Suomi24 on keksinyt

Anonyymi

uuden idean mainoksille keskustelupalstoilla, muuallakin internetissä sitä näkee. Yhä rajummin kuvat hyppii ylös alas kun yrittää valita sen oikean asiakohdan, käyttäjät vahingossa avaa sen kohdan jota ei ollut avaamassa. Onko mainostaminen menossa siihen, että internetin käyttäjien pitää olla "supernopeita" valitsemaan oikean kohdan ennen kuin internet sivusto ehtii päättää mitä käyttäjä saa katsoa?

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi et estä niitten näkymistä ?

• Anonyymi

Miten ne estetään ? Laita hyvä selitys niin e itarvihe meille rautalangasta vääntää. Kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ne estetään ? Laita hyvä selitys niin e itarvihe meille rautalangasta vääntää. Kiitos!

Kaikkiin yleisimpiin selaimiin löytyy lisäosia, jotka estää erittäin hyvin mainosten näkymisen. Samalla näkee mitkä niitä yrittää syöttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkiin yleisimpiin selaimiin löytyy lisäosia, jotka estää erittäin hyvin mainosten näkymisen. Samalla näkee mitkä niitä yrittää syöttää.

Eipä ollut oikein hyvä selitys. Löytyy ja mistä. Firefox on käytössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ollut oikein hyvä selitys. Löytyy ja mistä. Firefox on käytössä.

Niin on mullakin. Katsele tätä https://www.yksityisyydensuoja.fi/suojattu-selain
        Mene suoraan kohtaan 4. Sieltä löytyy ensimmäisenä url block origin, joka on hyvin toimiva. Blokkaa erinomaisesti mainokset ja seurantaa harrastavat sivustot. Yksinkertaisin tapa ladata tämä on mennä firefoxin asetuksiin. Eli paina osoitepalkin oikeassa reunassa olevaa laatikkoa, jossa on kolme viivaa alekkain. Tulee esiin lisäosien haku. Kirjoita sinne tuo mainittu url block origin. Tulee heti tarjolle. Lataa se koneelle ja homma pelittää. On paljon muutakin, mutta aloita tällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on mullakin. Katsele tätä https://www.yksityisyydensuoja.fi/suojattu-selain
        Mene suoraan kohtaan 4. Sieltä löytyy ensimmäisenä url block origin, joka on hyvin toimiva. Blokkaa erinomaisesti mainokset ja seurantaa harrastavat sivustot. Yksinkertaisin tapa ladata tämä on mennä firefoxin asetuksiin. Eli paina osoitepalkin oikeassa reunassa olevaa laatikkoa, jossa on kolme viivaa alekkain. Tulee esiin lisäosien haku. Kirjoita sinne tuo mainittu url block origin. Tulee heti tarjolle. Lataa se koneelle ja homma pelittää. On paljon muutakin, mutta aloita tällä.

Kiitos!! Kiitos!

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvin pelittää ja tuntuu että selain toimii nopeammin. Olin unohtanu tuon. eellisessä konneesa olin säätäny pois mainokset ja sitten unohin koko tuon paikan. Kiitos muistutuksesta.

• Anonyymi

Mitkä mainokset? Ei mulla näy mitään mainoksia, ovat estossa kaikki.

• Anonyymi

Miten ne estetään? Olen klikannut satoja kertoja mainoksen pois, ja antanut googlelle tiedoksi jokaiseen mainokseen ettei kiinnosta. Kaikesta huolimatta nuo mainokset näkyy usein jo aiemmin kuin avattu sivu!

• Anonyymi

Siinäpä mainostakoon. Ei minua häititte. En lankea loveen. Joka wolkkarilla ajjaa ja Bostonia polttaa on mainoksen täydellinen uhri. Näin sanottiin ennen.

• Vieläkö poltat tupakkia?

• Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

Vieläkö poltat tupakkia?

Poltan mutten Bostonia enkä aja wolkkarilla. Ei voi lopettaa tupakin polttoa silla 50 vuotta polttanut voi joutua sairaalahoitoon vieroitusoireuden vuoksi. En halua rasittaa terveydenhuoltoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poltan mutten Bostonia enkä aja wolkkarilla. Ei voi lopettaa tupakin polttoa silla 50 vuotta polttanut voi joutua sairaalahoitoon vieroitusoireuden vuoksi. En halua rasittaa terveydenhuoltoa.

Montako kertaa oot lopettanut tupakinpolton?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako kertaa oot lopettanut tupakinpolton?

Joka ilta lopetan polton.

• Anonyymi kirjoitti:

Joka ilta lopetan polton.

Yönylinen lakko on hyvä alku lopettamiselle. Jatka sammaan malliin niin kulttuuri saapi apurahoja, kun maksat ison tupakkiveron.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat ollaheikkohermoinen, Olen lopettanut

• Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

Yönylinen lakko on hyvä alku lopettamiselle. Jatka sammaan malliin niin kulttuuri saapi apurahoja, kun maksat ison tupakkiveron.

Lähen hakkeen Haaparannalta tupakkia. Siellähän se on halvempaa ja verotkin menee Ruottille. Tupakin ja nuuskan haku riittää syyksi rajan ylitykseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Lähen hakkeen Haaparannalta tupakkia. Siellähän se on halvempaa ja verotkin menee Ruottille. Tupakin ja nuuskan haku riittää syyksi rajan ylitykseen.

Elä hyvä ihminen mee.

• Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

Elä hyvä ihminen mee.

Olenko minä hyvä ihiminen? Näytänkin vaimolle tuon viestin kun kehhuu minuakin joku. Kiitos!

• Anonyymi kirjoitti:

Olenko minä hyvä ihiminen? Näytänkin vaimolle tuon viestin kun kehhuu minuakin joku. Kiitos!

Hyvä ihminen oot! Sano akallesi terviisiä!

• Anonyymi

Oletko koskaan kokeillut pankkikortillasi muita satunnaisia lukuja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8166
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6248
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6188
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4761
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      42
      3256
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2799
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2740
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      47
      2705
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2642
    Aihe