Enkä katso huutokauppateikaria joka mummoilta pikkurahalla tai ilman vie arvotavarat.
En käy Sampo Kaulasen kaupassa
9
664
Vastaukset
- Anonyymi
No, se ei yhden rutiköyhän boikotti meinaa mitään. Kateellinen köyhä rutisee.....
- Anonyymi
ite sampo siinä kirjoitteellee.
- Anonyymi
tulee se uusi kiinalainen rottavirus,siitä pitää saada uusi avustus
- Anonyymi
Ei rehellinen ihminen voi kieroja kattoa.
- Anonyymi
Hyvä kamppanja kun Minttu ja Sampo toi ruokia naapurikuntiin, hieno palvelu. Tuo on asiakaspalvelua jos mikä mutta eikös nuo naapurikuntien k-kauppiaat itte käsitä palvella niin kuin Sampo ja Minttu? Tulevat sitten kuin Äkäslompolossa on vilskettä niin myymään mökkiläisille ruokaa toimitettuna? S-kauppa on paras.
- Anonyymi
Inarissa tämä huomattiin. Tuli toinen ruokakauppa Sale. Aukiolot kunnossa (7-22) ja hintakilpailukykyä hiukan enemmän kuin Äkäslompolossa. Milloin saadaan Sale tai S Market Äkäslompoloon ja Ylläkselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inarissa tämä huomattiin. Tuli toinen ruokakauppa Sale. Aukiolot kunnossa (7-22) ja hintakilpailukykyä hiukan enemmän kuin Äkäslompolossa. Milloin saadaan Sale tai S Market Äkäslompoloon ja Ylläkselle?
Niin vihreän kortin lomalaiset on aika iso porukka, jotka tulevat muualta ja valitsevat Levin tai Muonion. Kummassakin ainakin yksi S-market ja ABC.
- Anonyymi
onhan se sullakin nälkä, peräsuoli toimii...mie kävin päivällä rovaniemellä, ihmiset osti valtavia määriä ruokaa, tavaraa varastoon(luulen)...suojaetäykset tietäen. Hankala homma kauppiaalle kuitenkin,mitä tilaa...mitä mennee pilalle nykyaikana(korona)
- Anonyymi
Eihän kolarilainen käy muutenkaan missään. Istuu kotona ja valittaa katellisena ko naapurilla kulkee paremmin... Vai olenko ihan väärässä? Kyllä kun näitäkin keskusteluja lukee niin päätään saa puistella ko joka toinen sana täynnä katkeruutta ja kateutta!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman451389Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761295Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86943Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee185830- 10812
- 68801
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20791- 82781
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17710- 50695