyllä ihan käymisen arvoinen paikka. Todella kaunista siellä kesäisin. :)


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Ei ne punkit sentään niin hurjia hyökkäämään ole :D
        Mmm, joo. En tuputa, mutta mutta noin yleisesti todettakoon, että Ahvenanmaa on kyllä ihan käymisen arvoinen paikka. Todella kaunista siellä kesäisin. :)

        Ei sitä tiedä miten vihamielisiä elukoita ovatten? ;oD

        No onhan se siistiä seutua..joskus penskana tuli siellä oltua viikko. Kastelholman linnaa käytiin katsoo ja sitä postimestaa...nimeä en muista... Ja sit oli jotain jääkautisia hiidenkiukaita ja ties mitä.... Jossain kalliosaarellakin oltiin yötä... En muista nimeä. :o)

        Mutta se rannikko jostain Turusta Hankoon ois ihan jees koluta. :o) Jompaan kumpaan suuntaan. Kumpaankin pisteeseen on matkaa täältä ihan perseenpuudutuksen verran, että ne pätkät vois mennä pikamarssina, muuten vois keskittyä kohteeseen. :oD


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ei sitä tiedä miten vihamielisiä elukoita ovatten? ;oD

        No onhan se siistiä seutua..joskus penskana tuli siellä oltua viikko. Kastelholman linnaa käytiin katsoo ja sitä postimestaa...nimeä en muista... Ja sit oli jotain jääkautisia hiidenkiukaita ja ties mitä.... Jossain kalliosaarellakin oltiin yötä... En muista nimeä. :o)

        Mutta se rannikko jostain Turusta Hankoon ois ihan jees koluta. :o) Jompaan kumpaan suuntaan. Kumpaankin pisteeseen on matkaa täältä ihan perseenpuudutuksen verran, että ne pätkät vois mennä pikamarssina, muuten vois keskittyä kohteeseen. :oD

        Treffit turkuun lilliksen kanssa ;-)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Treffit turkuun lilliksen kanssa ;-)

        Onko Turussa Absia? :oD


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Abc https://www.abcasemat.fi/fi/asemat/abc-koulukatu-turku-685848020/noutopoyta

        Ääh... Kai mä sen jo arvasin, kunhan jotain tuumasin....kun joskus manailtiin, kun olin eräillä rehveillä just absilla. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Ei sitä tiedä miten vihamielisiä elukoita ovatten? ;oD

        No onhan se siistiä seutua..joskus penskana tuli siellä oltua viikko. Kastelholman linnaa käytiin katsoo ja sitä postimestaa...nimeä en muista... Ja sit oli jotain jääkautisia hiidenkiukaita ja ties mitä.... Jossain kalliosaarellakin oltiin yötä... En muista nimeä. :o)

        Mutta se rannikko jostain Turusta Hankoon ois ihan jees koluta. :o) Jompaan kumpaan suuntaan. Kumpaankin pisteeseen on matkaa täältä ihan perseenpuudutuksen verran, että ne pätkät vois mennä pikamarssina, muuten vois keskittyä kohteeseen. :oD

        Jui, Hanko on kaunis, Fiskars in Ruukki Raaseporidsa myös. Ja tänne asti kun ajat, niin tuo pieni saariston rengastie olisi ihan huikea sun nähdä. Ainakin osittain,ellei koko rengastietä halua ajaa. Mut saaristo on vaan ihan huikean kaunis.


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Jui, Hanko on kaunis, Fiskars in Ruukki Raaseporidsa myös. Ja tänne asti kun ajat, niin tuo pieni saariston rengastie olisi ihan huikea sun nähdä. Ainakin osittain,ellei koko rengastietä halua ajaa. Mut saaristo on vaan ihan huikean kaunis.

        Fiskarsin Ruukki piti lukea... tuli ihan mahottomasti kirjoitusvirheitä. Heti hermostui kun alkoi parittaminen täällä näköjään 😂


      • Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

        Fiskarsin Ruukki piti lukea... tuli ihan mahottomasti kirjoitusvirheitä. Heti hermostui kun alkoi parittaminen täällä näköjään 😂

        ♥️♥️♥️


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Fiskarsin Ruukki piti lukea... tuli ihan mahottomasti kirjoitusvirheitä. Heti hermostui kun alkoi parittaminen täällä näköjään 😂

        No ois siisti just jotain pikkumestoja tsekata ja sit jos löytäis jotain maatalomatkustuskoteja yöpymiseen tai vaikka joku kiva majakkamajoitus.. :oD Vois niinkun tuota Hanko Turku väliä vaikka luutia kolme päivää... Ei ois kiire. :o)

        No nää jotkut on innokkaita, mutta ovat myös julmetun uteliaita, sen verran oon oppinut, että vaikka jotain järjestäskin jonkun kanssa, niin muuta väylää pitkin pitää juonia hommat....nää on niin uteliaita ja ties kateellisia tai mitä vaan, että kaikki asiat revittäis vaan kohu-uutisiks... Pahempaa juorumaaperää tuskin on missään koko universumissa. :oD


      • Disse kirjoitti:

        No ois siisti just jotain pikkumestoja tsekata ja sit jos löytäis jotain maatalomatkustuskoteja yöpymiseen tai vaikka joku kiva majakkamajoitus.. :oD Vois niinkun tuota Hanko Turku väliä vaikka luutia kolme päivää... Ei ois kiire. :o)

        No nää jotkut on innokkaita, mutta ovat myös julmetun uteliaita, sen verran oon oppinut, että vaikka jotain järjestäskin jonkun kanssa, niin muuta väylää pitkin pitää juonia hommat....nää on niin uteliaita ja ties kateellisia tai mitä vaan, että kaikki asiat revittäis vaan kohu-uutisiks... Pahempaa juorumaaperää tuskin on missään koko universumissa. :oD

        Se on kyllä niin totta. Nää on iham kummallisia täällä. Mut siis jos haluat jotain reittisuunnitteluun jeesiä, niin hihkaise vaan. Mut varmaam sit muuta kautta kuin tätä kautta. :)


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ääh... Kai mä sen jo arvasin, kunhan jotain tuumasin....kun joskus manailtiin, kun olin eräillä rehveillä just absilla. :oD

        Vaihtakaa yhteystietoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtakaa yhteystietoja

        Hakekaa popparit kolmiodraamaa tiedossa!!!!!


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Se on kyllä niin totta. Nää on iham kummallisia täällä. Mut siis jos haluat jotain reittisuunnitteluun jeesiä, niin hihkaise vaan. Mut varmaam sit muuta kautta kuin tätä kautta. :)

        No joo. Siis reittisuunnitelmaahan voi kyllä käydä läpi tai sellaisia mielenkiintoisia mestoja. Aikataulut kyllä pidän omana tietona. :oD
        Tein mä jotain lenkkiä viime kesänäkin ja sit tänne laitoin juttua, mutta vähän eri aikataulussa kun missä olin ja minne milloinkin menin. :o)

        Ajoin Punkaharjulle metsämuseoon, sit kävin Imatralla, siitä yöks hotelliin Lappeenrantaan pätkivällä Kawalla... :oD (polttoainehana temppuili, mutta korjaantui) Siitä katselin Suomen puolen kanavat läpi ja hurautin Taipalsaaren kautta Savitaipaleelle, siitä Taavettiin ja Kävin Haminassa... Siellä oli jännä kohtaaminen...kävin ensin vinkkupullon hakemassa yökyläilypaikkaan viemisiks ja sit menin Tervasaaren huvivenesatamaan....Siellä törmäsin serkkuun perheineen. :oD Ne osti purkkarin Joensuusta ja toivat sitä Saimaan kanavan kautta Kauniaisiin....niin olivat just siellä sit... :oD Kyllä leuka putos, kun kysyin mitä serkulle kuuluu? :oD Sit menin tonne Lahden seuduille ja siitä keskiseen Suomeen... Ja takas savoon. :o) 1027 km ilmestyi mittariin sillä reissulla. :oD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtakaa yhteystietoja

        No ei varmasti ainakaan tässä... Kyllä löytyy jotain muutakin keinoja. :oD


      • Disse kirjoitti:

        No joo. Siis reittisuunnitelmaahan voi kyllä käydä läpi tai sellaisia mielenkiintoisia mestoja. Aikataulut kyllä pidän omana tietona. :oD
        Tein mä jotain lenkkiä viime kesänäkin ja sit tänne laitoin juttua, mutta vähän eri aikataulussa kun missä olin ja minne milloinkin menin. :o)

        Ajoin Punkaharjulle metsämuseoon, sit kävin Imatralla, siitä yöks hotelliin Lappeenrantaan pätkivällä Kawalla... :oD (polttoainehana temppuili, mutta korjaantui) Siitä katselin Suomen puolen kanavat läpi ja hurautin Taipalsaaren kautta Savitaipaleelle, siitä Taavettiin ja Kävin Haminassa... Siellä oli jännä kohtaaminen...kävin ensin vinkkupullon hakemassa yökyläilypaikkaan viemisiks ja sit menin Tervasaaren huvivenesatamaan....Siellä törmäsin serkkuun perheineen. :oD Ne osti purkkarin Joensuusta ja toivat sitä Saimaan kanavan kautta Kauniaisiin....niin olivat just siellä sit... :oD Kyllä leuka putos, kun kysyin mitä serkulle kuuluu? :oD Sit menin tonne Lahden seuduille ja siitä keskiseen Suomeen... Ja takas savoon. :o) 1027 km ilmestyi mittariin sillä reissulla. :oD

        :D aika hienoa! Joo, siis tuttaviin kyllä törmää välillä kyllä mitä kummallisissa paikoissa :D, mut jotenkin niin kivaakin sellainen odottamaton tapaaminen. Spontaania. :) 1027 km on jo ihan kiva matka.

        Juu, mä en reittiä edes välttämättä tarkoittanut, saatikka aikataulua. Lähinnä jos jotain tiettyä tietoa, ideaa tai muuta kaipaat, mm. Majoituspaikkoja lossi- tai lauttaliikennetietoa jne. niin ei tarvii kuin kysyä :)


      • Disse kirjoitti:

        No ei varmasti ainakaan tässä... Kyllä löytyy jotain muutakin keinoja. :oD

        Ja löytyykin. Ei me tänne mitään tietoja laiteta. :)


      • Lillis2020 kirjoitti:

        :D aika hienoa! Joo, siis tuttaviin kyllä törmää välillä kyllä mitä kummallisissa paikoissa :D, mut jotenkin niin kivaakin sellainen odottamaton tapaaminen. Spontaania. :) 1027 km on jo ihan kiva matka.

        Juu, mä en reittiä edes välttämättä tarkoittanut, saatikka aikataulua. Lähinnä jos jotain tiettyä tietoa, ideaa tai muuta kaipaat, mm. Majoituspaikkoja lossi- tai lauttaliikennetietoa jne. niin ei tarvii kuin kysyä :)

        No reitithän löytyy kartoilta ja navigaattorista, mutta just upeat mestat ja sen sellaiset jää usein näkemättä ja kokematta, jos niistä ei tiedä. Ja noissa majapaikoissakin on aina sellainen tuurin kauppa, että joku hotellihan on helppo löytää, mutta joku pikkumesta voi olla niin arvoitus... Tuossa toissa kesänä...tai tais olla jo vähän syksypuolta satuin varaamaan Forssan läheltä jonkun tälläisen maatilamatkailumökkisysteemin, niin oli kyllä huikea. Siellä oli kaikki tehty perinneperiaatteella....ei yhtään mitään ollut saanut tehdä sähkökoneilla, tai edes vatupassia käyttäen... Lisäksi metsät oli luonnontilassa. Autot ja muut kulkineet jätettiin pihaan omalla vastuulla. :oD Sinä aikana yks puu kaatuikin jossain siinä metsässä. :oD

        Ja sitten se sauna...sitä piti lämmittää varmaan 3 tuntia ja siinä oli varmaan kuutio kiuaskiviä... Oli aika uskomaton mesta...eikä edes kallis. :o) Just näitä kun tietäis. :o)


    • Anonyymi

      =) niin olen, hemmetti että olet kiihottava, nainen parhaassa iässä, masentaa kun en voi olla kanssasi )= mutta, ehkä vielä lähitulevaisuudessa, njam!

    • Anonyymi

      Ei silloin enää kyllä kuulautiset haise?

    • Anonyymi

      lurps, njam,

    • pilalla

      • Anonyymi

        Aika rumasti sanottu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika rumasti sanottu!

        näin se vaan on lapsettoman miehen näkökannalta.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        näin se vaan on lapsettoman miehen näkökannalta.

        Kanaemo hautoo...


      • Anonyymi

        Vaikka ois sun lapsen äiti? Sanot sitte lapselles, että äiti on pilalla? Ja sun äiti on pilalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ois sun lapsen äiti? Sanot sitte lapselles, että äiti on pilalla? Ja sun äiti on pilalla?

        Timityksen äiti on pilalla. Epäonnistunut myös kasvatuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timityksen äiti on pilalla. Epäonnistunut myös kasvatuksessa.

        ei pidä paikkaansa, hän on hyvä äiti, miksi teet näin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Timityksen äiti on pilalla. Epäonnistunut myös kasvatuksessa.

        Meilläpäin ei harrasteta insestiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ois sun lapsen äiti? Sanot sitte lapselles, että äiti on pilalla? Ja sun äiti on pilalla?

        Miehet eivät pidä vieraasta jälkikasvusta


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        Miehet eivät pidä vieraasta jälkikasvusta

        Et pidä naisista etkä lapsista. Mitä jää jäljelle - miehet ja eläimet. :-D Pitäiskö sun nyt vaan rohkeasti tulla kaapista suuntautumistesi kanssa, helpottaisi varmaan omaa oloa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et pidä naisista etkä lapsista. Mitä jää jäljelle - miehet ja eläimet. :-D Pitäiskö sun nyt vaan rohkeasti tulla kaapista suuntautumistesi kanssa, helpottaisi varmaan omaa oloa?

        se, että osoittaa naisten tekopyhyyden ei tarkoita ettei olisi hetero


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        se, että osoittaa naisten tekopyhyyden ei tarkoita ettei olisi hetero

        Mitä tekopyhää on raskaana olevissa naisissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tekopyhää on raskaana olevissa naisissa?

        se, että luulevat, että se kaikkien mielestä olisi mitenkään positiivista


    • Anonyymi

      Jos tulee mieleen minikokoisia ruumisarkkuja ja haudoistaan nousevia vauvoja.

      Hyvä elokuva nyt; Cape Fear, Robert De Niro on tuossa, on jännitysjuttu.

    • Isyysloma. 😂

    • Äidillinen näky. Herättää suojeluvaistoja.

    • Anonyymi

      Jos outo, niin ei mitään.
      Jos omassa taloudessa, ikävästi huolta, vastuuta ja rahanmenoa tiedossa seuraavaksi pariksi vuosikymmeneksi.

    • Anonyymi

      On harrastanut seksiä ainakin kerran, mikä jo on enemmän kuin aloittaja.

    • Siunattu rakkauden hedelmä😁

    • Anonyymi

      Luokaton provo.

    • Anonyymi

      Mieleeni tulee jatkuvuus, elämän jatkuvuus.

    • Onneksi tuo en ole minä!

    • Kipeä alaselkä.

    • Anonyymi

      Tuo nainen on ollut alastomana jonkun miehen kanssa sängyssä ja minkähän näköisen miehen on nainen kelpuuttanut.

    • Mitä sillä on väliä, mitä sinun mieleesi heistä tulee. Sinun kanssasiko he ovat naimisissa?

    • Joitakin raskaus kaunistaa. Nainen oikein hehkuu.

    • Anonyymi

      Tulee mieleen tuo nainen on antanut miehen laueta spermat sisään...tulee mieleen pian tuon naisen elämä menee pilalle.

    • Anonyymi

      Useimmiten hyvin upea näky, mutta yleensä aina jonkun muun miehen kanssa (varattu).

      M36

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe