Suomi24 on keksinyt

Anonyymi

uuden idean mainoksille keskustelupalstoilla, muuallakin internetissä sitä näkee. Yhä rajummin kuvat hyppii ylös alas kun yrittää valita sen oikean asiakohdan, käyttäjät vahingossa avaa sen kohdan jota ei ollut avaamassa. Onko mainostaminen menossa siihen, että internetin käyttäjien pitää olla "supernopeita" valitsemaan oikean kohdan ennen kuin internet sivusto ehtii päättää mitä käyttäjä saa katsoa?

22

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi et estä niitten näkymistä ?

      • Anonyymi

        Miten ne estetään ? Laita hyvä selitys niin e itarvihe meille rautalangasta vääntää. Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne estetään ? Laita hyvä selitys niin e itarvihe meille rautalangasta vääntää. Kiitos!

        Kaikkiin yleisimpiin selaimiin löytyy lisäosia, jotka estää erittäin hyvin mainosten näkymisen. Samalla näkee mitkä niitä yrittää syöttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkiin yleisimpiin selaimiin löytyy lisäosia, jotka estää erittäin hyvin mainosten näkymisen. Samalla näkee mitkä niitä yrittää syöttää.

        Eipä ollut oikein hyvä selitys. Löytyy ja mistä. Firefox on käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut oikein hyvä selitys. Löytyy ja mistä. Firefox on käytössä.

        Niin on mullakin. Katsele tätä https://www.yksityisyydensuoja.fi/suojattu-selain
        Mene suoraan kohtaan 4. Sieltä löytyy ensimmäisenä url block origin, joka on hyvin toimiva. Blokkaa erinomaisesti mainokset ja seurantaa harrastavat sivustot. Yksinkertaisin tapa ladata tämä on mennä firefoxin asetuksiin. Eli paina osoitepalkin oikeassa reunassa olevaa laatikkoa, jossa on kolme viivaa alekkain. Tulee esiin lisäosien haku. Kirjoita sinne tuo mainittu url block origin. Tulee heti tarjolle. Lataa se koneelle ja homma pelittää. On paljon muutakin, mutta aloita tällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on mullakin. Katsele tätä https://www.yksityisyydensuoja.fi/suojattu-selain
        Mene suoraan kohtaan 4. Sieltä löytyy ensimmäisenä url block origin, joka on hyvin toimiva. Blokkaa erinomaisesti mainokset ja seurantaa harrastavat sivustot. Yksinkertaisin tapa ladata tämä on mennä firefoxin asetuksiin. Eli paina osoitepalkin oikeassa reunassa olevaa laatikkoa, jossa on kolme viivaa alekkain. Tulee esiin lisäosien haku. Kirjoita sinne tuo mainittu url block origin. Tulee heti tarjolle. Lataa se koneelle ja homma pelittää. On paljon muutakin, mutta aloita tällä.

        Kiitos!! Kiitos!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin on mullakin. Katsele tätä https://www.yksityisyydensuoja.fi/suojattu-selain
        Mene suoraan kohtaan 4. Sieltä löytyy ensimmäisenä url block origin, joka on hyvin toimiva. Blokkaa erinomaisesti mainokset ja seurantaa harrastavat sivustot. Yksinkertaisin tapa ladata tämä on mennä firefoxin asetuksiin. Eli paina osoitepalkin oikeassa reunassa olevaa laatikkoa, jossa on kolme viivaa alekkain. Tulee esiin lisäosien haku. Kirjoita sinne tuo mainittu url block origin. Tulee heti tarjolle. Lataa se koneelle ja homma pelittää. On paljon muutakin, mutta aloita tällä.

        Hyvin pelittää ja tuntuu että selain toimii nopeammin. Olin unohtanu tuon. eellisessä konneesa olin säätäny pois mainokset ja sitten unohin koko tuon paikan. Kiitos muistutuksesta.


    • Anonyymi

      Mitkä mainokset? Ei mulla näy mitään mainoksia, ovat estossa kaikki.

      • Anonyymi

        Miten ne estetään? Olen klikannut satoja kertoja mainoksen pois, ja antanut googlelle tiedoksi jokaiseen mainokseen ettei kiinnosta. Kaikesta huolimatta nuo mainokset näkyy usein jo aiemmin kuin avattu sivu!


    • Anonyymi

      Siinäpä mainostakoon. Ei minua häititte. En lankea loveen. Joka wolkkarilla ajjaa ja Bostonia polttaa on mainoksen täydellinen uhri. Näin sanottiin ennen.

      • Vieläkö poltat tupakkia?


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Vieläkö poltat tupakkia?

        Poltan mutten Bostonia enkä aja wolkkarilla. Ei voi lopettaa tupakin polttoa silla 50 vuotta polttanut voi joutua sairaalahoitoon vieroitusoireuden vuoksi. En halua rasittaa terveydenhuoltoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poltan mutten Bostonia enkä aja wolkkarilla. Ei voi lopettaa tupakin polttoa silla 50 vuotta polttanut voi joutua sairaalahoitoon vieroitusoireuden vuoksi. En halua rasittaa terveydenhuoltoa.

        Montako kertaa oot lopettanut tupakinpolton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa oot lopettanut tupakinpolton?

        Joka ilta lopetan polton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joka ilta lopetan polton.

        Yönylinen lakko on hyvä alku lopettamiselle. Jatka sammaan malliin niin kulttuuri saapi apurahoja, kun maksat ison tupakkiveron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poltan mutten Bostonia enkä aja wolkkarilla. Ei voi lopettaa tupakin polttoa silla 50 vuotta polttanut voi joutua sairaalahoitoon vieroitusoireuden vuoksi. En halua rasittaa terveydenhuoltoa.

        Taidat ollaheikkohermoinen, Olen lopettanut


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Yönylinen lakko on hyvä alku lopettamiselle. Jatka sammaan malliin niin kulttuuri saapi apurahoja, kun maksat ison tupakkiveron.

        Lähen hakkeen Haaparannalta tupakkia. Siellähän se on halvempaa ja verotkin menee Ruottille. Tupakin ja nuuskan haku riittää syyksi rajan ylitykseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähen hakkeen Haaparannalta tupakkia. Siellähän se on halvempaa ja verotkin menee Ruottille. Tupakin ja nuuskan haku riittää syyksi rajan ylitykseen.

        Elä hyvä ihminen mee.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Elä hyvä ihminen mee.

        Olenko minä hyvä ihiminen? Näytänkin vaimolle tuon viestin kun kehhuu minuakin joku. Kiitos!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olenko minä hyvä ihiminen? Näytänkin vaimolle tuon viestin kun kehhuu minuakin joku. Kiitos!

        Hyvä ihminen oot! Sano akallesi terviisiä!


    • Anonyymi

      Oletko koskaan kokeillut pankkikortillasi muita satunnaisia lukuja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe