uuden idean mainoksille keskustelupalstoilla, muuallakin internetissä sitä näkee. Yhä rajummin kuvat hyppii ylös alas kun yrittää valita sen oikean asiakohdan, käyttäjät vahingossa avaa sen kohdan jota ei ollut avaamassa. Onko mainostaminen menossa siihen, että internetin käyttäjien pitää olla "supernopeita" valitsemaan oikean kohdan ennen kuin internet sivusto ehtii päättää mitä käyttäjä saa katsoa?
Suomi24 on keksinyt
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et estä niitten näkymistä ?
- Anonyymi
Miten ne estetään ? Laita hyvä selitys niin e itarvihe meille rautalangasta vääntää. Kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ne estetään ? Laita hyvä selitys niin e itarvihe meille rautalangasta vääntää. Kiitos!
Kaikkiin yleisimpiin selaimiin löytyy lisäosia, jotka estää erittäin hyvin mainosten näkymisen. Samalla näkee mitkä niitä yrittää syöttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkiin yleisimpiin selaimiin löytyy lisäosia, jotka estää erittäin hyvin mainosten näkymisen. Samalla näkee mitkä niitä yrittää syöttää.
Eipä ollut oikein hyvä selitys. Löytyy ja mistä. Firefox on käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollut oikein hyvä selitys. Löytyy ja mistä. Firefox on käytössä.
Niin on mullakin. Katsele tätä https://www.yksityisyydensuoja.fi/suojattu-selain
Mene suoraan kohtaan 4. Sieltä löytyy ensimmäisenä url block origin, joka on hyvin toimiva. Blokkaa erinomaisesti mainokset ja seurantaa harrastavat sivustot. Yksinkertaisin tapa ladata tämä on mennä firefoxin asetuksiin. Eli paina osoitepalkin oikeassa reunassa olevaa laatikkoa, jossa on kolme viivaa alekkain. Tulee esiin lisäosien haku. Kirjoita sinne tuo mainittu url block origin. Tulee heti tarjolle. Lataa se koneelle ja homma pelittää. On paljon muutakin, mutta aloita tällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on mullakin. Katsele tätä https://www.yksityisyydensuoja.fi/suojattu-selain
Mene suoraan kohtaan 4. Sieltä löytyy ensimmäisenä url block origin, joka on hyvin toimiva. Blokkaa erinomaisesti mainokset ja seurantaa harrastavat sivustot. Yksinkertaisin tapa ladata tämä on mennä firefoxin asetuksiin. Eli paina osoitepalkin oikeassa reunassa olevaa laatikkoa, jossa on kolme viivaa alekkain. Tulee esiin lisäosien haku. Kirjoita sinne tuo mainittu url block origin. Tulee heti tarjolle. Lataa se koneelle ja homma pelittää. On paljon muutakin, mutta aloita tällä.Kiitos!! Kiitos!
Anonyymi kirjoitti:
Mene suoraan kohtaan 4. Sieltä löytyy ensimmäisenä url block origin, joka on hyvin toimiva. Blokkaa erinomaisesti mainokset ja seurantaa harrastavat sivustot. Yksinkertaisin tapa ladata tämä on mennä firefoxin asetuksiin. Eli paina osoitepalkin oikeassa reunassa olevaa laatikkoa, jossa on kolme viivaa alekkain. Tulee esiin lisäosien haku. Kirjoita sinne tuo mainittu url block origin. Tulee heti tarjolle. Lataa se koneelle ja homma pelittää. On paljon muutakin, mutta aloita tällä.Hyvin pelittää ja tuntuu että selain toimii nopeammin. Olin unohtanu tuon. eellisessä konneesa olin säätäny pois mainokset ja sitten unohin koko tuon paikan. Kiitos muistutuksesta.
- Anonyymi
Mitkä mainokset? Ei mulla näy mitään mainoksia, ovat estossa kaikki.
- Anonyymi
Miten ne estetään? Olen klikannut satoja kertoja mainoksen pois, ja antanut googlelle tiedoksi jokaiseen mainokseen ettei kiinnosta. Kaikesta huolimatta nuo mainokset näkyy usein jo aiemmin kuin avattu sivu!
- Anonyymi
Siinäpä mainostakoon. Ei minua häititte. En lankea loveen. Joka wolkkarilla ajjaa ja Bostonia polttaa on mainoksen täydellinen uhri. Näin sanottiin ennen.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Vieläkö poltat tupakkia?
Poltan mutten Bostonia enkä aja wolkkarilla. Ei voi lopettaa tupakin polttoa silla 50 vuotta polttanut voi joutua sairaalahoitoon vieroitusoireuden vuoksi. En halua rasittaa terveydenhuoltoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poltan mutten Bostonia enkä aja wolkkarilla. Ei voi lopettaa tupakin polttoa silla 50 vuotta polttanut voi joutua sairaalahoitoon vieroitusoireuden vuoksi. En halua rasittaa terveydenhuoltoa.
Montako kertaa oot lopettanut tupakinpolton?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako kertaa oot lopettanut tupakinpolton?
Joka ilta lopetan polton.
Anonyymi kirjoitti:
Joka ilta lopetan polton.
Yönylinen lakko on hyvä alku lopettamiselle. Jatka sammaan malliin niin kulttuuri saapi apurahoja, kun maksat ison tupakkiveron.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat ollaheikkohermoinen, Olen lopettanut
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Yönylinen lakko on hyvä alku lopettamiselle. Jatka sammaan malliin niin kulttuuri saapi apurahoja, kun maksat ison tupakkiveron.
Lähen hakkeen Haaparannalta tupakkia. Siellähän se on halvempaa ja verotkin menee Ruottille. Tupakin ja nuuskan haku riittää syyksi rajan ylitykseen.
Anonyymi kirjoitti:
Lähen hakkeen Haaparannalta tupakkia. Siellähän se on halvempaa ja verotkin menee Ruottille. Tupakin ja nuuskan haku riittää syyksi rajan ylitykseen.
Elä hyvä ihminen mee.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Elä hyvä ihminen mee.
Olenko minä hyvä ihiminen? Näytänkin vaimolle tuon viestin kun kehhuu minuakin joku. Kiitos!
Anonyymi kirjoitti:
Olenko minä hyvä ihiminen? Näytänkin vaimolle tuon viestin kun kehhuu minuakin joku. Kiitos!
Hyvä ihminen oot! Sano akallesi terviisiä!
- Anonyymi
Oletko koskaan kokeillut pankkikortillasi muita satunnaisia lukuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078793
- 936740
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656500Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345321Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634517- 553511
- 503355
- 513102
- 562922
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896